UMK23: yleiskeskustelu

Euroviisut 2023 Britanniassa

Suosikkisi UMK-finalisteista? (max 2)

Keira – No business on the dancefloor
34
8%
Benjamin – Hoida mut
66
16%
Robin Packalen – Girls like you
11
3%
Lxandra – Something to lose
11
3%
Käärijä – Cha cha cha
190
47%
Kuumaa – Ylivoimainen
84
21%
Portion Boys – Samaa taivasta katsotaan
9
2%
 
Ääniä yhteensä: 405

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6618
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Kai ne Robin ja Benjamin on ollut pakko ottaa mukaan samana vuonna, kun molemmat ovat sattuneet hakemaan ja ilmeisesti vielä hyvillä biisillä. Eipä siinä olisi ollut järkeä jättää jompaa kumpaa pois vaan siksi, että samankaltainen artisti on jo mukana ja sanoa, että hae ensi vuonna uudestaan ja koita tehdä yhtä hyvä biisi.

Hieno paljastusvideo oli saatu taas aikaan ja veikkaan, että musiikkivideotkin ovat laadukkaita, joten nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että viime vuoden lavakritiikistä on opittu jotain.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 15:38 Ylen Aamu-tv:ssä haastateltu henkilö vakuutteli, että Ylellä on nyt all-star-tiimi ryyditettynä kovalla ruotsalaisella nimellä hiomassa esityksiä ja ovat kuulemma eniten harjoiteltuja ja hiottuja kolmeminuuttisia Suomessa. :heh: Jään siis odottelemaan levollisin mielin esityksiä...
Minulla on tähän suhteen pessimistinen suhtautuminen sillä ainahan Yle lupailee ennen näkemättömän suurta showta, mutta, kun vanha konkaronkka on tekemässä niin odotan näkeväni taas huonoa kuvausta, sekavaa tanssimista, äänentoisto ongelmia, ihmeellisiä poronnahka glitter asuja.

Itse artisti kattaus on kiva kun on ihan konkareista uusiin nimiin kilpailijoita.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Olen jo toipunut pettymyksestä, kun Poets of the Fall ei ollutkaan mukana. (Olisipa ensi vuonna.) Artistikattaus tuntuu hauskalta ja mielenkiintoiselta. :peukku: Luultavasti viisuihin haluan Robinin tai Keiran, mutta katsotaan nyt biisitkin ensin. Kaikkia biisejä luukutan toki antaumuksella, niinkuin viisukevääseen kuuluu. Ihanaa kun jo ensi yönä kuullaan ensimmäinen!
Jedd kirjoitti: 11 Tammi 2023, 11:15 Yllättävän negatiivinen reaktio tuntuu somessa olevan tähän kattaukseen.
Lehtien kommenttikentät taas täynnä paskaa. Samat negatiiviset ilkeilijät siellä vauhdissa joka vuosi. Tehdääs nyt tänä vuonna kaikki kuppilalaiset ja muut kynnelle kykenevät vastatrollaus! Kirjautukaa lehtien kommenttiosastoille ja aina kun näette viisujutun, niin kommentoikaa jotain positiivista, innokasta, tai tsempatkaa suosikkianne ja peukuttakaa muiden vastaavia. Saadaan vähän viisukulttuuria muutettua silläkin keinoin!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6603
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

emedee kirjoitti: 11 Tammi 2023, 15:41 Huomasin juuri, että Keiran musiikkivideossa koreografiksi on merkitty Jasmir Vesander eikä Reija Wäre...
...onko Wäreen aikakausi viimein ohi?
:eeek:
Myös esittelyvideon tekijätiedoissa mainitaan koreografiksi Vesander. :shock: Vilkaisin viime vuoden lyriikkavideoiden tekijöitä, ja niissä on puolestaan mainittu koreografiksi juuri Reija Wäre.

Eli eli... onko kuppilan oma arkivihollinen todella poistunut UMK-tiimistä? :shock:



Ja ainiin... minäkin tahdon tehdä ennakkopuntarin!!! :surrur:

*****
1. Käärijä

****
2. Kuumaa
3. Keira
4. Benjamin
5. Portion Boys

***
6. Robin
7. Lxandra

Ja UMK:ssa ei ole ollut hetkeen biisi + live komboa, joka olisi ansainnut vitosen, mutta ehkä tänä vuonna...!!! :surrur:
Viimeksi muokannut Hanhis, 11 Tammi 2023, 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Jomard
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 904
Liittynyt: 13 Tammi 2020, 09:00

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jomard »

Ei ole Väre poistunut, tekevät yhdessä Jasmir Vesanderin kanssa koreografioita.
Voihan toki olla, että Vesander on keskittynyt niihin videoihin ja Väre liveihin?
Rim-tim-tagi-digi-dim-tim-tagi-digi-dim

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6618
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^ Ehdin jo innostua, että olisi päästy Wäreestä eroon. :heh: Jasmirista en osaa sanoa mitään, tiedän vain, että hän on Antti Tuiskun taustatanssija. Mutta tuntuu, että kuka vain on Wärettä taitavampi koreografi.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Minäkin ehdin jo innostua, että Wäreestä oltaisiin viimeinkin päästy eroon. :roll:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

telelé
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 24 Joulu 2019, 20:57

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja telelé »

Jomard kirjoitti: 11 Tammi 2023, 15:58Voihan toki olla, että Vesander on keskittynyt niihin videoihin ja Väre liveihin?
Luulisin, että asia on näin. Tuli syksyllä otettua tälläinen kuvakaappaus:

kuva

Ari tuossa puhuu showteamistä, ja tietääkseni Ari ei ole tekemässä yhtään noita musiikkivideoita. Eikä Jasmiria ole tässä merkitty mukaan, joten hyvinkin mahdollista että hän tekee pelkästään musavideoiden koreografiat.

Avatar
YourMother
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 981
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Ehdin minäkin jo melkein poksauttaa shampanjan kun ajattelin että VIIMEINKIN Wäre on lakannut vaivaamasta UMK:ta.
Ja pas-
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

poika90 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 15:51
hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 15:38 Ylen Aamu-tv:ssä haastateltu henkilö vakuutteli, että Ylellä on nyt all-star-tiimi ryyditettynä kovalla ruotsalaisella nimellä hiomassa esityksiä ja ovat kuulemma eniten harjoiteltuja ja hiottuja kolmeminuuttisia Suomessa. :heh: Jään siis odottelemaan levollisin mielin esityksiä...
Minulla on tähän suhteen pessimistinen suhtautuminen sillä ainahan Yle lupailee ennen näkemättömän suurta showta, mutta, kun vanha konkaronkka on tekemässä niin odotan näkeväni taas huonoa kuvausta, sekavaa tanssimista, äänentoisto ongelmia, ihmeellisiä poronnahka glitter asuja.
Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin, pitäähän sinnekin loihtia jotain viisuisaa ekstraa, jottei yleisö saa sitä mitä äänesti UMK:n voittajaksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7264
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mielenkiintoinen kattaus on kyllä! Ehkä hyvä ettei rokkia ole nyt joka vuosi mukana vaikka itse olisin toivonut esimerkiksi Poets Of The Fallia tai Battle Beastia mukaan. No ehkä vielä jonain vuonna nähdään!

Olispa Reija Wäreestä päästy eroon..

Mun ennakkopuntari olisi tämän näköinen! Yllätyn kovasti, jos Käärijä olisi minun mieleeni :rofl:

*****
Keira

****
Lxandra
Benjamin

***
Robin
Kuumaa
Portion Boys

*
Käärijä
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:08 Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin, pitäähän sinnekin loihtia jotain viisuisaa ekstraa, jottei yleisö saa sitä mitä äänesti UMK:n voittajaksi.
Niinpä niin. :rullaati:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Veikkaan tulevaksi jotain tällaista

*****
??
****
1. Kuumaa
2. Käärijä?

***
3. Keira
4. Benjamin

**
5. Robin
6. Lxandra

*
7. Portion Boys
8. Käärijä?
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6618
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

telelé kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:05 Ari tuossa puhuu showteamistä, ja tietääkseni Ari ei ole tekemässä yhtään noita musiikkivideoita. Eikä Jasmiria ole tässä merkitty mukaan, joten hyvinkin mahdollista että hän tekee pelkästään musavideoiden koreografiat.
Eli siis Jasmir osaa tehdä tyylikästä koreografiaa ja hänellä on sille silmää. Eikö Wäreelle voisi millään saada jotain proggista, niin ettei hän vain yksinkertaisesti ehtisi tulla pilaamaan UMK:n livejä.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:08
poika90 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 15:51

Minulla on tähän suhteen pessimistinen suhtautuminen sillä ainahan Yle lupailee ennen näkemättömän suurta showta, mutta, kun vanha konkaronkka on tekemässä niin odotan näkeväni taas huonoa kuvausta, sekavaa tanssimista, äänentoisto ongelmia, ihmeellisiä poronnahka glitter asuja.
Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin, pitäähän sinnekin loihtia jotain viisuisaa ekstraa, jottei yleisö saa sitä mitä äänesti UMK:n voittajaksi.
Aivan totta. Mutta eiköhän sitä jotain eksoottista , kuitenkin kilpailijoiden päälle pueta.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4012
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Pitäisköhän joku Adressi perustaa missä Reijalle tarjottaisiin muuta hommaa UMKN tilalle. :joojoo:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6603
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:08 Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin, pitäähän sinnekin loihtia jotain viisuisaa ekstraa, jottei yleisö saa sitä mitä äänesti UMK:n voittajaksi.
Ja hyvä, ettei ole saanut, koska Suomen lähivuosien esitykset ovat vain petraantuneet viisuja varten. Jos jossain UMK on onnistunut, niin siinä, ettei olla väkisin viety UMK-lavalla huonosti toimineita esityksiä viisuihin. :joojoo:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Possu »

emedee kirjoitti: 11 Tammi 2023, 15:41 Huomasin juuri, että Keiran musiikkivideossa koreografiksi on merkitty Jasmir Vesander eikä Reija Wäre...
...onko Wäreen aikakausi viimein ohi?
:eeek:
Stop the press! Jos pidetty vain kokemuksen tuojana tuolla, mutta vastuuta hajautettu kokonaisuudesta muille.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hanhis kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:44
hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:08 Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin, pitäähän sinnekin loihtia jotain viisuisaa ekstraa, jottei yleisö saa sitä mitä äänesti UMK:n voittajaksi.
Ja hyvä, ettei ole saanut, koska Suomen lähivuosien esitykset ovat vain petraantuneet viisuja varten. Jos jossain UMK on onnistunut, niin siinä, ettei olla väkisin viety UMK-lavalla huonosti toimineita esityksiä viisuihin. :joojoo:
Ideaalisinta olisi tietty se, että ne esitykset olisivat valmiita jo UMK:ssa. Nyt jatkuva esityksen muuntelu ja kehitys kertoo vain siitä, etteivät tiedä mitä haluavat.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mielestäni ainoa "suuren maailman oloinen" esitys, joka muutettiin ns. downgradettuun versioon itse Euroviisuihin, oli The Rasmuksen esitys. Kuka olisi uskonut, että hienoista animaatioscreeneistä siirtyminen "parin sentin" ilmapalloihin olisi paperilta siirrettäessä esitykseksi ollut onnistunut päätös? :mrgreen: En minä ainakaan. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13074
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:08 Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin
Ei niitä 2017-22 oltu säästetty.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6618
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Katselin tuon Instasta löytyvän Katrin haastatteluvideon ja hirvittävän hauskoilta ja ihanilta tyypeiltä kaikki kisaajat vaikuttavat. Toivottavasti saadaan paljon videomateriaalia YouTubeen, se on taatusti hauskaa katsottavaa tällä porukalla. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2105
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Possu »

Serduchka kirjoitti: 11 Tammi 2023, 17:20 Mielestäni ainoa "suuren maailman oloinen" esitys, joka muutettiin ns. downgradettuun versioon itse Euroviisuihin, oli The Rasmuksen esitys. Kuka olisi uskonut, että hienoista animaatioscreeneistä siirtyminen "parin sentin" ilmapalloihin olisi paperilta siirrettäessä esitykseksi ollut onnistunut päätös? :mrgreen: En minä ainakaan. :heh:
Tässä taisi olla kaikenlaista säätöä. Luultavammin animaatiot olisi haluttu säilyttää, mutta ei olisi ollut mahdollista toteuttaa Italiassa. Pallojen piti myös olla välkkyviä ja paljon näyttävämpiä, mutta reisille meni lopulta sekin. Kohtalainen kokonaisuus saatiin silti lopulta eikä sijoitus jäänyt siitä kiinni.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:08
Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin, pitäähän sinnekin loihtia jotain viisuisaa ekstraa, jottei yleisö saa sitä mitä äänesti UMK:n voittajaksi.

Jep. Hieman huolestuneena jään odottelemaan...

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8358
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja hra47 »

MIH96 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 17:22
hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 16:08 Poronnahkaiset glitterasut on toki säästetty itse viisuihin
Ei niitä 2017-22 oltu säästetty.
2018: Saaran kaikki kolme UMK-esitystä dumpattiin yhteen esitykseen ja seurauksena oli varsinainen sekametelisoppa.
2019: Rejmanin kahluusaappaat
2020: Aksel Kankaanranta, jäi näkemättä mitä viisulavalle olisi keksitty, sellaisenaan Suomella olisi kerrankin ollut siisti esitys.
2021: Blind Channel piti tyylinsä, mutta kuvaus oli loppuun asti hakusessa. Biisi kaikkien aikojen Suomi-viisu, kuvauksen takia esitys jätti kylmäksi.
2022: The Rasmus, makuasia kumpi nyt oli parempi esitys, UMK:n vai viisujen. Mielestäni UMK.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13074
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

hra47 kirjoitti: 11 Tammi 2023, 17:50 2018: Saaran kaikki kolme UMK-esitystä dumpattiin yhteen esitykseen ja seurauksena oli varsinainen sekametelisoppa.
2019: Rejmanin kahluusaappaat
2022: The Rasmus, makuasia kumpi nyt oli parempi esitys, UMK:n vai viisujen. Mielestäni UMK.
Kahluusaappaat toki tiedetään. Saaran ja Rasmuksen esitykset kantoivat ongelmistaan huolimatta sentään finaaliin asti. Norma John jäi muuten sinulta mainitsematta, siinähän taidettiin pitää esitys suht' samanlaisena kuin UMK:ssakin.

Niin että esitysten muutoksia on ollut paljon, mutta poronnahka itsessään oli vain yhden vuoden juttu.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6618
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Possu kirjoitti: 11 Tammi 2023, 17:30 Pallojen piti myös olla välkkyviä ja paljon näyttävämpiä, mutta reisille meni lopulta sekin.
Tällainen on mennyt itseltä ihan ohi. Olisi kyllä nostanut lavashown tasoa, jos palloista olisi saatu eri näköisiä. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen siihen, että The Rasmuksen esitys päätettiin muuttaa. Se animaatiohahmo ei ollut kovin kummoinen. Ja The Rasmus sentään piti musiikkivideon värimaailman myös lavalla. Ja olihan Suomi sentään päässyt lavaesityksellään ehdokkaaksi kategoriaan "most innovate staging" Eurovision Awardseissa. :mrgreen:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja euroneito »

iiiduli kirjoitti: 11 Tammi 2023, 18:07
Possu kirjoitti: 11 Tammi 2023, 17:30 Pallojen piti myös olla välkkyviä ja paljon näyttävämpiä, mutta reisille meni lopulta sekin.
Tällainen on mennyt itseltä ihan ohi. Olisi kyllä nostanut lavashown tasoa, jos palloista olisi saatu eri näköisiä. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen siihen, että The Rasmuksen esitys päätettiin muuttaa. Se animaatiohahmo ei ollut kovin kummoinen. Ja The Rasmus sentään piti musiikkivideon värimaailman myös lavalla. Ja olihan Suomi sentään päässyt lavaesityksellään ehdokkaaksi kategoriaan "most innovate staging" Eurovision Awardseissa. :mrgreen:
Samaa mieltä! Ne UMK:n animaatio-ukkelit olisivat herättäneet viisulavalla suurempaa myötähäpeää. Laurin keltaisen karvatakki-hirvityksen olisi voinut myös jättää Suomeen.

euroneito
Siemailija
Siemailija
Viestit: 159
Liittynyt: 10 Tammi 2023, 17:46

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja euroneito »

Näin juuri lyhyen haastattelupätkän Robinin UMK-pressistä. Sanoi haluavansa kokeilla AKROBATIAA show'ssa.

Kauhulla jään odottamaan mitä siitäkin tulee. Akrobatia yhdistettynä Reija Wäreen koreoihin ja Vesa Silverin kamppeisiin ei lupaa hyvää.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: UMK23: yleiskeskustelu

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

euroneito kirjoitti: 11 Tammi 2023, 18:54 Näin juuri lyhyen haastattelupätkän Robinin UMK-pressistä. Sanoi haluavansa kokeilla AKROBATIAA show'ssa.

Kauhulla jään odottamaan mitä siitäkin tulee. Akrobatia yhdistettynä Reija Wäreen koreoihin ja Vesa Silverin kamppeisiin ei lupaa hyvää.
Kääk :shock:

Lukittu