Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Violette »

Hyvältä tarjoukseltahan tuo kuulostaa, mutta kannattaa tosiaan katsoa tarkkaan ne pienellä kirjoitetut erikoisehdot ettei tule tietämättään sitoutuneeksi mihinkään mitä ei oikeasti tarvitse.

Itse ilmoittauduin juuri hetken mielijohteesta pilates-kurssille. :shock: Se on maanantaisin klo 9-10. Järkeilin tuon niin, että ainakin saan itseni hereille maanantaisin ajoissa, koska mulla ei ole mitään luentoja, muuten tulee nukuttua puolillepäivin enkä saa mitään järkevää aikaiseksi. :niinpa: Onko kenelläkään kokemuksia pilatesista?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Olen harrastanut alkeistasolla. Kehon hallintaa se parantaa ja ja ryhtiä, keskivartaloa jne. Aluksi se hieman erilainen hengittämistapa eli "pilateshengitys" tuntui pöljältä, piti vähän treenailla ennen kuin se luonnistui. Ei tainnut tulla mun lajia tuosta kuitenkaan. Hot joogassa kävisin venymässä ja hakemassa kehonhallintaa, jos vaan muilta harrastuksilta ehtisin. Meni hot jooga -korttikin vanhaksi vuodenvaihteessa :niinpa:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kävin eilen hiihtämässä! :uujee:

Ostin vallan uuden urheilutakinkin ja hanskat. Puolen kilsan jälkeen olin kuolla monellakin tapaa. Huonosta kunnosta ja siitä aiheutuneesta häpeän ja kiukun tunteesta, että olen päästänyt itseni siihen jamaan. :niinpa:

Olipa sitten toisaalta autuaallista maata extra-leveällä yantramatolla, jonka ostin myös eilen.
Mitä terävämmät piikit, sen paremmat. Luonnontuote-kaupassa ohjeistivat.
Varokaa halpahallien halpoja kopioita. Niistä ei ole oikeasti hyötyä.

Mutta tänään taidan ottaa uusiksi. Molemmat. :peukku:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä kävin pilates ball- tunneilla muutaman kerran, missä hengiteltiin jumppapallon kanssa ja kierreltiin sitä puolelta toiselle. Se oli musta kyllä yllättävän tehokasta ja varmaan pidemmän päälle parantaisi nimenomaan ryhtiä, mutta se laji jäi sitten, kun lopetin kuntosalilla käynnin.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16692
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Violette kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia pilatesista?
Suosittelen lämpimästi :joojoo: Olen harrastanut pilateeta nyt muutaman vuoden, nyttemmin firman puolesta järjestettynä. Sanoisin sen sopivan erityisen hyvin istumatyöläiselle, jonka selkä ja niskahartia joutuvat olemaan pitkiä aikoja paikallaan. Mitään varsinaista hikijumppaa se ei ole, vaan enemmän on kyse liikkeiden, asentojen ja ruumiinosien "löytämisestä".

Avatar
milnerinho
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 820
Liittynyt: 09 Elo 2007, 12:32
Paikkakunta: K-head
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja milnerinho »

MuzaMaza kirjoitti:Kävin eilen hiihtämässä! :uujee:

Ostin vallan uuden urheilutakinkin ja hanskat. Puolen kilsan jälkeen olin kuolla monellakin tapaa. Huonosta kunnosta ja siitä aiheutuneesta häpeän ja kiukun tunteesta, että olen päästänyt itseni siihen jamaan. :niinpa:

Olipa sitten toisaalta autuaallista maata extra-leveällä yantramatolla, jonka ostin myös eilen.
Mitä terävämmät piikit, sen paremmat. Luonnontuote-kaupassa ohjeistivat.
Varokaa halpahallien halpoja kopioita. Niistä ei ole oikeasti hyötyä.

Mutta tänään taidan ottaa uusiksi. Molemmat. :peukku:
Hiihto on kyllä tehokas liikuntamuoto. Yllättävän raskasta,mut tosiaan palkitsevaa. Mä oon edelleen jatkanut tuota juoksemisharrastusta,vähintään joka toinen päivä kova lenkki säästä riippumatta. Lisäks tein viime kesänä comebackin jalkapallojoukkueeseen,sitä jatketaan tänä vuonna kans.
I, I can walk a thousand miles to be with you
I'd catch a falling star!
I can walk a thousand miles whenever
No matter where you are

