Suomi 2005: Lahti 14.1.

ESC 2005 -arkisto.
Lukittu

Lahden semin paras kappale

Äänestys on voimassa 12 Joulu 2039, 05:58 asti

I'Dees - Yeah, yeah
61
40%
Hanna-Riikka Siitonen - Forever And a Day
17
11%
Place-2-Go - Kissed By a Fool
10
7%
A & N - Miss One-Night Good-Time
21
14%
Petri Munck - Melody
5
3%
Urban Community - Whole Wide World
37
25%
 
Ääniä yhteensä: 151

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Samantyylinen tuo viime vuoden lavakin oli ja se oli mielestäni todella synkkä. vaikka värejä taustalla olikin, niin yleinen ilme oli tumma. Mä toivon että tuo lattia ei ole lasia/pleksiä, miltä se vaikuttaa, koska se heijastaa nuo rakennelmat. Kyllähän tuo lava ihan hieno idealtaan on. Mutta pahoin pelkään, että yleisilme on taas tumma. Valoilla ei pelasteta yleisvaikutelmaa.

Mutta odotellaan odotellaan kohtahan se jo nähdään :D

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Aiku mie näkisin mielelläni siinä I"DEESin taustalla lavasteisiin heijastettuina
YEAH YEAH-kirjoituksia .
Monellakos kameralla tuota showta on tarkoitus kuvata?
Tohon biisiin kävisi ehdottomasti kieppuvat kamerat, vimmainen kuvaus ja kaukaa lähtevät kamera-ajot! :D

Hanna-Riikalle jo sitten täysin toisenlainen kuvaustekniikka.... 8)

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja AntSa »

MUZAMAZA: Meniskö ne kameratyöskentelyt vallan sekasin...?! Aiku HANNA-RIIKKAsella oiski ne hurjat ajot ja "YEAH YEAHit"...?!?! :lol:

Vähä väsynyttä! ONNEX VAA VÄHÄN... :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

I'Dees on minunkin suosikkini tästä poppoosta. Saapas nähdä, miten homma toimii livenä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Hiano lava - mulle ei onneksi tullut mielleyhtymiä vuoteen 83, mutta tajuan kyllä, mitä TOMItu tarkoittaa. Tai siis kai ajattelit noita putkia, tjs.
HOO! Enää kaksi päivää. Taas alkaa hirvi jännittää. :o
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Juups...äkkiseltään tuli tosiaan mieleen ne. Mut ne taitaa olla vain jotain "koristeita" ei mitään niin hienoja kuin 83 :wink:

Kyllä mä luulen et kaikki jännää mun hirveä viimeistään perjantaina :D

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Itselläni tuli myös heti mieleen vuosi 83, muistojen kultaamana tietenkin....
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

87 äänestäjää käynyt painamassa mielipiteensä! :shock:
Kylläpä täällä kuppilassa nyt porukkaa riittää! Pöydät alkavat täyttyä. :P
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja male »

Kyllähän tuo ihan kelpo lava on. Tosin grafiikan värivalinnat ärsyttävät mutta todellisuudessa lava on varmasti hieno.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja Robby »

Hmm...en osaa sanoa lavasta...näyttävät musta AINA niin erilaiselta noissa tietokonekuvissa...

Mutta hei, eiks näitä Lahden biisejä oikeesti ole missään netissä kuunneltavissa? Mä en oo niitä kuullut ja olen aina sopivasti töissä, kun niitä radiossa soitetaan. JOTEN EN OO KUULLUT VIELÄ YHTÄÄN! (ai miten niin katkera....) :(

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Mulle tuli jostain syystä mieleen Harrogaten lava v. 1982. Jotenkin noi värit ja kaikki ovat melko samantyylisiä kuin siellä :roll:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja Robby »

Soittakaa nyt hyvät ihmiset ne mulle, kun en jaksa odottaa enää yhtään!!!!!!!!! :?

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Hanna-Riikka pääsee tästä semistä läpi! On saanut sen verran paljon julkisuutta ja suomalaisethan äänestävät juuri sitä, jonka nimi on kaikkein tutuin, vaikka ei osaisikaan yhdistää sitä, mistä nimi on tuttu.

Viime viikonloppuna oli siis juttu Iltalehdessä, nyt Ilta-Sanomissa, tosin sen TV-liitteessä:
Ilta-Sanomat TV-Liite 12.01.2005 / Kimmo Rantanen kirjoitti: Pöytälaatikon laululla euroviisuihin
Euroviisuissa kahdesti taustalaulajana esiintynyt Hanna-Riikka Siitonen tavoittelee tänä vuonna edustuspaikkaa laululla Forever and a day.
- Olen valtavan innoissani. Intoa lisää se, että olen tehnyt kappaleen alusta loppuun itse, Hanna-Riikka riemuitsee.
Ajatus omasta laulusta alkoi itää viime vuonna Istanbulissa, jossa Hanna-Riikka oli kisaamassa Jari Sillanpään taustajoukoissa. Hän sanoo jopa muistavansa hetken hotellihuoneessa, kun päätös syntyi.
Kaikki jäi kuitenkin viime hetkeen. Kun oli aika lähettää laulu kilpailuun, Hanna-Riikka turvautui pöytälaatikosta löytäämäänsä kappaleeseen. Hän teki laulusta pianon säestyksellä demon ja pisti sen postiin.
Riisuttu tulkinta tehosi kappaleita valinneeseen raatiin. Hanna-Riikka aikoo jatkaa samalla linjalla myös esikarsintakiertueella.
- Se on pieni suuri kappale, jolle on eduksi pelkistetty tulkinta. Ihan pelkän pianon kanssa en sitä esitä, mutta ei taustalla ole sinfoniaorkesteriakaan.

Ensi perjantaina Suomen euroviisukarsintakiertue alkaa Lahdesta. Hanna-Riikka on valmistautunut esiintymiseen treenamalla laulua ja golfaamalla Espanjan auringossa vuodenvaihteessa.
Hän ei usko, että aiemmista euroviisukokemuksista on karsinnassa hyötyä. Itse kisassa kokemus kyllä on eduksi.
- Euroviisut on valtava koneisto, johon sisältyy paljon muutakin kuin suora lähetys. Se on kahden viikon mediatapahtuma. Pitää olla hyvä kielitaito, tehdä paljon pr-työtä ja uskoa vahvasti omaan esiintymiseensä.
Hanna-Riikka toivoo, että uusi karsintasysteemi saisi suomalaiset innostumaan euroviisuista oikein kunnolla. Karvaiden tappioiden yli on noustava ja nähtävä uusi kisa aina uutena mahdollisuutena.
- Pitää ajatella, mitä kaikkea muuta hyvää osanotto tuo tullessaan. Voimme luoda itsestämme upeaa kuvaa maailmalla, vaikka voittoa ei tulisikaan, Hanna-Riikka muistuttaa.


Petri Munckista sanon vielä, että ei mua haittaisi, vaikka se läpi Tampereelle pääsisikin. Alueraadit ovat siellä juuri sitä biisiä varten :roll:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Ilta-Sanomat TV-Liite 12.01.2005 / Kimmo Rantanen kirjoitti:Voimme luoda itsestämme upeaa kuvaa maailmalla, vaikka voittoa ei tulisikaan, Hanna-Riikka muistuttaa.
No voimme juu kaikenlaista, mutta aika kaukana upeista kuvista nämä meitin viisutöräyksemme ovat vaan olleet..
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Sagapo kirjoitti:Forever and a day = Our love is like a song! :shock:
Pakko nyt vielä tähän todeta, että mun korvani eivät tätä kuule. :? Vaikka kuuntelen kappaleet peräjälkeen. Kuva
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja Robby »

No VIHDOINKIN sain kuulla Lahden biisit. Kiitos eräälle ystävälliselle kuppilan asiakkaalle!

Ja toivoa sopii, että jatkoon menijät ovat I'dees ja Urban Community. Mitään tajuntaa räjäyttävää ei ekassa semissä ollut, mutta näitä kahta ei todellakaan tarvitsisi hävetä! :) Lupaavalta kuulostaa viime vuoteen nähden.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja tomato »

Riikan viisu tulisi kyllä esille edukseen Kiovan sirkuksessa yksinkertaisuudellaan. Pelkkä piano & Riikka... se on siinä :)
Was tomi...

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kuuluteltiin kommentteja... Kun olen kuunnellut nämä nyt muutaman kerran alan ymmärtää jopa Petri Munckia :shock: eli minun on pakko myöntää, ettei yksikään ole huono. Enkä nyt ajattele "viisulasit" päässä vaan ihan kappaleina...

1. I'dees- toimiva rokahtava ralli
2. Urban Community - en tykkää rapista ollenkaan, mutta kertsi on taas loistava
3. Place-2-Go -vähän vanhahtavaa radiorokkia, mutta toimii
4. Hanna-Riikka Siitonen - ehkä tarvitsisi paljon voimakkaamman vokalistin, sovituksessa yksi ihana kikka joka jää mieleen
5. A&N -todella tutun oloinen, mutta tosiaan minkä ja kenen kuuloinen? Santana-vaikutteet taustoissa, mutta se laulu on jotain muuta.
6. Petri Munck -itse asiassa tässä ON melodiakin... :wink: ja jotain tuttuutta.

Oma voittajani ei ehkä vielä tässä satsissa, mutta en itke kenenkään näiden jatkoonpääsyäkään.
Hello Hi!

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JuhaUK kirjoitti:5. A&N -todella tutun oloinen, mutta tosiaan minkä ja kenen kuuloinen? Santana-vaikutteet taustoissa, mutta se laulu on jotain muuta.
Minäkään en saa päähäni millään....
Kun toi Santana ei mullekaan tule ekana mieleen! :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

SIIS APUA!! Olen kuunnelluttanut biisit taas parilla "amatöörillä" ja heidän mielestään edukseen erottuu nimenomaan PETRI MUNCK!!
*Näkee perjantaina punaista :evil: jos se menee Tampereen finaaliin! *

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:SIIS APUA!! Olen kuunnelluttanut biisit taas parilla "amatöörillä" ja heidän mielestään edukseen erottuu nimenomaan PETRI MUNCK!!
*Näkee perjantaina punaista :evil: jos se menee Tampereen finaaliin! *
Suurin osahan äänestäjistä on EI VIISUFANEJA!!! Joten siinä se nähdään, MUNKKI MENEE FINAALIIN!!! :(
Viimeksi muokannut gentedimare, 12 Tammi 2005, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja Miik »

Haluan rahani takaisin Tampere-talon finaalilipuista, jos Munkki menee jatkoon.. Ei vaiskaan. Mutta vaisut aplodit - jos kädenläpytystä lainkaan - on tiedossa silloin... :? :x
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

NO NO!!!!
Jos MINÄ pystyn aploodeeramaan Lauralla Tallinnassa niin kyllä sinäkin aploodeeraat munkille!

Kaikkille täytyy aplooderata!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja Miik »

No tottahan toki! Ei niin huonoa, etteikö taputukset perään ansaitsisi. :D
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja kwak »

Huh huh... Kylläpäs meni pitkään, kun väkersin ja luin tän koko keskustelun läpi. :)

Täytyy vaan sanoa, että I'Deessien JeeJee on EH-DOT-TO-MAS-TI paras näistä kaikista tämän semin kappaleista! Se on niiiin loistava ja mahtava, että oon ihan täpinöissäni! :D :D :D Harmi vaan, että mun ajastus-Radio Suomi viritelmä ei oikeen onnistunu ja nyt se kasetti rätisee ku pihvi pannulla! :cry: En pistäisi minäkään pahakseni, jos jolta kulta löytyisi koneelta näitä viisuja.. *vink vink*

Urban Communitylta odotin todella enemmän.. Oli lupaava tuottajakin ja kaikkee, mutta EI! Vaikka kuulun tuon kappaleen kohderyhmään (me ollaan nuoriso... 8) )ja kuuntelen paljon r'n'b-tyylistä musiikkia, niin ei tämä kyllä iske ollenkaan.. Kaikki ideat on jo kertaalleen kuultuja eikä kertsin melodia on niin ennalta arvattava, että pystyin melkein laulamaan mukana eka kuuntelukerralla... Toivonpa, että se nuoriso tosiaan olisi siellä steissillä, eikä äänestä tätä jatkoon.

Hanna-Riikka olisi saanut käyttää vähän enemmän mahtipontisuutta kappaleessaan, jotta siitä olisi tullut muistettavampi (onkos tuo ees sana??). Nyt se oli vähän pikkusievä, mutta ihan kiva silti.

Petri Munck oli aika tylsä ja ehdottomasti huonoin näistä.. mutta enpä kyllä parempaa odottanukkaan... A-osa oli ihan nerokas ja "freshi", mut B-osa pudotti maan pinnalle.

Tykkäsin Idolsin aikana Anne Vihelästä tosi paljon ja äänestinkin sitä, mutta sitten se damn Jani voitti! :twisted: Mutta onneks teki "comebackin"! Sävellyksenä biisi on kiva, mut sovitus vähän halvan oloinen, mutta Annen ääni pelastaa!

Paikka-2-mennäkin kuulosti mukavalta, ainakin paremmalta kuin viime vuotinen Patrick Linman. Melodiakin oli ajoittain ihan tarttuva. Keskikastin ylänurkkaa.

Tässä oli mun tosi epäkronologisessa ja -loogisessa järjestyksessä olevat arvostelut näistä kappaleista. Nyt odotan vaan että Yeah Yeahit iskee Lahdessa perjantai-iltana täysillä! Ja kuulokkeet vaan täysille ja jammaamaan music-smiley-004:
Jatkoonhan menee toivottavasti I'Dees, A&N sekä vaikkapa Hanna-Riikka.
Keep your head high above the water

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

gentedimare kirjoitti:Suurin osahan äänestäjistä on EI VIISUFANEJA!!! Joten siinä se nähdään, MUNKKI MENEE FINAALIIN!!! :(
Mulle tulee välillä pelottavia ajatuksia päähän Suomen kansan musiikkimausta tai viisuja katsovan kansanosan koostumuksesta. Entä jos siellä vastaanottimien ääressä ei olekaan kuin mummoja, "Petri M. on IHQ" -teinityttöjä ja rantaruotsalaisia ja jatkoon menevät Hanna-Riikka, Petri ja Place-2-Go? ](*,)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja kwak »

Siinä vasta olisi kauhuskenario! :shock: Jos noin käy, niin lupaan heittää telkkarini parvekkeelta komiassa kaaressa ulos asfaltille! :evil:
Keep your head high above the water

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jotenkin luottaisin kuitenkin siihen, että I'Dees on sen verran iskevä, että kerää ääniä sillä aika sekalaiseltakin yleisöltä. Onhan meilläkin täällä varsin kirjava maku, mutta suurimmalla osalla I'Dees on ykkönen. Tai ainakin kärkikahinoissa.
I'Deesin etuna on myös - toistan itseäni - että se avautuu ekalla kuuntelulla. 8)
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja lharju »

Siis kyllä nyt Suomen kansalla on sen verran hyvä maku, että I'Dees päässee Tampereelle ja luulenpa vielä että saa eniten ääniä koko semistä. Ainakin minä olen hyvin YLLÄTTYNYT jos I'Dees karsiutuu.

Muista jatkoonmenijöistä epäilen suuresti Hanna-Riikkaa ja Petri Munckia... :roll:

Ilmoitetaanko muuten noi kaikki äänimäärät semifinaalin jälkeen, vai tehdäänkö niin kuin oikeissa euroviisuissa, että ilmoitetaan vain jatkoonpäässeet. Ettei kenestäkään vaan tulisi ennakkosuosikkia Tampereelle :lol: :lol: :lol:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Suomi 2005: Lahti 14.1.

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Timoteuksen kauhuskenaario alkoi tätäkin pelottamaan. Näin todella voi käydä. Ei olisi yhtään kiva, ei olisi. Petri Munckin biisin etuna on selkeästi esittäjän nimi ja biisistä löytyy perin suomalaisia elementtejä. Voi olla että tehoaa hyvinkin suomalaiseen tv-katsojaan. Varsinkin jos esittää repäisevästi ja itsevarmuudella ja muut kokemattomammat hapuilevat lavalla. Kauheeta kun tätäkin alko jännittämään huominen....
Tee tässä sitten töitä "selvin päin" vielä tämä ja huominen.... ;)
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Lukittu