Tennis

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16712
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Huomenna pääsee itse kentälle ensimmäistä kertaa 1½ vuoteen :tapu:  En sitten millään malttaisi odottaa. Taitaa mennä ensimmäinen peli siihen, että ihastelee ja huitoo miten sattuu "Jipii! Pallo! Jee!"... Mutta siitäpä sitä taas alkuun pääsee.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ranskan avoimet on taas käynnissä  :joojoo:

Ja Rafael Nadal on niin kuuma että en kestä  :kuolaus:
Mut mun kotona ei näy se kanava mikä näitä pelejä näyttää  :'( En näe kuumaa Nadalia!  :parku:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

No, Extra sentään näyttää Niemisen ottelun. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mikä ekxtra? Yle Extra? Ei mulla näy kotona Yle Extra  :eiei:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ottelua voi seurata Ylen nettisivuilta. Nieminen voitti ekan erän, Hewitt kaksi seuraavaa. nyt Hewitt johtaa neljättä erää 2-0 ja teksti-tv väittää, että Nieminen johtaa 2-0

MITÄ AMATÖÖREJÄ!!  :stupido:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ah, Wimbledon alkaa taas ja pääsen jälleen kuolamaan seksikästä Nadalia  :kuolaus:

Toki seuraan tätä myös urheilullisessa mielessä. Onko Federer toipunut Ranskan pettymyksestä? Voittaako taas ylivoimaisesti? Onko finaalipari jälleen Federer ja Nadal? Missä iskussa on Andy Roddick, finaaliin? Mitä tekee Jarkko Nieminen, joka viimeksi oli hienosti kahdeksan joukossa...

Tämä on urheilua parhaimmillaan  :tapu:

Tosin mulla ei näy kanavat jotka näitä näyttää, joten pitänee suunnistaa urheilubaariin tai jonkun luo jolla ne kanavat näkyy  :hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Nadal  :kuolaus:  <3

Jarkko aloittaa huomenna.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hazel kirjoitti: Nadal  :kuolaus:  <3
No sanoppa muuta  :kuolaus:

Ja se on vain vuoden mua vanhempi  :vonkaus: Mistähän sen vois bongata, tenniskentältä kenties.

Lähdenkin tästä Wimbledoniin  :hiips:

Edit: Niin ja kyllähän sen Niemisen pelin pitäis huomenna olla, tosin tuolla on taas tänään vähän sadellut ja pelejä on jouduttu siirtämään  :roll:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu ja nythän se on koko turnaus remontin takia avokentillä. Kovasti märkää kuvaa tuli ainakin urheilu-uutisissa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16712
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Wadde kirjoitti: Ah, Wimbledon alkaa taas ja pääsen jälleen kuolamaan seksikästä Nadalia  :kuolaus:
En ole onnistunut ymmärtämään, mitä siinä miehessä nähdään (muuta kuin loistava pelaaja, tietysti). Kaulasta alaspäin toki joo, mutta... Yleensä tapanani ei ole kommentoida ihmisten ulkonäköjä negatiivisesti, mutta tennis nyt on ehkä sen verran omaa aluetta, että voinen todeta mieleeni tulevan ihmislajin varhaisemmat kehitysvaiheet :hiips:

Tajusin juuri, että minulla olisi itse asiassa teoriassa mahdollisuus mennä Wimbledoniin tällä viikolla :shock:  Suuri maailma on ihmeitä täynnä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

UFOPOLI kirjoitti: En ole onnistunut ymmärtämään, mitä siinä miehessä nähdään (muuta kuin loistava pelaaja, tietysti). Kaulasta alaspäin toki joo, mutta
Sä et vaan tajuu  :draamaa: Mikään ei ole seksikkäämpää kun Rafael Nadal pelaamassa voitokkaasti  :kuolaus:

Toisaalta, mun mielestä on aivan älyttömän seksikästä sekin jos jääkiekossa joku vetää hirveän lämärin ja se näytetään hidastuksena  :heh:
Oon kyllä oikeasti vähän pelottava  :shock:

Mutta Nadal on silti kuuma! Panisin.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Jee Niemiselle avausvoitto suoraan kolmessa erässä  :peukku: Huomenna taas lissää.
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Keskustelen täällä yksin mutta jee Nieminen voitti toisenkin pelinsä  :tapu: Tosin meni viiteen erään  :shock:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33311
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hyvä Jarkko hyvä! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Jarkko Nieminen teki parinsa Robert Lindstedtin kanssa jättiyllätyksen voitettuaan nelinpelissä kakkossijoitetun parin Jonas Bjorkman (kolminkertainen nelinpelin voittaja Wimbledonissa) & Max Mirnyi.  :tapu:

Kaksinpelin ja nelinpelin lisäksi Jarkko on myös mukana sekanelinpelissä Emma Laineen kanssa.
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Jarkko hävisi  :parku: :parku: :parku:

Jos Nadalkin vielä häviää niin en ala! Komistuksen ottelu kesketeyttiin eilen sateen takia erin 2-2...  Voi jos Nadalkin putoaa.  :kurjuus:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla on taas mennyt nämä ihan ohi, kun aina keskeytetään ja siirretään, eikä mulla edes näy toi MTV Max.

Mutta eihän Nadal nyt toki putoa, sehän kerää koko potin  :peukku:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16712
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Olin sitten metromatkan päässä Wimbledonista enkä käynyt edes katsomassa ulkopuolelta. No, ihan samaan tapaan missasin Huuhtelevat Niitytkin aikanaan, joten varmaan kuuluu kaavaan.
Wadde kirjoitti: Sä et vaan tajuu  :draamaa: Mikään ei ole seksikkäämpää kun Rafael Nadal pelaamassa voitokkaasti  :kuolaus:
Minusta hoteinta tenniksessä oli aikanaan Marcelo Riosin hyppyrysty, jota kieli pitkällä odottaen katsoin suurin piirtein kaikki kisat vuosina 95-99. Muistan kuin eilisen aamuyön vuonna 98, kun hän nousi ykköseksi voitettuaan Agassin Miamin finaalissa... :draamaa:  Joo, ei ihan täysin hyvin mene mullakaan... :hiips:

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Venus Williams ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini, mutta nyt nousi ehkä-suosikkieni joukkoon  :cool:. Syy on yksinkertainen: passitti Maria Sharapovan laulukuoroon  :peukku:.

En kestä katsella, enkä kuunnella Sharapovan otteluita  :shock:. Se rääkäisy joka lyönnillä on jotain sanoinkuvaamattoman karmeaa  :tajuton:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16712
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tuulia kirjoitti: Venus Williams ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini, mutta nyt nousi ehkä-suosikkieni joukkoon  :cool:.
Olen suorastaan vastustanut molempia siskoksia siitä pitäen, kun he pulpahtivat pinnalle ja Venus julisti: "Mon sœur et moi, nous regnerons le tennis feminin!" (luin tuohon aikaan ranskankielisiä tennisuutisia), eli 'Sisareni ja minä olemme hallitsevat naistennistä'.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Jossakin lööpissä luki, että "Maria lensi katsomoon", niin luulin, että olisi ihan oikeesti menny niin vauhdilla pallon perään, että olisi päätynyt katsojien syliin. Mutta sit toi tarkoittikin vaan tota laulukuoroon joutumista.

:hiips: Hups, tää ois kyllä tainnut kuulua tuonna lukihäiriöiden puolelle...