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tänään kuuntelin plösöä kroppaani enkä hiihtänyt verenmaku suussa.
Oli ihan kiva sauvoa. Mutta oli se silti vähän noloa kun mummot pisteli mennä ohi vanhat hikilaudat lonksuen... :puna:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä oon teille vähän kade ku en oo saanu itteäni hiihtoladulle! Hyvä te! :hali:

Tänään olin tunnin Flow tunnilla (jonne kävelin puol tuntia suunta, normaalisti en moista harrasta mutta auto on hajonnut), myöhemmin kävin juoksemassa 6km matolla ja sitten istuin 20min infrapunasaunassa joka kuulemma kuluttaa kaloreita 600kcal tuossa ajassa. :uujee: Laihduttajan erikoinen :mitvit:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olen niin onnellinen, että olen saanut aloitettua taas punttitreenit. :tapu: Haluan ehdottomasti ihan kunnon ohjelman siirtokorttini loputtua ja ostettuani päiväkortin, jolla saan kaksi ilmaista omavalmentajatapaamista. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä kävin tänään aamu-uinnilla kello 8.45 alkaen! :tuuletus: Ja oli tosi halpaa opiskelijakortilla, vain 1,5 €! Taidan jatkossakin käydä näissä aamu-uinneissa, tosin nyt työt alkaa häiritsemään mun vapaa-aikaa ( :heh: huomatkaa ironia!), joten pääsen aamu-uiskentelemaan kunnolla kolmen viikon päästä. Mut tää uinti vois olla tää mun juttu, ihan sika hauskaa! :uujee:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Juoksin eilen tunnissa 12.3km :uujee: Samalla sain 10km uuteen ennätykseen, 48:38.

Tänään taas vois jotain tehdä :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17135
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Testasin eilen täysin uutta lajia, nimittäin zambailaa. :uujee: (en ole kirjoitusasusta sataprosenttisen varma) Siinä sekoitettiin salsaa, reggaeta, reggaetonia ja lopuksi vielä venyteltiin afrikkalaisen musiikin tahdissa. Tykkäsin TODELLA paljon, koko ajan sai olla liikkeessä ja hyvä taustamusa pisti lanteet letkeiksi! :mrgreen: Aion ehdottomasti mennä ensi viikolla uudestaan. Tulisikohan tästä mulle hyvä liikuntaharrastus? :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kohta puhkumaan ja puhisemaan taas spinningpyörän päälle :tuuletus:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kokeilin eilen kuntosaleilua ensimmäistä kertaa sykemittarin kanssa. Tällä viikolla saliohjelmani (itse-väkerretty) meni muuten vähän plörinäksi, kun maanantaina olin vielä niin viikonlopun runtelema etten päässyt salille ja tänään alkaa muut menot taas koko viikonlopuksi... jouduin siis saleilemaan ti-ke-to peräkkäiset päivät ilman lepoja ja siksi tein eilen sellaista "umpimähkäistä" kiertoharjoittelua, että kiersin kaikki laitteet ( :heh: ) läpi kolmeen kertaan sykemittarin kanssa reippaaseen tahtiin... 631 kaloria paloi tunnissa mittarin mukaan :uujee: Keskisyke oli 119, mikä vissiin pitäisi olla ihan riittävä tämänikäiselle ja -kokoiselle kaverille :mitvit:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Alan jo epäillä, että olen kone. :eeek: Liikunnallisesti aivan upea viikko oli tämä. :kups: Kävin kolme kertaa punttisalilla ja kaksi kertaa uimassa (1,5 km ja 1 km). Joka arkipäivä siis jotakin liikunnallista. Pitää yrittää ottaa tavaksi. :joojoo: Heti tuntuu kroppa timmimmältä. :mrgreen: :heh:
Riskinä seniorilaumat

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Olen kuvitellut aina vihaavani liikuntaa. Koulutunneilta jäi traumat suorituspakon takia. Meni monta vuotta, että hoksasin että ka, liikuntaa voi tehdä myös vapaaehtoisesti ja että se voi olla nautinnollista myös!

Kyse oli siitä, että löytää sen muodon, josta nauttii. Minulle juokseminen ja lenkkeily ei ainakaan ole se nautinnollinen muoto. Eikä kuntosalit.
Eksyin uimaan alkusyksytä ja se veti mukaansa! Pyrin uida kolme kertaa viikossa tunnin kerrallaan, ja olen jo huomannut muutoksia itsessäni. Kehosta alkaa löytyä ihan uutta voimaa ja uusia lihaksia, huomaamatta!
Olen oppinut lähes rakastamaan vettä. Se on lempeä. Vedessä jokainen kehon osa taipuu ja venyy, liikkeet hidastuvat. Ihminen ei voi lentää, mutta sukeltaessa minusta aina tuntuu, kun lentäisin. Vedessä en ole se kömpelö möhkäle, mikä maalla tunnen olevani. Vesi on uskomattoman kaunis elementti. Lisäksi uiminen on yksi parhaista lajeista laulajalle. Siinä hengitys on samanlainen, mitä laulaessa pitäisi olla: vapaa, niin ettei erityisesti mahan seudulla ole jännityksiä.

Tulin juuri ja huomenna uudestaan. Tralalaa! Ja kaloriakin palaa! Ehkä mä vielä joskus olen taskuperhonen.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^Olipas kauniisti kirjoitettu uimisesta. :ihana: Mä myös tykkään uida, tosin nää työt, joita mulla jälleen on, häiritsevät mun vapaa-aikaa. :heh: Tosin kaipa sinne pitäis mennä ihan viikollakin. Kysyn yleisesti kaikilta, paljon teidän kotipaikkakunnalla maksaa uintikerta? Vai käytättekö sarjalippuja?

Täällä Jyväskylässä maksaa amk-opiskelijoilta aamu-uinti klo 6-10 välillä 1,50 € ja tuon jälkeen 5 €.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Mäkelänrinteen uintikeskuksessa Helsingissä (jossa mä käyn) kertapiletin hinta on aikuisilta 5.60, aamu-uinti 5.10, opiskelijat 3.00, työttömät (arkisin klo 16 asti) 3.00 ... erilaisia sarjakorttejakin löytyy.

Perjantai-iltana aion mennä, siinä saa mukavan rentouttavan alun viikonloppuun. :ihana:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tampereella

Aamu-uinti 6.00-8.00 3,60e <-- täällä mä käyn yleensä, 10 kerran kortilla hintaa 29e
Klo 8.00-21.00 hinta 6e
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tämä viikko oli edellisen toisinto! :tapu: Vain uintimatkat olivat lyhemmät ahtauden takia, mutta toisaalta löysin alaselkäharjoitelaitteet saliltani. :mrgreen: (No kun ne oli nurkassa piilossa, niin en niitä aikaisemmin huomannut. :puna: )

Harmittaa ainoastaan hikoilu. Pärjäisin kyllä sitä ilmankin. :roll: Iho kuivuu, jos käy liikaa suihkussa, ja pyykkiä tulee ärsyttävän paljon jne... :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Weewa kirjoitti: Kysyn yleisesti kaikilta, paljon teidän kotipaikkakunnalla maksaa uintikerta?
Helsingissä, ainakin Malmilla maksaa opiskelijalta 2,70e kaikkina aikoina. Sen hinnan siitä pystyykin pulittamaan. Kiinnostaisi myös nuo ohjatut kuntosalitunnit, mutta niiden hinta on aivan hirveä, jotain kympin tienoilla per tunti. Uimisen hinta on edullinen, ja samalla pääsee höyrysaunaan. :)

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Jees, kiitoksia vastauksista! :hali: Ihan harmittaa, kun en nyt työaikana ehdi tuohon aamu-uintiin. Pistin nyt kyselyä saanko määräaikaisena käyttää henkilökunta-alennusta uintiin. Sitten uinti maksaisi iltapäivisin 3,40 €, mikä on ihan kohtuullinen summa.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Weewa kirjoitti: Kysyn yleisesti kaikilta, paljon teidän kotipaikkakunnalla maksaa uintikerta?
Riihimäen uimala :heh:

PÄÄSYMAKSUT (hintoihin sisältyy alv 8 %)

Kertamaksut
- aikuiset halli Ma - Pe klo 6:00 - 16:00 2,80
- aikuiset halli Ma - Pe klo 16:00 - 20:00 4,50
- aikuiset halli La - Su klo 10:00 - 17:00 4,50
- aikuiset kesä Ma - Pe klo 6:00 - 9:00 2,80
- aikuiset kesä Ma - Pe klo 9:00 - 20:00, La - Su 4,00
- aikuiset ryhmät yli 40 hlöä 2,80
- lapset alle 7 v yli 12 v henkilön mukana maksutta
- lapset 7 - 16 v 2,80
- lapset koululaiset (tunneilla), vammaiset lapset, ryhmät 1,70
- varusmiehet, opiskelijat, invalidit(40%), erityisryhmät 2,80
- perhelippu 2 aikuista + lapset 10,00
- vesidisco kerta 3,50
Yritykset
- päivä kokonaishinta 2,70
- ilta kokonaishinta 3,80
Sarjaliput
- aikuiset päivä 10 kpl 26,00
- aikuiset päivä 50 kpl 130,00
- aikuiset ilta / kesä 10 kpl 40,50
- aikuiset ilta / kesä 50 kpl 168,50
- lapset 10 kpl 25,00
- lapset 50 kpl 105,00
- aikuiset aamu-uinti Ma - Pe klo 6 - 9 10 kpl 25,00
- opiskelijat 10 kpl 25,00
- ryhmä 10 kpl 25,00
- ryhmä 50 kpl 130,00

