UMK23: yleiskeskustelu

Euroviisut 2023 Britanniassa

Suosikkisi UMK-finalisteista? (max 2)

Keira – No business on the dancefloor
34
8%
Benjamin – Hoida mut
66
16%
Robin Packalen – Girls like you
11
3%
Lxandra – Something to lose
11
3%
Käärijä – Cha cha cha
190
47%
Kuumaa – Ylivoimainen
84
21%
Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan
9
2%
 
Ääniä yhteensä: 405

Viisuilija_110
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3459
Liittynyt: 29 Loka 2018, 15:24

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Viisuilija_110 »

Tehäänpä vähän veikkausta ihan sokeesti, miten nää tulisi pärjämään UMK:ssa ja viisuissa! :surrur:

Keira Lundström
Ainakin häneltä löytyy upea ääni, kun katsoin noita TVOF-vetoja lisäksi lavakarisma oli huikea noin nuoreksi! Ilmeisesti Keiralta oli tulossa se tanssibiisi ja näkisin, että se voisi viisuissa ihan pärjätäkin ja olla siellä 15. sijan paikkeilla, mutta valitettavasti ei taida olla mitään mahdollisuuksia voittaa UMK:ta todennäköisesti joku 5.-6.

Benjamin
Benjaminissa näen tämän vuoden "Cicciolinan" tai "Ram pam pamin" eli yhden vuoden suurimmista listahiteista Suomessa! Uusin tuotanto on häneltä mielestäni ollut oikein hyvää ja N-Y-T voisi jopa ihan menestyä viisuissa ainakin päästä finaaliin nyt pelkän yleisöäänestyksen semeissa takia! UMK:ssa en usko siltikään voittoon, raadit rokottavat jonkin verran laulutaidosta ja yleisö suomenkielisyydestä.

Robin
Robinilta on varmaan tulossa suht muovinen, mutta äärettömän laadukas ruotsipoppis. Jos Robinille saadaan hieno laadukas esitys veikkaisin hänelle UMK-voittoa. Mutta viisuissa voisi semeissä tehdä jopa tiukkaa pelkän yleisöäänestyksen takia samalla tavalla kuin esim. Benjamin Ingrossolla, mutta finaalissa voisi tulla raatien takia sijoitus sinne TOP10-15 paikkeille!

Lxandra
Täältä löytyy ennakkoon se minun suosikkini! :ihana: Lxandralla on tämän vuoden ainoa balladi UMK:ssa ja veikkaan raatiäänien voittoa hänelle, mutta yleisön kannatus ei silti välttämättä riitä! :miettii: Uskon kyllä, että Lxandra saa laadukkaan esityksen, koska YLE on kuitenkin hitaampien biisien lavastuksessa onnistunut ihan hyvin viime vuosina! :peukku: Viisuissa en usko, että matka tyssäisi vielä semeihin vaan pääsisi sijalla 7-9 jatkoon ja finaalissa raatiäänien auttamana Robinin tyyliin sinne sijoille 10-15.

Käärijä
Hän oli aivan uusi nimi minulle niin kuin suurimalle osalle muillekkin. Hänen tuotantoaan kuunnellesaan veikkaisin hänelle sitä UMK:n jumbosijaa ja viisuissakaan ei finaaliin riittäisi..

KUUMAA
Kuumaa on kyllä suuressa nousukiidossa tällä hetkellä ja uskoisin, että he saisivat jälleen hyvän listahitin, jota soitettaisiin reilusti esim radio SuomiPopilla. UMK:ssa ei taida kyllä olla voittotaistossa, kun monet suomalaiset eivät halua suomenkielistä biisiä viisuihin ja suomen kielisistä Benjamin ja Portion Boys ovat todennäköisesti suurempia hittejä. Viisuissa oisi varmaan aika kiikun kaakun finaaliin vai ei.

Portion Boys
Täältä taas uusi listahitti UMK:sta! Raadit jättävät tämän varmaankin aika pienille pisteille, mutta hyvällä meiningillä varmaankin taistelisi yleisöäänten voitosta. Viisuissa pitäisin finaalipaikkaa suht varmana ja tavallaan näen Portion Boyssä samaa kuin viime vuotisessa Moldovassa, joka hullaannuttaisi koko viisuyleisön!


