Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

-kaitsu87- kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Mä varmaan aion tehdä joululomalla facebook profiilin, ku yks nimierkki on mua patistanut niin paljon :heh: :niinpa:
Pyydä mua sit kaveriksi!!
Joo, pitänee lisätä sut kuppilassakin kaveriluetteloon :heh: :hali:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

The_Sipi kirjoitti:Pystyykö noissa tapauksissa kirjoittamaan statukseen "Heippa munamahat" ? :mitvit:
Ei :eiei:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19840
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Olen facebookissa innokas testien tekijä. Tässä omia tuloksiani:
which country are you? New York-NY-
Which Country Are You? Australia
What Eurovision 2008 Song Are You? "Believe" - Dima Bilan (Russia)
mitä olet 10:n vuoden päästä? Jumala
Kuinka pissis olet? Tavis (eikä mikään lissu!)
Mikä Euroopan valtio olisit? Ruotsi
Mikä maanosa olet? Aasia
Which country should you vote on Eurovision Song Contest 2009? Azerbaijan (Tuli siis ihan testin valossa oikea puntariykkönen :heh: )
Mikä antiikin kansa olet? Roomalaiset
Which Eurovision winning song are you? Turkey 2003, Everyway That I Can - Sertab Erener
Kuinka random olet? Harvinaisen ennalta-arvattava ihminen
mikä on tulevan kouluvuotesi keski-arvo? 10.0
Mitä sinulle tapahtuu huomenna kello 12.00? UFO:t tulevat ja nappaavat sinut Marsiin!!!!
Kuinka tylsä olet? Olet tavallinen tallaaja
Henkinen ikäsi-testi 30
Mikä duuni sopii sinulle! Lapiomies!
Mikä vitsi olet? Mitä ruotsalaisesta sukellusveneestä näkyy pinnalla? - Airot.

Olen minä muitakin testannut, en jaksanut kopioida enenpää. Hei, minä olen itsekin tehnyt Facebookiin kaksi testiä, käykää tekemässä: Mihin YouTuben villitykseen menisin mukaan? ja Oletko kiltti? Arvatkaa muuten omat tulokseni.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En ole vieläkään tehnyt sitä tunnusta FB:hen :eiei: Toivottavasti mulle jää vielä aikaa :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19840
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Serduchka kirjoitti:En ole vieläkään tehnyt sitä tunnusta FB:hen :eiei: Toivottavasti mulle jää vielä aikaa :lohduton:
Joo tee Serdu. :peukku: Pyydä sitten mua kaveriksi, voin kertoa yksärillä oikeen nimeni.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19840
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Voisin ottaa kuppilalaisia facebook-kavereiksi. Jos kiinnostaa, kertokaa yksärillä oikea nimenne.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja lharju »

Klodvig kirjoitti:Jos ette, niin pääpointti tuossa oli että FB:n yksityisyysasetukset tulevat lähiviikkoina muuttumaan nykyisestä yhteisöpohjaisesta systeemistä vapaammin muokattaviksi.
Täähän on mennyt ihan paskaksi. Ennen, jos ei halunnut esimerkiksi näyttää jotain tiettyä muistiinpanoa joillekin henkilöille, ne pystyi blokkaamaan mutta he näkivät silti kaiken muun (myös kaikki muut muistiinpanot, joita heiltä ei ollut estetty). Nyt, kun määrittää muistiinpanokohtaisessa yksityisasetuksessa jotkut tietyt henkilöt pois, niin hups, ne eivät sitten näe mitään muutakaan, kutenn statuspäivityksiä. Et mahtavaa :uujee: :peukku: Onkohan tässä nyt joku väliaikainen toimintahäiriö vai tietääkö joku, miten asiat hoituisivat niin kuin ennen?
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Jee, nyt se löytyy minunkin profiilini facebookista :uujee: Tein sen viimeinkin :tapu: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19840
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Serduchka kirjoitti:Jee, nyt se löytyy minunkin profiilini facebookista :uujee: Tein sen viimeinkin :tapu: :heh:
Haluatko minut kaveriksi?

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57785
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

jee euroviisut kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Jee, nyt se löytyy minunkin profiilini facebookista :uujee: Tein sen viimeinkin :tapu: :heh:
Haluatko minut kaveriksi?
Joo, olisihan se ihan kiva saada kunnolla kuppilalaisia kavereiksi :joojoo: Eli voi lähettää yksäriä, jos haluaa mut kaveriksi facebookiin ;)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Yksi mun kaveri (ei kuppilalainen) julkaisee joka ikisen toiminnon minkä tekee sadassa eri sovelluksessa, peleissä enimmäkseen. Niinpä mun(kin) etusivu on täynnä näitä "XXXX is such a thoughtful farmer and just fertilized Kauwmie's farm in FarmVille!" julkaisuja, jotka eivät mua todellakaan kiinnosta. Kun tyypillä on tuossakin kyseisessä pelissä varmaan 100 naapuria, niin voi jokainen kuvitella, mikä mun etusivun täyttää :niinpa: . Miksi ihmeessä tollaiset pitää kaikki julkaista :shock: . Ketä h*lvettiä tuokin kiinnostaa?

