Vs: Huippumalli haussa

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Huippumalli Haussa on ..

Äänestys on voimassa 19 Helmi 2041, 21:59 asti

Loistava ohjelma! Katson sen aina, jopa nauhotan!
46
45%
Ihan ok, tulee joskus katseltua.
38
37%
En tiedä, koska en ole koskaan katsonut.
8
8%
Kamala ohjelma! Miten tälläistä edes tehdään? Roskakoppaan koko ohjelma!
10
10%
 
Ääniä yhteensä: 102

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Sade »

:eeek: Jade on myös ruma-akka, eikä se ole onnistunut kuvauksissakaan pitkään aikaan.
Miten tyrä, se oli myös eilen. Luoja, mikä koppelo.
Epävakaa ihmisraunio, ja ai kun se tahtoi, ettei Nnenna lopeta suhdettaan inisijä poikaystävänsä
kanssa, jotta suhde ja riidat painaisivat mielessä, ja näin ollen pelaisi Nnenna mukamas ulos
kilpailusta. Raivostuttava, järkyttävä hullu Jade ! Pelottavan narsistinen myös. Yäk !

Leslie on myös hauska, joka osaa nauraa itselleen. Kaunis, ja tosi valokuvauksellinen.
Sara näyttää kuvauksissa myös aina hyvälle.
Furondan suosiota en tajua. Minusta hän ei ole kaunis, tai valokuvauksellinen, vartalo epäsym-
metrinen myös.
Nnennasta minä tykkään. Kamalaa, kun ne vetivät kaljuksi hänet. Miten epäreilu asetelma toisia
kohtaan. Kyllä kai nainen näyttää vähän tylsälle, jos ei ole tukkaa päässä. Ilmeet korostuvat
tuhat kertaisesti.
:sertab: :sertab: :sertab: :sertab: :sertab:

Avatar
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18635
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 12:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Toni »

Toi JADE on niin feikki! Aiku se muka-oikeita kyyneleitä varmasti vuodatti siinä tuomariston edessä. Kylmä luuska! :niinpa: Eipä tietenkään yhtään tuotantoyhtiön valinta sinne kärkihaminoihin. Jonkunhan sitä on draamaa yllä pidettävä! :draamaa: Mollie Suen kustannuksella.... :jupinaa:

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Sade »

Toni kirjoitti:Toi JADE on niin feikki! Aiku se muka-oikeita kyyneleitä varmasti vuodatti siinä tuomariston edessä. Kylmä luuska! :niinpa: Eipä tietenkään yhtään tuotantoyhtiön valinta sinne kärkihaminoihin. Jonkunhan sitä on draamaa yllä pidettävä! :draamaa: Mollie Suen kustannuksella.... :jupinaa:
:rofl: Tai, ai kun se oli niin nöyrä, ja otti opikseen. Paska Jade, Paska !

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Sade kirjoitti:
Nnennasta minä tykkään. Kamalaa, kun ne vetivät kaljuksi hänet. Miten epäreilu asetelma toisia
kohtaan. Kyllä kai nainen näyttää vähän tylsälle, jos ei ole tukkaa päässä. Ilmeet korostuvat
tuhat kertaisesti.
Minäkin tykkään Nnennasta, mutta minusta se kalju sopii hänelle todella hyvin ja antaa melkein etulyöntiaseman, koska hänen kauniit piirteensä näin korostuvat. Nnennahan on kaljuna todella kaunis :ihana: .

Danielle on silti edelleenkin ykkössuosikkini, hän vaan on niin hyvä kuvissa ja luonteenkin puolesta näyttäisi olevan aika vahva tyyppi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Toni kirjoitti:Toi JADE on niin feikki! Eipä tietenkään yhtään tuotantoyhtiön valinta sinne kärkihaminoihin. Jonkunhan sitä on draamaa yllä pidettävä! :draamaa: Mollie Suen kustannuksella.... :jupinaa:
No tietysti. Pidetäänkö draamaa järjestävä Jade vai unettavan tylsä Mollie Sue....
Öööö.... potkuthan siinä sai jokainen tuotantoyhtiön jäsen joka valitsisi Mollie Suen :draamaa:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, selvähän se on, että Jade roikkuu mukana vielä pitkään :mrgreen: . Se on kyllä tosi ärsyttävä, mutta täyttä hyvin tehtävänsä, kuten täälläkin voi huomata :heh: . On se kyllä vaan niin inhottava bitch :rofl: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Sade »

Hazel kirjoitti:
Sade kirjoitti:
Nnennasta minä tykkään. Kamalaa, kun ne vetivät kaljuksi hänet. Miten epäreilu asetelma toisia
kohtaan. Kyllä kai nainen näyttää vähän tylsälle, jos ei ole tukkaa päässä. Ilmeet korostuvat
tuhat kertaisesti.
Minäkin tykkään Nnennasta, mutta minusta se kalju sopii hänelle todella hyvin ja antaa melkein etulyöntiaseman, koska hänen kauniit piirteensä näin korostuvat. Nnennahan on kaljuna todella kaunis :ihana: .

Danielle on silti edelleenkin ykkössuosikkini, hän vaan on niin hyvä kuvissa ja luonteenkin puolesta näyttäisi olevan aika vahva tyyppi.
Mitenkähän ihana se olisi pitkässä tukassa. Minkälainen sillä muuten oli, kun leikki alkoi. Oliko lyhyt ?
En ole varma. Silti. Kovin veto, sekä muutos. Jadella kanssa on aivan kamala se tukka.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Joo, selvähän se on, että Jade roikkuu mukana vielä pitkään :mrgreen: . Se on kyllä tosi ärsyttävä, mutta täyttä hyvin tehtävänsä, kuten täälläkin voi huomata :heh: . On se kyllä vaan niin inhottava bitch :rofl: .
Sehän on ehkä yks kamalimmista.
Aina syyttämässä kaikkia muita paitsi itseään

"kuvaaja oli huono"
"meikkaajat tekivät huonon meikin"
"jos vain olisin saanut parempaa ohjausta"
"muut tytöt..."

Blaa blaa blaa :nohyi:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Margot »

Sade kirjoitti:Mitenkähän ihana se olisi pitkässä tukassa. Minkälainen sillä muuten oli, kun leikki alkoi. Oliko lyhyt ?
En nyt ihan satavarma ole, mutta mun mielestä Nnennalla oli ihan lyhyt tukka, jossa oli kuitenkin ainakin päällä sen verran pituutta, että sitä sai vähän nostettua pystyyn.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, lyhyessä tukassa oli, sellanen töyhtö päässä :mrgreen: . Kaljuna sata kertaa parempi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Riikka »

En oo lukenut koko ketjua, mutta onko täällä muita Twiggy-faneja? Mä oon ollut jo 12 vuotta. Ei sitä paljoa siellä tuomaristossa oo näytetty, mutta oli sen isoja valokuvia tyttöjen huoneitten seinillä! :ihana:

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ehdin nyt vasta katsoa edellisen jakson kun on tää viikko mennyt vähän juoksemiseksi. Mollie Sue :parku: Jade oli kuvauksissa ja muutenkin tosi TYHMÄ! Yksinkertaisesti vain idiootti. Lopettais nyt jo tuon kauhean analysoinnin ja itsensä pullistelun. Hyvä että muut ottaa sen ihan läpällä. Sara ja Leslie saa olla nyt mun uudet suosikit, kun kerran Mollie Sue tippui. :parku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minä nyt en ole varsinainen Twiggy fani, mutta muistan hyvin hänen malliaikansa. Olin ihan kamalan turhautunut, kun en pystynyt olemaan yhtä laiha, kun mulla oli jo silloin isommat rinnat :rofl: . Muuten Twiggy ei kyllä ollut mielestäni mitenkään kaunis. Mutta nykyisin hän on tosi hyvännäköinen, ihanasti vanhentunut nainen, paljon kauniimpi kuin malliaikoinaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Hazel kirjoitti:Minä nyt en ole varsinainen Twiggy fani, mutta muistan hyvin hänen malliaikansa. Olin ihan kamalan turhautunut, kun en pystynyt olemaan yhtä laiha, kun mulla oli jo silloin isommat rinnat :rofl: . Muuten Twiggy ei kyllä ollut mielestäni mitenkään kaunis. Mutta nykyisin hän on tosi hyvännäköinen, ihanasti vanhentunut nainen, paljon kauniimpi kuin malliaikoinaan.
Oonkohan mä Suomen innokkain Twiggy-fani? Ainakaan en oo ikinä tavannut Suomesta muita varsinaisia faneja. Mulla on 6 Twiggy-kirjaa ja kaikki levyt, tai no ne jotka on cd:llä julkaistu. (Kannattaa muuten kuunnella Midnight blue -niminen CD, jonka kaikki kappaleet on 80-luvulta. On kyllä mukavia pop-biisejä.) Silloin kun olin ite 18-20-v, ihailin sitä tosi paljon. Mun mielestä Twiggy on ollut kaunis joka iässä, sillä on vaan sellaset piirteet. Sitten kun oon ite 60-vuotias niin haluan olla yhtä kaunis!! (voi olla toki vähän vaikeeta saavuttaa... :shock: )

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ihannoo!! Nyt mie muistan katsella tätä loistavaa viihdettä! :tuuletus:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Mullakin on jäänyt 2 edellistä jaksoa näkemättä.. :puna: Tänään sallin itseäni hemmoteltavan tällä nannasella. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Oli ilmeisesti muidenkin mielestä tylsä jakso, kun kukaan ei ole tullut kommentoimaan. Tän kauden tytöt on ihan onnettomia tuossa lavakävelyssä. :draamaa: Mä en tykänny siitä Joanien kuvasta yhtään. Se ilme: :eeek: En ostais kenkiä sellasen mainoksen perusteella. :eiei: Tuli enemmänkin kaatuminen kuin tanssiminen mieleen. Jade näytti taas kuvassa pelottavalta. Ja Brooke on ihan turhake. Myöskään Nnennan kuvasta en tykännyt, kamala asento. En tajua miten sitä kehuttiin. Leslie oli kuvassa kaunis, mutta se ankkakävely. :rofl: Ja voisivat kuunnella ohjeita joskus... "Kääntykää kuin olisitte pyörivällä alustalla" :rofl: :rofl:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Brooke ei ole mikään turhake! :jumankauta: Brooke on ihana Kuva "transvestiitti" ( :hihi: )
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä oon oppinu tykkään kans Brookesta. Onkin nyt yks lemppareista. Ihana luonne :ihana:

Avatar
Sade
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 537
Liittynyt: 13 Tammi 2005, 13:32
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Sade »

:parku: Kaunis ja valokuvauksellinen Leslie tippui. Olipa hölmöä.
Nnenna taitaa sittenkin olla hieman ylimielinen, sekä itsekäs. :miettii:
Brookesta en pidä yhtään. En näe hänessä aineksia huippumalliksi, en yhtikäs mitään !

Jade kammotus, oli eilen loistava. Voitto oli ansaittu ! :telkku:
Joanie oli myös hyvä :peukku: !

Furondan vielä mukana oloa ihmettelen suuresti. :surrur:

Danielle on hauska tyyppi, sekä valokuvauksellinen. :tapu:

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Koko ajan sieltä tiputetaan ne, jotka minusta ovat kauneimpia. Lesliellä oli kiinnostavat, upeat kasvot! Mutta ei se kyllä kävellä osannut. :heh:

Brooke ärsyttää, Nnenna ärsyttää ja Jade ärsyttää. Brooke on rasittava tyhmä kitisijä. Nnenna on ylimielinen ja ilkeä. Jadesta nyt kaikki tietää, miksi se ärsyttää.

Täytyy silti sanoa, että Jaden vyötärö on ehkä upeinta koko maailmassa. :kups:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Naali »

Minulla ei taida edelleenkään olla suosikkia. Tiputuksetkin ovat yleensä ihan sama -tasoa. Olisi kiva, jos ohjelmassa keskityttäisiin välillä ihmisten hyviinkin puoliin eikä vaan siihen, kuinka biaaatch kukin on. Vie mielenkiintoa ohjelmalta, jos kaikki ovat vain ärsyttäviä ja rumia. (Ihanks tosi?)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
My Star
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 331
Liittynyt: 29 Huhti 2007, 14:06
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja My Star »

Nnenna on ollut alusta lähtien oma suosikkini, ruikuttipa sitten puhelimessa miten paljon vaan...
ainoa negatiivinen puoli on kilpakumppaneille naureskelu, joka kostautuisi kyllä työkuvioissa äkkiä.
Mutta muuten - kuinka joku voi olla niin KAUNIS !!! :ihana:

Älyttömiä palkintoja oli eilisessä jaksossa - kuka tavallinen tallaaja käyttäisi 25 000 dollarin timanttisormusta jossain? Toivottavasti tuli aitoustodistus mukana, että pääsee myymään eteenpäin! :draamaa:
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Katselin juuri Suvi Koposesta tehdyn dokkarin.
Aikamoinen lyyli.
Ei hirveästi liikauttanut minua silloin aikanaan, mutta onpahan mimmillä totisesti muuntautumiskykyä ja vaikuttaa muutenkin olevan varsin vahva ja järkevänoloinen daami.

Sanoivat vielä, että jenkkilän huippareista ei yksikään
ole noussut Suvin tasolle, vaikka siellä on jo 8 ´s (vai 9 ?)tuotantokausi meneillään.

Voisivat hyvinnii ottaa Suvin vierailemaan johonkin jaksoon siellä Rapakon takana.
(SIIS, kun nyt luet tätä Tyyyra, niin :peukku: :heh: )

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja minnie »

TerMari. kirjoitti:Katselin juuri Suvi Koposesta tehdyn dokkarin.
Sanoivat vielä, että jenkkilän huippareista ei yksikään
ole noussut Suvin tasolle, vaikka siellä on jo 8 ´s (vai 9 ?)tuotantokausi meneillään.

Voisivat hyvinnii ottaa Suvin vierailemaan johonkin jaksoon siellä Rapakon takana.
(SIIS, kun nyt luet tätä Tyyyra, niin :peukku: :heh: )
Taitaa olla jo 10. kausi.

Juu, katsoin kanssa tuon Suvista tehdyn ohjelman, ja tosiaan Hakalan Marita sanoi tuota just, että Tyra on ollut ihmeissään Mallikoulun voittaja-Suvin kansainvälisestä menestyksestä...almost Huippumalli nykyään. Kuten tässä mallikuvia sisältävässä saitissa enteellisesti joku toteaa "Next Big Thing" Suvista.
:tapu: Hyvä Suviii!

Mä uskon, että jos Brooke valitaan, sillä on hyvät mahkut yltää vielä legendaariseksi Huippumalliksi.. hänessä on potentiaalia! Kaunis saa olla, mutta mielummin ns. rumankaunis, jossa on muuntautumiskykyä. :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
zomg.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 908
Liittynyt: 21 Touko 2006, 10:18

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja zomg. »

Juu kymmenes kausi on just alkanut.

Musta tuntuu että suurin este noiden voittajien menestykselle on Tyran periaatteet. Sehän toitottaa aina kuinka ei huoli aivan langanlaihoja kisaan, ja usein ottaa jonkun XL-kokoisenkin mukaan yrittääkseen muuttaa kauneusihanteita. Jalot periaatteet toki, muttei toimi tossa bisneksessä kuten Tyra on varmaan jo harmikseen huomannut.
Varsinkaan esimerkiksi Evan tyyppiselle voittajalle en osaa kuvitella muita kuin Amerikan markkinoita ja sielläkin vaan jotkut Cover Girl-kampanjat. Muun maailman mielipiteet huomaa mm. siitä, että ykköskauden kolmonen, Elyse (se lääkikseen aikova lyhythiuksinen), on tehnyt huomattavan uran erityisesti Aasiassa ja on menestyneimpiä kilpailijoita. En muista enää tarkalleen miksi se aikoinaan pudotettiin. Yksi perustelu taisi olla ettei se "halunnut voittaa tarpeeksi" tai jotain. Eikä sillä ollut kaikista kivoin persoonallisuuskaan ja se oli alipainoinen.

Se hyvä Suomen Mallikoulussa olikin, kun ne ei olleet niin persoonallisuuden perään. En muista Suvinkaan olleen mikään kuplivin persoonallisuus, mutta hommansa hoiti hyvin. Huippumallissahan noiden pitää olla läpeensä edustavia, jos vaikka sattuis joku mainoskuvaus joskus osumaan kohdalle. :roll:

Edellisen Suomessa näytetyn kauden voittaja Nicolehan valittiin mm. siksi, että se edustaa enemmän huippumuotia eikä ole niin kaupallinen kuin ehkä aiemmat voittajat. Tyraa ehkä on ruvennut häiritsemään kaikki kritiikki ja se koittaa löytää kansainvälistä huippumallia. Tosin onhan ohjelman nimi America's Next Top Model, joten kai tunnettuus edes Amerikassa riittäisi.

Oon puhunut tästä ennenkin. :heh:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Mulla ei oo erityisesti koko ohjelmassa ketään suosikkia enkä niinkään seuraa, kuka tytöistä milloinkin möhlii tai pärjää, vaan nautin vaan yksinkertaisesti siitä kauneudesta ja upeudesta. Se on kiva, kun tuodaan esille mallimaailman kaikkia puolia, ei vain sitä pintaa. :uujee:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Hui kun meinasi vallan unohtua! :draamaa:

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Itkukuvat. :kups: Tämän päivän kuvien perusteella Nnenna olisi saanut tippua. Alkaa muutenkin tympiä sen olemus. :niinpa:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Huippumalli haussa

Viesti Kirjoittaja Margot »

Pantenella täydelliset hiukset. :rofl: Melkein kuolin.

Mulla ei taida olla enää suosikkia, ihan turhia kaikki.
What color is your life?

Vastaa Viestiin