Diili

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Hjallis Harkimosta mr. Diili SK/netti 9.12.

MTV3:n Diili-ohjelman ensi syksyn päähenkilönä nähdään Harry "Hjallis" Harkimo. Diilin pääpalkinto on myyntijohtajan paikka Hjalliksen mittavassa Sipoonranta-projektissa.

Diilin kilpailijahaku alkaa 20. joulukuuta. Ohjelmaan pääsee 12 osallistujaa. Lisätietoa hakijoille löytyy Maikkarin mtv3.fi/diili-nettisoitteesta.

Syksyn Diilin isäntä Harkimo on tuttu muun muassa jääkiekkoseura Jokereiden ja maailmanympäripurjehduksensa kautta.

Diilin MTV3-kanavalle tuottaa FremantleMedia Finland. Ohjelma perustuu amerikkalaiseen The Apprentice -ohjelmaformaattiin.
Kuva
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

:shock: :draamaa: :rofl: Saapas nähdä, tuleeko parempi kuin Sarasvuon tekele.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Hazel kirjoitti::shock: :draamaa: :rofl: Saapas nähdä, tuleeko parempi kuin Sarasvuon tekele.
Uskon että tulee :peukku: !
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
Vetoapu
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 453
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 17:14
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Vetoapu »

Mielenkiintoinen kiinnitys. :peukku: Hjallis on ainakin tottunut antamaan potkuja! (valmentajille) :heh:
Että täysin luonnerooli on, siinä mielessä. Odotan innolla! :joojoo:
"Elämä on aina kuolemisen arvoista"

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Don muikistelee jälleen MTV3:lla klo 22.30 alkaen: Luvassa taas draamaa, koottuja selityksiä ja selkäänpuukottamisia! :poppari:

Ekstrapitkä jakso kestää reilun tunnin! :draamaa:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä tykkään siitä tänään voittaneen joukkueen Stephaniesta tai Stefanie tai joku sellanen. Pitkät tummat hiukset ja silmälaseja useasti käyttävä. Varsinkin viime jaksossa kun voittivat sen kiertoajelu tehtävän, niin teki tämä nainen vaikutuksen kun osasi pelastaa tilanteen ammattilaisen ottein kun se yks aasialainen huusi ku hyjjeena niille turisteille :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No oho, meillä taitaa kerrankin olla sama suosikki :shock: :mrgreen: . Stefani on munkin ykkönen tällä hetkellä. Ei ehkä välttämättä ihan mun suosikkityyppi, mutta hakemaansa tehtävään varmaan todella sopiva.

Toinen suosikkini on Tim, siinä kaverissa on jotain taiteellista ja omaperäistä. Eikä oo pahan näköinenkään :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mua ihan hävettää katsoa sitä Frankia. Mies on kuin kolmevuotiaan tasolle jäänyt innostuksensa kanssa, eikä osaa hillitä itseään alkuunkaan. Miten sellainen tyyppi voisi tehdä Trumpille mitään töitä? Pallomeren hoitajaksi jonnekin bungaloweille. Viihdearvoa kyllä riittää. :rofl:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Taitaa viihdearvonsa takia vielä ollakin mukana. Se on kyllä ihan kamala :rofl:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Miik »

Mitä muuten ootte tykänneet tämän kuluvan kauden uusista mausteista?

Mun mielestä se toisen ryhmän ulkona asuminen on aika turha ja tylsä elementti kilpailussa eikä mielestäni millään tavoin liity itse kisaan. Lähinnä se tuntuu kiusanteolta kilpailijoita kohtaan ja ainakaan vielä sen myötä ei ole tullut kovin hedelmällistä viihdettäkään ohjelmaan. :rullaati:

Myös se että voittajajoukkueen projektipäällikön automaattinen jatkaminen seuraavassa tehtävässä on vähän pöhköä, kun sitten moni muu kilpailija jää leikkauspöydällä vain statistiksi. Tämän vuoksi Arrow'n henkilöt ovat paljon tutumpia kuin Kineticin. Voittajaprojektipäällikön osallistuminen toisen joukkueen kilpailijan pudottamiseen sen sijaan on ihan kutkuttava asia, kun toiset pääsevät siten vakoilemaan vastustajajoukkueen ryhmädynamiikkaa. :joojoo:

L.A. kilpailupaikkana on myös kivaa vaihtelua, vaikka ei mulla NY:a vastaankaan mitään olisi ollut. Mut hyvä näin. :peukku:

Suosikkia en ole onnistunut tältä kaudelta vielä löytämään. :draamaa: Se johtunee siitä, että niin moni Kineticin kilpailija on jäänyt varjoon tähän asti. Mainitsemanne Stefani on kyl jäänyt mullakin mieleen - miehistä kukaan ei ole noussut ylitse muiden.
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Miik kirjoitti:Voittajaprojektipäällikön osallistuminen toisen joukkueen kilpailijan pudottamiseen sen sijaan on ihan kutkuttava asia, kun toiset pääsevät siten vakoilemaan vastustajajoukkueen ryhmädynamiikkaa. :joojoo:
Joo, tämä on minustakin hyvä uudistus :joojoo: . Se teltassa asuminen ei tosiaankaan mitenkään itse kilpailuun kuulu, kai se vaan on tehty katsojien takia, moni varmaan tykkää nähdä niiden kärvistelyä alkeellisissa oloissa. Ja ehkä se antaa kilpailijoille potkua yrittää voittamista enemmän, en tiedä.

Itse toivoisin lisää mielikuvitusta itse tehtäviin, nyt ovat aika paljon toistensa kaltaisia. Toisaalta sen tietysti ymmärtää, täytyyhän niiden jotenkin liittyä tulevaan työhön.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7275
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Omia suosikkejani ovat Stefani & Heidi... Miehet on ollut aika näkymättömiä tähän mennessä :heh:... Muutama niistä miehistä on todella ärsyttäviä mm. Frank & James :jupinaa:.. Noista uusista säännöistä niin ihan kivoja ovat... Ei mulla muuta niistä sanottavaa ole :joojoo:
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Miik »

Hazel kirjoitti:Itse toivoisin lisää mielikuvitusta itse tehtäviin, nyt ovat aika paljon toistensa kaltaisia.
Tuo on kyllä totta. :joojoo: Vähän väliä "vaan myydään jotain" kuten tää kanakippo viimeksi. Muutenkin tuntuu hyvittavalta, että ne myy jotain pikaruokaa muutamalla sadalla dollarilla ja sen perusteella tiedetään, ketkä ovat todellisia bisnesihmisiä. :hihi:

Se uimapukutehtävä oli mun mielestä aika toimiva: testattiin vähän luovuuden ja markkinasilmän yhdistämistä liikutellen samalla ihan kunnollisia rahasummia. :peukku:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Mutta siinä uimapukutehtävässä ihan väärä joukkue voitti. Ne toiset oli paljon mielenkiintoisempia.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, uimapukutehtävä oli kiva. Mutta kyllä mun mielestä oikea joukkue voitti, koska oli tarkoitus tehdä nimenomaan myytäviä uikkareita, ei vaan erikoisia. Ne pinkit uikkarit oli jotain niin kamalaa, että pelkästään niiden perusteella olisivat jo saaneet hävitä :rofl: . Mielenkiintoisethan ne kyllä olivat, ei siinä mitään :heh: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Ok, ne pinkit miesten uikkarit oli kamalat, mutta muuten ne oli parempia kuin toisen joukkueen kammottavan tavalliset tekeleet.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mutta kun ne piti suunnitella konservatiivisille jenkeille. Tarkoitushan oli kumminkin myydä mahdollisimman paljon.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kuten jo aiemmin sanoin (tosin en näköjään täällä :rofl: ), niin itse en pidä uudistuksista. New York oli mun mielestä parempi businesskaupunki, telttailua on ihan naurettavaa. En käsitä mitä ne hakee tolla Selviytyjät jutulla. Ja en edes pidä siitä, että voittajajoukkueen projektijohtaja saa jatkaa tehtävässään, enkä pidä siitäkään että se saa tulla mukaan katselemaan potkujenantoa. Aaron istu idioottina vaan hiljaa, siitä ei ollut mitään hyötyä. Ja Heidi puolestaan yritti nuoleskella Trumpia ja esittää niin fiksua, niin fiksua. Yritti olla kuin Carolyn! Ärsytti sen ylimielisyys, kun on kuitenkin vaan rivikilpailija :draamaa:

Onpas mua nyt vaikea miellyttää :heh:

Stefanie ja Tim :tuuletus:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ne pinkit uikkarit! :repeilee:

Itseä ei kauheasti haittaa se telttailuhommeli. Saavatpahan ainakin kunnon motivaatiota panostaa niihin tehtäviin, vaikka joo, vähän on jäänyt välillä ne ideat puolitiehen. Itse en sitten taas tykkää siitä, että ne varsinaiset tehtävät sivuutetaan melkein olankohautuksella (verrattuna ohjelma-aikaan). Kun viime kerrallakin alkoi itse myynti, niin olisi ollut kiva katsoa edes vähän enemmän näiden myyntityötä, mut ei sit. Minusta se voittajaporukan projektipäällikön oleminen siellä Trumpin vieressä potkiaisissa on ihan kiva juttu, vaikka ensimmäisessä jaksossa arvasin sen heti, kun Trump mainitsi jotain tyhjästä paikasta tai vastaavasta. Niin ja en mä nyt tiedä, miksi projektipäällikkö pitäisi vaihtaa voitokkaan tehtävän jälkeen, varsinkin jos hän on oikeasti näyttänyt kykyä organisoinnissa ja vastaavassa. Tietty se tosiaan katsojan kannalta voi olla hivenen tylsempää, mutta itse pelin kannalta ihan jees. Omaa suosikkia ei ole kyllä itselläkään vielä, mutta enköhän mä sen löydä, jos jaksan vielä katsoa (tähän asti katsonut kaikki tän kauden jaksot, mutta melkein aina osunut kanavalle just sopivaan aikaan).
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Soppis »

gentedimare kirjoitti:En käsitä mitä ne hakee tolla Selviytyjät jutulla.
Mark Burnett lienee avainhenkilö. Selvareiden tuottaja myös. Vaikka on täysin epäonnistunut idea sotkea telttailua Diiliin. Tehtävät saisivat olla paljon vaativampia. Uudistuksista oikeastaan mikään ei ole jäänyt positiivisena mieleen. Projektipäälliköllä on liikaa ns. omahyväistä suojaa, kuten Aaronilla viimeksi. Voi sitä hymyä Trumpin rinnalla!

Kiertoajeluidea oli ihan jees, mutta sitten sitä näytettiin katastrofaalista loppuosuutta aivan liiaksi. Jotain Losin nostatustako siinä haettiin, Trumpin uusia rakennelmia siellä :mitvit:

Ainoastaan vakoiluominaisuus on hyvä puoli uudistusten myötä. ..Mutta sehän ne porukalla toteuttavat käytännössä korvat höröllä olemalla pensasaidan toisella puolella. Ei niinkään pudotuksessa.

Diili on kyllä formaatiltaan ehdottomasti mielenkiintoisimpien tositeeveiden joukossa! :cool:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7275
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tim & Nicole :surrur: :ihana:... Aimee sitten putosi :joojoo:
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Mä en jaksa tollasta romanssin näyttämistä Diilissä, hyvää laatuaikaa tuhlataan siihen kun kaks kutee ja se Nicole riehuu ja heiluttaa käsiään ku mikä puhuessaan siitä.... Tää on diili, eikä mikään Unelmien poikamies :surrur:

Mutta Tim on silti kiva :joojoo:
Ja Stefanie

Aimee oli ihan kauhee, enkä muutenkaan tykkää Kineticistä ollenkaan. Arrow on paljon kivempi ja siellä on sydämellisemmät ihmiset :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

En mäkään erityisesti välitä Timin ja Nicolen romanssista, mutta ei se nyt häiritsekään. Ehkä vähän vähemmän voisi sitä näyttää ja keskittyä enemmän ohjelman oleellisiin asioihin :mrgreen: .

Hyvä että Aimee sai lemput, tosi ärsyttävä tyyppi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Minusta Donin pitäisi siirtää kyyhkyläiset kilpaileviin joukkueisiin.. :joojoo: Pusuttelut eivät kuulu bisnexiin! :mrgreen:

Hyvä että Aimee lempattiin, tuntui vähän yksinkertaiselta tapaukselta.. :roll:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel, ei mua se romanssi häiritsekään vaan sen näyttäminen. :rofl: Kun viisi minuuttia menee niitten suhteen läpinään, niin mielummin mä sen ajan katsosin materiaalia niistä oikeista tehtävistä :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo ymmärrän :joojoo: . Ja olen ihan samaa mieltä tästä kyllä. Ja komppaan Darheniakin, työpaikkaromanssit eivät kuulu tähän ohjelmaan ollenkaan.

Olihan yhtenä kautenakin se yksi pari, eivätkös menneet ohjelman jälkeen vallan naimisiin, muttei siihenkään muuta kuin vihjattu, muistaakseni ihan loppujaksossa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Aika lapsellisia tyyppejä mukana, nauraa toisen ulkonäölle :roll: No kieltämättä Suryan hiukset ihan oudot :rofl:
LOBODA

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7275
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Olipas Derek ihan tyhmä Trumpin edessä puhui jotain älyttömyyksiä ja niin ansaitsikin pudota :mrgreen:... Jenn oli aika surkea projektipäällikkö ja teki tyhmiä päätöksiä varsinkin se mikroautoidea :joojoo: :heh:... Kinetic menetti kaksi jäsentä samalla kertaa ja saa nähdä kuinka pitkälle menevät vielä vai mahtavatkohan hävitä jälleen seuraavallakin kerralla.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Voi, ei ole tuttuja Suomen tulevassa Diilissä. :draamaa: Allaolevasta linkistä löytyy kilpailijoiden esittelyt.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/diili2009/kilpailijat.shtml
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Diili

Viesti Kirjoittaja Miik »

kais(t)a kirjoitti:Voi, ei ole tuttuja Suomen tulevassa Diilissä. :draamaa: Allaolevasta linkistä löytyy kilpailijoiden esittelyt.

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/diili2009/kilpailijat.shtml
Kukahan näistä tulee olemaan ärsyttävyydeltään tämän kauden Helmennoukkija? :apuva:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Vastaa Viestiin