Vielä veikkaus UMK:n tuloksista!
1. Robin
2. Lxandra
3. Benjamin
4. Portion Boys
5. Kuumaa
6. Keira Lundström
7. Käärijä


// Hei mä haluun tehä vielä puntariveikkauksen! Kovat odotukset mulla on ainakin näin etukäteen, mutta uskon kyllä, että tästä tulee paras UMK ikinä. :ihana:

*****
1. Lxandra (4,9)
2. Benjamin (4,5)
****
3. Kuumaa (4,2)
4. Portion Boys (4,0)
5. Keira (3.7)
6. Robin (3,5)
***
7. Käärijä (2,8)
Viimeksi muokannut Viisuilija_110, 10 Tammi 2023, 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fuck the EBU

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Speed »

Vaikea edes valita, kenen kappaletta odotan eniten. Ehkä laittaisin odotukseni tällaiseen järjestykseen:

1. Robin Packalen - Vihdoin hän on todella mukana. Haastatteluiden kangertelevat vastaukset UMK:sta todellakin olivat vihje osallistumisesta. Toivottavasti kappale ei ole kädenlämpöinen, nyt kaikki peliin Robin!

2. Portion Boys - Siitä lähtien kun huhut PB:n osallistumisesta lähtivät liikkeellä, olen kuunnellut heidän tuotantoaan tarkemmalla korvalla. Elämän ABC on aikamoinen korvamato.

3. Keira Lundström - Tuntematon nimi, jonka biisillä UMK-taisto tullaan todennäköisesti korkkaamaan käyntiin. Valittu finaaliin oletettavasti juuri biisinsä ansiosta. En jaksa uskoa, että tämä voisi olla suutarilaukaus.

4. Lxandra - Kansainvälistä laadukkuutta ja koskettavaa tulkintaa kaiketi luvassa.

5. Benjamin Peltonen - Hänen ”hönkäilevä” laulutyylinsä ei ole oma suosikkini, mutta en voi kieltää, etteikö hänen katalogissaan ole hyviä pop-biisejä. Eiköhän tässä käy kuitenkin niin, että ennakkoon nihkeilen Benjaminin suhteen ja perjantaina luukutan hänen kappalettaan aivan innoissani.

6. Kuumaa - Olen ollut heistä tietoinen, mutta en ole aktiivisesti kuunnellut. Odotan nuorekasta radiohittiä.

7. Käärijä - En oikein perusta hänen aiemmasta tuotannostaan, mutta yllättämisen mahdollisuus on ilmeinen.

Mielenkiintoista, millaiseksi puntari muodostuu ensi viikon päätteeksi.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mulla on jostain syystä sellainen olo, että Robinin biisin on tehnyt joku mellojen supertiimi. :apuva: Mikä Jimmy Joker se yksikin oli? Ehkä jopa G:son?
And when I cry I cry for both of us.

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Robinilta odotan jotain tällaista:


Muunlaisella lurituksella tai lirutuksella saa jäädä mun puolesta pois Liverpoolin matkasta!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Hiilari kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:25 Robinilta odotan jotain tällaista:


Muunlaisella lurituksella tai lirutuksella saa jäädä mun puolesta pois Liverpoolin matkasta!
Hard to Love olisi aika liki. :surrur:

And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Kasper_
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5800
Liittynyt: 29 Maalis 2022, 22:01
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Kasper_ »

Hiilari kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:25 Robinilta odotan jotain tällaista:


Muunlaisella lurituksella tai lirutuksella saa jäädä mun puolesta pois Liverpoolin matkasta!
Jos biisi olisi noin hyvä niin todellakin kelpaisi :pliis:
Bejba, it's kajnda krezja :kaunis:

Hiilari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 260
Liittynyt: 01 Loka 2022, 11:55

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Hiilari »

Hei viisunörtit, voisimmeko jo löytää biisien nimet jotenkin? Se biisidatabase? Kellä sinne olikaan pääsyoikeus? Hmm mitäs hakusanoja googleen laittais nyt.

LaRosalia
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 15 Touko 2022, 20:57

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja LaRosalia »

Asuin itse kymmenisen vuotta sitten Etelä-Euroopassa, ja kaveripiirissäni oli useampia tuolloin parikymppisiä, jotka fiilistelivät Robinin Boom Kahia - ei mitään hajua, mistä he olivat sen löytäneet :heh: Kunpa englanninkieliseen tuotantoon löytyisi yhtä hyvää meininkiä.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Speed »

