Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Joo shoppailin "vähän" netissä, tuhannella eurolla :uujee: Kenkiä ja paljon vaatteita :ihana: Mitä mä nyt nopeesti laskin kuinka paljon mä oon tuhlannu nettishoppailuun niin sellaset kuus viiva seittämän tonnia mennyt ehkä jopa enemmänkin. Suurimman osan mun vaatteista ostan kyllä netistä, paljon suurempi valikoima miehille netissä ku " oikeissa"
myymälöissä.
LOBODA

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mäkin innostuin vähän shoppailemaan, ostin uuden telkkarin, boksin, blu-rayn, tiskikoneen, sängyn, läppärin ja tabletin. En mä nyt vähään aikaan sitten mitään ostakaan :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Laadin ostoslistaa, mutta olen kuitenkin liian päättämätön shopatakseni mitään. Tarvitsisin sen shoppailuassistentin (esimerkiksi vaimon).

Edit: Ostoslista (suunnilleen) valmis, paitsi ettei se mahtunut 15 x 11 sentin lapulle :draamaa:. Samalla tuli tarkasteltua myymälöiden verkkosivujen informatiivisuutta:

- Ikea: Jopa tuotteiden hyllypaikat on mainittu, mikä on ihan loistavaa palvelua.
- Motonet: Oivalliset ajantasaiset tiedot varastosaldoista. Plussaa myös mahdollisuudesta selata tuoteluetteloa tekstimuodossa.
- Bauhaus: Miksei pysty samaan kuin Motonet ziljoonine tavaroineen?
- Lundia: Hinnastoa ei meinaa löytää mistään, ja sitten kun se pdf lopulta löytyy, se ei suostu äärellisessä ajassa latautumaan hintoineen :sekava:. Saati että olisi varastosaldotietoja. Nättejä hitaasti latautuvia kuvia on kyllä ylenpalttisesti. Sivusto ei lainkaan kuvasta tuotteiden itsensä funktionaalisuutta :tajutkaa: . Selkeästi heikoin suoritus näistä neljästä :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Sain shopattua noin neljäsosan siitä mitä listassani luki. Lundian myymälässä ei tietenkään ollut kaikkia tuotteita mitä piti, pitkät liimalevyt eivät olisi mahtuneet shoppailuassistenttini autoon, ja lopuksi assistentti itse väsähti. Shoppailu on kyllä syvältä! Mutta pääsinpä sentään Ikea-neitsyydestäni.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Rousku kirjoitti:Shoppailu on kyllä syvältä!
No on. Itsekin shoppailin tänään; olin velipojan apuna frakki"ostoksilla" (tarkoitus on siis vain vuokrata frakki, mutta sovittamisrumba ei oleellisesti eroa ostamisesta), sekä ostamassa itselleni kauluspaidan samaista akateemista iltajuhlaa varten. Onneksi löysin melko pienellä etsimisellä ja sovittamisella aivan loistavan paidan, joka ei edes ollut kallis. Tuli hyvä mieli kun tietää että ollaan menossa tyylikkäinä juhliin :)
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Minä taas nautin shoppailusta. Lauantaina Helsingissä käydessäni tuli tehtyä myös ostoksia, kun löysin Tiger of Swedenin mallistosta juuri sellaisen nahkaisen olkalaukun, jota olen pitkään metsästänyt. :uujee: Zarasta puolestaan ostin kahdet kapeat suorat housut, jollaisia en Turun liikkeessä ole nähnyt. Turun Zara on muuten paljon Helsingin liikettä tyylikkäämpi ja raikkaampi. :joojoo:

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kwak »

Leonardo kirjoitti:Turun Zara on muuten paljon Helsingin liikettä tyylikkäämpi ja raikkaampi. :joojoo:
Siihen ei paljoa vaadita... Helsingin Zara - etenkin naistenvaatepuoli - on poikkeuksetta todella sotkuinen ja vaatteita on lattialla mytyssä suurin piirtein joka rekin alla. :eiei: Tykkään Zaran vaatteista, mutta ei paljoa kiinnosta mennä sinne sekasorron keskelle!
Leonardo kirjoitti:Minä taas nautin shoppailusta.
Samoin! :rakas: Viimeksi ostin 3+1-päiviltä 12 Riedelin viinilasia ( :rakkaus: ) ja shokkivartista halavalla kaksi Mariskoolia. Olen aina paasannut, etten oikein erityisemmin pidä Mariskooleista, mutta nyt täytyy vähän pyörtää puheitani... :puna: Mustana tuo on nimittäin kyllä aika makee! Pieni mattakirkas skooli on lisäksi sen kaverina. Ihanat lasitavarat! :surrur:

KuvaKuva
Keep your head high above the water

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Shoppailin reilu viikko sitten Longchampin laukun. <3 Olin haaveillut siitä pitkään, ja koska pinnani kiristyi H&M:n rikkoutuvien ja suutarikierteen jälkeen uudestaan rikkoutuneiden laukkujen jälkeen, ajattelin että nyt saa riittää. Toivottavasti maksaa itsensä takaisin ajan mittaan. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Millaisen ostit? Longchampilla on tosi kivoja laukkuja. Ne on ainoita merkkilaukkuja, jotka miellyttää mun silmää riittävästi, että voisin kuvitella panostavani.
What color is your life?

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kuva

Omani on tosin musta, en pikaisesti löytänyt siitä kuvaa, mutta ehkä tästä selviää idea. Olen kyllä ollut tyytyväinen tähän. Työkaveri neuvoi, ettei tätä kannata pakata liian täyteen, koska hänellä vetoketju meni omassaan rikki liian täyteen pakkaamisen vuoksi. Ja vinkkinä, jos Longchampin laukut kiinnostaa, että Longchampin liikkeessä joutuu maksamaan vetoketjun vaihdosta, mutta jos sen ostaa Stockmannilta ja vetoketju menee rikki, niin sen saa veloituksessa korjuuttaa siellä. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olisin shopannut erään aikakauslehden nettiarkistosta artikkelin, mutten osannut. Tarkemmin sanottuna siellä olisi pitänyt rekisteröityä johonkin ja sitä varten antaa puhelinnumeronsa (arvatenkin saadakseen riesakseen puhelinmyyjät), mutten osannut antaa numeroani muodossa, jonka lomake olisi hyväksynyt :puna:. Ehkä se on vain hyvä asia, ja käyn lukaisemassa ko. artikkelin kirjastossa, kun ei heille näköjään silkka raha kelpaa vaan olisivat sen puhelinnumeronkin halunneet.

Muutenkin ihmettelen, miksei moniakaan lehtiä voi tilata vain sähköisessä muodossa. En halua kotiini enää mitään muuta paperia kuin vessapaperia. Jotenkin kuvittelen, etten ehkä olisi ainoa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

kwak kirjoitti: Viimeksi ostin 3+1-päiviltä 12 Riedelin viinilasia ( :rakkaus: ) ja shokkivartista halavalla kaksi Mariskoolia. Olen aina paasannut, etten oikein erityisemmin pidä Mariskooleista, mutta nyt täytyy vähän pyörtää puheitani... :puna: Mustana tuo on nimittäin kyllä aika makee! Pieni mattakirkas skooli on lisäksi sen kaverina. Ihanat lasitavarat! :surrur:
Niin samaa mieltä. :hali: Riedelin viinilasit olisivat ihanat, mutta kun ongelmana on, että kaikki astioille varatut vitriinit ja kaapit ovat jo täynnä laseja ja astioita. :roll: Sitä nyt ei edes kannata ajatella, kuinka usein noita kaikkia tulee oikeasti käytettyä, vaikka fiiliksen mukaan laseja valitsenkin eikä mitään säästetä pelkästään johonkin parempaan tilaisuuteen. Hieno lasi tekee arjestakin vähän kivamman. :joojoo:

Siihen laukkuuni olen ihan älyttömän tyytyväinen, joten laitanpa kuvan:

Kuva
Rousku kirjoitti:Muutenkin ihmettelen, miksei moniakaan lehtiä voi tilata vain sähköisessä muodossa. En halua kotiini enää mitään muuta paperia kuin vessapaperia. Jotenkin kuvittelen, etten ehkä olisi ainoa.
Joo, samaa ihmettelen minäkin. Sähköiset versiot ovat useimmiten kotimaisissa lehdissä vain lisäjuttuja, jotka voi tilata lisämaksusta tai saada samaan hintaan sen paperiversion lisäksi. Älytöntä. Ulkomaisissa lehdissä onneksi pelkän sähköisenkin tilaaminen onnistuu ja säästää postikulut vielä lisäksi.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

^ Toi laukku on tosi siisti! Miäkin haluun tollasen. Yksinkertaisen tyylikäs. :joojoo: Kiinnostuin niin paljon, että googlasin hinnan ja huh... :puna: Lisätään listaan 'shoppaan sen sitten hyvällä omallatunnolla palkkioksi kun olen sisällä lääkiksessä'. :heh:

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

^Kiitos kehuista! Kieltämättä hinta pikkaisen kirpaisi. :joojoo: Onneksi hyvälaatuinen nahkalaukku on sitten aika ikuinen - tuossa ei ole edes rikkoontumisaltista vetoketjua, vain pieni sisätasku on varustettu vetoketjulla. :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Pitkän pähkäilyn jälkeen sain shopattua pistosahan ja hiomakoneen. Hankkimani laitteet eivät olleet erityisen kalliita, mutta jos harkinta-ajasta kertyisi tuotteelle hintaa tuntipalkkani mukaan niin jopa olisivat hintavia :draamaa:. Lisäksi ostin kaikenmoista pienempää nikkarointisälää. Lisäksi shoppasin eräästä toisesta myymälästä sahtia :tuopit:. Toivoisin oppivani shoppailemaan rennommin ja hetken mielijohteesta, sillä ehkä olisi tarpeellisempaa säästää aikaa kuin rahaa.

(Edit: Tsekkasin ostamani hiomakoneen arviointeja nyt jälkikäteen yhden saksalaisen verkkokaupan sivuilta, asiakkaan mukaan "Frauenfreundlich und man ist gut beraten" :) )
Rise, angel, shine, love!

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19857
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Stockmannilla hulluilla päivillä riitti tänään menoa. Sain siellä lopultakin kulutettua Stockmannin lahjakortin, jonka sain 16-vuotislahjaksi lähes 2 vuotta sitten. Kortti olisi umpeutunut elokuussa. Vaatteita tuli ostettua.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Lundia-myymälässä oli ajatustenlukija :shock:. Menin ostamaan seinäkiinnikkeitä ja täytelevyjä, ja näitä tuotteita noutamaan mennessään myyjä vinkkasi minut sillä välin tutustumaan uuteen vain 22 senttiä syvään hyllyyn. Mistä hän tiesi, että olen jo pitkään harmitellut sellaisen puuttumista tuotevalikoimasta :mitvit:.

(No okei, kysyin mistä hän tiesi. Kuulemma siitä, että minulla oli mukanani ostoslista, josta kykenin täsmällisesti ilmaisemaan, mitä olen hakemassa. Tällaisilla ihmisillä on kuulemma Lundiaa kotona jo ennestään (niin, kukapa muuten täytelevyjä ostaisikaan), ja siis luultavasti myös kirjoja, eli luultavasti myös enimmäkseen kirjoja, joille se 22 senttiä riittää ihan hyvin.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Onpa muuten hyvä tuoteidea! Harmi, että mulla on jo riittävästi kirjahyllyjä enkä halua niistä luopua, koska tuohan on kirjoille tosi kätevää.
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Pyöräkypärä tuli hankittua. Nyt tarvitsen enää lukon. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Ihan vaan vilkaisin netissä kynsitarvikeliikettä. Huomasin tarvitsevani yhtä jos toista... Mutta hei, hyvälaatuinen ihanansävyinen sininen kynsilakka vain neljä euroa, siitä se lähti, tartten viisureissulle tietenkin sen ja mitäs muuta oli alennuskorissa, piti se vilkaista ja... No onneksi oli vain neljän euron kynsilakkoja, hyvä alennus kun noissa Color Clubin lakoissa normihinta kympin kieppeissä, ei mennyt budjetti sekaisin. Ja jotain muuta kynsihärpäkettä, koristetarraa ja sellaista eksyi myös ostoskoriin, kaikki entiset kynsikamppeet alkaa olla kuin räjähdyksen jäljiltä = perheen teinin jäljiltä. Nämä uudet kyllä piilotan! :heh:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Löysin Vilasta kivan yksinkertaisen juhlamekon. Muut vaatekaupat olivat valikoimansa puolesta suuri pettymys, mutta Vilassa sain heti palvelua. :peukku: Tosin minua alkoi hieman ahdistaa vaatekoot; en meinannut mahtua edes yhteen XL-kokoiseen mekkoon. :puna: Se ei mennyt kunnolla kiinni rintojen kohdalta.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Ostin tänään Julienne- kuorijan, eli kuorimaveitsen, jolla saa tehtyä esim. porkkanasta tulitikunohuita suikaleita :joojoo: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Taidan olla huivihullu, taas lähti shoppailureissulla kaksi huivia mukaan. Toinen on silkkinen ja toinen pellavainen, ihania molemmat! :rakkaus: Näiden lisäksi ostin askartelukaupasta paperimassakäden, josta aion tuunata itselleni mitä upeimman korutelineen. :mrgreen:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kävin tänään shoppailemassa puutarhamyymälässä. Siellä oli ihan helvetillistä. :sekava: Joku muukin oli keksinyt, että tänään olisi hyvä päivä shopata puutarhamyymälässä. Useimmat työntekijät olivat jotakin kausiapulaisia eivätkä tienneet paljon mitään, mikä ei tietenkään ole heidän vikansa. Muutamat kokeneemmat työntekijät hoitivat noin neljää asiaa kerrallaan, en ymmärrä miten heidän päänsä kesti. Minun asiassani jouduttiin soittamaan lomapäivää viettävälle myymäläpäällikölle, ja myymälän puhelinkin oli kadonnut jonnekin ja se piti ensin etsiä. Sitten osoittautui, että tilapäinen S-etukorttini oli vanhentunut, tässäkin asiassa piti soittaa jonnekin ja sitten minun vielä käydä S-pankissa hankkimassa uusi tilapäinen kortti jotta sain luvatun alennuksen ostoksistani, jonka reissun aikana ostotapahtumani oli jotenkin keskeytyneenä kassakoneessa. Lopulta selvisin aivan uupuneena ulos. Tavarat tulevat joskus perästä päin, onneksi ei niitä sentään tarvinnut kotiin roudata. Shoppailu ei selvästikään ole minun juttuni. :eiei:

Onneksi minulla sentään oli (taas) täsmällinen ostoslista, joten ei tarvinnut siellä hulinassa kierrellä katselemassa, mitä ehkä haluaisin. Eikä siellä ollut naama punaisena ulvovia väsähtäneitä lapsia.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Voi vitsi, miun ihan hirveesti tekisi mieli ostaa Marlies Dekkers -merkkiset pinkit rintsikat, jotka ovat ihan mielettömän sexikkäät, mutta kun ne maksavat huntin... ja stringit maksaa 50€. :uujee:

Miuta muuten askarruttaa, että hankkivatko graavisti obeesit henkilöt vaatteensa netistä? Kun luulisi, että xxxxl -kokoisista vaatteista on niin pieni valikoima normikaupoissa, että on hankala löytää tarpeeksi isoja kivoja vaatteita.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin Khaled Hosseinin uuden "Ja vuoret kaikuivat" -romaanin. :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Malmössä shoppaillessa New Yorkerista tuli kyllä mun uus suosikkikauppa. Ihania vaatteita ja asusteita ja hyvät hinnat. <3
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

^ New Yorker on oikeesti ylivoimasesti paras vaatekauppa! Olin tuolla reissussa ihan taivaissa kun se löytyi niin Köpiksestä kun Malmöstäkin! Löydän sieltä AINA jotain. :surrur:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

^^ & ^ Samixii. :surrur:

Pitäiskö mun huolestua, kun meillä kuitenkin on ikäeroa jonkin verran? :mrgreen: :rofl:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Violette kirjoitti:Pitäiskö mun huolestua, kun meillä kuitenkin on ikäeroa jonkin verran? :mrgreen: :rofl:
Ei kun tämähän vain kertoo, että siellä on viisufanien makuun sopivia vaatteita. :peukku:

Onko teillä muilla New Yorkerissa shoppailleilla sama juttu, että pitää ottaa (naisten)vaatteista yhtä kokoa isompaa kuin muissa vaateketjuissa (H&M, Vero Moda, yms.)? Vai olenko vain lihonut? :mrgreen: Toisaalta ne vaatteet heti näyttivätkin vähän pienemmiltä niin tajusin katsomalla heti ottaa seuraavan koon. Ensin masennuin, kun yhdestä kivasta topista oli enää XL-kokoa jäljellä, mutta sovittaessa se olikin ihan sopiva! Yleensä käytän siis kokoa M. :draamaa:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Vastaa Viestiin