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Hyvä Venus Williams  :tapu:. Jo neljäs Wimbledonin mestaruus ja kuudes mestaruus Williamsin perheeseen  :). Manitsinkin jo aikaisemmin, ettei Venus ole kuulunut erityisemmin suosikkeihini. Nyt kuitenkin olen alkanut pitää hänen pelistään. Pelaa rauhallisesti ja vähäeleisesti - toisin kuin Serena, joka melkein heittelee voltteja lyödessään - ja on muutenkin fiksun oloinen nuori nainen.  :peukku:
Minun mielestäni Bartoli lähti hieman liian uhmakkaasti ja voitonvarmana pelaamaan Venusta vastaan  :roll: . Hassun näköinen pari muuten, Venus 1,85 cm ja Marion 1,70 cm.

Huomenna sitten jännätään miesten finaalia, jossa Roger Federer tapaa... :cool: Niin, empäs sanokaan vielä kenet. Se ottelu kai tulee formulakoosteen jälkeen. Minä tiedän jo voittajan, mutta voi olla että joku ei vielä tiedä, joten en paljasta  :mrgreen:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Turnauksen alussa ajattelin olevani Nadalin puolella (altavastaajataktiikka & maaetu  :mrgreen:) mutta muutin mieleni. On se Federer vaan niin tajuttoman taitava ja vähäeleinen.  :draamaa:  Ja tyylikkäämpikin, Nadal jotenkin päätyy näyttämään pikkupojalta, vaikka erittäin hyvä on finaalissa ollutkin, mitä nyt harmittavia virheitä onkin muutama tullut.  Saas nyt nähdä.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Federer on aivan loistava pelaaja  :peukku:, ei mitään turhia kikkailuja. Jotenkin kuitenkin toivon Nadalin voittavan.  :)

Pääasia että ottelu on jännittävä ja tasainen, toisin kuin eilinen naisten finaali  :roll:.
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MINÄ AINAKIN TOIVON NADALIA!!!

Ei ole koskaan voittanut Wimbledia, kyllä noi Federerin neljä peräkkäistä voittoa jo saa riittää!! :ylppis:

Törkeetä maikkarilta keskeyttää SUORA MIESTEN FINAALIN ja näyttää jotain väsynyttä formulaa :nohyi:

Onneks löysin nettikanavan jossa voi katsoa peliä!!  :heh:

ÄLLÖ FEDERER!!! :plaah:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Kerro ihmeessä lisää tuosta nettikanavasta.  :mrgreen:

Just noin mäkin aattelin (Nadalin aika jo voittaa ja muuta vastaavaa), mutta kun Federer sitten vaan asteli tyylikkäästi kentälle ja aloitti suorastaan täydellisesti, käänsin kelkkani. Ei sen taitoja voi olla ihailematta.  :draamaa:

Samaa mieltä formuloista... :niinpa:
Viimeksi muokannut zomg., 08 Heinä 2007, 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hei jos joku tosiaan tietää nettikanavan niin mullekin vois kertoo! :( Mä tahdon ihailla Nadalin taitoja!
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No hei, kato vähän Nadalia!!!  :megafoni:
Kyllä sekin kuule esittää välillä ihan mieletöntä taitoa!! LOISTAVA PELAAJA ON, mutta ruoholla on vielä lopullinen läpimurto tekemättä. Nyt ois aika!!  :rofl:

No USAN NBC näyttää kisaa!  :lashatumbai:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

No menkääs tänne

http://wwitv.com/portal.htm
sitten valitsetta ALIMMAISEN USAn!! (m-z)

ja sitten etsitte NBCn, valitsette alimmaisen NBCn ja painatte sitä 300K nappulaa ja TADAA!!!!

Selkiskö  :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Tennis

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Ottelu on 2-1 Federerille. Kolme erää ollut todella tasaisia ja kumpi tahansa olisi voinut viedä erät nimiinsä, mutta nyt on Federerillä joku ihme vaihe päällä..... Nadal dominoi nyt neljättä erää  :tapu:

Nadal johdossa 4-0 neljättä erää!!  :shock:
Federer todella turhautunut tällä hetkellä, ei meinannu äsken uskoa, että Nadalin syöttö oli sisällä vaan kävi jotain tuomarille naputtamassa :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin