Talent

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä en ole seurannut Talenttia juuri ollenkaan, kun semifinaalit alkoivat. Ei ole vaan ollut kiinnostusta tarpeeksi. :puna: Kaiken lisäksi samaan aikaan tulee Kadonneen jäljillä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Hapa kirjoitti:Jos ei Markku Laamanen voita tätä kisaa, niin se on huutava vääryys.

Harmi muuten, kun ihanankamala Laila-Annikki ei ole finaalissa... :lohduton:
Huutava vääryys on se, jos tuo ruma, lihava, kalju mies voittaa :eeek: Ei herajumala sentäs, eihän sillä oo mitenkään kummonen äänikään..ihan ok. Jos MaLa voittaa niin tosiaan ens kaudella ei Talent-jonosta muita löydykään kun lähikapakoiden rumia, lihavia, kaljuja laulajatähtösiä :eeek:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ Se, että kutsuu itse itseään "rumaksi, lihavaksi ja kaljuksi" ei minusta oikeuta toisia koko ajan kutsumaan ihmistä samalla tavalla :eiei: Minäkin haukun itseäni alvariinsa, mutta jos joku muu kutsuu minua samoilla adjektiiveilla, on se minusta loukkaavaa :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Miksi JeSSSe aina välillä laittaa näitä viestejä, joissa haukkuu ihmisten ulkonäköä? BB-ketjussakin vain hyvännäköiset on listauksien kärjessä. No, samahan tuo minulle on, mutta aika omituista ajattelua. :roll:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

SonyBMG:n tulevien julkaisujen listalta bongattua:
Dec-02-2009 Laamanen, Markku Minun tieni CD - CD Longplay
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

JeSSSe kirjoitti:
Hapa kirjoitti:Jos ei Markku Laamanen voita tätä kisaa, niin se on huutava vääryys.

Harmi muuten, kun ihanankamala Laila-Annikki ei ole finaalissa... :lohduton:
Huutava vääryys on se, jos tuo ruma, lihava, kalju mies voittaa :eeek: Ei herajumala sentäs, eihän sillä oo mitenkään kummonen äänikään..ihan ok. Jos MaLa voittaa niin tosiaan ens kaudella ei Talent-jonosta muita löydykään kun lähikapakoiden rumia, lihavia, kaljuja laulajatähtösiä :eeek:
No joo :roll: En minäkään tykkää jos toi Laama-Laamanen voittaa :niinpa: Mut ei sitä nyt silti tollai tartte haukkuu, onhan sil iha ookoo ääni...

Mä kelputta Miikan tai Elmerin voittajiksi :vonkaus: Heillä on karismaa :kuolaus:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tonywerner kirjoitti:^ Se, että kutsuu itse itseään "rumaksi, lihavaksi ja kaljuksi" ei minusta oikeuta toisia koko ajan kutsumaan ihmistä samalla tavalla :eiei: Minäkin haukun itseäni alvariinsa, mutta jos joku muu kutsuu minua samoilla adjektiiveilla, on se minusta loukkaavaa :joojoo:
Näin häntä kutsuttiin eräällä radiokanavallakin. Jos herra Laamanen haluaa tuoda itseään ilmi kyseisillä sanoilla ja kokee ne valteikseen niin olkoon sitten niin!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti:Näin häntä kutsuttiin eräällä radiokanavallakin. Jos herra Laamanen haluaa tuoda itseään ilmi kyseisillä sanoilla ja kokee ne valteikseen niin olkoon sitten niin!
Ai niinku samalla tavoin, kun sinä aikoinasi toit itseäsi esiin "tyhmänä" ja oikein vielä "ylpeilit sillä", niin haluat joka käänteessä tulla kutsutuksi lempinimellä "se tyhmä kuppilalainen" :mitvit:
JeSSSe To Elo 24, 2006 5:41 pm Mikä on kehosi paras osa ketjussa kirjoitti:

