Lordi mediassa

ESC 2006 -arkisto.
vanhapatu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 20 Touko 2006, 13:27

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja vanhapatu »

maailmanloppu kirjoitti:...jos mies pitää itse tarkan kurin siitä, mitä mediassa puhutaan maski naamalla ja suomea puhutaan vain selin kameraan,...
----
Enkä käsitä miten tämä saattaa vanhapatun mielestä viedä mitään pois Lordin voitosta.
Jos rooli on rooli, niin siitä ei sitten missään eikä koskaan eikä missään yhteydessä saa lipsua roolin vetäjäkään. Jos on jo itse lipsunut (NYT-liitteen kansi joitakin vuosia sitten), niin pyyntö siviilinaamojen julkaisematta jättämisestä on joko naivismia, hurskastelua tai laskelmoitu julkisuustemppu.

Lordin voitosta ei mitään karise sen enempää naamaa näyttämällä kuin näyttämättäkään. Mutta fanien meuhkaaminen osoittaa, että voittajakansana suomalaiset ovat täysiä kakaroita: kun perinteisesti huono itsetunto saa vähänkin kohennusta, niin se kohenee useimmiten överiksi.

"...meitä Lordin puolesta tuohtuneita on paljon enemmän kuin oli ennen tätä koko Lordin viisu-urakkaa"

Suurin osa teistä "tuohtuneista" on antanut viisuille piutpaut 30 viime vuotta ja suoranaisesti halveksinut niitä, jotka ovat tunnustaneet olevansa viisufaneja, vaikka Suomi ei kisoissa ole menestynytkään. Jos Suomi olisi jäänyt kisoissa kuudennelle tai sitä huonommalle sijoitukselle, Lordin siviilinaamojen julkaisu olisi ohitettu aivan samoin kuin Putaansuun siviilikuva yhdessä suomalaislehdessä pari kuukautta sitten: olankohautuksella. Tuohtuminen nyt on aivan samanlaista fundamentalistista ahdasmielisyyttä kuin se mistä fanit syyttivät kukkahattutätejä ja isä Mitroa, eikä se ole kunniaksi kenellekään. Ei Lordillekaan.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

UGH! UGH! UGH!

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Jokseenkin samoilla linjoilla vanhanpatun kanssa. Pääroisto ei ole julkaisija, vaan se taho joka on kuvat myynyt, miksei sitä kaveria ole kukaan jäljittänyt. Häntähän Lordi itse paheksui maanantain pressissään. Paljonko sai? Onko maksanut verot? Jos oli rahapula, miksei tarjonnut kuvia Lordille itselleen?

NYT-liite se vasta alhainen lehti onkin: selvästi dissaa viisuja tänäänkin, eikä esitä näitä kysymyksiä, vaikka on kuvan alkuperäinen julkaisija.

Uskomatonta fanaattisuutta täällä kuppilassa ja muutenkin tällaisesta asiasta. Lähtisitte ennemmin barrikadeille jonkun oikean asian puolesta. Oisko kenties maailmassa jotain tärkeämpääkin kansalaisaktiivisuuden aihetta?
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Clara »

Uusimmassa Avussa on kiva kisareportaasi Lordin uskomattomaan voittoon päättyneestä kisaviikosta :peukku:

Kuvia jutussa on varsin mukavasti ja eräässä niistä taitaa olla Mr. Memory jännittämässä voittoa :D

Avatar
maailmanloppu
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 717
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:33
Paikkakunta: Turkumaa
Viesti:

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja maailmanloppu »

Sirmeli kirjoitti:
vanhapatu kirjoitti:
Eikä kennellekään ole tietysti tullut mieleenkään, ei edes Lordille itselleen, että kun kerran on satanismista syytetty, niin inhimillisten kasvojen paljastaminen on paras tapa torjua moista puppua.
JEP!
Onko teillä oikeasti tästä kokemusta? Todella roisia tulla väittämään tuollaista.

Ja jos herra kaivanto ei satu tietämään, tämä on viisufoorumi, ehkä täällä siksi käsitellään viisujen teemaan liittyviä aiheita, kuten Lordin kuvan aiheuttamaa boikottia, eikä niinkään ihmisoikeusrikoksia kolmannessa maailmassa. EHKÄ. VOISKO OLLA? :roll: Ja joo, eihän kuvien julkaisijaa sovi syyttää tällaisesta, ei toki. Voi seiska-raasua, joku väkisen vängällä lyönyt kuvan heidän lehteensä, onpa ilkeetä.
vanhapatu kirjoitti:niin pyyntö siviilinaamojen julkaisematta jättämisestä on joko naivismia, hurskastelua tai laskelmoitu julkisuustemppu.
Jaaha. Minusta se oli reilu pyyntö medialta.

Ja minusta siinä ei ole mitään pahaa, että ketään loukkaamatta pidetään omien puolia. Itse boikotoin ja annan palautetta asioista tuon tuostakin, jos se tekee minusta fundamentalistisen ja ahdasmielisen, niin jo on. :roll:
"Kahvin pitää olla makeaa kuin rakkaus, mustaa kuin helvetti ja vahvaa kuin kuolema" -Charles-Maurice De Talleyrand-Périgord

vanhapatu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 20 Touko 2006, 13:27

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja vanhapatu »

maailmanloppu kirjoitti:
vanhapatu kirjoitti:niin pyyntö siviilinaamojen julkaisematta jättämisestä on joko naivismia, hurskastelua tai laskelmoitu julkisuustemppu.
Jaaha. Minusta se oli reilu pyyntö medialta.

Ja minusta siinä ei ole mitään pahaa, että ketään loukkaamatta pidetään omien puolia. Itse boikotoin ja annan palautetta asioista tuon tuostakin, jos se tekee minusta fundamentalistisen ja ahdasmielisen, niin jo on. :roll:
Kun nyt voisitte olla varmoja, ettei ketään ole loukattu. Jos pannaan yhden kustantamon kaikki lehdet ja toimittajat nippuun, niin siinä ei paljon erotella syyllisiä ja syyttömiä. Jossakin Koti & Keittiö tai Vene-lehdessä ei piru vieköön olla vastuussa siitä, mitä saman kustantamon muissa lehdissä tapahtuu, kun ei sitä välttämättä tiedetä ao. toimituksissakaan.

Ennen kuin ryhdytään porukalla ajamaan lehtiä konkurssiin, kannattaisi sen verran pitää pää kylmänä ja hillitä hurmostaan, että on edes pikkaisen tietoa vastuukysymyksistä ja todennäköisistä syyllisistä. Tuo "väkisen vängällä lyönyt kuvan heidän lehteensä" ei kaupallisessa lehdistössä ole välttämättä kovinkaan kaukana totuudesta.

On tässä maassa moni muukin pyytänyt saada olla medialta rauhassa, eikä pyynnön noudattamatta jättämisestä ole kansanliikettä nostettu. Seiska ei olisi Aku Ankka pois lukien Suomen suurin viikkolehti, jos ihmisillä ei tirkistelyn tarvetta olisi. Sitä saa mitä tilaa, joten kun rokkinakeilla osoitellaan, kannattaa katsoa, mihin loput sormet osoittavat.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

jaahas, kukas seiskan toimittaja se täällä nyt koittaa nimimerkin takaa puolustaa lehteään? :roll: Siitä vaan, siitäkin huolimatta seiska on vajonnut tällä kertaa aivan liian alas monen suomalaisen silmissä.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Noh, ei nyt kuitenkaan olla noin henkilökohtaisia, kiitos. Kaivantohan esiintyy täällä yhtenä harvoista ihan omalla nimellään, ei kai hän mitään piilottele. Eikä hän varmaankaan ollut päättämässä kuvien julkaisusta, vaikka raportoikin viisuista samaan julkaisuun, omalla nimellään.
Hello Hi!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

eeei..en mä kaivantoa tarkoita kun tuota toista nimimerkkiä, joka ei vissiin pahemmin muualle ole kirjoitellutkaan kun tänne ketjuun ;)
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JeSSSe kirjoitti:eeei..en mä kaivantoa tarkoita kun tuota toista nimimerkkiä, joka ei vissiin pahemmin muualle ole kirjoitellutkaan kun tänne ketjuun ;)
Aijaa... Joo, saattaapa ollakin. Mutta ehkäpä se ihmisten tirkistelynhalu on nyt kyllästetty toistaiseksi... Oli miten oli, Seiska saa tehdä töitä korjatakseen tuon pr-tappion, jonka tämä juttu ilmiselvästi aiheutti. Joskus lehti ja yksittäinen toimittajakin voi arvioida kansan mielipiteen väärin, ja silloin ei auta kuin nöyrä anteeksipyyntö, ei sitä kuoppaa kannattaisi kaivaa yhtään syvemmäksi. Ei tässä enää ole kyse siitä, oliko kuvan julkaiseminen viisasta vai ei, Aller-kustannus on nyt kansan silmissä punainen vaate. Massahysteriaa ehkä, mutta tosiasia :peukku:
Hello Hi!

Albatrossi

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Mitenkähän tämä nyt on? Tekikö seitsemänpäivää oikein vai väärin? Oliko oikein osoittaa aktiivista toimintaa 7-päivää lehteä vastaan? Oliko oikein tuohtua aktivismia vastaan ja millä perusteilla? Jos jossain vähän vähäpätöisemmässäkin asiassa tekee oikein, onko se väärin, jos kerran maailmassa on isompiakin asioita? Mikä sitten on niin isoa asia, jossa pitäisi osoittaa aktiivista toimintaa? jne, jne, jne

7-päivää ja Katso ovat pyytäneet anteeksi ja mitä se tarkoittaa? Yleensä vastuu siirtyy sen jälkeen sille, jolta(keiltä) pyydetään anteeksi. Miten siihen pitäisi sitten reagoida? Mulle riittää, koska silloin se on minulle periaatekysymys. Seuraavaksi taas voisi varmaan joku tuohtua, luuletko toiminnan muuttuvan? No, tuskin muuttuu, mutta ei tämä kysymys niin hirveästi mua ole muutenkaan hetkauttanut muuten kuin periaatteellisella tasolla(ei tule 7-päivää eikä katsoa). Muuten minusta on jollain tavalla hienoa, ettei lehdetkään ole nopean kansalaisaktivismin ulkopuolella edes nykyaikana.(Huom. ilman väkivaltaa)

vanhapatu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 20 Touko 2006, 13:27

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja vanhapatu »

JeSSSen epäilyksistä: en ole Seiskan toimittaja enkä edes naimisissa sellaisen kanssa. Mutta sen verran on sukulaisuussuhteiden vuoksi näkemystä lehtimaailmasta yleensä, että olen tajunnut, kenellä on vastuu sekä hyvistä että huonoista julkaisupäätöksistä. En ota kantaa siihen, oliko juorulehtien menettely oikein tai väärin, mutta asiasta noussut kohu on kaukana terveestä suhteellisuuden- ja todellisuudentajusta.

Ja on noita minun kommenttejani muuallakin kuppilassa. En vain jaksa 1-2 kommenttia enempää riekkua tulevien kisojen juontajista tai väliaikanumeroista, kun niiden muotoutumisen ratkaisevat kuitenkin YLEn päätökset kisojen teemasta.

Kansalaisaktiivisuus on hauskaa hommaa. Ote HS:n verkkolehdestä:
"7 päivää -lehden toimituksen edessä Helsingin Punavuoressa oli aikomus järjestää mielenosoitus tänään neljältä iltapäivällä.

Puoli viiden maissa lähiympäristössä, toimituksen sisäpihalla ja Pursimiehenkadulla odotteli parisenkymmentä toimittajaa, kymmenkunta mustaamaijaa, joitakin moottoripyöräpoliiseja, vartijoita sekä kolme mielenosoittajaa. Kadun varressa oli kaiken varalta betoniporsaita ja mellakka-aitoja.

Enempää väkeä ei ilmaantunut paikalle, joten mielenosoittajat lähtivät pois. Toimittajatkin hajaantuivat teilleen."

Lopputeksti osoitteessa
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Sei ... 5220037330

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No, jossain muualla luki, että mielenosoitus kuihtui Seiskan anteeksipyyntöön. Toisaalta Iltalehti sanoo, että poliisille ei oltu tehty ilmoitusta mielenosoituksesta, "mutta tietoa siitä oli tihkunut muun muassa internetin kautta. Tapahtumalle oli netissä ilmoitettu eri alkamisaikoja."

Eli yhtä hyvin voisi sanoa, että koko mielenosoitus oli jonkun internetissä heittämä idea, jonka yliaktiivinen media nosti isoksi uutiseksi... Eihän koko addressista tiedettäisi mitään, jollei samainen media olisi tehnyt kärpäsestä härkästä. Oliko muna ennen kanaa, ikuisuuskysymys ;)
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Heh- Lordi oli juuri kysymyksenä BBC Onen ohjelmassa Have I Got News For You (Uutisvuodon esikuva) :mrgreen: Näyttivät pätkänkin, ja kaikki tiesivät heti. Liettuastakin tuli pätkä ja otsikosta "It's official, Hell has frozen over. Finland has won"

Lordimania!!
Hello Hi!

Avatar
Annej
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 227
Liittynyt: 31 Joulu 2005, 19:25
Paikkakunta: Tammerfors
Viesti:

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Annej »

Mie olen shokissa :shock:

Miun viittäkymmentä käyvä äitini oli tänä aamuna käynyt tuossa lähikaupassa ja reippaasti tempaissut kassan vieressä olevan seiskapinon nurinniskoin :mrgreen:

Mie en kestä :rofl:
胸に抱きしめて 想いを歌わせて 声にならなくても
Hold my heart - memories are still singing, even though I have no voice.
Yoshiki: Longing ~跡切れたmelody~

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Halla »

Annej kirjoitti:Mie olen shokissa :shock:

Mie en kestä :rofl:
Ihana anarkisti-mutsi! :rofl: Mein muori oli sunnuntaina pikkasen pöllämystynyt, että se pääpiru nyt sitten voitti koko kinkerit, mutta kaipa tuo vielä toipuu... :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Helmi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 5
Liittynyt: 24 Touko 2006, 20:10

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Helmi »

Ooh! Myös Olvi keskeyttää mainoskampanjansa! http://www.digitoday.fi/showPage.php?pa ... s_id=56498

Ylpeähkönä voin sanoa, että olin yksi noista meilanneista. (Kyllä, käytin asiallista kieltä. Totta kai. Raivoamalla ja ränttäämällä ei saavuteta tuloksia yhtä hyvin kuin selkeillä perusteluilla...)

Vaikuttaa siltä, että raha puhuu tässäkin asiassa. Edes sillä tavoin voi nykymaailmassa vaikuttaa...

Muoks: Niin, ja Avun juttu on tosiaan söpö! Sitä oli aivan ihana lukea. Varsinkin J. Sillanpään faniklubin naisten kommentteja, kuinka Lordi-bändi tuoksuu satulanahalle... :D

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

Annej kirjoitti:
Miun viittäkymmentä käyvä äitini oli tänä aamuna käynyt tuossa lähikaupassa ja reippaasti tempaissut kassan vieressä olevan seiskapinon nurinniskoin :mrgreen:

Mie en kestä :rofl:
heh :rofl: minäkin onnistuin kääntämään yhden seiskan väärinpäin ja tein yhdelle katsollekin samalla lailla :heh:
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Stello »

JuhaUK kirjoitti:Heh- Lordi oli juuri kysymyksenä BBC Onen ohjelmassa Have I Got News For You (Uutisvuodon esikuva) :mrgreen: Näyttivät pätkänkin, ja kaikki tiesivät heti. Liettuastakin tuli pätkä ja otsikosta "It's official, Hell has frozen over. Finland has won"

Lordimania!!
Daniel huusi mut toisesta huoneesta katsomaan tuota lol

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja tomato »

Euroviisuvoittaja Lordi lahjoittaa Kirppikselle Ateenassa kerran käytetyn kasvonaamionsa. Mukana Lordin terveiset ja koko bändin nimmarit. Kertakäyttöinen hirviön "kasvonahka" myydään - Kirppiksen tavoista poiketen - huutokaupalla eniten tarjoavalle.

Huutokaupan tuotto menee lyhentämättömänä Ylen Hyvä -keräykseen.


http://kirppis.yle.fi/node/171
Was tomi...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

vanhapatu kirjoitti:Suurin osa teistä "tuohtuneista" on antanut viisuille piutpaut 30 viime vuotta ja suoranaisesti halveksinut niitä, jotka ovat tunnustaneet olevansa viisufaneja, vaikka Suomi ei kisoissa ole menestynytkään. Jos Suomi olisi jäänyt kisoissa kuudennelle tai sitä huonommalle sijoitukselle, Lordin siviilinaamojen julkaisu olisi ohitettu aivan samoin kuin Putaansuun siviilikuva yhdessä suomalaislehdessä pari kuukautta sitten: olankohautuksella. Tuohtuminen nyt on aivan samanlaista fundamentalistista ahdasmielisyyttä kuin se mistä fanit syyttivät kukkahattutätejä ja isä Mitroa, eikä se ole kunniaksi kenellekään. Ei Lordillekaan.
Vanhapatupa on kokenut viisumestari kun on 30 vuotta asiaa seurannut. Kiitos syvällisesti perustelluista haukuista, ihan vaan meidän viisufanien puolesta. :niinpa:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Ottamatta mitenkään kantaa edellisiin... Mä olen seurannut euroviisuja 32 vuotta ja toivotan kaikki "takinkääntäjät" tervetulleiksi diggailemaan ja harrastamaan euroviisuja.

Dissatakin saa, mutta silloin toivoisi kuitenkin argumenttien perustuvan faktoihin, eikä iänikuisiin väärinkäsityksiin kuten "Suomi jää aina nollille", "Katri-Helena olisi voittanut jenkalla", vain "ABBA on hyötynyt viisuista" Toivottavasti Suomen viisuvoitto nostaa viisujournalismin tasoa.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Yhdyn 100%:sti edelliseen! :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30876
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

vanhapatu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 22
Liittynyt: 20 Touko 2006, 13:27

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja vanhapatu »

GiveMeWings kirjoitti: Vanhapatupa on kokenut viisumestari kun on 30 vuotta asiaa seurannut. Kiitos syvällisesti perustelluista haukuista, ihan vaan meidän viisufanien puolesta.
Itse asiassa olen seurannut viisuja siitä asti, kun YLE ne ensimmäistä kertaa Suomessa näytti. Tuo 30 vuotta koskee vain niitä aikoja, kun kiinnostuksestaan kannatti mieluummin olla hiljaa, ettei olisi joutunut pilkan kohteeksi.

Lordifanit ja viisufanit ovat varmaankin vähän eri joukkoa. Viisufanina en ymmärrä Lordi-fanien möykkäämistä naamakuvien julkaisemisesta. Kas kun viisufanina en oikein tykännyt siitä, miten Lordi vuolaasti kertoi lähteneensä Ateenaan ensisijaisesti promoreissulle eli nimenomaan itseään markkinoimaan.

Jostakin blogista bongasin toteamuksen, että fanaattinen fundamentalismi ei Euroviisuihin kuulu. Olen samaa mieltä ja senpä takia voi käydä niin, että minäkin rupean boikottiin ja jätän Hell-sinki-viisut 2007 tyystin väliin.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

vanhapatu kirjoitti:Jostakin blogista bongasin toteamuksen, että fanaattinen fundamentalismi ei Euroviisuihin kuulu. Olen samaa mieltä ja senpä takia voi käydä niin, että minäkin rupean boikottiin ja jätän Hell-sinki-viisut 2007 tyystin väliin.
Mun lähipiiri on ainakin pitänyt omaa viisuinnostustani vain kuriositeettina, mitään hävettävää ei asiassa ole koskaan ollut. Mutta omapa on ratkaisusi. Aikuisena pitäisi ehkä ymmärtää että kaikki ei aina mene niinkuin itse haluaa. Ja silti voi olla tyytyväinen menestykseen ja viisujen suosion kasvuun! Lordi toi nyt tämän historiallisen voiton ja saa nyt valtavasti mediatilaa mikä on vain hyvä (kiitos siitä heille sekä Lordin äänestäjille). Ei viisufanius saa olla niin iso itseisarvo ettei sitä muille suo kun "perinteisten viisujen fanittajille". Nyt viisuille on tullut paljon ns. uusia faneja, aletaanko kutsumaan heitä vaikkapa "uusfaneiksi" :mrgreen: ja jos Lordin tyyppiset erikoiset ryhmät (ja rock) jatkaa viisuissa tulevaisuudessakin, näitä "uusia faneja" tulee varmasti vielä lisää. Kukin fanittakoon omalla tavallaan. Mä olen valmis juhlimaan vaikka hevareiden keskellä Helsingissä 2007, itse tiedän kyllä minkä takia viisuista pidän ja jatkopaikan valitsenkin sitten sen mukaan... :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

vanhapatu kirjoitti:Lordifanit ja viisufanit ovat varmaankin vähän eri joukkoa. Viisufanina en ymmärrä Lordi-fanien möykkäämistä naamakuvien julkaisemisesta. Kas kun viisufanina en oikein tykännyt siitä, miten Lordi vuolaasti kertoi lähteneensä Ateenaan ensisijaisesti promoreissulle eli nimenomaan itseään markkinoimaan.
Tottakai Lordin pitää hyödyntää tätä kaikkea itsensä markkinointiin! Ilman heidän levy-yhtiötä ei olisi tuotetta nimeltä Lordi, eikä Suomella viisuvoittoa. Idealismi viisujen perusajatuksesta ei ole enää nykyaikaa. Lordin konseptiin nyt sattuu kuulumaan tämä anonymius, sitä pitää kunnioittaa.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja Halla »

Missä näiden eri faniryhmien rajat sitten menevät? :roll: Mä en ollut syntynytkään 30 vuotta sitten, eli ilmeisesti mä en voi edes kohota viisufaniksi? ??? Viisujakin muistan vasta Kirkasta asti... Voi-voi mua... Entäs nuo palstan juniorit sitten? Mihis kategoriaan he menevät, kun ovat kuitenkin fanittaneet viisuja vuosien ajan? Mediumfanit? lol No joo, mä en niin tittelinkipeä ole, mutta että oikein vuosirajat faneudelle... :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Nimenomaan. Vanhapatu ilmeisesti arvostaa omanlaisiaan faneja niin että haluaa sulkea kaiken muun pois. Sellaiset omahyväiset fanit saavatkin ihan rauhassa boikotoida Helsingin kisoja. Mun mielestä nyt jos koskaan pitäisi toivottaa uusia faneja mukaan, ottaa heitä yhdistyksiin tasavertaisiksi jäseniksi ja koota voimat, ei erottaa niitä. :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Juu, ja useimmat kai tietävät, että Ukki on yhtä vanha kuin Suomen euroviisut ja muistaa kaiken Viktor Klimenkosta alkaen :eeek: ja minustakin on upeaa, että niin monet uudetkin nyt tajuavat miten hienoa hommaa tämä on. Ainahan menestys tuo mukanaan uusia kannattajia lajille kuin lajille, ja toivon mukaan myös jonkun hevifanin musiikkimaku laajenee hieman uusienkin genrejen puolelle viisujen myötä, aivan kuin perinteiset viisuystävät ovat nyt löytäneet hevin Lordin kautta :peukku:
Hello Hi!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Lordi mediassa

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

vanhapatu kirjoitti:Lordifanit ja viisufanit ovat varmaankin vähän eri joukkoa. Viisufanina en ymmärrä Lordi-fanien möykkäämistä naamakuvien julkaisemisesta.
Musta toi "Lordi-fanit" on median luoma käsite tähän hätään. Tuskin neljännesmiljoona adressin allekirjoittanutta nyt suoranaisesti Lordi-faneja on, vaan lehden tempusta hermostuneita kansalaisia. Itse viisufanina hermostuin Suomen ainoan euroviisuvoittajan puolesta. :mrgreen:

Mutta joo, miten nyt sitten määritellään viisufani ja miten Lordi-fani, ei liene patenttiratkaisua tähän eikä tarvitsekaan. :) Kyllähän Lordin voiton myötä varmasti siunaantuu lisää ihmisiä, jotka kiinnostuvat euroviisuista tai niitä, jotka nyt vasta myöntävät kiinnostuksensa. Nämähän ovat vain hyviä asioita. :cool:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Lukittu