Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kyllä pysyn pystyssä vielä kun olen kävelylenkillä...varmaan "normaali" :rofl: :hiphei: :rofl:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Violette »

Papageno71 kirjoitti:Eikös se olisi kiva kokoluokitus se perinteinen... Pienet-Suuret-AiHerranJumalat... :rofl: Ja miehille... Pieni-Suuri-Kauhea-OnkoTätäValkoisena... :rofl: :rofl:
VOI LUOJA SIUN KANSSAIS, PAPPIS! :repeilee: Mutta naisten kokoluokitukseen pitää saada myös se keskikokoinen :(
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Voi räkä :puna: Mä taidan tuoda tietyn "mausteen" ketjuun kuin ketjuun ja aiheeseen kuin aiheeseen... :heh: Aina mielessä :repeilee:

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Voi "permanentti"....nyt noi suosikkilista ja ohitusleikkaus..eiku ohituslista häipyi minulla....olkoo sitten. :rofl: :rofl: :rofl:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

gentedimare kirjoitti:Minkä takia modeja ei saa laittaa ohituslistalle vain suosikeihin.... lol :roll:
Koska kaikkien on pakko rakastaa meitä. :twisted: :twisted:


(vitsi.:mrgreen:)
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Jo-Just......vanhakin herää nyt...meinasin "ohittaa" itseäni tai klikata itseäni "suosikiksi" lol :rofl:

Kyllä tästä vielä hyvää tulee.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Ohituslista-keskusteluun…

Jokainen saakoon toki vapaasti ilmaista mielipiteensä, onko esim. ohituslista tarpeellinen, suvaittava vai tuomittava. Mutta ei ohituslista-toiminto ole välttämättä muilta foorumeilta tuttu, siksi sitä ihmettelin kun en käy juurikaan muilla nettifoorumeilla.

Mutta pysyn kannassani, että tuolla sijainnillaanhan se (yhdessä suosikkilistan kanssa, jossa en näe mitään pahaa) suorastaa kehottaa ihmisiä käyttämään itseään. Olisi parempi, että se olisi edes vaikeammin käytettävissä, nythän sitä saattaa jopa vahingossa ruksata.

Ja olen edelleen sitä mieltä, että koskaan ei ole administraattorin/modejen taholta tehty yhtä riskialtista toimenpidettä Kuppilan hyvän hengen kannalta.

Ehdotan, että voitaisiinko järjestää äänestys, puolesta ja vastaan. Jos ohituslistalla on enemmän vastustajia kuin puolustajia, se voitaisiin poistaa. (Mikäli on mahdollista, että tarpeellisempi suosikkilista voi tällöin jäädä jäljelle.) Jos kukaan ei sitä kerta tarvitse niin miksi KEHOTETAAN (sen sijainnilla!) luokittelemaan ihmisiä ystäviksi ja inhokeiksi? Tai voiko toiminnon edes saada piilotettua vähän vaikeapääsyisempään paikkaan? Se paistaa todella ikävästi silmään, ja jotkut saattaisivat pelkästä hetken mielijohteesta ruksata sitä!


Äänestys voisi olla tällainen:

Mitä mieltä olet ”ohituslista”-toiminnon suhteen?
- Jääköön Kuppilaan nykyiseen paikkaan, se on tarpeellinen
- Jääköön Kuppilaan, sillä on se jonkin verran tarpeellinen, mutta laitettakoon se vaikeampaan paikkaan, ettei sitä vahingossa tai hetken mielijohteesta klikata
- Ei ole tarpeellinen, voitaisiin poistaa, mutta jääköön Kuppilaan ainoastaan jos sitä ei voi poistaa poistamatta myös Suosikkilista-toimintoa
- Poistettakoon Kuppilasta joka tapauksessa, sillä se aiheuttaa vain huonoa henkeä.
Viimeksi muokannut Huilumies, 20 Joulu 2005, 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Sen verran edistymistä on havaittavissa, että nyt näen nimimerkit boldattuina. Jotain on siis tapahtunut eilisen jälkeen.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Minä näen itseni kursiivilla sisäänkirjautuneissa, ei kai muut näe koska tahdon olla näkymätön
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

gente, oles huoleti... et näy eli minulle olet ainakin "näkymätön" :roll:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

gente, mäkään en näe sua... mut kuulen kyllä ;)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Huilumies kirjoitti:Ja olen edelleen sitä mieltä, että koskaan ei ole administraattorin/modejen taholta tehty yhtä riskialtista toimenpidettä Kuppilan hyvän hengen kannalta.
:megafoni: Voisiko ylläpito vastata tähän, kun tulee kuulolle? ???
Turha esim. minun tässä on nyt pelkän moden ominaisuudessa näitä samoja vastauksia jauhaa papukaijana.