Mussa vissiin huonointa on noi joidenkin parhaiksi osiksi mainitut aivot. Oon tyhmä ku saapas, mutta erittäin ylpeä siitä
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

vaikka niin :heh: kyllä mä tiedän etten mä yleistietoudella loista, mutta en mä nykyään sitä enää niinkään huonona puolena pidä kuin ennen. Oppiipahan lähes päivittäin uusia asioita :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^tuon on ehkä huomanneet muutkin ja varsin monet muutkin asiattomat kommentisikin mm. mustista, joku hyi, hyi tulee tässä mieleen ensimmäisenä :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

i wanna be a toy kirjoitti:^tuo on ehkä huomanneet muutkin ja varsin monet muutkin asiattomat kommentisikin mm. mustista, joku hyi, hyi tulee tässä mieleen ensimmäisenä :joojoo:
Onneks kuitenkin mut tuntevat ihmiset tietävät ettei asia ihan noin ole :draamaa:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Niin toki :roll:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

i wanna be a toy kirjoitti:Niin toki :roll:
:joojoo:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

tonywerner kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti:Näin häntä kutsuttiin eräällä radiokanavallakin. Jos herra Laamanen haluaa tuoda itseään ilmi kyseisillä sanoilla ja kokee ne valteikseen niin olkoon sitten niin!
Ai niinku samalla tavoin, kun sinä aikoinasi toit itseäsi esiin "tyhmänä" ja oikein vielä "ylpeilit sillä", niin haluat joka käänteessä tulla kutsutuksi lempinimellä "se tyhmä kuppilalainen" :mitvit:
JeSSSe To Elo 24, 2006 5:41 pm Mikä on kehosi paras osa ketjussa kirjoitti:

Mussa vissiin huonointa on noi joidenkin parhaiksi osiksi mainitut aivot. Oon tyhmä ku saapas, mutta erittäin ylpeä siitä
No, nyt ymmärrän tuon kirjoittamasi lauseen aivoistasi täysin :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ai täh? *ei tajuu* :heh:

Enivei, olkoot miten offtopicia tahansa niin tähän väliin kyllä puolustaudun. Jos mun kirjoituksista täällä joku saa semmosen mielikuvan että olisin rasisti tai jotain muuta vastaavaa niin se ei kyllä missään nimessä paikkaansa pidä. Mulla on ystävinä joukossa ihmisiä laidasta laitaan ja sen lisäks vuoden päästä valmistun sairaanhoitajaksi ja nytkin harjoittelussa olen paheksunut hoitajia, jotka kohtelee maahanmuuttajia huonosti.

Mua ei oikein missään vaiheessa ole yleistietäminen hirveästi kiinnostanut ja ehkä siihenkin pohjaa se, etten mä osaa pitää esimerkiks "neekeriä" millään tapaa rumana sanana ja olenpa samaa sanaa kuullut opettajankin käyttävän normaalin puheen seassa. En mä ihan täysin perillä ole romanikansastakaan, että voiko heitä ns. julkisesti sanoa vaikka mustalaisiks tai manneiks, joita molempia kuulee vähän siellä sun täällä.

Mielipiteet saatan ilmaista välillä liiankin kärkkäästi, mutta niin tekevät muutkin...Tuo mustaihoisisten yhteydessä sanomani "hyihyi" ei viitannut heihin millään tapaa ihmisinä vaan eivät herätä mussa mitään seksuaalisia tuntemuksia...

Ja mä en todellakaan tän Markku Laamasen kanssa ymmärrä sitä miksen minä saisi häntä kutsua nimityksellä jolla hän itseään on kaiken kansan edessä itseään kutsunut ja jolla häntä radiossakin kuulin kutsuttavan. Sillä hän itseään haluaa tuoda tunnetuksi.

Ja jottei tää viesti ihan offtopicia olisi niin mun suosikkini näistä ehdokkaista on se pikkutyttö. Jännää sinänsä, etten yleensä tykkää pikkulasten äänistä, mutta tuo jotenkin onnistui liikuttamaan molemmilla kerroilla kun esityksen näin ja kuulin :surrur:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2031
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Hapa »

JeSSSe kirjoitti:
Hapa kirjoitti:Jos ei Markku Laamanen voita tätä kisaa, niin se on huutava vääryys.

Harmi muuten, kun ihanankamala Laila-Annikki ei ole finaalissa... :lohduton:
Huutava vääryys on se, jos tuo ruma, lihava, kalju mies voittaa :eeek: Ei herajumala sentäs, eihän sillä oo mitenkään kummonen äänikään..ihan ok. Jos MaLa voittaa niin tosiaan ens kaudella ei Talent-jonosta muita löydykään kun lähikapakoiden rumia, lihavia, kaljuja laulajatähtösiä :eeek:
Mä saan tosta kirjoituksestasi sen kuvan, että Markun ei pitäisi voittaa sen takia, että on mielestäsi ruma, kalju ja lihava. "Ei niin kummoinen ääni" tulee vasta neljännellä sijalla ja sivulauseessa. Pitäisikö rumien, kaljujen ja lihavien tehdä itsari vai riittääkö jos laittaa säkin päähän kun liikkuu ulkona... :roll:

No joo, se siitä Jesse. :hali: Mutta Markun ääni on upea ja ulkoisesti hän antaa monien kaipaamaa vaihtelua nuorten ja hoikkien jatkuvaa suosimista vastaan. Nyt olis tosiaan vihdoin lihavien, kaljujen ja vanhojen vuoro... :peukku:

Mutta Laila-Annikkia mulla on vieläkin vähän ikävä. Ihan huikeaa camppia esitti hän... :tapu:
Viimeksi muokannut Hapa, 17 Marras 2009, 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Eih..Ehkä mun nyt pitää lopettaa sitten vaan kirjottelu kun mun viestit luetaan ihan väärin. Mä en tarkoita, että se ei ansaitsis voittoa sen takia kun on "ruma, lihava ja kalju" vaan ettei nyt se nyt voi olla mikään peruste siihen miksi tuo mies pitäisi nostaa jollekin jalustalle. Jos saman lauluäänen omaisi joku "komea, lihaksikas tuuheatukka" niin en mä siltikään häntä voittajaks haluais. Tää koko tuomariston Markku-hypetys on niin läpinäkyvää kun halutaan saada Suomeenkin oma Susan Boyle. Susan mut ainakin yllätti täysin upealla äänellä ja samaan ei Markku pystynyt, ei läheskään.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mä voin ottaa osan noista Jessseä päin heitettävistä kivistä vastaan koska oon samaa mieltä.
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minustakaan Markku Laamanen ei laula erityisen hyvin, ja on selvää, että hänet on päästetty näin pitkälle vain siksi, koska hän on "ruma". Suomen Susan Boylea tässä vaan yritetään väkisin leipoa, hohhoijaa. :roll:

Ymmärrän silti, ettei ehkä ole kivaa lukea, kun täällä viitataan häneen jatkuvasti negatiivisilla ilmauksilla eikä esim. hänen nimellään. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2031
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Onko kenelläkään tietoa, minkä biisin Laila-Annikki esitti? En itse tunnistanut edes laulajaa...

TÖRKEETÄ, että Katja keskeytti Laila-Annikin. :jupinaa: Olisin halunnut tietää mitä se neo-burleski oikein on.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Hapa kirjoitti:Olisin halunnut tietää mitä se neo-burleski oikein on.
Neo burleski eli "new" burleski eli vapaasti suomennettuna "uusi burleski" on uusi burleskin alalaji, jossa perinteiseen burleskiin on lisätty viittauksia eri taiteenlajeista kuten teatterista ja popkulttuurista burleskimaista kiusoittelua kuitenkaan unohtamatta. Neo-burleskia voi esittää muutkin kuin burleskimaisen muodokkaat pin-up-tytöt eli periaatteessa kuka tahansa ikään, kokoon, ihoväriin tai sukupuoleen katsomatta. Kaikki sukupuoliroolit ja perinteiset normit voi siis heittää häränpyllyä. Lisäksi alastomuus ei kuulu neo-burleskiin, vaikka paljas pinta voi vilahdellakin... mutta eihän täysi alastomuus kyllä kuulu perinteiseenkään burleskiin... :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

