JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

The Amazing Race All-Stars:

No eipa mun veikkaus Euroopasta toteutunutkaan. Mukava nahda ihan uusi maa vaihteeksi! Taa jakso oli aika hyva ja vaikka aiemmin valitinkin Mirnan ja Charlan rasittavuudesta, niin oli tosi kiva kun olivat ykkosina vaihteeksi! Eric ja sen tyttoystava sais mun puolesta tippua seuraavaksi vaikka pahaa pelkaan etta Joyce & Uchennan on vaikea kivuta tarpeeksi ylos etteivat tipu ensi jaksossa.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Amazing Race All-Stars:

Mullakin on tosiaan sellanen viha-rakkaus-suhde Charlaan ja Mirnaan, mutta nyt olin ihan iloinen kun tulivat ekana pit stopille. Mieluummin tietty oisin halunnu Dustinin & Kandicen olevan ekoja, mutta käy näinkin. Mä tykkään Ericistä ja Daniellesta! Hauska pari! Ja arvasinkin, ettei tällä kertaa putoa kukaan. Ja ihan hyvä, sillä tykkään Uchennasta ja Joycestakin :surrur: Eiköhän ens kerralla oo sitten fast forward käytettävissä, ja U&J:n jatko kisassa saattaa riippua siitä, saavatko he sen...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Survivor Fiji:

Oho. Viime jakso oli mun mielestä ihan kuin eri ohjelmasta. Jee, kauden paras, jee! Hauskaa myös, että äijät hävis koskemattomuuden. Ja se, että ääliö-Lisi pääsee niiden joukkoon  :heh:  Mun mielestä oli virkistävää nähdä esim. Stacy osallistuvan ihan uudella innolla koskemattomuuskisaan, kun tilanne olikin se, että hän voikin joutua lähtemään, jos tappio tulee. Rockyn käytös oli taas ääliömäistä, mutta toisaalta, Rocky tuo paljon sisältöä ohjelmaan :p Meinaakohan ne roikottaa Rockyä mukana finaaliin saakka, koska kukaan ei halua kuitenkaan sen voittavan...? No joo, Michelle on edelleen mun suosikki, mutta viime jaksossa myös Earlin ja Cassandran (kiva sellanen varovainen peliliike se Yao-Manin ja Earlin lähestyminen kun ne oli kalastuspuuhissa) pisteet oli nousussa. Ehkä tästä tulee vielä ihan hyvä!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Monologi jatkukoon  :heh:

Lost Season 3:
Mä en oikeestaan enää tiedä haluanko katsoa koko sarjaa. Kyllä tää kausi varmaan tulee loppuun katsottua, mutta mua on alkanut ottaa ihan kunnolla päähän noi kuviot. Locke on niin idiootti, ettei pahempaa olekaan! Ja niin naurettavaa tappaa pois nuo kaksi kolmoskauden uutta hahmoa. Mutta kai se on sitten olevinaan jotenkin tosi hienoa. Mieluummin mä olisin Nikkiä ja Pauloa (tms) katellut vielä jatkossa, kuin mm. kuluneita Sayidia, Lockea ja Jackiä. Ei hyvin mee.

American Idol:
Ihan hulvatonta, että Sanjaya jatkaa viikko toisensa jälkeen mukana kisassa! Eikä ollut taaskaan edes bottom-3:ssa, vaikka Bathwater Sanjayahin tyylin oli kerrassaan kammottavaa kuultavaa. Lakisha ärsyttää mua, vaikka varmasti hyvä laulaja onkin, mutta jokin sen olemuksessa nyppii. Eikä se mitenkään kovin omaperäinen kyllä ole. Haley on porskuttanut turhankin pitkään kisassa mukana. Gina ei oo mun mielestä kummoinen laulaja, ja sen persoonakin on ärsyttävä. Melinda on hyvä, mutta tylsä. Blake tai Chris Richardson voittoon (edelleen) kiitooos!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

The Amazing Race All-Stars:


No kylla oli tosi hyva tuplajakso!! Ja historiallinen kanssa, en ainakaan muista etta koskaan olisi ykkospari jatkanut matkaa pit stopilta ennenkuin kaikki muut olivat saapuneet perille!
En ymmarra miten Guidoilla meni niin kauan sen mallinuken kanssa, mutta muualta kuulin etta rontgenkuvien kehitys kestaa ainakin 15 min/kpl joten se kait selittaa etta niilla meni pari tuntia kauemmin kuin Eric & Daniellella.
Ja hauska twisti se intersection, olin ihan innoissani kun Danny&Oswald ja Uchenna&Joyce pyyhaltivat fast forwardiin ja jattivat barbit roikkumaan tuntikausiksi :)

Nyt tosiaan alan toivoa etta Oswald & Danny voittaisivat koko jutun, ne on tosi hauskoja tyyppeja. Mirna & Charla saisivat tippua pois, en kesta enaa niiden sekoiluja ja Mirnan pseudo-murre-englantia kun se puhuu ihmisille jotka ei osaa englantia tyyliin 'ai vant juu rapido' !


Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

mi gorda bella

hopealilja on orestes. oresteksen isä on jósema; oraalin äiti on joskus ollut herran pedinlämmittäjänä. jósema ja tza tza saavat jossain vaiheessa  tytön. jósema tosin kuolee myöhemmin ja juan angel lupautuu huolehtimaan lapsesta. josema on ollut vankilassa kaikki nämä vuodet

chiquin oikea äiti on yei lou. yei lou päättyy yhteen pantojan kanssa

hugo kirjoittaa sitten aikoinaan jutun olimpiasta kaikkien aikojen korruptonein äiti ja olimpia vetää silkkarit nenään.
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Survivor Fiji:
Voi pyhä jysäys, että oli loistava jakso! Yks kaikkien aikojen parhaita survivor-jaksoja, ellei jopa paras! "Who do you not want to see again after the game?" Ja kaikki vastaa Stacy  :repeilee: Ja ne äänestysjuonittelut  :draamaa: Edgardon, Alexin ja Mookien ilmeet ääniä luettaessa oli jotain niin loistavaa! Ai että! En ois uskonut, että niin laiskasti alkaneesta kaudesta voi kehkeytyä vielä jotain näin mahtavaa! Toivottavasti taso myös pysyy korkeana. Ainiin, en tainnut viime viikolla sanoakaan, että olin ihan murtunut, kun Michelle äänestettiin pois. Mutta onneks Michelleä näkee aina juryssä. Ihanaa Survivor Ihanaa!

The Amazing Race All-Stars:
Jee Dustin & Kandice porskuttaa vahvasti eteenpäin. Ericin ja Daniellen yieldaus silloin oli kyllä turha veto, mutta joo... E&D on mun kakkossuosikkijoukkue ja kolmantena Charla & Mirna, jotka on niin seonneita, että välillä ihan itkettää :p Oswald ja Danny on mun mielestä turhan tylsä parivaljakko. En tykkää. Oisin kyllä halunnu, että se "fast forwardia voi käyttää vain kerran kisan aikana"-sääntö ois päteny edelleen.

American Idol:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UPEETA!!! MAHTAVAA!!! Sanjaya vihdoinkin ulkona, ja umpitylsä Lakisha toiseks viimeisenä! Ihan parasta! Jordin, Blake, Chris ja Melinda kärkinelikkoon ja finaalikaksikoksi mulle kelpaakin sitten mikä tahansa tyttö-poika -yhdistelmä :) Ehkä kuitenkin toivon Jordinin finaalipaikkaa hivenen enemmän kuin Melindan.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

The Amazing Race All-Stars:

JEE DUSTIN & KANDICE JEE!!! Jee Eric & Danielle jee!! Juuri näiden kahden tiimin toivoinkin olevan finaalissa. Ja itse asiassa Charla & Mirna ovat ihan hyvä lisä finaalikolmikkoon. Aina parempi kuin ällöt Oswald & Danny. Ens viikolla tääkin sit jo loppuu. Nyyh.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

The Amazing Race All-Stars:


No nyt on vihdoinkin ehditty katsoa finaali viisukiireiden jalkeen :) Melkein toivoin etta Charla & Mirna olis voittanut koska ne oli aina fiksuimmat hyvien lentoyhteyksien kanssa! Finaali oli ihan ok katsottavaa vaikka ei siina nyt hirveeta jannitysta lopussa ollut. Aika lyhyelta naytti se loppusprintti-matka? Mun mielesta olisi paljon jannenpaa jos ne joutuisivat kayttamaan julkisia kulkuvalineita eika aina olisi niin etta nopein taksikuski vie voittoon!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

American Idol:

En ole viikkoihin tätä nähnytkään ja olen aika hämmästynyt viimeisestä kolmikosta! Siis beatbox-Blake pääsi näin pitkälle pojista, mutta Melinda... Onhan se aika Gladys Knight, mutta en sittenkään ole varma  :miettii: Jordin ei ole koskaan koskettanut. Voisiko Blake voittaa, ei kai?

Edit: Jordin ja Blakehan petrasivat loppua kohti ja ovat molemmat upeita!!  :tapu:

Viimeksi muokannut JuhaUK, 19 Touko 2007, 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Salkkarien näyttelijäasiaa:

Piitu Uski ja Sanna Luostarinen kuulemma lähdössä sarjasta, eli eivät jatkaisi enää sopimusta. Ruudussa tietty näkyvät vielä, kun noita on kuvattu etukäteen ties miten paljon.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Tää ei enää ehkä kuuluisi tänne (paljastus on jo tapahtunut), mutta niin Metro- kuin 100-lehti kertoi tänään ihan kuvan kanssa kuka voitti Amerikan Idol-kisan.
Kiitti.
Waiting For The Sirens Call

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, se paljastettiin myös Aamulehdessä ja Iltiksessä  :niinpa:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Juu, täälläkin paljastui American Idolin voittaja lehdistä samana päivänä kun se vasta tuli illalla tv:stä  :niinpa: :niinpa:

Amazing Race All Stars:

Sain tämänkin katsottua loppuun. Olipas aika viihdyttävää, kun Yieldejä jo myytiinkin siellä  :tapu: Kunnon peliä. Mutta tulos oli ihan oikea ja minust sympaattisin pari voitti. Aloin jo melkein ymmärtää ja sietää Charlaa ja Mirnaakin loppua kohti  :shock:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Lost, 3. kausi finaali:

:shock: :raaps: :miettii: :shock: :raaps: :miettii:

Mä en tajua enää mitään. En sitten yhtään mitään. Ja Charlieko kuollut? Nyyh! Mutta mitä hemmettiä tää loppu tarkoitti? Ovatko ne pelastuneet ja Jack haluaa takaisin? En tajua, en en  :eiei: Se kai on tarkoituskin.


En kestä, 24 loppuu ens sunnuntaina ja itse asiassa kaikki mun sarjat taitaa loppua kesäksi. No, onhan BB...
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Lost season 3:

Tyhmää kun tappoivat Charlien kun tarjolla ois ollu sellaisiakin idiootteja kuin Locke ja Sayid! Ja Jack tottakai! Ihan hyvä finaali noin muuten. Ei Lostia juuri muulloin tarvii katsoakaan, riittää kuin kauden viimeisen jakson aina katsoo.

Mä jotenkin arvasin, että ne pätkät olikin tulevaisuudesta eikä menneisyydestä. Mutta eniten mua jäi hämäämään kenen arkulla se Jack oikein kävi  :raaps:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Colby kirjoitti: Oon muuten ihan ihastunut Brothers & Sistersiin.
IHANA Brothers & Sisters <3 <3

Alkoi täällä tänään, kolme jaksoa noin aluksi.Olen vasta yhden katsonut digiboksilta, kaksi vielä jäljellä. Hyvä että joku muukin on tykännyt  :puna: :puna:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Brothers & Sisters vaan paranee vanhetessaan  :mrgreen: Loistava sarja! Jotenkin tosi virkistävän "tavallinen" perhedraama kaikkien näiden yliluonnollisten ja muuten erikoisien sarjojen joukossa. Alkaa muuten syksyllä Suomessakin, nimellä Perhesiteet. Yllättäen MTV3:lla, vaikka jenkeissä onkin ABC:n sarja, ja suurin osa ABC:n sarjoista tuntuu menevän yleensä Neloselle...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

B & S tuntuu mainiolta, se on kuin hyvillä näyttelijöillä tähditetty saippuadraama  :tapu: Aika outoa toisaalta, että miltei jokaikinen naama on tuttu jostain muusta sarjasta. Mutta ihana, että joku sarja tuli kesäksikin mulle seurattavaksi, kun ei kaikkia jaksa tuolta netistäkään aina etukäteen jahdata.
Hello Hi!

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

diili season 4

diilin putoamis-lista

jakso seitsemän: markus
jakso kahdeksas: brian ja marshawn
jakso yhdeksän: clay
jakso kymmenen: adam
jakso yksitoista: felisha ja alla
jakso kaksitoista: ei potkuja (kaksi kilpailijaa jäljellä)
jakso kolmitoista: voittaja randal
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Prison Break S3:

Upeeta, että meillä näytetään nykyään useimmat jenkkisarjat vain muutaman päivän viipeellä, on torrentit vissiin tehneet tehtävänsä  :heh: Jotenkin en ole 100% vakuuttunut vielä uudesta Prison Breakista, ihan tulee jotenkin halpistuotanto mieleen. Esim. Michael ei voi ottaa paitaa pois siellä hikisessä Panamassa, kun ne eivät ole viitsineet laittaa sille niitä tatuointeja tällä kaudella. Muutenkin niiden tatskojen pitäisi musta näkyä joskus, mutta ei.

Ja kamalaa, että tappoivat Sarahin  :'( :'( Ja mä vielä spoilaannuin tosta, yks niistä näyttelijöistä möläytti jossain Making of-haastattelussa  :evil:

Ärsyttää noi jenkkien tauot tosin, mikä hiton tarve on aina katkaista sarjat muutaman jakson jälkeen alusta??  :niinpa:


Brother & Sisters sitten loppui jo, Ugly Betty ja Eureka alkoivat uudelleen tuoreeltaan. Heroes koukuttaa, se tulee aika jäljessä täällä tosin BBC:llä... jokos siitä on toinen kausi tuloillaan?

Mä pidän myös Studio 60:stä, vaikka se ei jenkeissä vissiin mennytkään kansaan  :(
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

PAKO, 3. kausi


Mä en ole ikinä elämässäni ollut minkään hahmon tappamisesta missään maailman sarjassa näin järkyttynyt kuin nyt olen. Ja miten kehtaavat vielä noin julmalla tavalla Saran poistaa sarjasta? :parku: Mä elättelin toivoa, että ne keksii hahmolle jotain juonta nyt kun Saran näyttelijä sai lapsen. Ja hyvinhän ne näytti keksivän kun nappasivat Saran ja LJ:n.
NOIN EI VAAN TEHDÄ!! Ei vaan tehdä! Mä tiedän, että tää sarja ei ole mikään Michaelin ja Saran rakkaustarina, mutta mä en vaan käsitä kuinka ne luulee selviivänsä tosta. Jokainen  sarjan naiskatsoja tuntee varmasti samoin kuin minä. Mitä järkeä tässä enää on? :parku:

Ei varmaankaan kannata edes toivoa, että se pää ei ois ollutkaan Saran  :eiei: Kun luin jonkun artikkelin, että alunperin he halusivat Saran näyttelijän palaavan mukaan puolessa välissä kautta jotta ne oisivat voineet tehdä vähän "kivemman" kuoleman. Eli ilmeisesti joka tapauksessa heillä oli koko ajan aikomus tappaa hahmo pois. Eikä siis lapsen saanti ollutkaan syy miksi näin kävi

EN KESTÄ!! Mä en toivu tästä ikinä.... Yhtä tuskaa on kyllä nyt jatkaa muuten hyvin alkanutta kolmatta kautta  :'(
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Pako S3:

No niinpä. Aivan pepusta, mutta tässä artikkelissa tuottaja selittelee, että vasta kesällä selvisi että Saran näyttelijä lähteekin sarjasta.

http://www.digitalspy.co.uk/cult/a77849 ... twist.html

Eiköhän sille annettu tarpeeksi rahaa? Mutta aika paha twisti kyllä, ja se tapa oli aivan hirveä. En mitenkään halunnut uskoa mitä sieltä lootasta löytyisi  :'( :'( "We are just soldiers", se bitchi vaan selitti. Tuleekohan siitä sitten lopulta Lincin love interest kumminkin`?  :miettii:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Auts, toi linkki näkyy mutta ei kai se otsikko itsessään spoilaa mitään enempää kun noi meidän parkuhymiöt.  :puna:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pako, 3. kausi


No jukolauta jos rupee sen naamahirviön kanssa seukkaamaan. En muutenkaan käsitä... kun ajallisestihan Veronican kuolemastakaan ei ole kuin hetki vain ja jo nyt Linc katselis uutta. Mä en todellakaan kestä jos se ihastuu MURHAAJAAN!!!  :evil:
Enkä myöskään kestä, että ne on tuomassa jotain naishenkilöä, joka on kanssa kokenut menetysken, Michaelin elämään. NO WAY!!!!!! Ei se olis uskottavaa.

