Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Regina - Bistra voda

*****
86
59%
****
32
22%
***
17
12%
**
6
4%
*
6
4%
 
Ääniä yhteensä: 147

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^Sama, mutta sitten myös ne sosialistisen realismin jututkin. Nimittäin kyllähän ne itsensä Ranskan vallankumoukseen ja sen kuvastoon rinnastavat, tai siitä inspiroituvat.

Avatar
Zhenya Fan
Maistelija
Maistelija
Viestit: 45
Liittynyt: 25 Kesä 2008, 00:43
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Zhenya Fan »

viisutar kirjoitti:Hyvä esitys mielestäni, ehkä intensiivisyys olisi voinut olla vielä keskittyneempää. Yksi suosikeistani, ja yksi niistä, joka toimii kappaleena ilman viisukontekstia.

Oliko finaalin kuvausta tahallaan muutettu, vai sössikö ohjaaja? Lopussa biisin nostevaiheessa semissä oli upea ja älykäs kuvakulma, missä koko yhtye poseeraa jähmettyneenä sosialistisen realismin mukaisessa asennossa. Semissä se oli kuvattu edestä, jolloin idea välittyi, finaalissa vain sivusta. Mielestäni uusi kuvakulma latisti kappaleen loppuhuipennusta.
Mä oon samaa mieltä, miksi kuvattiin sivusta sitä hienoa "PATSASRYHMÄ"vaikutelmaa? Muuten mahtava esitys. Se laulajan pään täristys yhdessä kohtaa on kohokohta! :joojoo:
...and I believe!

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Ehdottomasti finaali-illan tyylikkäin esitys! :ihana:

Bistra Vodan englannin- ja venäjänkieliset versiot ladattavissa ilmaiseksi yhtyeen kotisivuilla: http://www.gruparegina.com . En tiedä ovatko siellä vain rajoitetun aikaa, jos kiinnostaa niin kannattaa käydä poimimassa heti talteen. Sieltä löytyy myös viisuversio jos jollakin ei sitä vielä ole. :joojoo:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja --evg »

Hekaterina kirjoitti:Ehdottomasti finaali-illan tyylikkäin esitys! :ihana:

Bistra Vodan englannin- ja venäjänkieliset versiot ladattavissa ilmaiseksi yhtyeen kotisivuilla: http://www.gruparegina.com . En tiedä ovatko siellä vain rajoitetun aikaa, jos kiinnostaa niin kannattaa käydä poimimassa heti talteen. Sieltä löytyy myös viisuversio jos jollakin ei sitä vielä ole. :joojoo:

:eeek: Täytyy nopeasti lataa ennekuin on myöhäistä
IB- International Bullshit

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Tämä soinut viisuista ehdottomasti eniten tähän asti. Tykkään tätä !! :ihana:

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja rewind »

moossa kirjoitti:Lämmin osanottoni Bosnialle, kaatuivat suuret saappaat jalassa. :aivanmaassa:
Näin. Olin aivan varma, että B-H olisi top 5:ssä. Itse en innostunut biisistä vielä esikatselussa, mutta semissä kolahtikin sitten niin että oksat pois. Kaunis melodia, hieno esitys ja tulkinta. B-H koki viisujen pahimman oikeusmurhan :lohduton: Minun puolestani tämä olisi saanut vaikka voittaa.
El Robocop!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Niille joita kiinnostaa, tän Reginan edellistä levyä voi ostaa ja ladata suomalaisen metelin sivuilta:
http://meteli.net/downloads/levy/Sve-Mogu-Ja/12415874

Tän Davorin laulamisen laadun vaan niin huomasi heti ensikuulemalta ennen biisiäkin <3 . En mitenkään tajua, miten tämä jäi suomen ammattilaisraadin pisteissä niin alas :draamaa: (jos ne jotka netissä liikkuu pitää paikkansa)

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja --evg »

Mutta onhan 9 sija kuitenkin hyvä, ja jotenki musta tuntuu että tämä tulee faurytalen ohella soimaan paljon radioissa ja singlelistoilla. Kyllä olisin mäki mielelläni nähnyt tämän top 5:sessa mutta...
IB- International Bullshit

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42235
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti: (jos ne jotka netissä liikkuu pitää paikkansa)
Ai missä päin nettiä liikkuu raatipisteitä?

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Tämä biisi oli musiikkina vuoden paras ja kai moni piti myös esityksestä. Itse en lämmennyt ollenkaan sille, että poliittisia tunnuksia (olkoon ne mistä suunasta tahansa) käytetään pelkkinä esteettisniä koristuksina. Se on pikkuisen samaa kuin jos lavalle mentäisiin heilumaan ristien tai muiden uskonnollisten symbolien kanssa. Esikatseluvideolla oli Venäjän vallankumouksen symbolien lisäksi myös sotilaspuvut, jotka toivat mieleen USA:n sisällissodan. Arvatenkin tuotantoryhmässä oli ollut joku omaan nerouteensa luottava koreografi, joka oli keksinyt että tällainen biisin tekstisitä ja ideasta irrallisten symbolien "posmoderni" päälle liimailu se vasta oikein hienoa onkin.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ populaarikulttuurin seuraaminen tuleekin sitten vaikeaksi, jos tuosta pitää tiukasti kiinni. Pannaan menee beatleksesta alkaen iso läjä poppareita (sotilaspuvut), koko hevigenre (ristien kanssa pelaaminen) jne - kai muistat vastustaa kaikkia enkelinsiipiäkin?

Minusta kyse on siitä miten niitä käytetään.

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hometown »

ta1ja kirjoitti:^Minusta kyse on siitä miten niitä käytetään.
Näinhän se tietenkin on tarekemmin ajatellen. Poliittisten ja varsinkien uskonnollisten symbolien kohdalla on kuitenkin ongelmana se, että ne vetoavat hyvin voimakkaasti tunteisiin, joten niiden käytössä musiikkishown aineksena on vaikea välttää mauttomuutta. Punaliput ja sotilaspuvut Bistra vodan koreografiassa eivät ehkä olleet erityisen mauttomia, mutta vähemmän onnistuneina ratkaisuina niitä pidän.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Paha viisupäiväni jatkuu... en lämmennyt tällekään esitykselle! En tajua sävellyksen hienoutta, esityksen mahtipontisuutta, jota ainakin YLEn selostajat ihastellen hämmästelivät, minulla ei noussut mitään pystyyn esityksen aikana, ei hiuskarvat eivätkä muutkaan elimet, kuten esimerkiksi maksa. :eiei:

Minusta tässä melodiassa ja esityksessä ei ole mitään sellaista, jota ei olisi jo sataan kertaan nähty ja kuultu. Semifinaalissa jopa vasta kuudenneksi paras minulla (hyi, hyi häpeä, tämähän on sentään taideviisu :puna: ). Tämä ei levypuntarissanikaan taida muistaakseni olla kovin korkealla. En vain ole aikaisemmin uskaltanut haukkua räksyttää tätä tavanomaisuutta, koska tätähän kuuluu kehua. On niin hienoa ja ihmeellistä taiderokkia ja kun kerran Coldplayhinkin verrataan, että eihän mun sovi tästä sanoa mitään kehnoa. Menetän kasvoni rock-piireissä. :heh: :joojoo:

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Mitä kaikki valittaa, että tämä pärjäsi huonosti? Yhdeksäs sija on hyvä! Ei sentään hännillä! Hyvähyvähyvä!

Itse suhtaudun tuohon poliittitiikkipolimiikaan vähän sekalaisesti. Sanoituksen kannalta voisi ehkä olettaa, että kappaleen lyyrinen minä elää ajassa, jolloin kommunismi oli nousussa? (mikäli olen yhtään asiassa kiinni?), ihannoi uutta aatetta eikä ymmärrä vielä mitä kaikkea huonoa se tuo tullessaan, hänellä on vain ihanne. Jos tekstin kautta ajatellaan, voisiko yksi tulkinta olla näin?

Poliittisiin ja uskonnollisiin aatteisiin liittyy vahvoja tunteita. Teimme nyt keväällä musiikkiopiskelijoiden kesken Cabaret- musikaalia , joka sijoittuu natsisaksan nousuaikoihin. Tästä oli kova puhe, että voivatko lukiolaiset käsitellä näin isoa ja arkaa poliittista asiaa ihannoivasta näkökulmasta. Onko soveliasta, että verhoudumme natsimerkkeihin, laulamme natsimyönteisesti ja lauomme natsimyönteisiä reploja ja ennen väliaikaa katosta tippuu kuusi valtavaa natsilippua, kaikki opiskelijoiden ompelemia. Tästä juteltiin onko tämä oikein, mutta tulimme siihen lopputulokseen, että asia on ok ottaa esille. Tällä lailla oppii enemmän kun historian tunnilla. Toisaalta Cabaret loppuu ei kenellekään myönteisesti ja selkesästi tuodaan esille, että natsismi oli kaikinpuolen toimimaton ja huono aate ihannevaltijosta ihanneihmisineen. Bistra Vodassa tämä loppu taas jää avoimeksi.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Islannin ohella toinen joka sai minut kyyneliin salissa harkoissa! :kups: Ihana ääni, melodia erinäisine kulkuineen ja herkkä teksti. Näistä nimimerkki AntSa pitää. :ihana: Jos ei kyynel ole irronnut aiemmin, niin viimeistään meikäläinen poraa lopun mahtipontisessa finaalissa! :uujee: Kyyneleet - ne sielun puhdistaa. :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11943
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja sziget »

:voitto: Bosnia-Hertsegovina voitti tämänvuotisen säveltäjän palkinnon vuoden parhaasta laulusta. Säveltäjän palkinto on yksi kolmesta Marcel Bezençon -palkinnosta. Viime vuonna sen sai Romanian Pe-o margine de lume, silloisen puntarini kolmonen. Bistra voda oli puntarissani viides.

Palkintojenjako
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

AntSa kirjoitti:Jos ei kyynel ole irronnut aiemmin, niin viimeistään meikäläinen poraa lopun mahtipontisessa finaalissa! :uujee: Kyyneleet - ne sielun puhdistaa. :heh:
AntSa :hali:

Se loppu onkin tässä se kaikkein voimakkaimmin liikuttava osa, ainakin kuvan kanssa kun katsoo ja kuuntelee live-vetoa. Ihan uskomaton ääni tuolla Davorilla kyllä, miten siinä voikin olla niin paljon tunnetta mukana! <3 Itse en ole tälle vielä kyyneliä tirautellut vaikka niin kovasti rakastankin mutta eilen tuli tippa linssiin kun katsoin Mamon live-esityksen.

Välillä joskus on mietityttänyt oma euroviisufanius silloin kun jonakin vuonna tuntuu olevan tarjolla pelkkää pilipalidiskomusaa ja muuta sellaista mikä ei ole yhtään oma juttu mutta tällaiset biisit saavat aina muistamaan että kyllä sieltä helmiäkin löytyy ja kirkkaita sellaisia! :)

Saas muuten nähdä itkettääkö West Side Story huomenna, vähän jänskättää kun ripsiväri ei ole kosteudenkestävää. :eeek: Sori off-topic.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Hekaterina kirjoitti:
AntSa :hali:

Hekaterina :hali:


Tää on niin HIENO!!! :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Jälkijunassa tullaan, mut ei voi mitn...

Anyway, pakko sanoa, että in my very humble opinion Bistra Voda oli ehdottomasti paras biisi tän vuoden viisuissa ja yksi parhaista kautta viisuhistorian. Eikä biisiä tee ainakaan yhtään huonommaksi se, että Reginan solisti Davor Ebner oli ehdottomasti viisujen sexyin ja hottiksein laulaja. :ihana: Mä NIIN veisin sen kotiini, jos vaan saisin. ;) (Tuolla näyttäis olevan muutama hymiökin, jotka kuvais kyseistä tilannetta, mutta säädyllisyyden nimissä jätän ne nyt rauhaan.) Jumalainen ääni, todella seksikkäät silmät ja hymy sekä vastustamattoman renttumainen parin päivän sänki... Uuuh. Take me home and **** me senseless. :puna: ;)

Joku täällä näytti kyselevän, että miten Regina saataisiin Suomeen keikalle. Jos tietäisin vastauksen, olisin taatusti tuomassa bändiä itse... Mutta enpä osaa sanoa muuta kuin että pitäis ottaa selville, minkälaiset tahot ylipäätään tuo tommosia indie-henkisiä bändejä tänne, ja pyytää, anoa ja rukoilla, että joku tällainen taho ottaisi asiakseen tuoda bändin tänne. Jos joku tietää tällaisia tahoja, ei kun yhteystietoja kehiin vaan! Hesassa esiintyy ulkomaisia pikkubändejä melkein joka päivä, joten luulis, että yhen viisuedustajabändin tuominen tänne ei olis liian vaikeeta/kallista/riskaabelia.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Jovian kirjoitti:Eikä biisiä tee ainakaan yhtään huonommaksi se, että Reginan solisti Davor Ebner oli ehdottomasti viisujen sexyin ja hottiksein laulaja. :ihana: Mä NIIN veisin sen kotiini, jos vaan saisin. ;) (Tuolla näyttäis olevan muutama hymiökin, jotka kuvais kyseistä tilannetta, mutta säädyllisyyden nimissä jätän ne nyt rauhaan.) Jumalainen ääni, todella seksikkäät silmät ja hymy sekä vastustamattoman renttumainen parin päivän sänki... Uuuh. Take me home and **** me senseless. :puna: ;)
:shock: :shock: :shock:

Voi jessus mikä ensiviesti! :puna: Tervetuloa Viisukuppilaan Jovian! :D

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Hekaterina kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Eikä biisiä tee ainakaan yhtään huonommaksi se, että Reginan solisti Davor Ebner oli ehdottomasti viisujen sexyin ja hottiksein laulaja. :ihana: Mä NIIN veisin sen kotiini, jos vaan saisin. ;) (Tuolla näyttäis olevan muutama hymiökin, jotka kuvais kyseistä tilannetta, mutta säädyllisyyden nimissä jätän ne nyt rauhaan.) Jumalainen ääni, todella seksikkäät silmät ja hymy sekä vastustamattoman renttumainen parin päivän sänki... Uuuh. Take me home and **** me senseless. :puna: ;)
:shock: :shock: :shock:

Voi jessus mikä ensiviesti! :puna: Tervetuloa Viisukuppilaan Jovian! :D
LOL :D Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että kyllä mä hetken aikaa mietin, rohkenenko korkata Viisukuppila-viestittelyni noin suorasanaisella viestillä... Ja kävin varmuuden vuoksi tarkistamassa säännöistä, onko tälle sivustolle annettu selkeesti joku ikäraja (ei ilmeisesti ole, tai sitten olin vaan puusilmä). Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että kerranhan täällä vaan eletään, joten antaa mennä vaan. :puna: :D

Mutta siis, Bistra Voda on mun mielestä ihan oikeasti aivan sairaan hyvä biisi, vaikka noi ulkomusiikilliset seikat saattoikin ehkä hiukan korostua tossa ekassa viestissä. Biisi on soinut tänään repeatilla iPodissa ja tykkään siitä aina vaan enemmän ja enemmän.

Itse esityksestä sen verran, että mä en edes tajunnut niitä punalippuviittauksia ennen kuin katsoin semifinaali- ja finaaliesityksiä jälkeenpäin YouTubesta ja luin videoille kirjoitettuja kommentteja. *blondi* :puna: Kun semit ja finaali tuli telkusta, keskityin enemmän vaan kuuntelemaan biisiä (ja katselemaan laulajaa, *kröhöm* ), enkä ollenkaan osannut yhdistää videotaustan punaista väriä ja sen yhden tyttelin heiluttelemaa punaista lippua/liinaa varsinaiseen punalippuun ja niihin juttuihin.

Kun tässä nyt olen muutaman päivän ahkerasti googletellut Reginaa ja Davoria, olen ollut ymmärtävinäni, että bändi ei ole ainakaan myöntänyt mitään sen suuntaista, että kyseessä olisi jonkinlainen poliittinen kannanotto. Virallisesti bändi tuntuu pitävän aika tiukasti kiinni "soldiers of love" -tarinasta. Henk.koht. mulle on aivan yksi lysti, onko kyseessä mukaovelasti piilotettu poliittinen kannanotto vai ihan vaan perinteinen rakkauslaulu. Hyvä biisi on hyvä biisi, end of story.
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Sundance kirjoitti:
Hallatar82 kirjoitti:Mä olen rakastunut Reginaan.. :ihana:
Niin minäkin.

Mä olin ihan horteessa/transsissa tämän esityksen jälkeen ja lähettelin kädet täristen ystäville tekstiviestejä biisin hienoudesta. Vahva esitys teki muhun niin suuren vaikutuksen, en ehkä ole koskaan nähnyt mitään noin hienoa lavalla. Kädet tärisee vieläkin vähän. Davorin karisma on mieletön ja miten hän tulkitsee kappaleen... Voi ei kun tämä vaan on niin parhain.
Me three. :ihana: Jos totta puhutaan, mulla meni finaaliesitys silleen hiukan 2/3-korvalla kuunnellen ja puolella silmällä katsoen, mutta olin kyllä silloinkin jo sitä mieltä, että B&H oli mun ehdoton ykkössuosikki. Ja ennen semifinaaliahan en ollut kuullut koko biisiä enkä nähnyt koko esitystä, koska en varsinaisesti ole niin suuri Viisu-intoilija, että jaksaisin/viitsisin/ehtisin perehtyä muiden maiden biiseihin paljoa etukäteen. :puna: Vasta viisujen jälkeen, kun mulla soi päässä vuorotellen Fairytale, Rändajad ja Bistra Voda, aloin katsoa biisejä uudelleen YouTubesta ja siinä kohtaa Bistra Voda kolahti päähän kuin metrinen halko. :ihana: Ja niin kolahti myös Davor, kuten allekirjoittaneen ekasta viestistä täällä voinee päätellä... :puna:

Bistra Voda <3
Davor <3
Margot kirjoitti:Enkä mä kyllä tuota miestä edelleenkään sängystä potkisi kylmänä yönä. :joojoo:
Hih ;) En minäkään, enkä saletisti edes lämpimänä yönä. :rakkaus:

Sehän oliskin hupaisaa nähdä, jos Regina joskus saadaan tänne keikalle, notta minkälainen kissatappelu Davorista saataiskaan aikaiseksi. Apus eka kiinnitys herra Ebnerin makuukammariin! ;)
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11943
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja sziget »

Jovian kirjoitti:LOL :D Rehellisyyden nimissä sanottakoon, että kyllä mä hetken aikaa mietin, rohkenenko korkata Viisukuppila-viestittelyni noin suorasanaisella viestillä...
Haa, tervetuloa. Suorasanaisia avausviestejä ovat kirjoittaneet muutkin, ketään mainitsematta. :mrgreen:
Jovian kirjoitti:Itse esityksestä sen verran, että mä en edes tajunnut niitä punalippuviittauksia ennen kuin katsoin semifinaali- ja finaaliesityksiä jälkeenpäin YouTubesta ja luin videoille kirjoitettuja kommentteja. *blondi* :puna:
Voihan nuo video ja esitys joitakin äänestäjiä karkottaa, jos kärsii punalippuallergiasta eikä ymmärrä sanoja. Hyvä tulos silti, ja Suomen pisteet vastasivat odotuksia.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Jovian kirjoitti:Sehän oliskin hupaisaa nähdä, jos Regina joskus saadaan tänne keikalle, notta minkälainen kissatappelu Davorista saataiskaan aikaiseksi.
Minä ainakin olen siinä tappelussa kynsin ja hampain.

Kuuntelin Spotifysta Reginan vanhempaa tuotantoa ja voin suositella erittäin lämpimästi. Viimeisimmän levyn (Sve Mogu Ja -07) raita Nikom te ne dam (löytyy myös Youtubesta!) sai aikaan kylmät väreet.
My beauty will save the world - Verka

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

Sundance kirjoitti:
Jovian kirjoitti:Sehän oliskin hupaisaa nähdä, jos Regina joskus saadaan tänne keikalle, notta minkälainen kissatappelu Davorista saataiskaan aikaiseksi.
Minä ainakin olen siinä tappelussa kynsin ja hampain.
Sitten meitä on ainakin kaksi. :joojoo: Jos sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua, eiköhän sama päde myös Davorin kaatamiseen. ;)
Sundance kirjoitti:Kuuntelin Spotifysta Reginan vanhempaa tuotantoa ja voin suositella erittäin lämpimästi. Viimeisimmän levyn (Sve Mogu Ja -07) raita Nikom te ne dam (löytyy myös Youtubesta!) sai aikaan kylmät väreet.
Onko vanhempaa tuotantoa tarjolla muualla kuin Spotifyssa ja Metelin kaupassa? Metelissähän taitaa olla vaan toi viimeisin levy, mut onko Spotifyssa tai jossain muualla vielä vanhempaa tuotantoa?

Mulla ei ole Spotify-tunnareita, joten sieltä en pääse biisejä kuuntelemaan. Metelistä ostin ämppärilevyn, mut ei se ole yhtään sama asia kuin että omistaisi oikean levyn. Siellä yhdessä nettikaupassa, jonka joku linkkasi tänne, Sve Mogu Ja näytti eilen loppuunmyytyä. *nyyh*

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kröhöm - mitenkään itseäni korottomatta, mutta huomauttaisin, että jos joku tappelu tulee, niin mä kyllä näin Davorin ennen teitä ainakin tässä ketjussa :ylppis: :hihi: :heh:

Ekalla sivulla 23.1, ennen kuin biisi edes tiedossa:
ta1ja kirjoitti:Paitsi että näillä on sentään jotenkin intohimoinen ja intensiivinen vokalisti
Käytin myös heti seuraavana, 24.1, aamuna ekaksi tässä ketjussa Davorista <3 -hymiötä.
ta1ja kirjoitti:En tiedä kipaleista, vähän on sellaista jugopop saundia, mutta laulaja on ihana <3 .
:heh: no eiku, nimimerkki Jovian, tervetuloa, eiköhän tämä saada sovittua jos se Regina tänne keikalle saadaan

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

ta1ja kirjoitti:Kröhöm - mitenkään itseäni korottomatta, mutta huomauttaisin, että jos joku tappelu tulee, niin mä kyllä näin Davorin ennen teitä ainakin tässä ketjussa :ylppis: :hihi: :heh:
Joo, mie voin todistaa. Kyllä ta1ja oli ensin. :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mansikka kirjoitti:Joo, mie voin todistaa. Kyllä ta1ja oli ensin. :joojoo:
:hali: Kiitos :heh:

Avatar
Jovian
Maistelija
Maistelija
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Touko 2009, 23:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja Jovian »

ta1ja kirjoitti:Kröhöm - mitenkään itseäni korottomatta, mutta huomauttaisin, että jos joku tappelu tulee, niin mä kyllä näin Davorin ennen teitä ainakin tässä ketjussa :ylppis: :hihi: :heh:
Ekalla sivulla 23.1, ennen kuin biisi edes tiedossa:
ta1ja kirjoitti:Paitsi että näillä on sentään jotenkin intohimoinen ja intensiivinen vokalisti
Käytin myös heti seuraavana, 24.1, aamuna ekaksi tässä ketjussa Davorista <3 -hymiötä.
ta1ja kirjoitti:En tiedä kipaleista, vähän on sellaista jugopop saundia, mutta laulaja on ihana <3 .
Huomasin kyllä, että täällä on muutkin nähneet Davorin karisman ja seksikkyyden, kun ekan viestin kirjoitettuani selasin läpi koko ketjun. Mut siinä vaiheessa ajattelin vielä, että sehän on vaan hyvä asia, siis etten ole ainoa, jonka mielestä herra Ebner on hottis ja totally doable. Kävin vissiin vähän hitaalla, tai jotain. lol

Ootko Ta1ja muuten kirjoittanut myös Reginan virallisille kotisivuille? Oon nimittäin bongannut sieltä useampiakin suomalaisten jättämiä viestejä, mikä on toivottavasti hyvä asia, jos ajatellaan bändin saamista näille leveysasteille.
ta1ja kirjoitti: :heh: no eiku, nimimerkki Jovian, tervetuloa, eiköhän tämä saada sovittua jos se Regina tänne keikalle saadaan
Joo, eiköhän. Jos ei muu auta, otetaan käyttöön vuoronumerot. ;) Tosin siinä kohtaa pitäis sit ehkä jo kysyä Davorin itsensä mielipidettä asiaan... :rofl:

Haluaako joku muu yrittää ihan oikeasti saada Reginan Suomeen keikalle? Miten asiassa olisi fiksuinta edetä ilman, että antaisi promoottoreille liian fangirlmäisen vaikutelman?

Se kun ei ehkä ihan toimi jollekin Live Nationin / Speed Promotionsin / pienemmän promoottorilafkan tyypeille, jos menee selittään niille, että "siis teidän täytyy tuoda Regina Suomeen, koska mä oon päättänyt tanssia vaakamamboa niiden laulajan kanssa." :rofl:

Niin ja mitä muita varteenotettavia promoottoreita täällä oikeasti on Live Nationin ja Speed Promotionsin lisäksi? Onko Viisukuppilalla tai muilla kotimaisilla Viisuihin liittyvillä tahoilla mahdollisuuksia tuoda Viisuissa esiintynyt bändi tänne?
She cries because she's happy
She sings songs when she's mad
Like a stiff drink when you need it
She's good at being bad

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Bosnia-Hertsegovina 2009: Regina - Bistra voda

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Täydellinen biisi ja täydellinen veto. RAKASTAN! :ihana:

Lukittu