TOTUUDENPUHUJA

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

Kiinnostukseni hiipui Suomen talenttiin tänä vuonna pian, kun huomasin, että tuotannolla on ollut vaikeuksia saada esityksiä ohjelmaan, ja tuomaristo oli tosi lepsu ja päästi läpi vähäs mitäkin läpi. Ja entistä enemmän. Ja se esittelyjakso oli outo: miksi tuomaristoa ja varsinkin Sami Saikkosta pitää ylistää tuolla tavalla. Tylsää katsottavaa. Ja se Saikkosen suuttumus ja paperinpallon heittäminen sille taksikuskille oli törkeää. Hän teilasi heti esityksen sanomalla, että ei ole tyhmempää kuin yrittää laulaa oopperaa. Haloo, miksi tällainen formaatti sitten edes on olemassa. Lisäksi hän alkoi vaivaantuneena odottamaan ja painelemaan muiden nappeja esityksen aikana.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Speed »

Oon seurannut Suomen "talentteja" aika aktiivisesti ja täytyy kyllä taas todeta, että aika kevätjuhla esityksiltä vaikuttavat :niinpa: Ärsyttää juuri sellainen ylikehuminen ja -arvostaminen, mihin tuomaristo sortuu viikko toisensa jälkeen.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tänään tää sitten huipentuu :uujee: :tuuletus:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2031
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Toivottavasti ainakaan Elmeri Rantalainen ei voita, kuten Ilta-Lehdessä veikkailtiin. En ymmärrä ollenkaan väkivaltaa ihailevia esityksiä. :eiei:

Kiitos Tonywernerille Neo burleski-selvityksestä. Taas ollaan vähän viisaampia... :peukku:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tätä kilpailua ei ole tullut juurikaan seurattua. Markku Laamasen keskinkertaisuuden olen boksilta kelaillut, mutta muuten ei ole ole oikein jaksanut innostaa. Mun mielestä nää pikkulasten Kummeli-imitaatiot ym. ovat vaan vähän väsyneitä. Mutta jännittävää iltaa niille, ketkä tästä kiksejä saavat. :peukku:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No ei minustakaan nämä Talentit oikein mitään erityisen erikoisia oo, mutta jonkun on kuitenkin voitettava :joojoo:
Toivottavasti se on joko Miikka tai Elmeri :surrur:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja aksim »

Suosikkeja tänään on aika paljon :surrur: Ehkä se laulava pikkutyttö ei kuulu ihan suosikkeihin enkä jaksa Laamasestakaan innostua, ööh...Joona, WFFF, Elmeri ja Osku? Ehkä kanssa Flying circus osittain...no ottakaa nyt musta selvää :heh:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Colby »

Iina Kangasharju - mun mielestä ihan ylivoimainen ainakin tähän asti nähdyistä! Enkä kyllä usko, että kukaan jäljelläolevista enää pystyy paremaan. Iina voittoon! Elmerikin oli hyvä kyllä... Pääasia, ettei järjettömän yliarvostettu Laamanen voita :nohyi:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7252
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mun järjestys olisi tälläinen:

:voitto: Iina Kangasharju
:hopea: Natural Hype
:pronssi: Miikka Mäkelä
--------------------------
4. Elmeri Rantalainen
5. Will Funk for Food
6. Joona Leppälä
7. Flying Circus
8. Matti Nysä
9. Markku Laamanen

Jos noista kolmesta viimeisestä joku voittaa niin Suomen kansa on ihan sekaisin :roll:.. Iina ollut tähän mennessä omasta mielestäni selkeästi paras :ihana: :rakkaus: <3.. Iina on ihana :ihana:
Viimeksi muokannut -kaitsu87-, 22 Marras 2009, 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Vastaa Viestiin