Ja tuo linkki minkä laitoit, niin mun mielestä se käsittelee just tota, että joka tapauksessa ne oli aikoneet tappaa Saran, mutta halusivat tuoda Sarah Wayne Calliesen puolessa välissä kuolemaan. Eli tappaminen oli koko ajan mielessä, mutta tämä tyyli vasta kesällä selvisi.  :eiei:

EN KESTÄ!!!!! :parku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Pako S3:

No niinpä, mutta minusta niiden välille on laitettu jotain kemiaa siinä koko ajan  :niinpa: Siis Lincin ja sen naisen, onkohan sillä nimikin  :heh: Ja niin se ykskin jäi sitten sinne niitä hautoja kaivamaan ja aitoja syövyttelemään... mutta saako näistä elementeistä nyt sitten taas kokonaisen sarjan aikaiseksi, kun jotenkin ne on jo ihan lähtövalmiita sieltä Sonasta  :raaps: Mutta ilman Saraa voisin kuvitella että Michael menee aivan sekasin ja tossa artikkelissahan vihjattiin, että se flippaa kunnolla  :'( :eeek:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pako, 3.kausi


YÄK!!! Sen nimi on Susan.... eikö olekin? Ja sen Whistelerin naisen nimi on Sofia. Tai sitten toisin päin....  :draamaa:
En muutenkaan mitenkään usko, että ne on tuolla Sonassa koko kautta. Jos ne aikoo sieltä pois kuolleina. Sitähän tässä nyt vähän vihjaillaan ja sitten Sucre ne sieltä vie jonnekin. Kun tämä Michaelin uus mahdollinen intressi (tekee pahaa ees kirjottaa sitä :parku:) niin tuskin se nyt Sonaan ilmestyy! HYI OLKOON!!! Ei mitään uusia naikkosia....

Michael ja Sara, muita ei ole!!! MiSa FOREVER!!! :parku:

PRKL kun ottaa pattiin!!! :parku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ihanaa, Amazing Race kausi 12 alkaakin ens viikolla  :tapu: (Sunnuntaina)

http://alpha.cbs.com/primetime/amazing_race12/

Aika kiinnostavaa poppoota, Kynt & Vyxsin vaikuttavat hauskoilta  :heh:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kynt ja Vyxsin  :rofl:
Mä luulin, että ne on molemmat naisia.... mutta toi toinen onkin mies  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Lost 3. season

[quoted=Colby]
Mutta eniten mua jäi hämäämään kenen arkulla se Jack oikein kävi  :raaps:
[/quoted]

Katsoin juuri tuon kauden päätöksen. Minut nuo kahden viimeisen jakson "flashbackit" yllätti täysin. Minä jo ihmettelinkin, että missäs vaiheessa Jack on parran kasvattanut, ja sitten oli vielä ne jutut muka Jackin isän, jotka sekoittivat ajatuksia. Jopa siinä vaiheessa, kun Kate tapasi Jackin, niin olin vielä vähän aikaa, et "Mitä ihmettä? Olivatko ne tavanneet ennen?", kunnes sitten tajusin, että tulevaisuudessahan ne on. Oikeasti pidin koko loppukohtauksen ajan kämmenet päähän liimattuna (noin niin kuin kuvaannollisesti), kun tuo kohtaus tuli minulle täysin puun takaa ja se oikeasti järkytti. "EI TÄÄ SAA PÄÄTTYÄ NÄIN!" Tuli vähän sama fiilis kuin nähdessäni SAW-leffan ekan kerran. Sitten vielä mielessäni toivoin, että olisi vielä yksi jakso tullut, mutta ei. Juuri näin tuotantokausi päätetään jännästi.

Niin ja syy, miksi quotasin Colbya, oli se, että luulen, että Jack kävi Sawyerin muistotilaisuudessa. Kukaan ei ollut ilmaantunut sinne ennen Jackia, mikä viittaisi siihen, että arkussa olisi joku vähemmän pidetty henkilö. Lisäksi Jack oli yrittänyt tavoittaa Katea, jolla oli menneisyyttä Sawyerin kanssa. Siksi luulen, että arkussa makasi Sawyer.


Neljäs kausi alkaa alkuvuodesta jenkeissä ainakin, jos käsikirjoittajien lakko päättyy, mutta silti tää jo malttamattomana odottaa sitä dvd-boksia :heh:! Ai ku tää ei jaksais millään odottaa koko vuotta! :draamaa:
Viimeksi muokannut The_Sipi, 10 Marras 2007, 03:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vastaa Viestiin