JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Hienoa, juuri noin ^ pitää paljastukset merkitä. Esimerkiksi nyt pystyin helposti lukemaan American Idol -tekstit, mutta välttämään Survivor-jutut. :)
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

American Idols paljastus:

No nyt se Scott viimein tippu :violette: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Amazing Race 7 -spoilereita:

Huh huh kun oli jännä finaali, mutta parempaa voittajaa ei noista kolmesta parista (ja suurimmasta osasta aiemmin pudonneistakaan) ei löytynyt, eli voitto meni täysin oikeaan osoitteeseen! Luulin, että koko homma oli valmiiksi suunniteltu Robin ja Amberin hyväksi, mutta onneksi ei kuitenkaan. Kerrassaan karsea pariskunta, kuin myös Ron ja Kelly...

Nyt sitten vaan odottamaan Survivor Palaun viimeisiä jaksoja...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Survivor Palau, Survivor Vanuatu (ja All-Stars) spoilereita
Colby kirjoitti:
Tuossa sun viestissä on mun mielestä aika iso ristiriita :P Kun pelkäät, että Palaun voittaa joku tylsä tyyppi, mutta toivot Jennin voittavan. Jennhän noista ylivoimaisesti tylsin on :roll: eikä Gregg sen värikkäämpi persoona ollut. Ainoo peliliike minkä se teki oli silloin kun se Cobylle meni kertomaan siitä suunnitelmastaan, joka ei sitten kuitenkaan loppupeleissä pitänyt...



No, eipä tällä kaudella Kororilaisten oo kauheesti tarvinnu mitään peliliikkeitä edes tehdä. :/ Jenn ja Gregg luottivat liikaa siihen, että muut pelaajat ovat yhtä tyhmiä kuin eräät All-Starsissa (Alicia, Rupert ja kumppanit). Valitettavasti niin ei ollut, vaan "alivoimassa" olevat pelaajat päättivät hukuttaa peliä hallitsevan parin. Toisaalta olihan sekä Carynin että Katien kannalta järkevämpää äänestää yhdessä Tomin ja Ianin kanssa. Vähän tylsää vaan, että ainoat sellaset kenestä mä vielä satun pitämään äänestetään ulos vuorotellen. Tältä kaudelta mun unelma finaalinelikko olis ollu Stephenie, Bobby Jon, Angie ja Ibrehem. Minkä hiton takia niitten piti mennä häviämään niin monta kisaa. :hak:

Colby kirjoitti:
Mä luulen, että finaalissa nähdään Ian ja Katie tai Ian ja Caryn, ja molemmissa tapauksissa Ian vie voiton. Eikä mulla ois mitään sitä vastaan.



Mua pelottaa Tomin vahvuus koskemattomuuskisoissa. En yhtään ihmettelis vaikka tekis Colbyt ja veis kaikki koskemattomuudet tästä eteenpäin. Veikkaan, että kolmen kärki tulee olemaan Ian, Tom ja Caryn. Katiella tietenkin on kohtuulliset mahdollisuudet jyrätä tiensä tohon porukkaan, mutta Jennin kohtaloa tuskin mikään enää muuttaa. Toisaalta kuten aikaisemmilta kausilta ollaan huomattu, Selvityjissä voi tapahtua tässä vaiheessa ihan mitä tahansa. ;) Hmmm... jos vaikka Ian päättäisi hypätä Katien ja Jennin kelkkaan äänestämään ulos Tomia tai Carynia... tai jos vaikka tytöt liittoutuvat keskenään ja äänestävät pahimmat uhkaajansa pois.... jne... :p

Colby kirjoitti:Mutta Vanuatu-kausi oli ehkä tylsin ikinä, ja voittajakin oli väärä, eli kaikin puolin huono kausi. Chris ei todellakaan olisi ansainnut voittoa, vaan kyllä se olisi Twilalle kuulunut, vaikka mieluummin sen olisin antanut esim. Bradylle, Elizalle tai Amille...


Halleluja, kauan eläköön jumalatar Ami! :kiitos: :kiitos: :kiitos: :kiitos:

Mun mielestä Vanuatu oli ihan hyvä kausi, eikä pelkästään Amin takia. Miesten ja naisten jakaminen eri joukkueisiin oli tietysti vähän tylsää, kun se oli jo kertaalleen toteutettu. Persoonallisuuksista ei ainakaan ollut puutetta. Twila, Rory, Mia, Eliza ja Sarge olivat aika kovia suustaan jokainen. Olihan joukossa tietysti ainakin yksi umpitylsä ja persoonaton tyyppi nimeltään Chad. lol Ai, että ne Twilan ja Elizan väliset sananharkat. Mahtavaa, mahtavaa! :peukku: Eikä pidä unohtaa, että Ami oli mukana tällä kaudella. :kiitos: :kiitos:





Amazing Race 7 -spoilereita:
Colby kirjoitti:
Huh huh kun oli jännä finaali, mutta parempaa voittajaa ei noista kolmesta parista (ja suurimmasta osasta aiemmin pudonneistakaan) ei löytynyt, eli voitto meni täysin oikeaan osoitteeseen! Luulin, että koko homma oli valmiiksi suunniteltu Robin ja Amberin hyväksi, mutta onneksi ei kuitenkaan. Kerrassaan karsea pariskunta, kuin myös Ron ja Kelly...
Dämnid, jo toista kertaa peräkkäin mun ehdoton suosikkijoukkue koko kauden ajalta jää toiseksi. :( Mä olisin niin mielelläni nähny Robin ja Amerin voittavan tän, mutta onneks ei sentään Ron ja Kelly voittanu. Se olis ollu jopa huomattavasti pahempi voittajapariskunta kuin viime kauden voittajat, joista en juurikaan pitänyt. Joyce nosti ehdottomasti rispektiä mun silmissä muutama jakso sitten, kun ajelutti hiuksensa. Joten ei ollenkaan huonot voittajat, vaikka Rob ja Amber olivat luonnollisesti kauden parhaimmat tyypit. ;)

Seuraava Amazing Race tulee olemaan Family Edition. Eli kokonaiset perheet (4 henkilöä/joukkue) pääsevät kisailemaan tällä kertaa. Mitenköhän toi mahtaa toimia. :/ Noo, toivotaan, vaikka juttu vähän mua epäilyttääkin. Jossain huhuttiin Rupertin perheineen olevan mukana seuraavassa kisassa. :shock: Harmi vaan, että tästä päästään nauttimaan vasta ens syksynä. :(

Colby kirjoitti:Nyt sitten vaan odottamaan Survivor Palaun viimeisiä jaksoja...
Sekä tietysti Robin ja Amberin häitä... ;) ja Lostin, Aliaksen, 24:sen, Desperate Housewivesin, The Apperenticen, Grey's Anatomyn sekä tietysti American Idolin finaaleita. Ööh, olenko muka ihan oikeesti nin addiktoinu televisiosarjoihin. Enhän mä... en ollenkaan. :roll: lol
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

American Idol

Ja kolmen kärki on sitten selvillä. Siinä on kaksi naistaja yksi mies.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No nyt sitten uskalsin tulla tännekin, kun pelkäsin että taas spoilaannun AIsta ennen kuin katson sen!

Paljastus:

Teemana country ja Gamble & Huffin Philadelphia-soul. Bo Bice oli minusta huonoin, mutta Ukrainan lahja Amerikalle sai lähteä :'( :'( Kyllä mä tykkäsin siitä värittömästä ja hajuttomasta ( ??? ) pojasta. Vonzelle veti hyvin, mutta oli niin hermostunut, että itki esityksen jälkeen, eikä Simon uskaltanut edes kommentoida :eeek: Carrie veti jonkun Dixie Chicks -numeron, joka oli musta aika sekava, mutta tuomarit tykkäs.

Carrie itki kovasti Anthonyn laulaessa läksiäiskappaletta, mitähän niillä oli tekeillä ;)

Siis Bo, Vonzelle ja Carrie finalistit. Veikkaanpa olevan tiukkaa Vonzellen ja Carrien välillä ja Carrie voittaa.


Aiku noi hymiöt näyttää hassuilta tuolla paljastuksen keskellä :rofl:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Nyt kun katselen tätä Firefoxilla, tuo valkoinen teksti näkyykin aika hyvin joka toisen ruudun sisällä, IE:ssä se ei kyllä erotu. Eli ei kannata Firefoxilla tulla tähän ketjuun ;)
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Desperate Housewives spoilereita:



Olipahan viihdyttävä kauden päätösjakso (kai se oli? ainakin vaikutti siltä). Ja se kohtaus, jossa Bree sai puhelun sairaalasta oli mun mielestä todella, todella vaikuttava! Tuskin maltan odottaa seuraavaa tuotantokautta, ja aion varmaankin samalla katsella ekaa kautta uudestaan Neloselta. On se vaan NIIIIIN hyvä!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Voi :evil: :evil: :evil: :evil: Joku IDIOOTTI laittoi AI:n voittajan nimen Doteurovisionin foorumille ilman mitään varoituksia. Siis jos todella joskus voisi virtuaalisesti vetää turpaan joitakin netin käyttäjiä :evil: :evil:
Hello Hi!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Desperate Housewives spoilereita:
Colby kirjoitti: Olipahan viihdyttävä kauden päätösjakso (kai se oli? ainakin vaikutti siltä). Ja se kohtaus, jossa Bree sai puhelun sairaalasta oli mun mielestä todella, todella vaikuttava! Tuskin maltan odottaa seuraavaa tuotantokautta, ja aion varmaankin samalla katsella ekaa kautta uudestaan Neloselta. On se vaan NIIIIIN hyvä!
Mä olin ehkä vähän pettyny DH:n kauden viimeseen jaksoon. Johtui varmaan lähinnä siitä, et mun odotukset oli turhan korkeella. Erityisesti jäin kaipaamaan jotain kunnon cliffhangeria. Olishan sieltä Miken talosta voinu kuulua vaikka sen aseen laukeaminen, ni olis vähän enemmän jännitettävää syksylle. ;) Ja olihan toi jakso tosi synkkä verrattuna kauden aikaisempiin jaksoihin. Olisin mielelläni nähny siinä vähän enemmän huumoria. Joka tapauksessa ensi kaudelle on loistavat lähtöasetelmat. Erityisesti mua kiinnostaa Alfre Woodardin näyttelemä Wisteria Lanen uusin asukki. Ties mitä luurankoja senkin kaapeista tulee löytymään.

JuhaUK kirjoitti:Voi :evil: :evil: :evil: :evil: Joku IDIOOTTI laittoi AI:n voittajan nimen Doteurovisionin foorumille ilman mitään varoituksia. Siis jos todella joskus voisi virtuaalisesti vetää turpaan joitakin netin käyttäjiä :evil: :evil:
Mulle kävi samalla tavalla. Ihan kivasti joku oli laittanut voittajan nimen allekirjoitukseensa yhdellä foorumilla. Tosi kiva kattoa finaalia, kun tietää voittajan etukäteen. Kaikki jännitys pilalla. :niinpa:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ja American Idolsin siis voitti

Carrie
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No hyvä hyvä!

American Idol:

Sain katseltua sen finaalinkin. Molemmat lauloivat kolme kappaletta, kaksi oli sama uusi kappale. Siis minusta Bo lauloi kaikki kolme kertaa peremmin ja rennommin, Carrien ääni oli kireä kuin viulunkieli ja oikein raasti korvaa välillä :shock: Tuomarit eivät taas tietysti kuulleet samoja ääniä, kuten minusta ei koskaan koko sarjan aikanakaan! Se itse tulosohjelma on aika upea puolitoistatuntinen konsertti Kodak-teatterista, kannattaa katsoa. Kaikki finalistit esiintyvät ja useita vierailevia tähtiä!
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Tästä kun oli tulossa ihan pelkkä Big Brother-ketju, avasin sille oman aiheen:

http://www.viisukuppila.fi/viewtopic.php?p=99653#99653

/portsari
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

The Amazing Race 7:

Nyt katselen tuota seiskaa, siis voi yök miten ärsyttäviä noi Rob ja Amber ovat ! (En ole nähnyt Survivoreja)! Siis miten täynnä itseään voivat olla, oikein yli-ihmiset. Ja miten jossain Etelä-Afrikassa voi olla Amberin faneja, jotka juoksee niiden kanssa ja antaa apua? Yök, yök, yök. Onneks eivät voita (näin vahingossa finaalin ensiksi :evil: )
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Pitäisiköhän Amazing Racellekin avata oma ketjunsa kohta, kun kasi on eilen alkanut kuulemma jenkeissä... Aikooko joku täällä seurailla sitäkin? Kilpailijat ovat siis perheitä. :shock:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mulla on AR:n tuoreimman kauden avaus katsomatta.. En tiedä sitten pitäiskö ihan uutta ketjua. Mutta, Desperate Housewivesien kakkoskauden avaus oli ihana <3

Survivor Guatelama spoilereita:
Kivaa, kun BJ ja Steph ovat täällä taas. Kilpailut on ollu ainakin tähän mennessä sen verran fyysisiä, että jonkun vahvan äänestäminen pois olis kuolemantuomio sille heimolle, saa nähdä miten ne pärjää... En kyllä oikein niiden muiden nimiä muista, paitsi sen homon, eli Rafen (joka on muuten mun inhokki number one), nurse-Margaretin, Garyn ja... ja Lydian tietty. Ei oo noista "vieraista" ehtiny vielä mitään suosikkia kunnolla muodostumaan, mutta ehkä pian.

Onko muuten kukaan tutustunut sarjoihin Supernatural, Invasion ja Reunion? Supernatural tempaisi mut täysin mukaansa, ja Invasion vaikutti hyvältä ekan jakson jälkeen. Reunioniin jäin myös heti ekan jakson jälkeen koukkuun.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Seuraako kukaan meidän X-Factoria? Tänään päästiin jo Boot camp-vaiheeseen, jossa kukin ryhmä tiputetaan vain 7 kilpailijaan. Louis Walshilla on vahvin ryhmä, alle 26-vuotiaat, Sharon Osbournella yli 26-vuotiaat ja Simon Cowelilla ryhmät, joka on selvästi heikoin kategoria. Muutama todella hyvä on jo nähty, mutta tosiaan ovat tuossa nuorimmassa ryhmässä.. ehkä niiden olisi sittenkin kannattanut järjestää Pop Idol välillä, mahtaakohan sitä enää ikinä tullakaan? :(
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Amazing Race: Family Edition

No nyt katselin tuonkin... sääli, että sinne on otettu niitä ärsyttäviä ipanoita mukaan :evil: Koko eka jakso ajeltiin autolla New Yorkista Philadelphiaan ja jotenkin tuntuu, etteivät ne edes lähde mihinkään ulkomaille koko ohjelmassa. Siis jotkut niistä lapsista on tosi pieniä, kun taas toisissa tiimeissä on aikuisia veljeksiä kaikki. Ihan älytöntä. Mutta kyllähän siinä muutamia aika hyviä hahmoja on mukana tosin, mutta aivan liikaa mölyä ja väkeä minusta kaiken kaikkiaan :niinpa:
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Amazing Race: Family Edition

Mun mielestä se yks perhe missä oli niitä pikkuipanoita, oli ihan jees. Jonkin sortin suosikkikin ehkä. Mutta se pudonnut perhe oli semmonen ihme hissukkaperhe, että hyvä, että putosivat jo tossa vaiheessa. Olikse nyt sit se italialaisperhe joka riiteli koko ajan joka asiasta. Ne oli aika hupaisia lol
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Tuleeko Amazing Race Suomeen missään vaiheessa? :roll:

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Papageno71 kirjoitti:Tuleeko Amazing Race Suomeen missään vaiheessa? :roll:
Siis minäkin olen täältä lukenut, että tänään on alkanut :roll:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Pappis tarkotti varmaan, että ne kilpailijat Suomeen........ Vai?

Joo joo........ :mrgreen:
Mutta siis tänään alko neljäs tuotantokausi Suomessa! :peukku:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

gentedimare kirjoitti:Pappis tarkotti varmaan, että ne kilpailijat Suomeen........ Vai?

Joo joo........ :mrgreen:
Mutta siis tänään alko neljäs tuotantokausi Suomessa! :peukku:
Osaan mä nyt ohjelmatietoja lukea... Siis sitä mä tarkoitin, että tuoko minkään tuotantokauden AR kisaajat Suomeen tehtäviä tekemään?

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Tulisko ihan oma AMAZING RACE -viestiketju ?

Rakastan tätä sarjaa. Omat suosikit löytyivät helposti.

1) Millie & Chuck "neitsyet"
2) Chip & Reichen "homopari"
3) Tian & Jaree "silikonimallit"
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Papageno71 kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Pappis tarkotti varmaan, että ne kilpailijat Suomeen........ Vai?

Joo joo........ :mrgreen:
Mutta siis tänään alko neljäs tuotantokausi Suomessa! :peukku:
Osaan mä nyt ohjelmatietoja lukea... Siis sitä mä tarkoitin, että tuoko minkään tuotantokauden AR kisaajat Suomeen tehtäviä tekemään?
Jaa jaa :puna: Mulle tulee ihan tavaksi tää ihmisten väärinymmärtäminen :puna:
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Vois kyllä perustaa oman. Onhan Selviytyjilläkin oma ja tästäkin tulee varmaan aika paljon puhuttavaa!!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Minusta vois tolle neloselle tehdä omansa. Meillä on vielä kolmosesta muutama jakso tulematta, ja sitten taitaa alkaa nelonen täälläkin, toivottavasti.
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Amazing Race: Family Edition

Aikamoinen pettymys ollu tää. Ensinnäkin se, että ne on nyt neljä jaksoa pyöriny usa:ssa! Eikä ne perheet oikein kiehdo... Ja alkutunnari on kamala, kun se hihhuliperheen huuto kuuluu kesken sen musan. Ei niin saa tehdä! :evil:

Weaver-perhe ärsyttää ihan jo sen takia kun ne jaksaa inistä siitä, kuinka ne menetti isänsä. Ok, on se kauheeta, mutta pitääkö sitä koko ajan jankuttaa :roll: Godlewskit on varsinainen kanalauma - ihan kammottavia! Paulo-perheen pojat on kauheita. Syyttävät äitiään ihan joka asiasta! On siinä äidissäkin usein vikaa, mutta silti :P Kaks mun suosikkijoukkuetta on jo pudonnu: Aiellot ja Rogersit. Tällä hetkellä ehdoton suosikkitiimi on Linzit, Bransenit on ihan ok.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Amazing Race: Family Edition

No nyt pääsee homma kivasti käyntiin, kun ovat päässeet USAsta pois! (Aika hurjaa, että ne olivat siellä Louisianassa ennen Katrinaa, kamalat selittelyt siinä alussa :shock: ) Ja nyt ne viimeiset kamalat kakaratkin on poissa pelistä, että tehtävätkin saavat vähän vaikeutua. Musta ne Desperate Houseviwesit on aika hauskoja, ne tuovat ainakin vähän eloa sinne. Niiden kaikkien vaatteiden päälle pukeminen oli minusta hauskaa. Mä jotenkin tykkään niistä New Yorkin italialaisista, minusta se äiti taas oli ihan kauhea marttyyri ja valittaja siinä aluksi, ei ihme että poika vähän räjähteli. Taisi se yhteinen benjihyppy vähän lähentää?

Miksiköhän ne kaikki muut vihaa niitä floridalaisia Weavereita? Tunkeekohan ne sitä uskontoaan joka paikkaan, mitä ei nähdä TV:ssä, vai tuliko se siitä hulluuskohtauksesta siellä vohvelipaikassa ja bussissa? Kuitenkin melkein kaikki halusi käyttää sitä Yieldiä niitä vastaan. Kyllä ne sitten osasivat kameroille bitchatakin kanssakilpailijoitaan :niinpa:

Linzit ovat jonkunlaisia suosikkeja mullakin, niillä on kunnon meininki :mrgreen: Kyllä tästäkin vielä ihan hyvä kausi tulee, kun väki vähenee, mutta toivottavasti palaavat pariskuntiin seuraavalla kaudella.
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Amazing Race Family Edition:

Pitää korjata vielä, että se on vaan se onkin vissiin vaan se toinen niistä Paulon pojista kun koko ajan valittaa äidilleen... Ja juu, on siinä äidissäkin vikaa :)
Ihan hyvä vaan, että kaikki dissaa niitä Weavereitä. Etenkin ne teinitytöt on ihan järkkyjä. Mua niin ärsyttää, kun Linzit ei pääse ikinä ykköseks eikä voita niitä palkintoja. Linzit on parhaita! Housewivesit on toisaalta ihan hirveitä kanoja, mutta samalla aika hyvää viihdettä :)


Survivor Guatemala:

Voe pyhä sylvi, miten ottaa päähän kun menivät viimeksi äänestämään Brandonin pois. Mä jo luulin, että Rafella ja Cindyllä ois ollu tarpeeks älliä kääntyä sitä idiootti-Jamieta vastaan, mutta ku ei! Judd on oikeestaan vielä kauheempi tapaus: "You know, man, I did what I did, man, that's it, man, get over it, man, man, man!" AAARGH! Mun tuurilla noi kaks ääliötä on loppukaksikossa :niinpa:
Nyt sit pitää keskittyä kannustamaan vaan Bobby Jonia, Stephiä ja Dannia...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vastaa Viestiin