Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
42
23%
Ehkä pari kertaa vuodessa
58
31%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Itse tuli annettua Rocky Balboalle kolme tähteä/pistettä ja Rocky IV:lle kaksi ja puoli. Tosin Rocky Balboa tuntui juuri sellaiselta leffalta, jonka pisteytys saattaa hyvinkin vaihdella eri katselukerroilla.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

The_Sipi kirjoitti:Itse tuli annettua Rocky Balboalle kolme tähteä/pistettä ja Rocky IV:lle kaksi ja puoli. Tosin Rocky Balboa tuntui juuri sellaiselta leffalta, jonka pisteytys saattaa hyvinkin vaihdella eri katselukerroilla.
Rocky IV on just niin huono, että se on jo hyvä :mrgreen: Ehdottomasti aikakautensa tuote :joojoo:
Siinä oppii samalla venäjää, kun olen lähdössä sinne päin... Täytyy murista paikallisille siellä Ivan Dragon äänellä: "I must break you" :heh:
Balboan alku oli toivottoman tylsä... loppupuolisko oli katsottava, mutta ei enää nostanut kokonaisuutta :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

tonywerner kirjoitti: Siinä oppii samalla venäjää, kun olen lähdössä sinne päin... Täytyy murista paikallisille siellä Ivan Dragon äänellä: "I must break you" :heh:
:rofl: :rofl: :rofl:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Arvoituksia arkussa - :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ei tappanut nauruun, vaikka paikoittain repeilinkin aika huolella. Tuli ostettua tämä täysin spontaanisti tietämättä elokuvasta mitään etukäteen, mutta arvelin, että saattaa olla hauska leffa ja olihan tämä. Kuka sanoi, että kuolema on vakava asia? :rofl:

Näköjään jenkit ovat tekemässä tästä omaa versiotaan. How surprising! :heh:
Viimeksi muokannut The_Sipi, 22 Huhti 2009, 01:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

tonywerner kirjoitti:
The_Sipi kirjoitti:Itse tuli annettua Rocky Balboalle kolme tähteä/pistettä ja Rocky IV:lle kaksi ja puoli. Tosin Rocky Balboa tuntui juuri sellaiselta leffalta, jonka pisteytys saattaa hyvinkin vaihdella eri katselukerroilla.
Rocky IV on just niin huono, että se on jo hyvä :mrgreen: Ehdottomasti aikakautensa tuote :joojoo:
Siinä oppii samalla venäjää, kun olen lähdössä sinne päin... Täytyy murista paikallisille siellä Ivan Dragon äänellä: "I must break you" :heh:
Balboan alku oli toivottoman tylsä... loppupuolisko oli katsottava, mutta ei enää nostanut kokonaisuutta :miettii:
Rocky IV:n treenikohtauksen musiikki. :surrur:

Ei mua oikeastaan muutoin koko leffasarja kiinnosta yhtään, mutta siinä oli kiva teema. :surrur:
Raipatirai

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Vompeli kirjoitti:Rocky IV:n treenikohtauksen musiikki. :surrur:

Ei mua oikeastaan muutoin koko leffasarja kiinnosta yhtään, mutta siinä oli kiva teema. :surrur:
Tarkoitatko sitä "Gonna fly now"-teemaa :mitvit: Mikä soi useassakin Rockyssä? Ihana Bill Conti :ihana:
Mä kuuntelin aikoinaan Rocky IV soundtrackia, joka mulla oli vinyylinä, kovastikin. Siinä on hyvää musaa :puna:
Etenkin se montaasi-ykkösen aikana soiva "No easy way out", jossa Rocky lähtee suutuspäissään ajamaan sillä 1980-luvun urheiluautollaan :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Rockyjen musiikit. :ihana:

Oma leffalinjani on ollut viime aikoina hieman hillitympi - katsotuksi ovat tulleet Loisto ja Äidin Elling. :draamaa:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

tonywerner kirjoitti:Tarkoitatko sitä "Gonna fly now"-teemaa :mitvit:
Just semmosen :kaunis:
Raipatirai

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja sziget »

Che — sankari ei ollut hullumpi, mutta olisi pitänyt katsoa jälkipuolisko Che — kapinallinen saman tien. Tosin se lienee masentava, kun tietää miten Boliviassa käy. Elokuvassa lienee parasta Benicio del Toron roolisuoritus, ja ohjaaja Soderberghia pidän vakavasti otettavana.

