Viisuartistien konsertit ja keikat

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1241
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: Viisuartistien konsertit ja keikat

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Huolestuva kirjoitti: 14 Touko 2024, 15:47Oliko sielä Nokia Arenan viisupippaloissa ketään? Saara Aalto jakoi vaan klippejä omista esityksistä ja vain yhden klipin viitsi jakaa viisukatsojaisista. Muiden esityksistä ei mitään. :roll:
Minä olin noissa bileissä, ja viihdyin kyllä ihan hyvin. Yllättävän täydeltä tuntui sali, kun tyhjät paikat olivat keskittyneet tietylle alueelle. Itse konsertti sujui aluksi aika tyynissä merkeissä, mutta Verka Serduchka (jota itsekin eniten odotin) räjäytti kyllä areenan - kaikki nousivat seisomaan ja bailaamaan, ja mukana laulettiin niin hemmetisti. Verka on sellainen legenda, etten voi uskoa, että olen kokenut hänet livenä. <3 Lisäksi KEiiNO oli huikea. Veljeni halusi mennä hakemaan lisää juotavaa juuri KEiiNOn aikaan, ja väkisin kiskoin häntä kädestä takaisin, että nyt et kyllä mene minnekään. :heh: (Hauska yksityiskohta muuten: veljeni kuuli KEiiNOn joikaajan laulavan Spirit in the Skyn kertosäkeessä aina homot ei voita, mikä aiheutti meissä jälkeenpäin suurta hilpeyttä.)

Yleisesti täytyy kyllä todeta, että itse viisut tuntuivat innostavan ihmisiä enemmän kuin niitä edeltänyt konsertti. Monelle viisuesitykselle taputettiin ja huudettiin ihan niin kuin ne olisivat tapahtuneet livenä siinä silmiemme edessä. Kuvasin pikkupätkän Suomen lippuparaatiosuudesta ja myöhemmin Suomen saamista suosionosoituksista, ja noista ehkä näkee, että kyllä siellä jotain elämää oli.

Myönnettäköön tosin, että vetäydyttiin seuraamaan tulostenjulkistus hotellihuoneesta. Itse esitykset oli ihan hauskaa fiilistellä siellä areenalla isolla porukalla, mutta tuloksia oli mukavampaa analysoida omassa rauhassa.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2175
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Viisuartistien konsertit ja keikat

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Serbiaa 2023 viisuissa edustanut Luke Black tulossa Suomeen keikkailemaan kesäkuussa.

https://lukeblackmusic.com/
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisuartistien konsertit ja keikat

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tuli hommattua Bambie Thugin ja 5miinustin keikoille liput. :mrgreen: :irlanti: :viro:
And when I cry I cry for both of us.

Vastaa Viestiin