Tältä samalta tyypiltä tulee myös lähes joka päivä kymmenkunta eri ryhmä- ja sovelluskutsua :jupinaa: . Ja joka päivä muutama tökkäys :jupinaa: .

Voisin tietysti estää kyseisen henkilön ilmoitukset, mutta se esto taitaa sitten hukata kaiken tältä tulevan, vai kuinka?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

^Jep, sillon jäisi myös statukset yms. tulematta news feediin- Tosin tuo kuulostaa siltä, että se olisi ehkä pieni hinta siitä. :heh:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja --evg »

Mulla on parinkin henkilön statukset piilotettuna. Ei vaan jaksa lukea mistään peleistä eikä turhista testeistä koko ajan jtn :roll: Ja nekin henkilöt ärsyttävät jotka laittavat 5 min. välein kuulumisensa :mrgreen: Varsinkin jos ei ole mitään tärkeää
IB- International Bullshit

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Jos piilottaa jonkun henkilön viestít niin saako ne jostakin kaivettua jälleen esiin? Miulla on sama ongelma kuin Hazelillä ja menin estämään sen eniten sovelluksia ja jotain älyttömiä sydäntenjakojuttuja tehtailevan ihmisen viestit. Mutta kun tältä tyypiltä tulee aina silloin tällöin ihan tärkeääkin asiaa niin olis kiva tietää niistä. Mikä nyt neuvoksi :mitvit:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Noitten streamien (news feed, status updates jne.) oikeassa alakulmassa on kohta "Edit options", jota klikkaamalla pääsee säätämään piilottamiaan juttuja.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en voi käsittää, miksi ihmisten pitää ylipäätään julkaista kaikki tekemänsä asiat joka ikisessä pelissä. Ymmärrän toki sen, että julkaisee esim. jossain pelissä adoptoitavat eläimet (siis muille adoptoitavat) yms. mutta miksi pitää kertoa, kuinka monta kertaa on lannoittanut jonkun kaverin farmia? Nytkin mun etusivulla oli vähän aikaa sitten tuon yhden ihmisen kuusi automaattiviestiä, missä jokaisessa se kertoo, kenen maaplänttiä on FarmVillessä lannoittanut :niinpa: . Miksei se voi painaa julkaisun sijaan skipiä, kun sitä joka kerran kumminkin tarjotaan. Eikä ne edes menneet piiloon, kun joku oli ehtinyt aina pistämään jotain väliin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Toi on kyllä tosi inhaa sitten kun haluaa nähdä osan tietyn applicationin viesteistä, mutta osa on vaan turhia.

Itse katselen facebookissa vain ja ainoastaan ihmisten statuspäivityksiä, muuta ei kotisivullani näy. <3
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Margot kirjoitti:^ Noitten streamien (news feed, status updates jne.) oikeassa alakulmassa on kohta "Edit options", jota klikkaamalla pääsee säätämään piilottamiaan juttuja.
Juu huomasin tuon itsekin hetki sitten, en taas näemmä laiskana ollut vaivautunut tutkimaan asiaa sen tarkemmin.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Jónsì kirjoitti: Itse katselen facebookissa vain ja ainoastaan ihmisten statuspäivityksiä, muuta ei kotisivullani näy. <3
Mä kanssa oon tehnyt näin. Tähän asti on toiminut oikein hyvin mutta nyt kun viisukausi alkaa niin tietää, että ihmiset alkaa linkkaan enemmän ja enemmän kaikkia videoita, jotka olis kiva nähdä.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Olen nyt neljättä kertaa saanut kahdelta eri ihmiseltä kaveripyynnön, jotka jälleen kerran hylkään.
Milloinkahan noille menee jakeluun, etten ehkä halua heitä kamuikseni. Toinen heistä on entinen koulukiusaajani, ja toista nippa nappa muistan yhtään mitenkään. Kaveruuttani haluuvat... :draamaa:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minullakin odottelee tällä hetkellä 6 aivan tuntematonta nimeä vahvistusta/hylkäämistä. Pyytäisinkin edelleen, että jos joku täältä Kuppilasta pyytää ystäväkseen, niin kertoo kuppilanimimerkkinsä reilusti. Edesauttaa vahvistusta/hylkäämistä, kyllä. :heh: Jonkinlainen viesti kaveripyynnön yhteyteen muutenkin olisi mukava lisä. :uujee:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Naali »