Teemalta pääsiäisenä tullut italowestern Suuri hiljaisuus (Il grande silenzio, 1968, ohj. Sergio Corbucci) yllätti täysin, kun en tuntenut sitä ennestään. :shock: Klaus Kinski oli dubattunakin mainio roisto ja Jean-Louis Trintignant ihan hyvä vara-Eastwood. Musiikki oli aidon Morriconen.
The_Sipi kirjoitti:Vähäsen on kyllä muodostunut Filmihullusta aika elitistinen kuva, mutta toisaalta kai se pitää tämäkin lehti itse tutkia ennen sen hutkimista ;) . Pelkään kyllä vähän sitä, että Filmihullu olisi vähän turhankin "korkeatasoinen" mun makuuni, mutta tosiaan, jossain vaiheessa tarkoitus olisi ainakin testata kyseinen lehti.
Oletko jo testannut? Olen itse ollut kestotilaaja melkein siitä asti kuin opin lukemaan. :heh: Pidän siitä, että lehti kehtaa olla nimensä veroinen. Kirjoittavat aina mistä haluavat eivätkä välitä, vaikkei kukaan ymmärtäisi sanaakaan. Ehkä menneisyyden ihannointi menee joskus liian pitkälle, mutta kiroan itsekin elokuvateatterien kuolemaa ja arvostan klassikoita, mitä ne nyt sitten kenellekin ovat.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

En ole vielä. En ole saanut oikein aikaiseksi :eiei: ja tällä hetkellä ei olisi siihen rahaakaan. :lohduton:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minulle on tullut Filmihullu ja se on tosiaan liian elitistinen ja korkeatasoinen mun makuuni. Mieluummin luen Episodia :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Filmihullussa käsittääkseni vielä haukutaan jatkuvasti mun nykyistä pääaineopiskelupaikkani laitosta, eli en tue kyseistä lehteä. :heh: Tosin en mä kyllä jaksa lukea mitään elokuviin liittyvää, ellei se käsittele musiikkia. :puna:
Raipatirai

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Katsoin telkasta aiheeltaan mielenkiintoisen elokuvan Stalinin yksityisen elokuvateatterin koneenkäyttäjästä.
http://www.msfilmfestival.fi/page.php?p=929
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Elokuva-arkisto esittää Masaki Kobayashin Ihmisen kohtalo (Ningen no joken) -trilogian
yhden illan aikana elokuussa.

http://www.helsinginjuhlaviikot.fi/fi/e ... -kobayashi
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Fierce People oli aika erikoinen, mutta hyvä draama- ja vähän jännityselokuvakin. Näyttelijöinä mm. Chris Evans ja Donald Sutherland. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Katselin tänään muistin virkistämiseksi "Kaasua, komisario Palmu" ja "Tähdet kertovat, komisario Palmu" -klassikot :joojoo: Näitä sitten jaksaa aina vaan kassella :telkku:
Viimeksi muokannut tonywerner, 27 Huhti 2009, 08:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Nuo Palmut ovat niin hyviä :ihana: .

Itse katselin tänään vuonna 2003 valmistuneen leffan

Yli rajojen (Beyond Borders)

Kaunis ja rikas Sarah Jordan osallistuu vuonna 1984 miehensä kanssa hyväntekeväisyystilaisuuteen Lontoossa. Kurjuus konkretisoituu rouvalle, kun komea tohtori Callahan raahaa paikalle nälkää näkevän etiopialaispojan. Seuraavien vuosien aikana Sarah ja Callahan parantavat maailmaa kriisipesäkkeissä ja ylläpitävät eroottista latinkiaan.

Pääosissa: Angelina Jolie, Clive Owen, Teri Polo,
Ohjaus: Martin Campbell

Ei tämä ihan huono ollut, näyttelijätyö oli hyvää. Joitain epäuskottavia juonenkäänteitä tässä oli, mutta kaiken kaikkiaan ihan katsottava leffa.
Kolme tähteä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:Minulle on tullut Filmihullu ja se on tosiaan liian elitistinen ja korkeatasoinen mun makuuni. Mieluummin luen Episodia :joojoo:
Oon tästä kyllä samaa mieltä Filmihullun elitismin osalta, pysähtynytkin se on, paitsi sikäli että kyllä sitä ja elokuva-arkiston ohjelmistoa on ihan hyvä joku jakso seurata, vähän sama kuin mikä hyvänsä taidehistoria. Perusta haltuun. Sitten Filmihullussa kyllä jokus on erittäin hyviäkin artikkeleita, Veijo Hietala tai sen oppilaat kirjottaa :heh: .

Episodia en ole pitkään aikaan lukenut, se on varmaan kehittynyt alkuajoista, jolloin se oli aika lailla täysin kaupallinen ja ihan hatusta. En silloin jaksanut.

Netti on kyllä paras elokuvatekstimedia :joojoo: , paitsi tietenkin olisi hyvä osata kieliä enemmän, onneksi google osaa :heh: .

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja sziget »

Watchmen nähty. :) Luin Alan Mooren kirjoittaman sarjakuvan vuosia sitten enkä muistanut kaikkea. Ihan syystä elokuvaa on kehuttu. Niljakkaan nihilistinen tarina pysyy kasassa ja maailma tuntuu "uskottavalta", vaikka jokainen kuva näyttää keinotekoiselta ja väkivalta täysin epärealistiselta. 165 minuuttia ei ollut liikaa. Käsittääkseni elokuvat sarjakuvista ovat harvoin näin toimivia (vrt. esim. Hellblazer-pöljäily).

Talvella luin Alan Mooren varhaiset scifiparodiat kokoelmasta The Complete Alan Moore Future Shocks, ne ilmestyivät 2000 AD -lehdessä 80-luvun alussa. Hauskoja. Watchmen on vuodelta 1986. Synkkä.
Vompeli kirjoitti:Filmihullussa käsittääkseni vielä haukutaan jatkuvasti mun nykyistä pääaineopiskelupaikkani laitosta, eli en tue kyseistä lehteä. :heh:
Ehkä se on sitä elitismiä. Olen kyllä ihmetellyt. Peter von Baghin omat meriitit ovat niin vaikuttavia, että hänellä on varaa räksyttää, mutta mitä kaikkien tahojen lyttyyn haukkuminen hyödyttää, en tiedä. :/
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti:Episodia en ole pitkään aikaan lukenut, se on varmaan kehittynyt alkuajoista, jolloin se oli aika lailla täysin kaupallinen ja ihan hatusta. En silloin jaksanut.
Ei se paljon ole muuttunut. Se on edelleenkin täysin kaupallinen - ja siksi oikein ylpeilen sillä, että kuulun ko. lehden lukijakuntaan :ylppis: :heh:
Elokuvat ovat minulle nimittäin viihdettä, jolla ei ole taiteen kanssa mitään tekemistä :joojoo: Joskus nuorena leikin boheemitaiteilijaa ja olin olevinani suuri elokuvientuntija... tilasin Filmihullun ja tepastelin baskeri päässä katsomaan Riihimäen elokuvaseuran näytöksiä... :puna: Onneksi vaihe meni ohi ja nyt voin senkin kokeneena hyvällä omalla tunnolla mennä katsomaan ison popcorn-saavin ja litran limumukin kanssa jotain pierukomediaa :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Episodia en ole pitkään aikaan lukenut, se on varmaan kehittynyt alkuajoista, jolloin se oli aika lailla täysin kaupallinen ja ihan hatusta. En silloin jaksanut.
Ei se paljon ole muuttunut. Se on edelleenkin täysin kaupallinen - ja siksi oikein ylpeilen sillä, että kuulun ko. lehden lukijakuntaan :ylppis: :heh:
:heh: Haluan tarkentaa - olen kyllä onneksi itsekin kasvanut aikuiseksi baskerivaiheesta, mutta Episodi oli alkuaikoina huonosti kirjoitettu. Mitä olen selannut sitä kaupoissa niin on se kehittynyt.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti: :heh: Haluan tarkentaa - olen kyllä onneksi itsekin kasvanut aikuiseksi baskerivaiheesta, mutta Episodi oli alkuaikoina huonosti kirjoitettu. Mitä olen selannut sitä kaupoissa niin on se kehittynyt.
Joo, meinasin jo aikaisemmassa viestissäni itsekin mainita, että artikkeleiden kirjoitustaso on kyllä parantunut vuosien saatossa :joojoo: Eli oikeassa olet :hali:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

BTW Episodi on hyvä lehti :joojoo:

Horton

Toisen kerran katsoin vuoden sisällä. Ihan tavallinen animaatio ja hyvä sellainen. Suomalaiset äänet hieman laiskasti tehty.

3/5
LOBODA

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kärringen därnere oli todellakin mainostetun hyvä feel-good-elokuva! Siinä vanha, kärttyisä nainen kohtaa laittoman maahanmuuttajan, ja alkaa auttaa häntä. Mainio hyvänmielen elokuva! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

The Sound of Music - :ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
En uskonut etukäteen, että paljon pitäisin, mutta osoittautui loistavaksi loppujen lopuksi. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Merirosvoradio Ihan peruskauraa. Elokuvan loppu oli vedetty ihan överiksi :titanic: Hymiö kertoo kaiken...Hyvät biisit oli sentään laitettu. Juonta ei ollut ollenkaan, mutta kieltämättä olihan tämä viihdyttävä :joojoo:

3/5
LOBODA

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tänään Teema-kanavalla klo 21.50-23.45 ranskalainen "Viattomuus".
R+A -festarin kohusuosikki neljän vuoden takaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Eilen tuli telkkarista Lindsay Lohanin tähdittämä Mean Girls. Oli juuri sopivaa hömppäviihdettä perjantai-illaksi. Seurasin vaan surullisena sitä, miten nätti Lindsay on joskus ollut: nykyään on pelkkää luuta ja nahkaa. :eiei: Lisäksi Mamma mia!-leffan Amanda Seyfriedilla oli ihana bimborooli. :rofl: Tykkäsin kyllä!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Isokokoinen Muriel ei vaikuta unelmamorsiamelta, mutta se ei estä neitokaista haaveilemasta häistä. Muriel on tehnyt niin siitä saakka, kun nappasi ystävänsä häissä morsiuskimpun. Tueksi tulee Rhonda, joka uskoo Murielin mahdollisuuksiin, ja vie hänet suurkaupunkiin. Satiirin ja surumielisyyden välillä mainiosti tasapainoileva elokuva ei tee kertaakaan pilaa päähenkilöstään.
Tämä oli minun hömppäelokuvani eilen televisiosta :joojoo: Onko kaikissa australialaisissa elokuvissa taustalla Abban musiikkia .Tässäkin taas :raaps:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mäkin katsoin Mean Girlsin. Olen katsonut tänkin Canalilta about 20 kertaa,mutta en oo ikinä nähnyt ekaa 20 minuuttista. Lindsay oli tässä vielä mukavassa vedossa.
LOBODA

Vastaa Viestiin