Viisuhautausmaa

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Urban Tradin rumpali Michel Morvan on menehtynyt 44-vuotiaana. :lohduton: Hän kuoli viime lauantaina sydänkohtaukseen Brysselissä. Hänet haudataan kotimaahansa Ranskaan.

http://escdaily.com/articles/2364
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2031
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Kummallista, ei lavalla ollut rumpalia ollenkaan. :mitvit:

En muuten tajua, mihin on kaikki kuvat kadonneet. :lohduton:
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
vanity
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 22:02
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja vanity »

2008 vuoden Georgian edustaja Diana Gurtskaya käväisi jo melkein viisuhautausmaan puolella jäätyään auton alle. Diana on sokea, käveli opaskoiransa kanssa vihreille risteyksessä juuri kun joku tomppeli ajoi kaasu pohjassa punaisia päin ja suoraan Dianan ylitse.. Diana oli n. kuukauden koomassa kunnes sitten vähitellen rupesi toipumaan.Onneksi. Olin ihan paniikissa täällä että miten sen käy! Kova fani kun olen. :eiei:
[i][b]Toivu pian Diana Gurtskaya ![/b][/i]

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Hui kamala, onko Dianalle käynyt noin :shock: Onneksi selvisi... Diana on hieno laulaja :cool:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
vanity
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 22:02
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja vanity »

^ Valitettavasti on. Noin vuosi sitten. Joo ja mäki tykkään <3
[i][b]Toivu pian Diana Gurtskaya ![/b][/i]

Avatar
vanity
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 22:02
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja vanity »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1552429
Myös 2008 Ruotsin edustaja Charlotte Perrelli joutui melkein osaksi Viisuhautausmaata. aivokalvontulehdus ja vatsakatarri :eiei:

<-- ( Perrelli on muuten kuvassani ;) )
[i][b]Toivu pian Diana Gurtskaya ![/b][/i]

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

vanity kirjoitti:2008 vuoden Georgian edustaja Diana Gurtskaya käväisi jo melkein viisuhautausmaan puolella jäätyään auton alle. Diana on sokea, käveli opaskoiransa kanssa vihreille risteyksessä juuri kun joku tomppeli ajoi kaasu pohjassa punaisia päin ja suoraan Dianan ylitse.. Diana oli n. kuukauden koomassa kunnes sitten vähitellen rupesi toipumaan.Onneksi. Olin ihan paniikissa täällä että miten sen käy! Kova fani kun olen. :eiei:
Onneksi ei käynyt pahemmin. :lohduton:
vanity kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1552429
Myös 2008 Ruotsin edustaja Charlotte Perrelli joutui melkein osaksi Viisuhautausmaata. Aivokalvontulehdus ja vatsakatarri :eiei:

Hui! :eeek: Hyvä että parantui, vaikken olekkaan hänen kovin suuri fani, mutta silti tykkään Perellin musiikista.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19857
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

vanity kirjoitti:2008 vuoden Georgian edustaja Diana Gurtskaya käväisi jo melkein viisuhautausmaan puolella jäätyään auton alle. Diana on sokea, käveli opaskoiransa kanssa vihreille risteyksessä juuri kun joku tomppeli ajoi kaasu pohjassa punaisia päin ja suoraan Dianan ylitse.. Diana oli n. kuukauden koomassa kunnes sitten vähitellen rupesi toipumaan.Onneksi. Olin ihan paniikissa täällä että miten sen käy! Kova fani kun olen. :eiei:
vanity kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1552429
Myös 2008 Ruotsin edustaja Charlotte Perrelli joutui melkein osaksi Viisuhautausmaata. aivokalvontulehdus ja vatsakatarri :eiei:

<-- ( Perrelli on muuten kuvassani ;) )
Tällaisille jutuille sopivampi ketju löytyy http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/yleis ... c4384.html

Avatar
vanity
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 22:02
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja vanity »

jee euroviisut kirjoitti:Tällaisille jutuille sopivampi ketju löytyy http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/yleis ... c4384.html
Voi olla mutta ekana tuli mieleen Viisuhautausmaa. :roll:
[i][b]Toivu pian Diana Gurtskaya ![/b][/i]

Avatar
vanity
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 22:02
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja vanity »

Tontsa kirjoitti:
vanity kirjoitti: Hui! :eeek: Hyvä että parantui, vaikken olekkaan hänen kovin suuri fani, mutta silti tykkään Perellin musiikista.
Mä oon varmaan maailman suurin fani :ihana:
[i][b]Toivu pian Diana Gurtskaya ![/b][/i]

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2031
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Viisuhautausmaa

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Kävin päivittämässä ekan kerran sitten helmikuun 2012. Yhdeksän uutta hautaa on tullut, viimeisimpinä samana päivänä 27.8.2014 kuolleet Peret ja Jan Groth. Oikeasti menehtyneitä on enemmän, kaikkihan eivät tule meidän tietoomme.

Nuo kuvat eivät kai ala enää koskaan näkymään. Pitänee poistaa rumat kruksit...
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Vastaa Viestiin