MuzaMaza kirjoitti:Olen nyt neljättä kertaa saanut kahdelta eri ihmiseltä kaveripyynnön, jotka jälleen kerran hylkään.
Milloinkahan noille menee jakeluun, etten ehkä halua heitä kamuikseni. Toinen heistä on entinen koulukiusaajani, ja toista nippa nappa muistan yhtään mitenkään. Kaveruuttani haluuvat... :draamaa:
Mun lempparikaveripyyntö oli eräs siskoni kaveri, jonka olen viimeksi tavannut noin kymmenen vuotta sitten, kun hän terrorisoi postilaatikkoamme ja uhkaili siskoani. :roll: Sittemmin he ovat kyllä ystävystyneet uudestaan, mutta minä en ole edes nähnyt koko henkilöä! Hylkäsin aika pikaisesti. Minulla on kyllä joitain muita siskoni kavereita FB-kavereissa, jos olen joskus esim. puhunut heille. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

kais(t)a kirjoitti:
Jónsì kirjoitti: Itse katselen facebookissa vain ja ainoastaan ihmisten statuspäivityksiä, muuta ei kotisivullani näy. <3
Mä kanssa oon tehnyt näin. Tähän asti on toiminut oikein hyvin mutta nyt kun viisukausi alkaa niin tietää, että ihmiset alkaa linkkaan enemmän ja enemmän kaikkia videoita, jotka olis kiva nähdä.
Mä olin hetken kanssa näin. Mutta sitten tajusin, että mun pitää käydä tiettyjen ihmisten profiileissa aina, jos haluan nähdä mitä muuta ovat linkanneet. Mä haluan kuulla kaikki ihkut musiikkikappaleet! :draamaa: Nyt taas suurimman osan näkee etusivun kautta. :ihana:
Raipatirai

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

AntSa kirjoitti:Pyytäisinkin edelleen, että jos joku täältä Kuppilasta pyytää ystäväkseen, niin kertoo kuppilanimimerkkinsä reilusti. Edesauttaa vahvistusta/hylkäämistä, kyllä. :heh: Jonkinlainen viesti kaveripyynnön yhteyteen muutenkin olisi mukava lisä. :uujee:
Samoin ajattelen Antsan kanssa.
Ja Suomen karsinnoissa sitten reilusti paiskaamaan kättä, jotta tullaan silläkin tavalla tutuiksi. :peukku:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

En tiedä, voiko tuossa olla jotain bugiakin. Mä jouduin viime viikolla hylkäämään yhden ryhmäpyynnön viidesti, ennen kuin se lopulta hävisi kutsuista. :niinpa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

MuzaMaza kirjoitti:Olen nyt neljättä kertaa saanut kahdelta eri ihmiseltä kaveripyynnön, jotka jälleen kerran hylkään.
Milloinkahan noille menee jakeluun, etten ehkä halua heitä kamuikseni.
Täällä on vähän sama ongelma. Tulee kaveripyyntöjä mitä oudoimmilta tapauksilta. Mikä saa ihmisen luulemaan, että haluan välittömästi olla heidän fb-kaverinsa, jos he ovat vaikkapa törmänneet minuun kaupassa ostoskärryillään, haukkuneet minua h*oraksi, yrittäneet iskeä minua bussissa tai yrittäneet iskeä minua käsilaukulla. :niinpa:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä en saa koskaan mitään hämäriä kaveripyyntöjä. Vähänkö oon epäonnistunut ihminen. :lohduton: Tai sitten mä oon vaan niin pelottava, että friikit kiertää mut kaukaa. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kysyin tätä jo aiemmin, mutta kysyn vielä, kun en silloin saanut vastausta.

Eli, kun naamakirja viimeksi uusiutui, tein jonkun muutoksen niin, että etusivulla EI näy ryhmiä joihin liityn eikä kenet olen hyväksynyt kaveriksi. Profiilisivullani ne kyllä näkyvät. Nyt haluaisin ehkä takaisin etusivulla näkyviin ryhmään liittymisen, en välttämättä noita muita. Mistä asetuksesta se muutetaan? Olen kokeillut mielestäni kaikki mahdolliset polut, mutta ei vaan auta. En millään muista, miten tuon aikoinaan piilotin etusivulta pois :puna:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Kokeile Application settings (Sovellusasetukset?) ja kato sieltä listasta Groups (Ryhmät). Sieltä kun menee editoimaan, niin mulla on ainakin kohdassa Additional permissions raksi, että saa julkaista streameissä. :)
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä olen mielestäni kokeillut jo tuotakin, mutta täytyy kokeilla vielä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin