Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

ESC 2007 -arkisto.

The Ark - The worrying kind

*****
29
22%
****
31
23%
***
28
21%
**
22
17%
*
22
17%
 
Ääniä yhteensä: 132

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja phale »

tonywerner kirjoitti: En minä ole muodostanutkaan käsitystäni The Ark yhtyeen tuotannosta, vaan tästä yhdestä kappaleesta. Kappale on niin huono, että en katso kannattavaksi tutustua yhtyeen muuhun tuotantoon.  :eiei:
Se on niin huono, että se toi minulle käsityksen siitä, että olaSalo ei osaa tehdä tarttuvia kertosäkeitä ylipäätäänkään. Perustelu: Jos hän osaa, miksei tehnyt sellaista euroviisuihin?
Käsitys on ihan ymmärrettävä, mutta eikö nyt kuitenkin ole varsin selvää, että se on varsin hataralla pohjalla vain yhden kappaleen perusteella? Ei sitä suurin mestarikaan voi joka kerta onnistua. Ja minä en edes väitä että Salo olisi suuri mestari. :)
Ja turha tästä on enempää vatvoa. Ymmärrän kyllä teidän The Ark fanien pointin! Minun PÄÄ-pointtini on, että tämä kyseinen The Ark -biisi on surkea.  :joojoo:
Se on ihan kelvollinen pointti, minustakin kappale on varsin keskinkertainen. Olisi siis ehkä kannattanut alunperinkin kertoa tämä PÄÄ-pointti, eikä tehdä perusteettomia yleistyksiä, niin olisi säästynyt tältäkin nipotukselta. :)
”We’re coming to let’s go!” –Pertti Kurikan Nimipäivät

Avatar
Zei
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 291
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:19
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Zei »

Heippa!

Juu ei tää Arkin biisi ihan mua vakuuta. No Ruotsin finaalin 7. sijalle pääsi voittaja mulla. Suosikkini ehdottomasti Måns Zelmerlöw.  lol

Tunnelma Globenissa paikan päällä oli railakas. Suomen lippumme aina toisinaan liehui vimmatusti!  :repeilee:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti: Minä olen jo ajat sitten myöntänyt, että The Ark toimi törkeän hyvin livenä, sanoin sen jo lauantai-iltana todistettavasti Globenissa.
No, etpä ollut sitä vielä täällä myöntänyt.
Olin, mutta mitäs sitä suotta lukemaan joka lausetta viesteistä.  :heh:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Phale: Tämä on euroviisufanien foorumi, joten täällä
artistin tuotanto = euroviisukappale(/-kappaleet)

Toki senkin saa sitten viisujen jälkeen mainita (mieluummin tuolla yleisessä musiikki-keskustelussa), jos joku viisuihin tai viisukarsintoihin osallistunut artisti on onnistunut tekemään toisenkin hyvän kappaleen  :heh:
Viimeksi muokannut tonywerner, 13 Maalis 2007, 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Violette »

Katten-Gustaf kirjoitti:
Violette kirjoitti: No, etpä ollut sitä vielä täällä myöntänyt.
Olin, mutta mitäs sitä suotta lukemaan joka lausetta viesteistä.  :heh:
Ymmärrätkö sinä, mitä eroa on lauseilla "Etpä ollut sitä vielä täällä myöntänyt" ja "Etpä ole sitä vielä täällä myöntänyt"?
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja nyt voisitte jatkaa yksärein tuota kahdenvälistä väittelyänne, kiitos.

/portsari
Hello Hi!

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ymmärrän, mutta sinä näköjään et ymmärtänyt lukemaasi.  :)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
shamu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 15:17
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja shamu »

Mä en ymmärrä tätä Ark hehkutusta myöskään. Biisi ei ole mitenkään erityinen tai omaperäinen- toisaalta pitäisikö edes olla? Arkilla on tosiaan parempia biisejä, mutta niistä on jo vuosia aikaa. Onhan tässä se show, tosin ei siinäkään ollut mitään erityisen omaperäistä. Andreas J:n biisi oli mielestäni onnistuneempi retrorokki ja viisukelpoisempi kuin tämä.

Ja tämän voittajan toimivuus finaali-iltana tanssilattialla oli kaukana esim. Anne B:n biisusta, joka ravisteli ihmisiä aivan eri lailla. Ei mikään ylläri.
Dance and shake your tambourine
And you can be the only disco queen
<BR>
<BR>
http://www.myspace.com/smontell

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä olen muuten koko ajan ihmetellyt, että mistään ihmeen "show:sta" niin moni täällä puhuu ???
Eihän tässä ollut edes mitään show'ta? Jos ei mukaan lasketa ympäri yläkertaa säntäilyä (jollaista tuskin Helsinkiin The Arkia varten rakennetaan). Tämähän oli ihan tuikitavallinen bändiesitys. Ja jos nyt ei ole tullut vielä mainittua, niin ne muut bändin jäsenet on IHAN karseita  :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja minnie »

Pete kirjoitti: Suuri yleisö ei tunne, mutta musiikista paljon kiinnostuneet tietävät nimen.

EDIT: Niin siis, muista maista en tiedä mitään. :puna: :heh:
Muuten tuo mun allekirjoituksessa olevan biisin The Ark heitti BBC:n ohjelmassa Top of the Pops. Lista sija 6. Taltiointi on muutaman vuoden takainen. Joten on sitä sukseeta muuallakin kuin Suomessa tai Ruotsissa.
Suuri yleisö ei tunne (...)
Sama päti muuten Lordinkin kohdalla. :joojoo: Esmes meikäläinen ei tienny Lordista mitään ennen viimevuoden viisukarsintaa. Ja en tykännyt yhtään Lordin karsintavoitosta, enkä viisukappaleesta, mutta kas kummaa menivät ja voittivat. :p

-enkä tykkää vieläkään Lordi-yhtyeestä, enkä heidän voittokappaleestaan. Joka ei mielestäni kovin kaksinen oo...

:p Iltalehden uutisia tässä:
Suomeen huhtikuussa

The Ark nähdään Suomessa jo ennen toukokuista Euroviisujen finaalia. Bändi aloittaa huhtikuussa julkaistavan Prayer For The Weekend -albumin julkaisukiertueen Helsingistä.

Yhtye nousee Tavastian lavalle peräti kolmena iltana 17. - 19. huhtikuuta. Kaikki kolme konserttia ovat loppuunmyytyjä.

:tapu:
Länsinaapurissa uhotaan jo The Arkin kimaltelevan show´n jättävän muut varjoonsa toukokuussa Helsingissä. Euroviisufinaali nähdään yhtyeen kannalta tilaisuutena lopulliseen kansainväliseen läpimurtoon. Tässä yhteydessä hyvänä esimerkkinä mainitaan Lordin temppu viime vuonna.
:tapu:
Tänään Maikkarin Viihdeuutisissa haastattelussa OLA SALO, lähetys tulee n.klo.0.20, ja uusintana seuraavana aamupäivänä. :peukku:
Viimeksi muokannut minnie, 13 Maalis 2007, 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
shamu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 127
Liittynyt: 06 Huhti 2006, 15:17
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja shamu »

Uho on kovaa joo. Toivottavasti Arkin uusi albumi on edellistä parempi, koska mä oikeesti pidin tästä bändistä sitä ennen. Sittemin olen vaan ollut sitä mieltä, että ideat loppuivat ja vitsi vanheni. Tämä viisubiisikään ei jätä mitään muistijälkiä.

Lordin HRH:ssa nyt sentään oikeasti on hittiainesta yms., joten eri lehtien ym. palstoilla näkyneet runsaat vertaukset siihen tuntuu vähän ontoilta. Mutta toki sitä
pitää kansalaisten olla edustusbiisinsä tukena. Joten aivan sama  lol
Dance and shake your tambourine
And you can be the only disco queen
<BR>
<BR>
http://www.myspace.com/smontell

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Wadde »

The Ark tulee Ruisrokkiin!  :jihuujippii:

Siispä tänä vuonna suunnaksi Ruissalo viime vuotiseen tapaan!  :tapu:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja jamit »

tonywerner kirjoitti: Mä olen muuten koko ajan ihmetellyt, että mistään ihmeen "show:sta" niin moni täällä puhuu ???
Eihän tässä ollut edes mitään show'ta? Jos ei mukaan lasketa ympäri yläkertaa säntäilyä (jollaista tuskin Helsinkiin The Arkia varten rakennetaan). Tämähän oli ihan tuikitavallinen bändiesitys. Ja jos nyt ei ole tullut vielä mainittua, niin ne muut bändin jäsenet on IHAN karseita  :heh:
Hyvin sanottu! Eikä noilla muidenkaan maiden listoilla kovin korkealle nouse. :hiips:
Hello this is Serbia callink...............

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Kollega »

tonywerner kirjoitti: Mä olen muuten koko ajan ihmetellyt, että mistään ihmeen "show:sta" niin moni täällä puhuu ??? Eihän tässä ollut edes mitään show'ta? Jos ei mukaan lasketa ympäri yläkertaa säntäilyä (jollaista tuskin Helsinkiin The Arkia varten rakennetaan). Tämähän oli ihan tuikitavallinen bändiesitys.
Kas en olekaan yksinäni ajatuksineni  :cool: !

Mä olen samaa ihmetellyt siitä hetkestä, kun näin sen ihka ensimmäisen MF-esityksen a`la The Ark.  Ola vetää juttunsa sillä draivilla, millä oletan vetävän muutkin keikkansa (ei kokemusta The Ark-sessioista) - tosin selkeästihän bändi on panostanut kuvakulmiin tms. eikä vedä mitään peruskeikkaansa tyyliin eräät keikkailevat suomityrkyt.

Välillä olen huomaavani, että tää sopis joksikin ylistyskipaleeksi viisuhörhöydelle, mutta kokonaisuutena..  :eiei: .. tarjolla on pyroa, nakenchockia, peikkaavaa pojua, höyheniä ym. glamrock-asustetta jne. - mikä sitten mahtaa ollakaan se "jokin" jolla se erottuu siellä muiden (enemmän tai vähemmän) viisufreak-esitysten seasta...  :miettii:

EDIT: Tällä en tarkoita, että The Ark:n valinta maansa edustajaksi olisi huono valinta ollut, mutta en vaan näe "sitä jotakin" jota niin kovin hehkutetaan... johtuneeko sitten siitä, etten yleensäkään ole Glamrock:n ystävä.
Viimeksi muokannut Kollega, 13 Maalis 2007, 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Hartza
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 676
Liittynyt: 15 Heinä 2006, 18:52
Paikkakunta: Karhula

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hartza »

Semissä Ruotsi nähdään ensi vounna se on 100% varmaa. Sen verran kuvottava biisi  :peukkualas:
Eva flies aways. Dreams the world far away...

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja male »

Täältä löytyvät finaalin äänestystulokset ja täältä  esikarsintojen.

Ei mitään suurempaa draamaa tuloksista löydy. Tosin Uggla putosi kyllä todella niukasti jatkosta AC:ssä. Sai 49,7 % äänistä siinä parissa.

Vähiten ääniä semeissä sai Addis blach widow: reilut 2,1 % äänistä.
Viimeksi muokannut male, 13 Maalis 2007, 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja WandA »

minnie kirjoitti:

Tänään Maikkarin Viihdeuutisissa haastattelussa OLA SALO, lähetys tulee n.klo.0.20, ja uusintana seuraavana aamupäivänä. :peukku:
WOHHOU!! :tapu: nimim. Arvatkaa vaan mikä täällä soi?  :mrgreen:
Viimeksi muokannut WandA, 13 Maalis 2007, 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anna minun sinua tykästää.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Tää ei tuu pärjää... Siis tää biisi ei oo huono, mut liian tavallinen. Mulla ainakii meni ihan ohi ekal kerral... :roll:

Avatar
onttuliini
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 17:15

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja onttuliini »

Mielestäni The Arkin esitys oli reilusti paras tämän vuoden Ruotsin karsinnassa. Pelkäsin Månsin pääsevän Helsinkiin Caramiallaan, mutta onneksi ei. The Ark osaa esiintyä ja Ola Salo pärjää median kanssa. Laulu ei ole parasta The Arkia, se voittaa puolelleen vasta toisen kuuntelukerran jälkeen. Mieleen jää kuitenkin soimaan ja saa hyvälle mielelle. Odotan innolla, mitä bändi saa aikaiseksi finaalissa.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Hartza kirjoitti: Semissä Ruotsi nähdään ensi vounna se on 100% varmaa. Sen verran kuvottava biisi  :peukkualas:
Elä unta näe,  kyllä tällä menestyttään ja se on näin et tutisette.

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja daa »

Kertokaas muuten heti jos saatte tietää mistä muualta Olaa voi tällä viikolla bongailla Suomalaisista tiedotusvälineistä!!  :cool:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Hartza kirjoitti: Semissä Ruotsi nähdään ensi vounna se on 100% varmaa. Sen verran kuvottava biisi  :peukkualas:
Onhan se toki mahdollista, jos semiuudistus tulee jo vuoden 2008 kisoihin. Mutta jos samalla linjalla mennään ne kisat kuin tänä vuonna Helsingissä, niin ei tule tapahtumaan. The Ark on ensi vuonnakin finaalissa.  :heh:

Edit:  :repeilee: :puna: Paitsi, että ehkei nyt sentään The Ark, mutta Ruotsi kuitenkin The Arkin ansiosta.
Viimeksi muokannut Katten-Gustaf, 13 Maalis 2007, 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

male kirjoitti: Vähiten ääniä semeissä sai Addis blach widow: reilut 2,1 % äänistä.
:parku:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Addis Blaah Widow :heh:

Eikä se sentään yksinään ollut koko kiertueen huonoin - olihan sillä Caroline af Ugglas kaverinaan. :hali:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

male kirjoitti: Täältä löytyvät finaalin äänestystulokset ja täältä  esikarsintojen.
Käy selväksi kuinka ylivoimen The Ark on ollut alusta asti!!!  :tapu:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

gentedimare kirjoitti:
male kirjoitti: Täältä löytyvät finaalin äänestystulokset ja täältä  esikarsintojen.
Käy selväksi kuinka ylivoimen The Ark on ollut alusta asti!!!  :tapu:
Toki, mutta näyttivät siellä lehdet sunnuntaina kirjoittelevan myös siitä, että taas on samanlainen äänestyssotku ollut kuin Carolan kohdalla viime vuonna. Tai Hannan suhteen Turussa. Äänet eivät ole menneet perille jne...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Diipaa daapaa.... tsatsattsaa.... ainahan tätä näyttää olevan joka puolella. Eli siis VAIN toisessa semissä on jot sitten ollut häikkää? Ja finaalissa?  :heh:

TOKI  :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja Ate »

male kirjoitti: Täältä löytyvät finaalin äänestystulokset ja täältä  esikarsintojen.
Nanne oli 3. semin ykkönen ekalla äänestyskierroksella :draamaa:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Onkos täällä jo mainittu, että Ark lainailee musiikin lisäksi myös sanoituksia?

"Just a mortal with the potential of a superman" tulee David Bowien biisistä Quicksand ja se "be good for goodness sakes" on tuttu joululaulusta "Santa Claus is coming to town"...

No, mikäs siinä, saahan sitä lainailla, ei kai se eka kerta ole  :heh:
Hello Hi!

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Ruotsi 2007: The Ark - The worrying kind

Viesti Kirjoittaja WandA »

:twisted: hyh, viihdeuutiset!  :twisted:

Hirmu isoilla otsikoilla ensin että "OLA PITÄÄ HANNA PAKARISEN BIISIN MAHDOLLISUUKSIA MILJOONASTI PAREMPANA KUIN OMIAAN" ja sitten ohjelmassa hän vain hämmentyneenä toteaa, ettei todellakaan millään osaisi sanoa ja sitten sanoo varmaan vaan ihan meidän Suomalaisten mieliksi, että Leave me alone..  :p
Anna minun sinua tykästää.

Lukittu