TomppaJr kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:24 Mulla on jostain syystä sellainen olo, että Robinin biisin on tehnyt joku mellojen supertiimi. :apuva: Mikä Jimmy Joker se yksikin oli? Ehkä jopa G:son?
Voisin jopa laittaa pienen panoksen Jimmy Jokerin puolesta hyvällä kertoimella :miettii:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Hiilari kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:29 Hei viisunörtit, voisimmeko jo löytää biisien nimet jotenkin? Se biisidatabase? Kellä sinne olikaan pääsyoikeus? Hmm mitäs hakusanoja googleen laittais nyt.
Muistelin, että joku mainitsi jossain vaiheessa että siellä oli Robinille kirjattuna joku biisi, jossa oli viisukytköksellisiä laulunkirjoittajia mukana. :miettii:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja hra47 »

TomppaJr kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:26 Hard to Love olisi aika liki. :surrur:
Eric Saade kaipailee tota mustaksi maalattua lattianeliötään takaisin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Speed kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:23 Elämän ABC on aikamoinen korvamato.
Toivottavasti UMK-biisinsä on paljon parempi. :pliis: Tasoltaan lähempänä kappaleita Vauhti kiihtyy, 8-0 tai Kyläbaari. :ihana:
TomppaJr kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:24 Mulla on jostain syystä sellainen olo, että Robinin biisin on tehnyt joku mellojen supertiimi. :apuva: Mikä Jimmy Joker se yksikin oli? Ehkä jopa G:son?
Oi! :uujee: Tämähän ehkä jopa pelastaisi mahdollisen floppibiisin, kun ne Robinin englanninkielisten kappojen tekijät eivät kyllä osanneet hommiaan sitten alkuunkaan.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20770
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jo varttuneempaan sukupolveen kuuluva äitini tykästyi Portion Boysiin soitettuani Kyläbaarin ja Vauhti kiihtyyn. :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen kyllä positiivisen yllättynyt, että tuon räppibängerin tekijä on oikeasti näin katu-uskottava ja iskevä. :uujee:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6618
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Robinin biisiä odottelen aika kauhunsekaisin tuntein. Toivon hänen vanhana faninaan ihan hirveästi, että olisi nyt saanut tehtyä uransa kovimman englannin kielisen biisin tähän paikkaan. Pahoin kuitenkin pelkään, että samanlainen mitäänsanomaton linja jatkuu. Oma suosikki Robinin nykyisestä tuotannosta on Drop Dead.



Portion Boysin Kyläbaari on oma guilty pleasure, toivottavasti heiltä tulee jotain yhtä järjetöntä. :mrgreen:

Ai niin, luojan kiitos Meiju ei ole mukana. Eikä kukaan muukaan kiintiöseniori.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

En kyllä ihan kestä että molemmat Portion Boys ja Robin mukana :surrur: Eilenkin molemmat soi Milliklubin tanssilattialla, Kyläbaariin ei kyllä ikinä kyllästy :ihana: Ihana Kipu ja Hard to love omat suosikit Robinilta <3

Benkku on kyllä hirveän söötti ja onhan Gay nyt ihan mahtava biisi häneltä :rakkaus: Lxandrasta olisin ollut varmaan vielä enemmän innoissaa pari vuotta sitten kun tuntuu nyt aika pieneltä nimeltä tässä joukossa mut Sabotage ja Dig deep on hänen tuotannostaan kyllä mun makuu :peukku:
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37154
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^ Eiku joo, tuo Drop Dead on vielä parempi kuin Hard to Love, unohdin tuon olemassaolon. :uujee:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Speed »

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... e274cc05c2

Kuppila mainittu, torille! :heh:

– Olen tietoinen asiasta, mutta en ole ottanut kantaa enkä aio ottaakaan, UMK:n tuottaja Anssi Autio kommentoi tilannetta puhelimitse Iltalehdelle.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kyllä "Sucker for Love" on Robinin paras englanninkielinen biisi.

I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
kapineiti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3754
Liittynyt: 02 Helmi 2021, 21:53
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja kapineiti »

En kyllä itse jaksa innostua sitten yhtään näistä osallistujista. :draamaa: Robin varmaan voittaa jollain keskinkertaisella poppibiisillään ja jäädään semiin.
Smash your competition, baby
Show us some good entertainment
Victory's your only payment
Gladiator, gladiator

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Anssi Aution viha viisufaneja kohtaan todennäköisesti vain kasvaa. :rofl:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
sadsingalonsong
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 29 Tammi 2014, 00:17
Viesti:

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja sadsingalonsong »

TomppaJr kirjoitti: 10 Tammi 2023, 18:46
Sagapo kirjoitti: 09 Tammi 2023, 16:52 2020
Catharina Zühlke 0
Erika Vikman 2
Aksel Kankaanranta 1
F3M 0
Sansa 0
Tika 1

2021
Oskr 0
Teflon Brothers x Pandora 3
Danny 3
Laura 0
Aksel 1
Blind Channel 1
Ilta 2

2022
Olivera 1
The Rasmus 3
Isaac Sene 1
BESS 2
Tommi Läntinen 3
Younghearted 2
Cyan Kicks 1

Näin arvioisin aiempien vuosien tunnettuuspisteet asteikolla nollasta kolmeen. Yhteispisteissä on tapahtunut joka vuosi nousua: 4 > 10 > 13.

3 = Koko kansa tietää
2 = Musiikkia kuuntelevat tietävät
1 = Pieni fanijoukko tietää
0 = Tuttu vain viisukarsinnoista / uusi artisti
Keira Lundström = 0
Benjamin Peltonen = 1
Robin Packalen = 3
Kuumaa = 2
Portion Boys = 3
Käärijä = 0
Lxandra = 1

Sanoisin näin, yhteensä siis 10 bongoa. :joojoo:
I'd say Benjamin is rather 2 than 1. He won "Dancing with the stars" and "GAY" was pretty controversial.

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

korvaboosti kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:15 Nykyinen look ei myöskään kovin lähestyttävä...
Joo ei kovin. Vaikka odotankin Lxandran balladilta paljon, niin täytyy myöntää, että jos artisti pukeutuu lavalle lasten pyjamaan varustettuna 70 senttiä leveillä hihoilla, niin pientä etäisyydenottoa pukkaa mieleen... :roll:
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Just tommosten "drop deadien" takia mä en odota Robinin mitä ilmeisimmin englanninkieliseltä kisabiisiltä yhtikäs mitään. :eiei: Built to Fall Apart on tuon Hard to Loven lisäksi ihan hyvä englanninkielinen kappale herran tuotannosta. :surrur:

⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5343
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Samiasd kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:51 Anssi Aution viha viisufaneja kohtaan todennäköisesti vain kasvaa. :rofl:
Ens vuonna ei varmaan saada minkäänlaisia vihjeitä artisteista. :draamaa: :heh:
Jaskanko
Voi vittu
Khanaa.
– ESC Addict 98

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20770
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kaikki Robinin englantilaiset ovat armottoman keskinkertaisia. Juuri sellaisia, jotka hukkuisivat massaan rapakon toisella puolella. Hukkuvat Suomessakin, paitsi tietty UMK:ssa. Laulaisipa suomeksi, vaikka on toki myös se surullisen pieni mahdollisuus pätevään englanninkieliseen tyrkkyyn.
Got a fire and a country heart 🔥

AX + X0
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1143
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 19:34

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja AX + X0 »

Hiilari kirjoitti: 10 Tammi 2023, 19:29 Hei viisunörtit, voisimmeko jo löytää biisien nimet jotenkin? Se biisidatabase? Kellä sinne olikaan pääsyoikeus? Hmm mitäs hakusanoja googleen laittais nyt.
https://extranet.teosto.fi/web/faces/webContract.jsp

Linkkasin tämän jo aiemmin tänään tähän ketjuun, mutta käytännössä tuonne voi käsittääkseni kuka tahansa luoda käyttäjätunnuksen, jos sattuu itsensä esim. muusikoksi mieltämään :heh: Sieltä pääsee sitten teoshakua selaamaan. Itselläni tuonne ei ole tunnuksia, enkä tiedä kehtaanko luoda, kun en ole aikeissa musiikkia ainakaan tällä hetkellä julkaista. Sikäli tuo pitäisi onnistua helposti pankkitunnuksilla.
” Tämä kappale on todella erilainen, ainutlaatuinen ja persoonallinen, ja se onnistuu todella erottumaan massasta.”

- Viisu-Alno kuvaillessaan Kyprosen kappaletta 24.3.2023

elsba
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 20:09

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja elsba »

hei siis kuka tää 2. on??
A12E40FF-DA44-474B-BC0B-2B04A7F3C2E1.jpeg
A12E40FF-DA44-474B-BC0B-2B04A7F3C2E1.jpeg (617.63 KiB) Katsottu 616 kertaa

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ Robin?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1557
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK23

Viesti Kirjoittaja Carboni »

elsba kirjoitti: 10 Tammi 2023, 20:12 hei siis kuka tää 2. on??A12E40FF-DA44-474B-BC0B-2B04A7F3C2E1.jpeg
No eihän se voi olla kuin Robin tai Benjamin?

#1 menee Keiraan, #3 Lxandraan, #4 Kuumaan ja Portion Boysiin, #5 Käärijään
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Lukittu