Modet eivät tässä ole tehneet mitään toimenpiteitä, sen verran täytyy korjata. Modet ylipäätään "vain" moderoivat eivätkä tee mitään muutoksia softaan. Käsittääkseni Petrillä on ollut ihan perustellut syynsä laittaa ohituslistan mahdollisuus tarjolle, mutta tuskinpa sitä diktatorisesti tuossa pidetään, jos enemmistö käyttäjistä alkaa vaatia muutosta. En kuitenkaan ala pistää sanoja toisen suuhun, joten toivotaan että ylläpito ehtii illalla vastaamaan.

Kai pistät sen äänestyksen, jos/kun tämä asia painaa mieltä? Ihan vapaasti sen voi laittaa vaikkapa omaksi aiheekseen, miten vaan!
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Lähinnähän tuo ohitusominaisuus on foorumeilla olemassa trollien takia, erityisesti sen takia, että trollin määritelmä ei ole aivan itsestäänselvä ja osa käyttäjistä saattaa pitää trollina sellaistakin käyttäjää, jota ylläpito ei. Kuppila on pääpiirteissään sen verran piiri pieni pyörii -toimintaa, että örkkimörkeiltä on vältytty, vaan tilanne ei välttämättä aina niin onnellisena pysy. Onhan tunnettua, että anonymiteetti ja yleisö voi tehdä ihmisistä idiootteja, yleisöhän tällä palstalla alkaa olla jo kohtalaisen kokoinen...

Itse en suosittele lisäämään ohituslistoille aktiivikuppilalaisia, joiden kanssa on tilapäisesti mennyt sukset ristiin joko jonkin kuppilassa tai kuppilan ulkopuolella tapahtuneen takia, ohituslista ei ole mikään ratkaisu kahdenvälisiin ongelmiin. Muutenkin, kuten tässä ketjussa on moneen kertaan todettu, ohituslistan käyttö tai käyttämättä jättäminen on kunkin kuppilalaisen oma valinta.

Sitä en varmaksi tiedä, onko ohituslistan poistaminen edes mahdollista ilman ainakin joidenkin muidenkin ominaisuuksien tai pahimmillaan koko päivityspaketin poistamista. Olettaisin, ettei ole, vaan senpä ylläpito voi tulla kumoamaan tai vahvistamaan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Papageno71 kirjoitti:gente, mäkään en näe sua... mut kuulen kyllä ;)
Tietysti kuulet, armaani. Ja aistit myös, että olen lähellä............ :rofl:

Mutta toi profiili on mulle vielä yks palapeli. Miten siis saan viestimääräni näkymään muille? ???
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Se, ettei täällä juurikaan ole trolleja ja vain satunnaisesti häirikkökäyttäjiä, varmaan kirvoittaa noita mielipiteitä, että eihän täällä "onnelassa" tuollaisia ikäviä listoja tarvita ??? Edelleen jankkaan, että omasta mielestäni se on ihan hyvä ominaisuus olla olemassa kaiken varalta. Muutaman kerran on myös ollut sellaisia tapauksia, että käyttäjä häiritsee toista, vaikkakin äärimmäisen harvoin.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Koettakaa ihmiset rakkaat rauhoittua.... työhän on vielä hiottavana, ja koska bugeja ilmiselvästi on, saattaa mennä vielä jonkin aikaa, ennen kuin kaikki selviää. Niinkuin kaikessa vianetsinnässä eniten apua on siitä, jos kertoo mitä käyttöjärjestelmää (Windows/Mac jne), mitä selainta jne. käyttää, ei niitä vikoja muuten löydy.

Ja kyllä tuollainen ohitusmahdollisuus on miltei kaikkialla muualla, missä itse käyn. Joskus osoittautunut hyödylliseksi, kun jonkun jutut alkavat tuntua riidanhaastolta koko ajan, tai alkaa olemaan henkilökohtaisuuksia. Ja ehkäpä kaikilta ei aina halua yksäreitäkään? Mutta tosiaan sitä toimintoa ei tarvitse käyttää. Kerronpa vielä, että oletusarvona tuossa toiminnossa olisi se, että kaikki näkisivät kuka on laittanut ignoren päälle, mutta sen olemme jo muuttaneet. Eikä tämän kuppilan "henki" kai nyt tuosta toiminnosta riipu, eiköhän jollekin saattaisi tulla täällä helpompi olla, jos ei kaikkia saman toistoja tarvitsisi joka ketjussa joiltakin lukea? Ja ne, jotka ovat oikeassakin elämässä tuttuja varmaankin saavat yhteyden toisiinsa tekstarein, puhelimitse, kirjeitse tai vaikka kirjekyyhkyin jos jonkun ystävänsä vahingossa täällä ohittaa.

Puhelut ja sähköpostitkin pystyy blokkaamaan tietyiltä lähettäjiltä, miksi joku nettipalsta olisi jotenkin erilainen?

Modet kai kuitenkin on oltava poikkeus, kuinkas sitä trolleja sitten moderoitaisiin, jos he voisivat ohittaa modeviestit?
Hello Hi!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Pete »

gentedimare kirjoitti:Mutta toi profiili on mulle vielä yks palapeli. Miten siis saan viestimääräni näkymään muille? ???
Mun mielestä niin, että valitset Profiili - Asetukset - Omat asetukset - Näkyvyys-kohdassa Näytä henkilötiedot-kohtaan kyllä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Itse asiassa ei, vaan samasta paikasta Näytä kirjautuneena -kohtaan kyllä. Tuolloin viestien yhteydessä näkyy liittymispäivämäärä ja viestimäärä. Itse en ymmärrä tämän taustalla olevaa logiikkaa enkä tiedä, onko piiloutumisella ja viestimäärän piilottamisella välttämätöntä olla yhteyttä mutta tällä hetkellä sellainen on.

Näytä henkilötiedot -kohtaan kyllä laittamalla viestin yhteydessä näkyvät paikkakunta ja ikä (jos ilmoitettu profiilissa) sekä sukupuoli. Jos valitsee "kyllä" näihin molempiin kohtiin, tuossa avattaren alla on sitten kokonainen lista kaikenlaista.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Timoteus kirjoitti:Itse asiassa ei, vaan samasta paikasta Näytä kirjautuneena -kohtaan kyllä. Tuolloin viestien yhteydessä näkyy liittymispäivämäärä ja viestimäärä.
Ei se ihan noinkaan taida mennä, sillä mulla on siinä ei ja siltikin kait näkyy nuo viestitiedot. Vai eikö ne muille näy?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Sulla näkyy:
Hazel
Kanta-asiakas
Avatar
Paikkakunta: Kangasala
Sukupuoli: Nainen

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Aha, no sitten ne muut tiedot ei näy, eli Timoteus onkin oikeassa. Mulle itselle kun näkyy sekä liittyminen että viestimäärä.

Toi on vähän hassua, ettei esim. vietsimäärää näy sellaisella, joka haluaa pysytellä piilossa :shock: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Kääk! Mä oon ihan hukassa tän uudistuksen kanssa... Pitää varmaan lukea kaikki tän ketjun viestit läpi ja sit ihmetellä tuota profiili-juttua :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pete kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Mutta toi profiili on mulle vielä yks palapeli. Miten siis saan viestimääräni näkymään muille? ???
Mun mielestä niin, että valitset Profiili - Asetukset - Omat asetukset - Näkyvyys-kohdassa Näytä henkilötiedot-kohtaan kyllä.
No YYYYYYYYYYY-ÄK!!! Näytti tepsivän.........
En mie taho olla NÄKYVÄ!!! Kauhee ahdistus tulee...... :/
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

REILUSTI NÄKYVIIN NIIN NÄKYY KAIKKI TARVITTAVAT TIEDOT!
HYVÄ GENTE!! :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Gente on tullut ulos kaapista :rofl: . Pitäisköhän munkin taas vaihteeksi näkyä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

KAIKKIEN PITÄISI! :niinpa: :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä vaihdoin nyt, vieläkö mun ava näkyy? Oon ihan hysteerinen noiden katoavien avojen takia. Ingrid ei saa hävitä :rofl: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

näkyy sun avas..mites mun? Entä viestimäärä yms?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

JeSSellä näkyy ava muttei viestimääriä. Kun JeSSekin näkyy olevan kaapissa :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Viisukuppilan joulu-uudistus 2005

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kukaan ei edelleenkään ole pakottanut käyttämään ohituslistaa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Vastaa Viestiin