Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Een speeldoos - foorumin omat levyraadit

Minkä yleisarvosanan antaisit kappaleille?

Äänestys päättyi 15 Huhti 2023, 13:09

*****
0
Ei ääniä
****
8
36%
***
11
50%
**
2
9%
*
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Noissa oli hyvin kuvattu omakin Hijo de la Luna -taisteluni. Yksi kriteeri on, kuinka ilahtunut olen jonkin itselleni kuluneen biisin raadissa olemisesta. Siinä on säätövaraa suhteessa muuhun tarjontaan, raadin teemaan jne.

Raadeista saa eniten irti, kun ei makaa missään poterossa tai mistä kuppikunnista se Jufo höpsikään. Jotkut suosikkini ovat helposti arvattavia, kaikkien ei pitäisi olla. En tahdo olla robotti, vaikka robotit on ihanii ja Westworld huikea sarja (1. kausi vasta nähty). <3
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16707
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Happy kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:40 Hijo de la Luna on siis maailmankaikkeuden yksi hienoimmista biiseistä, arvostan sitä objektiivisesti paljon, jätin sen pisteyttämättä sillä pidän tuota biisiä liian pyhänä raateihin :heh:
Happy kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:49 Ois harmittanu jos oisin bongannu heti sen WD:n saturaadista :heh: oisit toki saanut täydet multa
Sehän on sitten selvä. Olen usein pitänyt pisteitäsi epäilyttävinä ja taktikoidun näköisiltä. Tämän jälkeen ei tarvitse enää sitäkään vähää ihmetellä.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Happy »

Miks lainasit mun tota toista viestiä? Miten se liitty biisivalintas pisteyttämisees tai koko asiaan? Unkaribiisi ois saanut täydet koska raatijonotusbiisi, ja sitä kelpas sillo loopittaa, ja se oli sillo fresh
Mecanon biisi on objektiivisesti huikea, ei kuitenkaan loopitustarkoitukseen (ei tässä raadissa aiheuttanut mitään halua kuunnella uusiks), ja vaikea arvioitava suhteessa muihin biiseihin kuten tuossa mainitsinkin
Olen usein pitänyt motkotuksiasi ihmeellisenä ja nyt ihmettelen vielä lisää
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

UFOPOLI kirjoitti: 17 Huhti 2023, 06:56 Sehän on sitten selvä. Olen usein pitänyt pisteitäsi epäilyttävinä ja taktikoidun näköisiltä. Tämän jälkeen ei tarvitse enää sitäkään vähää ihmetellä.
Eikös pisteytys tehdä kuitenkin ihan subjektiivisin ja mielivaltaisin perustein? Tää ei ole pelkkä Paras biisi -kilpailu, vaan aika moni kai keksii omia kategorioitaan. Mä esim edellisessä painotin tehtävänantoa, ja sit tässä jätin hostille rankaisun radiosoitoista. Oon toki nyyppä tääl, mutta luulisi ettei taktikointi ole ainoa selitys.
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

Avatar
Taikahuilu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2093
Liittynyt: 27 Helmi 2018, 20:22

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Taikahuilu »

Ufo ja Häpy ovat olleet täällä jo niin pitkään.....ovat ns.fakkiintuneet :mrgreen:

Jufolle heippa :hei:

Avatar
Havulintu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 10 Helmi 2023, 11:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Havulintu »

Taikahuilu kirjoitti: 17 Huhti 2023, 09:47 Ufo ja Häpy ovat olleet täällä jo niin pitkään.....ovat ns.fakkiintuneet :mrgreen:

Jufolle heippa :hei:

Vai niin :roll:
Elämä on rock'n roll, vaikka joskus meniskii vähä bluesin puolelle.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11627
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Teräsbekoni kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:54
Jufo kirjoitti: 16 Huhti 2023, 23:51 Levyraateiluni täällä päättyvät tällä tietoa tähän. Oikein hyvää kevään jatkoa kaikille ja moikkelis moi :hei:
Äläs yritäkään karata täältä minnekään! :termari:

Joo, ehhei jätkä, et lähe mihinkään saakeli! Ku tääl nimenomaan on ylipäätään liian wähän jengiä. Mä diktaattorina määräisin ihan pakottamalla ja uhkasakon avulla kaikki aiemmin tänne wähänli enemmän wiestejä kirjoittaneet kuten esim. Musamaza, TonyLatva, antsa, genre Di mare, Andeliini, Antero, Kujakissa, Toniwoni, .... jne. NIIN
...osallistumaan tähän ...!
Mitä siitä waikka osallistujien ja laulujen määrä nousisi tuonne n.
90 ; een.. hehheh siinä sitä ois naurussa pitelemistä! ... :roll: :shock: :ihana:
Musa on ihimiskunnan pelastus ja warmaan tuon myötä laulujen tasokin nousisi n. 50 % :lla. Nyt oltiin munkin mielestä jälleen siinä kärsimyksien rajoilla ja wähä sen ylikin ...
.. ihme lauluja tai teoksia ennemmin... 1. Pallille äänestetty oli tai on tietysti joku ihmeen keskiverto wailla juuri mitään mielenkiintoa, yhhh .... !

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11627
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Omani löytyi jälleen esimerkillisen nopeasti ja helposti, isäntä ihan itse suositteli sitä koska sillä oli ehdottamistani kolmesta muusta vähiten radion soittokertoja !!! Täh, onko sellainenki jostain tarkistettawisa!!!????
Toissakerran jymy menestys ja lähes voittoon asti noussut Edu Kettusen laulu mielessäni en oikeastaan odottanut tältä kerralta mitään mikä oli tai on hywin harvinaista ja poikkeuksellista... koska tiedän että Jymy.
Menestyksen jälkeen käydään jälleen vuorostaan ns. ...pohjalla tai meleken.


Jk. Ja hahhah, vakio fanini Huilumies muisti mua heti alku startissa 6 pisteellä ja mä huomasin antaneeni hänelle myös saman pistemäärän!!! ; )

Vertaa euroviisujen puolelta esim. Belgia 1978 ja - 79 tahi LATVIA 2002 ja - 03 .

Vittu, tuli tuo loppukaneetti tähän wäliin... m :rofl: :mrgreen: mikä moka... nohhh
.. nytpä onkin maanantai !
....
.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13050
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

En osallistunut enkä pisteyttänyt. Mutta näköjään jdjj22 voitti, joten on virkistävää ettei ne samat naamat aina voita.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Onnittelut voittajalle :tapu: - kappale sinänsä oli hyvä, mutta en oikein pitänyt laulajasta, siksi tipahti pisteiltä.

Oman kappaleeni, Lord Huronin When the Night is Over löysin googlaamalla hakusanoilla "night" ja "songs". Ihastuin heti kappaleen melodiaan ja yönhämyiseen soundiin. En muistanut Lord Huronin olleen raadissa jo kerran, mutta tämä selvisi kun kaivelin vanhoja raateja varmistaakseni, ettei kappaleeni ole aikaisemmin osallistunut. Arvelin sijoittuvani puolenvälin tienoille, joten kärkikymmenikköön yltäminen oli mukava ylläri. Kiitokset pisteitä antaneille, etenkin Taikahuilulle, Havulinnulle ja Teräsbekonille täysistä. Teräsbekonille kiitos myös kivasta raadista :peukku: Odotan mielenkiinnolla seuraavaa teemaa.

Hijo de la lunan pisteitä mietin pitkään, syistä jotka ovat muidenkin kommenteissa tulleet esiin. Nostanko lähelle kärkeä (hieno biisi) vai jätänkö pisteiltä (minulle niin umpituttu kappale monina versioina). Tein sitten vähän tylsästi kompromissin. Kotimaisten coverien lisäksi kappaleesta on myös hyvin tunnettu versio, jossa solistina laulaa espanjalainen oopperatähti Montserrat Caballé. Luulisi silläkin olleen jotain radiosoittoa viime vuosina vaikka jossain Ylen Ykkösen Lauantain toivotuissa, vaan mistäpä tuota tietää :miettii:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Paremmalle puoliskolle mentiin! :tapu: Jännää, että tuli kolmet täydet ja niistä muodostui melkein puolet lopullisesta pistesaldostani. :mrgreen: En ajatellut kappaleeni olevan noin jakava, vaikka tiesinkin, että hipstereiltä turha odottaa biisiä. Kiitos äänestäneille ja erityisesti täysillä pisteillä muistaneet.

Raadin taso ei ollut ihan omaan mieleeni. Haluan kuitenkin mainita, että Requel ansaitsi parempaa! :draamaa: Fucking Grazy on huikea biisi ja oli myös minun raatijonossa.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20759
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

WildDance kirjoitti: 17 Huhti 2023, 12:30Kiitos äänestäneille ja erityisesti täysillä pisteillä muistaneet.
Eipä kestä. Olemme ihmisinä varmaan toistemme vastakohtia, mutta musiikkimaut kohtaavat vallan hienosti. Aiempi raatitaukosi oli liian pitkä. Älä jätä enää uudelleen. :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Hijo de la Lunasta tulee itselleni vain mieleen aina se, kuinka se melkein oli Espanjan viisu vuonna 1986.
Meow cat, please meow back.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13050
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Raatiin se kelpasi, kun Espanja valitsi tuohon aikaan viisunsa aina sisäisesti. Cadillaciin ja Valentino-kappaleeseen TVE lopulta sinä vuonna päätyi.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10942
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Aleksi kirjoitti: 17 Huhti 2023, 12:56
WildDance kirjoitti: 17 Huhti 2023, 12:30Kiitos äänestäneille ja erityisesti täysillä pisteillä muistaneet.
Eipä kestä. Olemme ihmisinä varmaan toistemme vastakohtia, mutta musiikkimaut kohtaavat vallan hienosti. Aiempi raatitaukosi oli liian pitkä. Älä jätä enää uudelleen. :heh:
Onneksi musiikki on yhdistävä voima. <3
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja sziget »

UFOPOLI kirjoitti: 17 Huhti 2023, 06:56 Sehän on sitten selvä. Olen usein pitänyt pisteitäsi epäilyttävinä ja taktikoidun näköisiltä. Tämän jälkeen ei tarvitse enää sitäkään vähää ihmetellä.
:mitvit: Aika sakeaa. Edellä pohdittiin aivan sivistyneesti, miksei tutulle biisille aina anneta isoja pisteitä, vaikka äänestäjä pitäisi biisistä sinänsä. Hijo de la Luna oli hyvä esimerkki, koska se on ollut joillekin meistä tärkeä biisi, toisille on sitä yhä. Pisteitähän ei ole pakko perustella, mutta kun jotkut vaivautuvat, sitä voisi kunnioittaa. Hyökkäyksen ymmärtää, jos joku leuhkii taktikoivansa tai arpovansa pisteet. Tällaista provoilua ei ollut lainaamissasi viesteissä tai muissakaan.

Kysymys ei ole vain tuttuudesta tai hittiydestä ainakaan minulle. Perusteluni ovat monisyisiä, eivät silti mielivaltaisia. Pisteet menevät kappaleille, joita äänestyshetkellä eniten haluan tukea. Kun syyt ovat itselle selvät, pisteiden takana pystyy seisomaan tulosiltana, usein vuosien päästäkin. On hauskaa jos muutkin kuin vanhat raatijyrät uskaltavat ajatella ääneen ilman lynkkauksen pelkoa. Biisien äänestyksen aikainen kommentointi on nykyään ikävän vähäistä, se vaatii liikaa energiaa.
TomppaJr kirjoitti: 17 Huhti 2023, 13:08 Hijo de la Lunasta tulee itselleni vain mieleen aina se, kuinka se melkein oli Espanjan viisu vuonna 1986.
Tuota en tiennytkään. Sisäiset valinnat minun aasi. :shock:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Mun mielestä ainoa selkeä taktikoiva pisteyttäjä on Jufo. Aiemmassa raadissa hän avoimesti kertoi antavansa pisteitä altavastaajille ja joitain muitakin laskelmoivia taktiikoitaan kertoi. Toki kuka tahansa saattaa taktikoida pisteissään, mutta Jufo on ainoa jonka olen nähnyt asiasta puhuvan.

Tämä ongelma tosin vähenee kun Jufo täältä jo toistamiseen teki näkyvän poistumisen.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kuvailin muuten eilen laulun stoorin päin mäntyä. Kuu on tietenkin feminiini, se tahtoo äidiksi ja tekee siksi diilin ihmisnaisen kanssa: saat haluamasi miehen, mutta lapsi kuuluu minulle. Hölmö nainen ei osaa ennakoida seurauksia ja suostuu. (Hieno satu, mutta yliannostus ja suomiversiot ovat vähän pilanneet biisin minulta. Siksi vain 1 p. ja vannomus Discordissa, etten olisi itse raatiuttanut sitä).
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Hijo de la Luna ei ollut laiska valinta vaan päinvastoin näytti liiankin räikeästi laskelmoidulta.

Olisin suhtautunut kappaleeseen suopeammin, jos raadissa ei olisi ollut minkäänlaista sääntöä torppaamassa tunnettua musiikkia. Silloin Hijo de la Luna olisi ollut kappale muiden joukossa. Mecanon kilpailuetu ei olisi ollut yhtä suuri, koska tunnettua musiikkia olisi ollut mukana enemmän.

Raadissa kuitenkin oli radiosoittomiinusten muodossa toteutettu efektiivinen hittikielto. Laajalti tunnettu kappale, joka välttyy merkittäviltä miinuksilta, oli minusta säännön hengen vastainen. Lunttasin siis raadin aikana, millaiset miinukset kappaleelle on tulossa. Totesin, että ne eivät ole likikään riittävät kompensoimaan kappaleen tunnettuutta.

Jos miinukset olisivat olleet Paula Koivuniemen tasoa, valinta olisi saanut minulta synninpäästön. Silloin olisi ollut selvää, että kappale on valittu, koska valitsija haluaa esitellä sen meille. Nyt oli yhtä selvää, että pelaaja pelaa peliä. Ainoa mahdollinen vastasiirto oli jättää kappale nollille. Pelaajan on turha hurskastella taktikoinnista, jos oma siirto on liian läpinäkyvä. :sorivaan:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

sziget kirjoitti: 17 Huhti 2023, 16:57 Kuvailin muuten eilen laulun stoorin päin mäntyä. Kuu on tietenkin feminiini, se tahtoo äidiksi ja tekee siksi diilin ihmisnaisen kanssa: saat haluamasi miehen, mutta lapsi kuuluu minulle. Hölmö nainen ei osaa ennakoida seurauksia ja suostuu.
Näitä on kyllä hauska lukea! Biisistä tulee dramaattisetkin vibat ja lyriikat ovat selvästi sen mukaiset.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Saturnus Psycho kirjoitti: 17 Huhti 2023, 16:44 Mun mielestä ainoa selkeä taktikoiva pisteyttäjä on Jufo. Aiemmassa raadissa hän avoimesti kertoi antavansa pisteitä altavastaajille ja joitain muitakin laskelmoivia taktiikoitaan kertoi. Toki kuka tahansa saattaa taktikoida pisteissään, mutta Jufo on ainoa jonka olen nähnyt asiasta puhuvan.

Tämä ongelma tosin vähenee kun Jufo täältä jo toistamiseen teki näkyvän poistumisen.
Bluffaaminen on normaali osa raadin aikana käytävää keskustelua. Raadissa 120, jossa sanoin suosivani altavastajia, ei ole merkittävää eroa semifinaalin ja finaalin välillä siinä mille kappaleille annoin pisteitä, ja tämän voi kukin itse todeta. On myös täysin sallittua väittää karsiutuneensa semissä vaikka olisikin vielä finaalissa jne.

Se, että alat haukkumaan toista selän takana heti kun oletat hänen poistuneen eikä hän voi enää puolustautua, on juuri sellaista alhaista käytöstä minkä vuoksi koen etten voi enää jatkaa tällä foorumilla.

Kirjoitin tarkoituksella hyvin lyhyen ja vaatimattoman poistumisviestin. Ensin yhden lauseen verran ja sitten avasin lyhyen kappaleen verran poistumiseeni vaikuttavia syitä. Voin olla vastuussa vain siitä mitä itse kirjoitan. Jos joku muu tekee asiasta näyttävän, se ei ole minun ongelmani.

Harkitsin myös hiljaista poistumista eli että en enää koskaan kirjaudu tänne ilmoittamatta mitään. Minua kuitenkin oli pyydetty ja maaniteltu palaamaan tänne alkuperäisen puolen vuoden tauon jälkeen ja ajattelin, että ainakin näille henkilöille on reilumpaa tietää, että olen todella poistunut eikä niin, että hän joutuvat olemaan epätietoisuudessa siitä, että poistuinko kokonaan vai enkö.

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3003
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58
Paikkakunta: Loimaa

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Asiasta toiseen, tulevan raadin teema on päätetty ja se on PU. (on siinä enemmän kirjaimia mutten paljasta kuin allitteraation :heh: )
Raati aukeaa keskiviikkona kuuden kieppeillä illalla :kaunis:
Kaikille samat standardit pärstäkertoimesta riippumatta. Totuus ja rehellisyys kunniaan, iso ei mutuiluille!
Myös sodassa ja rakkaudessa <3


Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Jufo kirjoitti: 17 Huhti 2023, 18:45 Se, että alat haukkumaan toista selän takana heti kun oletat hänen poistuneen eikä hän voi enää puolustautua, on juuri sellaista alhaista käytöstä minkä vuoksi koen etten voi enää jatkaa tällä foorumilla.
Jos ajattelet asian näin, niin tiesin kyllä että näitä edelleen luet ja tiesin kyllä ettet osaisi olla hiljaa.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11335
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^^ Aika vaikea olla hiljaa jos minusta aletaan puhua paskaa. Tai ehkä et halua että lähdenkään :kaunis:

Mutta kun tässä nyt ollaan niin nostetaan sitten kissa pöydälle. Mistä passiivis-aggressiivinen vihamielisyytesi minua kohtaan tarkalleen johtuu?

Ennen taukoani kesällä puhuimme yksityisviestein henkilökohtaisiakin asioista hyvässä hengessä. Nyt tauon jälkeen olen suhtautunut sinuun pääasiassa ystävällisesti ja avomielisesti. Miksi koet että ansaitsen olla tällaisen aggression kohteena?

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

^ Jos tämä on mielestäsi paskaa, voit ehkäpä tarkistaa ihan niitä omia viestejäsi ihan sen paluusikin jälkeen. En ole reagoinut mitenkään, vaikka eräskin viestisi meni paljon pahemmin henkilökohtaisuuksiin kuin tämä toteamukseni siitä mitä olet ihan itse kertonut täällä.
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

On huono kombo olla samaan aikaan paljon esillä ja kovin herkkänahkainen.

Mutta eiköhän tää ollut tässä, jatkakaa...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Joo eiköhän se keskustelu nyt ollut siinä. Alkaa punavasara heilua jos jatkuu vielä.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Saturnus Psycho
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3562
Liittynyt: 16 Maalis 2022, 15:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Saturnus Psycho »

Olen samaa mieltä, eikä tarkoitukseni tosiaan ollut alkaa puhua paskaa eikä varsinkaan tuoda jotain henkilökohtaisia asioita tähän keskusteluun.

Hyvää jatkoa Jufolle!
So unimpressed but so in awe
Such a saint but such a whore
So self aware so full of shit
So indecisive so adamant

Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4667
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: Levyraati 121 ✨ One More Night | Tulokset sivulta 4 alkaen!

Viesti Kirjoittaja Jufo »

^ Kiitos :hali:

Hauskintahan tässä on se että meillä kahdella on itseasiassa todella paljon yhteistä. Ehkä toisessa rinnakkaistodellisuudessa oltais voitu jopa olla frendejä.

Vastaa Viestiin