Mallikoulu 2005

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Chris »

ESC_Hullu kirjoitti:Martinasta pidän myös paljon(paljon samaa kuin Lumenen joka mainoksessa olevalla mallilla ,mutta sais laihtua vielä pikkasen)
OH MY GOD...! Mä pidän myös Martinasta kovasti - ihanan suloinen ja raikas ulkonäkö...sekä asiallisen kaunis ja hillitty käytös, mutta tyttöhän on jo nyt ihan järjettömän laiha...! Mistäköhän kohtaa hän voisi vielä laihtua, kysyn vaan...? :shock: Luuranko-mallit ovat nykyään jo ihan menneen talven lumia kansainvälisestikin...

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Jäljellä olevista MARTINA taitaa olla se minunkin suosikkini. MARIANNEn räväkkyydestä ja piirteistä pidin kyllä muuten eniten. Ja MARTHA oli kans ihan varteenotettava gimma. :lol: SINI on sievä, mutta niin raakile kaikinpuolin, ja huono ryhtikin miinuksena. SUVI taas mun makuuni liian hoikka.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Milanon muotia (yleensä kaikkea mahdollista taivaskanavilta) seuranneena en ole huomannut "luurankomallien" katoamista :roll:

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Sini tipahti. :cry: Suvihan sen varmaan voittaa.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tipahtiko Sini :shock: . Mä en nähnyt jaksoa, mutta olin ihan varma, eetä Martina putoaa nyt. No Suvi sitten voittaa takkuvarmasti.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Miik »

Hazel kirjoitti:Tipahtiko Sini :shock: . Mä en nähnyt jaksoa, mutta olin ihan varma, eetä Martina putoaa nyt. No Suvi sitten voittaa takkuvarmasti.
No onpa tyhmää.. Mie kun en siitä Suvista perusta.. :?
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja male »

Jaksoa latisti vähäsen se että kyllä jo kauan ennen loppua huomasi että Sini tipahtaa. Ja kyllä Suvi näyttää voittavan, vaikka lopussa seliteltiikin ettei se niin varmaa ole.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Syitä Sinin tiputtamiseen: Ylipaino, epäkypsyys/epävarmuus ja lapsenpyöreys kasvoissa.

Mallikoulun jaksothan kuvattiin jo kauan aikaa sitten, ja eilisessä mallikoulu extrassa haastateltiin "uudistunutta" Siniä, joka on kasvanu 2 cm (joten on nyt 176 cm) ja laihduttanut lantioltaan 2 cm. Kesällä muuttaa Helsinkiin ja tulevaisuudessa palaa Milanoon malleilemaan. :)
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Mallikoulu extrassa huomasi myös sellaisen seikan, että Martinan ja Sinin haastattelut (uudet) oli tehty samassa paikassa, mutta Suvia haastateltiin eri ympäristössä. Onko Suvi siis voittaja? 8)
Belgrad 2008!!

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Katinka kirjoitti:Mallikoulu extrassa huomasi myös sellaisen seikan, että Martinan ja Sinin haastattelut (uudet) oli tehty samassa paikassa, mutta Suvia haastateltiin eri ympäristössä. Onko Suvi siis voittaja? 8)
Samaan asiaan kiinnitin minäkin huomiota ja eiköhän siinä näin käykin
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mietin itekin, että erityisesti Martinan ulkonäöstä (verrattuna Suviin) saattoi kyllä päätellä paljonkin. Tuli tosi usein mieleen, että näytettiinkö nyt varmasti oikea Kulisseissa, koska se tuntui ihan joltain "kaiken tämän jälkeen" -jaksolta. Ensi viikollahan se voittaja selviää. Ei vaan jännitä enää kauheasti. :?
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jep, eiköhän Suvi voita. Ihana se Sinin kommentti lopuksi, kun muut tytöt olivat kehuneet toisiaan ja yhteishenkeä: "Mä lähdin tänne kilpailemaan enkä mitään ystäviä hakemaan." :lol:
Ihanaa, että saatiin kuulla noin kuusi kertaa, että Sini on ylipainoinen. Sitäpä just joo. :roll:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Naali »

Italialaiset :roll:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ei siihen italialaisia tarvita, yksi henkisesti 6-vuotiaan tasolle jäänyt idiootti riittää.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Voittaja on Suvi!

Kuva

Ikä: 16
Pituus: 181 cm
Kotikaupunki: Vantaa
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja kwak »

Katsoin tuossa äsken tuon finaalijakson nauhalta, kun olin niin kiireinen sen oikeaan lähetysaikaan (Niin vissiin! Istuin tässä koneen ääressä!! :roll: ) ja nyt on hyvä mieli, kun Suvi voitti! Oli mun suosikki pitkän aikaa. Suvi on PALJON persoonallisempi kuin Martina, joka olisi varmaankin aika äkkiä unohtunut.. :( Nyt on mukava seurata miten Suvin ura ponkaisee käyntiin (jos ponkaisee)! Toivon kuitenkin parasta. :D

Onnea siis voittajalle!! cheerleader04:
Keep your head high above the water

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Upea tyttö, ensimmäistä kertaa näin sarjaa eilen. Jokin Suvissa tuo kovasti mieleen Julia Stilesin.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

hassua sikäli, että Suvi meni voittamaan, sillä mä ajattelin ekan jakson alkukarsinnoissa, ettei likka pääsis edes jatkoon. Jotenkin vaan Suvi toi mulle mieleen semmosen maatalon likan lypsämässä lehmää :roll:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Suvi, Sini, Martina, Sarita, Marianne ja Jaana ovat kaikki mallitoimisto Paparazzin listoilla. Vähän latisti fiilistä tuo tieto, mutta eipä noilla muilla varmaan sitten ole kansainvälistä sopparia.


http://www.paparazzi.fi
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Tommi »

http://img190.echo.cx/img190/5296/sini2tf.jpg

Tälläsiin asuihin Sini mallina on joutunut pukeutumaan.. lol
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mallikoulu tulee taas!
Itse aion nyt ilmoittautua, kun en ensimmäisellä kerralla uskaltanut, vaikka se oli mielessä koko kesän. Kaiken lisäksi yksi alkukarsinnoista järjestetään Jyväskylässä SU 18.12. . En kuitenkaan hae aivan "tosissani", minähän olen liian paksuna siihen skabaan (178cm/65kg), mutta Idolsissakin oli niin hauskaa, että pakko hakea toiseenkin tosi-TV -sarjaan.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Tästä mallikoulusta se tyttö, jolla oli tuijottava katse (Satu, tms.), taitaa nyt olla aika monessa mainoksessa, muun muassa Sokoksen joulukatalogissa. Leikannut hiuksensa lyhyiksi. Sitä vastoin kärkikolmikkoa en ole nähnyt missään. Ehkä vaan saapastelevat jossain Keski-Euroopan catwalkeilla. :heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Tiana »

barbarossa kirjoitti:Tästä mallikoulusta se tyttö, jolla oli tuijottava katse (Satu, tms.), taitaa nyt olla aika monessa mainoksessa, muun muassa Sokoksen joulukatalogissa.
Satu oli mun suosikki silloin ja mielestäni ainoa oikeata malliainesta.

Taidettiin tiputtaa kisasta pois, koska haluttiin yllättää katsojia. Mut sit tais koko homma revetä käsiin siellä lopussa kun se yks luovutti leikin ja yks olikin lapsellisempi kuin luultiin..

Mut nämä ovatkin jo ihan vanhoja juttuja. :)

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Sanokaa nyt kaikki mitä mieltä olette osallistumisestani Mallikouluun!
En nähnyt hemikuussa ensimmäsitä osaa, sillä olin silloin Kanarialla. Voitteko kertoa, näytettiinkö siinä eri kaupunkien alkukarsintatapahtumia vai mentiinkö suoraan asiaan ja esiteltiin kymmenen finalistia?
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

No, sinulla on selvästi paloa esiintymään, joten jos koet olevasi ulkonäöltäsi ja ominaisuuksiltasi sopivan oloinen leikkiin, eikä ajatus mahdollisesti julmankin ruotimisen kohteeksi joutumisesta keskustelupalstoilla yms. hirvitä, niin tottakai lähdet kokeilemaan! Onko avatarisi tuossa vasemmalla oma kuvasi? (sori vaan kaikille, jos se on joku viisutähti yms, joka pitäisi tunnistaa :puna: ) Jos on, niin todellakin mukaan vaan :)

En katsonut ekaa Mallikoulua lainkaan, ei kiinnostanut – joten en osaa kertoa viime kaudesta mitään. Seuraisin kakkoskautta toki mielenkiinnolla, jos olisi esim. joku kuppilatuttu, jonka puolesta jännittää :peukku:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JUHKIS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2764
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:06
Paikkakunta: Hki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja JUHKIS »

Kyllä Mallikoulun alkukarsintoja hieman näytettiin. Ekan kauden kisaan ilmottautui kuiteskin niin vähän neitosia, ettei karsinnoissa ollut kauheesti näytettävää. Luulen että hakija määrä moninkertaistuu uudelle kaudelle.

Totta kai Viisukuppila tarvitsee oman supermallin! :peukku: Mukaan vaan.
Pituus on blackburnilla ainaskin kohdallaan. Nyt vaan otat voittaja asenteen ja alat valmistautumaan alkukarsintaan. Näytä niille! :mrgreen:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33290
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Pete »

Marjukka kirjoitti:Onko avatarisi tuossa vasemmalla oma kuvasi? (sori vaan kaikille, jos se on joku viisutähti yms, joka pitäisi tunnistaa :puna: )
Eikös hää ole 99-vuoden viisuvoittaja? Take me to your heaven -Charlotte.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mallikoulu on mun mielestä yks turhimpia tositv-formaatteja. Ja on tosi vakuuttava se Suvi siinä Mallikoulun mainoksessa. Toki! :p
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Pete kirjoitti:
Marjukka kirjoitti:Onko avatarisi tuossa vasemmalla oma kuvasi? (sori vaan kaikille, jos se on joku viisutähti yms, joka pitäisi tunnistaa :puna: )
Eikös hää ole 99-vuoden viisuvoittaja? Take me to your heaven -Charlotte.
No sori sitten, jos näin on :mrgreen: Muistelen Charlottea ihan tyylisissä meikeissä, eikä tuo kuva sanonut mitään! Ajattelin, että yhtä hyvin saattaa olla oma naama blackburnilla siinä...:hiips:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Mallikoulu 2005

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Colby kirjoitti:Mallikoulu on mun mielestä yks turhimpia tositv-formaatteja.
Mutta jos ohjelma on antanut työtilaisuuksia tytöille, niin ei se varmaan ihan turha ole. Olihan sillä kait jonkin verran katsojiakin, vai muistanko väärin. No, eipä noita tyttöjä niin paljon ole ainakaan katalogeissa näkynyt, mutta katalogimalliksihan päätyykin vaan pieni osa mallitoimistojen kirjoissa olevista.

Vielä turhempi ohjelma minusta oli Haluatko filmitähdeksi. No, saihan se voittajaparka ihan pienen vilahduksen yhdessä elokuvassa ja nyt on kuulemma tulossa Salkkareihin :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin