Viisut mediassa

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja minnie »

MuzaMaza kirjoitti:
Nadi kirjoitti: Ihana haastattelu parista tutusta viisufanista Annassa  :tapu: :tapu: :tapu:!
Nyt minäkin näin vihdoin ja viimein uusimman Annan. Hyvä juttu ja kuva!!!  :peukku:
Unohdin lukee jutun, katsoin kuvan kyllä (sisko toi lehden mukanaan ja vei mukanansa). Täytyy pyytää tallettamaan se juttu.  :)
Liisukka kirjoitti: Eilen sain luettavakseni tuoreen Yhteishyvän. Jee, tuttuja, jee! :peukku:
Yhteishyvän jutun sain myös luettavaksi. Hauska homma ja työläs se eri maiden ruokien valmistus, ja syöminen 3 minsan aikana per maa. :D
- jos sitä kokeilisin niin menis vielä kinkkisemmäksi kasvissyöjänä... :miettii:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Roope »

Huomenna YLE:n aamutv:ssa 8.50 Sateenkaarikansan euroviisut :sateenkaarisavel:

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Kiitos tiedosta, täytyypi laittaa kello soittamaan. :)

Tänään:

Suomen virallinen albumilista. Vieraina Euroviisuaiheisen levyn julkaisseen Sleepy Sleepersin Sakke ja Mato! Musiikki-tv Extralta kello 21.00.

???
En tiennytkään että nää on tuollaisen levyn julkaissu.

edit. Musiikki-tv ei tule enää tv2:n myöhäislähetyksenä, ainakaan viikon ohjelmaoppaan mukaan...joten ohjelma on nähtävissä Extralta -niille jolla tuo kanava näkyy (mul ei :()
Viimeksi muokannut minnie, 02 Touko 2007, 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja tomato »

Tänään 21.20 A-studio
Homojen juhla Helsingissä - Euroviisut!
Was tomi...

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1580
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Jopa tuoreimmassa Tekniikan Maailmassa oli artikkeli euroviisuista :). Lehden linjan mukaisesti on luonnollisesti keskitytty viisujen tekniseen toteutukseen.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja daa »

TV1 Uutisissa KOHTA esimakua viisushowsta!!!!!!!!  :eeek: :eeek: :eeek:
Life Looks Better in Spring

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Katsoin A-studion: viisupätkän, jossa mm. Anna_M ja JuhaUK (?) :peukku:

Ootteko käyny jo tutustumassa tänne: YleX Viisusivuille

Tässä tulevia viisuaiheisia ohjelmia+vieraita  ylexissä: 2.5-12.5
Lauantai 5.5 Anna Muurinen
:peukku:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Roope »

tomato kirjoitti:
Tänään 21.20 A-studio
Homojen juhla Helsingissä - Euroviisut!
Täältä voi  katsella, 18 min kohdalla, ihana juttu  :tapu:

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Soppis »

JuhaUk:n ja Jari Komin haastattelu oli just Ykkösen aamuteeveessä! Tuntuivapa ne haastattelijoiden kysymykset ihan päivänselviltä :heh:

Edit: Joo katsoin myös A-studion pätkän. No siinähän sitä pyllyä pumpsauteltiin K:n kanssa :repeilee:
Viimeksi muokannut Soppis, 03 Touko 2007, 09:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Helsingin Sanomat on julkaissut "Euroviisuoppaan homo-Helsinkiin".
http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/nyt/eurogayguide

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Semmosta vaan tiedustelisin -en tiedä onko oikea osoite- että näkyykö viisulähetys netissä? Jos näkyy niin suorana vai uusintana?

Tallennan toki perinteiselle videokasetille, mutta... :joojoo:...mielellään.

Löysin! Näkyy semi+finaalilähetykset suorana netistä! <--Tuossa suoralinkki Live- katseluun sitten to ja la.

http://www.eurovision.tv
:tapu:
Viimeksi muokannut minnie, 04 Touko 2007, 01:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ylen aamutv:ssa tänään: 7.50 Attasea auttaa euroviisutähdet pulasta.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ihana Mari Pajalan arvio NYT-liitteessä :voitto:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Maikkarilla oli tänään aamutv:ssä kaks euroviisufania, valitettavasti mulla meni ohi et keitä ne oli kun oli niin kiire aamu...

Mut anyways, juontaja kysyi niiltä lopuksi suosikkeja niin se naispuolinen vieras sanoi et "mä veikkaan et Valko-Venäjä on tämän kilpailun musta LAMMAS"  :rofl:

Tais mennä lampaat ja hevoset sekaisin  :ashanti:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
marksy
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 04 Touko 2007, 09:32

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja marksy »

Tänään TV1:n Aamu-TV:ssä Jälkiviisaat keskustelivat lyhyehkösti siitä miten homot ja euroviisut liittyvät toisiinsa. Ritva Santavuori aloitti keskustelun ja ilmoitti olevansa hämmentynyt ja kertoi että asia tuli hänelle täydellisenä yllätyksenä.
Gustav Hägglund hämmästeli asiaa myös ja pohti samalla sitä miten tämä vaikuttaa Suomen  pärjäämiseen, kun "ei se Saara Pakarinen [tarkoitti ilmeisesti Hanna Pakarinen] mitenkään lesbolta tai homolta näytä, se on ihan hyvän näkönen... voiko se vielä pärjätä siellä, vai täytyykö siinä olla nahkatakit ja tämmöset..." :shock:
Santavuori mietti Hägglundin kanssa miksei "homofestivaaleja" pidetä erikseen.
Tätä kaikkea säesti nauru, jonka voisi helposti tulkita pilkalliseksi. Santavuori heitti vielä lopuksi, että "meni nolosti nytte..." mitä ikinä sitten tarkoittikin...  ???
Kiva herätä, kun jo heti aamulla lyödään!
Viimeksi muokannut marksy, 04 Touko 2007, 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gone grazy, back soon

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta tavallaan oli ihan oikeassa siitä, että miksi tällaista erottelua pitää tehdä... sai oikeine paukuttaa päätänsä seinään niiden toimittajien kanssa, että tää ei oo mikään juttu :hak:
Hello Hi!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Santavuori nyt on tunnettu jonkinasteisena konservatiivina ja se on toki näkynyt noissa Jälkiviisaissakin. Loistava tyyppi se tuohon Jälkiviisaisiin kuitenkin on. Itse heräsin yllättäen tuon tulemisen aikoihin ja aattelin tsekata, tuleeko euroviisujuttuja, mutta ei. Aattelin, että katson iltapäivällä Tänään otsikoissa, kun siinä uusitaan Jälkiviisaat, mutta eihän sitä tietenkään tullut. :(
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja male »

Ei tule ei. Kun Yle24:kin lopetettiin niin TV:stä ei tule enää Jälkiviisaiden uusintoja, mutta onneksi internetistä löytyy. yle.fi/mediasali :peukku:

Miten niin asian vierestä... :hiips:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja tomato »

Radio Peili uusii  (älkää kysykö koska).
Viimeksi muokannut tomato, 04 Touko 2007, 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Was tomi...

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

male kirjoitti: Miten niin asian vierestä... :hiips:
Ei kai se niin asian vierestä ole, jos sielläkin on puhuttu Euroviisuista. ;)

Kiitos linkistä kuitenkin. :)
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
marksy
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 04 Touko 2007, 09:32

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja marksy »

Olen The_Sipi:n kanssa samaa mieltä siitä, että Santavuori on tosiaan loistava tyyppi Jälkiviisaisiin, ja olen aina pitänyt häntä älykkäänä naisena, joka osaa ja uskaltaa sanoa mielipiteensä ääneen. Kuitenkin keskustelussa haiskahti jonkinlainen negatiivinen sävy homoseksuaalisuutta kohtaan, ja mielestäni sellaiseen ei ole tarvetta. Pitää lisäksi muistaa, että televisiossa lausutut mielipiteet nousevat huomattavasti merkittävämmäksi kuin yksittäiset nimimerkillä nettipalstalle kirjoitetut kommentit, ja sen takia on mahdollista, että noilla pienillä sanoilla ja eleillä on todellista vaikutusta jonkin katsojan käsitykseen siitä, mitä homoseksuaalisuudella tarkoitetaan ja millaisia homot ja lesbot ovat.

Itse olin ällistynyt siitä, että G. Hägglund yhdisti jollain oudolla tavalla nahkavaatteet ja homot toisiinsa (siis tottakai olen tietoinen tästä taustasta, mutta ei näihin nahka-asusteisiin nyt sentään päivittäin törmää, enkä myöskään itse pidä päälläni mitään vastaavaa) mut kun näin Hesarin NYT-liitteen, johon oli Kolmen sepän patsas puettu nahkasomistein symboloimaan Homoa Helsinkiä niin aloin ymmärtää G.H:n ajatuksenjuoksua.

Kysymys kuuluu: Oliko pakko? Ymmärrän vitsin (nahkoineen kaikkineen) kaikin puolin, mutta silti... Oliko pakko?

Nahka- osa-/ala- kulttuuri on toki osa homokulttuuria ja totisesti osa homofolklorea, mutta onko se kuitenkaan oikea tapa markkinoida / ilmoittaa homoseksuaalien maahansaapumisesta?

Ne aamulliset kommentit, jotka jouduin cappuccino-kuppini (heh-heh, joo tiedetään, se oli oikeesti vaan tavallista kahvia) kanssa ottamaan vastaan eivät olleet yhdentekeviä. Se kommentointi oli oikeasti loukkaavaa! En tahdo asua maassa, jossa joudun naurunalaiseksi Aamu-TV:ssä!

Vaikka kuinka yritin olla niin tekemättä, kuitenkin loukkaannuin keskustelusta. Musta tuntui, että mua lyötiin, että mulle naurettiin. ... Mielestäni en ole sitä ansainnnut. (Eikä ole muuten kukaan muukaan...)
Viimeksi muokannut marksy, 05 Touko 2007, 00:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gone grazy, back soon

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Kissanviikset ollut negatiivinen sävy, ainakaan Santavuorella tuossa keskustelussa homoja kohtaan. Päinvastoin! Sehän ihmetteli samaa, mitä mäkin olen tässä jo pidemmän aikaa ihmetellyt, miksi tästä ollaan kovaa vauhtia tekemässä homojen juhlaa, vaikka viisuja katsovat muutkin kuin homot?

Ritva Santavuori on LOISTAVA tyyppi! Sanoo asiat just, kuten ne on ja uskaltaa sanoa sen, mitä moni vuorotteleva jälkiviisas ei uskalla. Ritvalle  :peukku: :kiitos:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Mä en todellakaan pidä sitä naista älykkäänä, vaan karkeana keskinkertaisena junttina. Käsitykseni vahvistui Viron mellakka-kommenteista, joita hän esitti toissa perjantaina aamutv:ssä.

Ei uskoisi lukeneeksi ihmiseksi häntä...sen verran yksinkertaisen ajattelematonta ja ymmärtämätöntä kommenttia tuli.
:eiei:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja minnie »

Luulisi että hänellä varsinkin olisi psykologista, sosiologista ja historiallista ymmärrystä tässäkin Viro-asiassa, mut ei. Todella pettynyt olen.
:roll:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Katsoin lähetyksen nyt ja enpä minäkään kovin negatiivista sanottavaa noiden jutustelusta. Vuosituhannen vaihteen tienoilla mä jo tuon homoteorian kuulin, eikä siinä mitään. Silloin naureskelin sille, mutta vuosien myötä itsekin luulin, että eniten näitä katsovat sitten homot ja kun tänne löysin, niin hämmästyinhän minä, kuinka paljon täällä itse asiassa niitä heterojun... siis -miehiä onkaan ("Vompelikin :draamaa: " ). En minä näiden juttuja mitenkään loukkaavina nähnyt, kunhan nyt yleisesti puhelivat siitä homoimagossa. Mitä sitten, jos heillä oli vääriä käsityksiä aiheesta? Ei kai ne käsitykset korjaannu, ellei joku niitä korjaile? Minusta Santavuorikin kummasteli enemmän sitä, että viisut olisi jotenkin homotapahtuma, vaikkei se sellaista itse ole koskaan huomannut ja taisipa tuo nyt kummastella sitäkin, että onko nyt pakko olla erikseen homo(ala)kulttuuria. Ei se minusta homoja halventanut mitenkään. Tai sitten vaan katson tätä maailmaa liikaa ei-niin-mustavalkoisesti.

Just puhelin irkissä yhden hemmon kanssa, jonka mielestä suuri osa viisufaneista on homoja, eikä se tahtonut uskoa, kun sanoin että on niitä heterojakin iso liuta. Se homoimago tuntuu istuvan heteroissa aika tiiviisti. lol
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
marksy
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 04 Touko 2007, 09:32

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja marksy »

Ehkä Katten-Gustav et ymmärtänyt minua oikein. On totta että Santavuori  toi tavallaan esiin sen, ettei homoja ja heteroita tulisi luokitella erikseen yhteydessä ko. tapahtumaan. Tästäkin huolimatta hän toi esiin hämmennyksensä siitä että homous yhdistetään euroviisuihin, ja kaiken puheen keskellä Santavuori ja Hägglund mielestäni todella naureskelivat asialle. (Koin sen naurun pilkallisena.)
Ristiriitaista on se, että Santavuori kyseenalaisti homokulttuurin olevan alakulttuuria (ehkä osakulttuuri olisi ollut sopivampi), joten hänen suhtautumisensa homouteen sinänsä jäi avoimeksi. Sen saattoi ymmärtää myös niin, ettei hänellä ollut asian kanssa mitään ongelmaa, ehkä jopa päin vastoin, kuka tietää...
Niin tai näin, keskustelusta jäi karvas maku, ja koin sen henkilökohtaisesti loukkaavana. Mielestäni minun tai muidenkaan homojen ei tarvitse ottaa vastaan pilkkaavaa naureskelua Yleisradion Aamu-TV:ssä.
En millään muotoa yritä markkinoida Euroviisuja pelkästään homojen ja lesbojen juhlana, mutta mielestäni Jälkiviisaiden keskustelusta saattoi saada sen kuvan, että pelkkä ajatuskin Euroviisuista tapahtumana, joka kiinnostaa erityisesti homoja, on jotenkin poikkeava, ja sille ajatukselle myös saa nauraa.
Gone grazy, back soon

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

marksy kirjoitti: Ehkä Katten-Gustav et ymmärtänyt minua oikein. On totta että Santavuori  toi tavallaan esiin sen, ettei homoja ja heteroita tulisi luokitella erikseen yhteydessä ko. tapahtumaan. Tästäkin huolimatta hän toi esiin hämmennyksensä siitä että homous yhdistetään euroviisuihin, ja kaiken puheen keskellä Santavuori ja Hägglund mielestäni todella naureskelivat asialle. (Koin sen naurun pilkallisena.)
Ristiriitaista on se, että Santavuori kyseenalaisti homokulttuurin olevan alakulttuuria (ehkä osakulttuuri olisi ollut sopivampi), joten hänen suhtautumisensa homouteen sinänsä jäi avoimeksi. Sen saattoi ymmärtää myös niin, ettei hänellä ollut asian kanssa mitään ongelmaa, ehkä jopa päin vastoin, kuka tietää...
No, mitäs pahaa siinä on, jos sen hämmennyksensä tuo esille? Kai sitä hämmentynyt saa olla ja varsinkin tuoda sen esiin, jos ei tunne piirejä tai tiedä, että viisut ja homot yhdistetään toisiinsa, siitähän se keskustelu sai alkunsakin. Ja eikö se avoimuus ole nimenomaan hyvä asia, siis hänen suhtautumisessaan? Eikö parempi ole, että hän suhtautuu avoimesti myös sinuun, eikä osoittele tai leimaa, että kato toi on homo?