Työpaikan kautta pääsisin "yrityshintaan" eli 2,70 - Kuntosalijäsenyyden kautta pääsisin ilmaiseksi :joojoo:
Mutta en halua käydä uimassa, koska en osaa uida :heh: Tai osaan räpiköidä, mutta niin huonolla tekniikalla, että kipeät niskani kipeytyvät entisestään. Kesällä käyn vehreässä maauimalassamme paistattelemassa päivää :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Onpas siellä Riksussa tosi halpaa! :shock: Mutta sainkin vastauksen "virkistysvastaavalta", että koska olen ollut niin paljon töissä täällä niin saan käyttää henkilökunnan etuuksia ja kävin heti ostamassa uintilippuja! :tuuletus: Jee, mulla on liikuntaharrastus! :tapu: :mrgreen:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Ja mä pidin hintoja kalliina, ennen kuin luin mitä muualla maksaa :shock:
Lisäksi uimalamme on juuri peruskorjattu ja siellä on vaikka terapia-allasta, poreallasta, höyrysaunaa sun muuta hilavitkutinta... kuntosalillekin saa mennä pääsylipulla vapaille salivuoroille :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Porissa:

Kertamaksut:
Aikuiset 3,50 €
Lapset (4-17 v) 2,10 €
Eläkeläiset 2,10 €
Invalidit 2,10 €
Opiskelijat 2,10 €
Koululaiset 2,10 €
Varusmiehet 2,10 €
Työttömät (ei ansiosid.) 2,10 €

Sarjaliput (20 kpl): *
Aikuiset 61,50 €
Lapset (4-17 v) 37,20 €
Eläkeläiset 37,20 €
Invalidit 37,20 €
Opiskelijat 37,20 €
Koululaiset 37,20 €
Varusmiehet 37,20 €
Työttömät (ei ansiosid.) 37,20 €

Vuosikortti:
syyskuu - elokuu 260,00 €
tammikuu - elokuu 240,00 €
helmikuu - elokuu 220,00 €
maaliskuu - elokuu 200,00 €
huhtikuu - elokuu 180,00 €
toukokuu - elokuu 160,00 €
kesäkuu - elokuu 140,00 €
heinäkuu - elokuu 120,00 €

En oikein ymmärrä tuota vuosikorttihinnastoa, kun noista yksi vain on varsinainen vuosikortti... ainakin jos ostaa heti syyskuun eka päivä. :raaps:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Sain pakotettua tänään itseni uimaan! :tapu: Olin töitten jälkeen tapani mukaan ihan sika väsynyt, söin ruuan, mutta sain pakotettua itseni uimaan. Kävelin uimahallille puoli tuntia, sitten uin noin tunnin ja kävelin takaisin puoli tuntia! :uujee: Ja nyt on olo pirteä kuin peipposella! :jihuujippii: Haluan kirjoittaa tämän viestin, että muistan aina miten hyvä lääke tuo liikunta on! Uiminen! <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ruut kirjoitti:Kiinnostaisi myös nuo ohjatut kuntosalitunnit, mutta niiden hinta on aivan hirveä, jotain kympin tienoilla per tunti.
Ruut, mitä tarkoitat "ohjatulla kuntosalitunnilla" tässä tapauksessa? Niitä kun on niin monenlaisia. Tarkoitatko että joku tulee neuvomaan sua yksilöllisesti, vai tehdäänkö siellä kaikki yhdessä jotain kuntopiiriä laitteelta toiselle, vai että kaikki tekevät omaa treeniään ja ohjaaja neuvoo johonkin väliin?

Muuten vaan utelias.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Törmäsin tänään liikunnan merkeissä peräti neljään viisututtuun :D
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Lähden tänään uimahallille kaverini kanssa ohjattuun vesijuoksuun. Kuva
En ole aikoihin ollut noissa ohjatuissa ryhmissä. Mut varmaan saa siellä tehtyä oikein ja tehokkaammin liikkeet. :joojoo: Ensi viikolla aion mennä myös vesiaerobicciin ja vesijuoksuun! :riemu: Jee! :tuuletus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vastaa Viestiin