Se on Katten-Gustaf, siis ÄFFÄLLÄ!  ;)
Niin tai näin, keskustelusta jäi karvas maku, ja koin sen henkilökohtaisesti loukkaavana. Mielestäni minun tai muidenkaan homojen ei tarvitse ottaa vastaan pilkkaavaa naureskelua Yleisradion Aamu-TV:ssä.
Toki minä tajuan, jos se loukkaa, että joku nauraa homoudelle. Mutta siinä ei mielestäni naurettu suoraan homoudelle, vaan nimenomaan sille käsitykselle, että vain homot harrastavat euroviisuja. Tässä maassa kun vaietaan muutenkin kahdella kielellä, niin olisi todella aihetta tuulettaa asenteita ja oppia puolin ja toisin hyväksymään avoin keskustelu eikä olla niin herkkänahkainen, jos joku hieman tuulettelee käsityksiä. En tarkoita nyt sinua herkkänahkaisuudella, vaan ihan yleisesti. Jos Suomessa joku laskee vitsin homoudesta tai lesboudesta, niin takuulla joku älähtää. Jos Ruotsissa lasketaan vitsi samasta asiasta, sille nauretaan ja todetaan, että joojoo. Magnus Carlsson (tietänet varmaan, kuka?) on julkihomo Ruotsissa ja silti kaikki puhuvat unelmavävystä, joka jokainen tahtoisi itselleen. Silti kaikki tietävät hänen olevan naimisissa miehen kanssa ja jos siellä vitsaillaan homoudelle, niin ei siitä mekkalaa nosteta. Tai jos siellä nauretaan asialle, niin ei siitä haloota nouse. Sille nauretaan mukana.
...mutta mielestäni Jälkiviisaiden keskustelusta saattoi saada sen kuvan, että pelkkä ajatuskin Euroviisuista tapahtumana, joka kiinnostaa erityisesti homoja, on jotenkin poikkeava, ja sille ajatukselle myös saa nauraa.
[/quote]
No, eikö sitten saisi?  :shock: Minusta on todella huvittavaa markkinoida Euroviisuja pelkästään homojen tapahtumana. Jos haluat, ettei niitä sellaisina markkinoida, niin miksi sinä loukkaannut siitä noin suuresti?
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 05 Touko 2007, 09:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: Re: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

The_Sipi kirjoitti: Just puhelin irkissä yhden hemmon kanssa, jonka mielestä suuri osa viisufaneista on homoja, eikä se tahtonut uskoa, kun sanoin että on niitä heterojakin iso liuta. Se homoimago tuntuu istuvan heteroissa aika tiiviisti. lol
Onko mulla joku identiteettikriisi vai olenko muuten vain poikkeukksellinen viisuja aktiivisemmin seuraava ihminen, kun mulla ei ole pienintäkään halua harrastaa anaaliseksiä kenenkään miespuolisen henkilön kanssa? Uskaltaako tuon tiedotusvälineiden vouhotuksen jälkeen kertoa suvulle katsoneensa televisiosta euroviisuja vai luulevatko ne sen jälkeen automaattisesti homoksi ja tekevät perinnöttömäksi? Onko teillä kokemuksia? Torstaina ja lauantaina ainakaan laitan verhot ikkunan eteen, ettei vastapäisestä talosta kiikaroida meikäläisen tv-ruutua ja arvella sen perusteella homoksi, mainehan siitä menisi.
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja male »

tomato kirjoitti: Radio Peili uusii  (älkää kysykö koska).
Ei sitä radiosta voi kuunnella, kun yksi jännittävimmistä asioista Jälkiviisaisssa on se mitä hauskaa Santavuorella on taas päällä. :heh:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Re: Viisut mediassa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Guildo Horn kirjoitti: Uskaltaako tuon tiedotusvälineiden vouhotuksen jälkeen kertoa suvulle katsoneensa televisiosta euroviisuja vai luulevatko ne sen jälkeen automaattisesti homoksi ja tekevät perinnöttömäksi? Onko teillä kokemuksia? Torstaina ja lauantaina ainakaan laitan verhot ikkunan eteen, ettei vastapäisestä talosta kiikaroida meikäläisen tv-ruutua ja arvella sen perusteella homoksi, mainehan siitä menisi.
Mahtava viesti! :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin