Suomi 2014: Softengine – Something better

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa

Softengine – Something better

*****
82
38%
****
61
29%
***
32
15%
**
22
10%
*
16
8%
 
Ääniä yhteensä: 213

Vendi8
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 900
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Olin tänään Ideaparkissa katsomassa Softenginen nimmarikeikkaa. Hyvin esiintyivät, ihan pientä viilausta tosin voi esiintymiseen vielä tuoda. Esittivät Something Better -kappaleen lisäksi muita uuden levyn kappaleita ja pakko sanoa, että yllätyin siitä, miten hyviä biisejä Softenginellä on. Yleisöä ei ollut hirveästi katsomassa, mutta kuitenkin jonkin verran. Keikan jälkeen antoivat nimmareita. Heidän kanssaan sai halutettaan myös keskustella ja esittää kysymyksiä. Itse en uskaltanut kysyä/keskustella, mutta nimmarit sain :tuuletus: .

Eräs kysyi Softenginiltä, että millaista heidän musiikkinsa on. He vastasivat, että brittiläistyylistä rockia. Sitten he sanoivat, että kuuntelevat varsinkin Musea ja Coldplaytä. Erittäin hyvää musiikkia siis kuuntelevat, aina olen positiivisesti vaikuttunut, kun kuulen, että joku tykkää Musesta(koska itse niin rakastan Musea <3 ).

Minun serkkuni kuuli Ideaparkissa Something Better -kappaleen eka kertaa. Sanoi, että parempi, kuin muutama Suomen edellinen euroviisubiisi. Uskoi, että voi ihan hyvin pärjätä, mutta arveli, ettei Suomi taaskaan erityisen hyvää sijoitusta saa(mutta uskoi, että finaaliin menee).

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Menee nyt ohi ketjun aiheen, mutta jos tästä syntyy enemmän keskustelua, niin jatketaan jossain muualla. Pitäisi varmaan tosiaan perustaa sellainen rönsyketju.

Itse koin olevani todella suuri euroviisufani jo silloin, kun viisuelämääni kuuluivat ainoastaan Suomen karsinnat ja kansainvälinen finaali ja semifinaalit. En etsinyt euroviisu-uutisia, vaan luin niitä silloin, kun niitä vastaan tuli. En kuunnellut kappaleita etukäteen kymmeniä kertoja tai tehnyt minkäänlaisia paremmuusjärjestyksiä. Luulin, että Viisukuppila on kahvila Helsingissä, enkä tiennyt, että on olemassa Euroviisuklubi. Olin silti mielestäni hardcore-euroviisufani, sillä viisut aiheuttivat suuria tunteita ja ne jännittivät aina enemmän kuin mikään muu asia. Ja ne olivat joka vuoden kohokohta. Ehkä se hardcoreus muodostuukin enemmän siitä, millaisia tunteita asia herättää ja miten paljon asiaa ajattelee kuin siinä, tekeekö kaiken mahdollisen, lukeeko kaiken mahdollisen, tietääkö kaiken mahdollisen tai omistaako kaiken mahdollisen. Kukaan ei kuitenkaan pysty päällepäin näkemään, mitkä asiat ovat toiselle tärkeitä. Ja nykyään olen täysin hardcore euroviisufani, vaikkei minua kiinnosta pätkääkään kuunnella varta vasten 50- tai 60-luvun viisuja.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Sundance »

TomppaJr kirjoitti:Millainen muka olisi jonkun bändin tai artistin fani ilman kaikkea nippelitietoutta tästä fanituksen kohteesta? Minusta on periaatteessa siis ihan normaalia ja hyväksyttävää hihitellä Maman lausunnoille, joiden mukaan hän olisi suuri viisufani katsoessaan peräti semifinaalit toukokuussa finaalin lisäksi.
Luen itseni esimerkiksi jonkun artistin faniksi koska pidän heidän musiikistaan ja esiintymisestään. En tiedä Pariisin Kevään laulaja Arton kengänkokoa tai syntymävuotta, en siis sinun logiikallasi ole fani?

Ei, tuollainen hihittely ei ole normaalia ja hyväksyttävää. Jo se, että tekee jotain muistiinpanoja nostaa ko. naisen fanitusleveliä aika roimasti.

En tahdo olla nyt ilkeä, mutta minusta (tämäkin) on huolestuttava ajatusmalli. Ystävät hyvät, älkää viitsikö kilpailla tämmöisessä asiassa. Tai jos haluatte kilpailla, tehkää se ilman dissaamista ja hihittelyä. Kiva jos saatte paremmuuden tunteita tai vihaa tai mitä tunteita nyt tahansa, mutta miettikää nyt hyvänen aika useamman kerran ennen kuin pistätte tunteenne toiminnaksi.

edit. Tarkoitukseni ei ole torpata intohimoista fanittamista, sehän on ihanaa! Fanittakaa niin että tuntuu! Mutta jos fanittaminen menee sille tasolle että aletaan arvottamaan muita, se ei ole okei.
My beauty will save the world - Verka

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37172
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Siis minähän nyt en tiedä fanituskulttuurista yhtään mitään, mutta tuollaisiin todella ilkeästi luokitteleviin ajatuksiin itse olen törmännyt. Aika surullistahan tuo on kun miettii. :eiei: Minusta fani on aina fani, kunhan itse vain kokee niin. Joskus vain omaa ajattelemattomuuttaan tulee sanottua ikäviä asioita, ja minun naureskeluni Mamaa kohtaan ei todellakaan ollut lainkaan ivallista, vaan pikemminkin sellaista "Tietäisitpä vaan mille tasolle viisufanius voikaan nousta!" -luokkaa. On vain vähän huvittavaa kun joku laskee itsensä "suureksi viisufaniksi", ja samalla itse tietää, että viisufanius voi olla jotakin "vielä enemmän" kuin kommenttien kirjoittamista viisusemien aikana. Tokihan se on enemmän mitä suurimmalla osalla väestöstä. Ja toki jos siitä saa hyvän mielen ja kivoja tunteita katsoessaan viisuja, niin selkeästi hän fani on!

Riksan ehdottama tunteiden kautta faniutta lähestyminen on siis todella hyvä tapa, mutta esimerkiksi minua tuolla systeemillä ei oikein faniksi voisi laskea, koska eivät Euroviisut minussa nyt mitään sen suurempia tunteita aiheuta. Enemmän nautintoa ja hyvää oloa saan siitä, kun saan listata 200 kökköä Sveitsin nettityrkkyä paremmuusjärjestykseen. :heh: Nykyään tosin minäkin olen alkanut saada pikkuhiljaa jotain irti musiikinkuuntelusta ihan pelkkänä musiikinkuunteluna. Ennen se oli minulle vain ahdistavaa kun kaikki hehkuttivat kuinka suuria tunteita joku kappale aiheuttaa ja olin itse silleen "hauska melodia".

Plääh en osaa kirjoittaa, väsyttää liikaa. :sekava:

Ja eikö tälle "millainen on hyvä viisufani" -aiheelle ollut Yleistä-puolella joku vanha topic olemassa? :miettii:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pakko sanoa, että viimeisimpiä viestejä on ollut kerrassaan kiinnostavaa lukea! Varsinkin tuosta TomppaJr:n viimeisimmästä vastauksesta koin oikean ahaa-elämyksen, että miten monia eri tapoja onkaan fanittaa. Se voi olla tunnepohjaista, tai enemmän ikään kuin tekemisen kautta. Itselläni se on jokin erikoinen yhdistelmä niitä, tosin enemmän tunnepohjaisuuden suuntaan. Itselleni tärkeintä ovat nimenomaan euroviisut, eli karsintoja en juuri seuraile. Ainoastaan UMK ja MF riittänee minulle, vaikka voihan sitä huvikseen jonkun karsintafinaalin katsoa, jos osuu sopivaan kohtaan. Mutta huono euroviisufani ei varmasti ole jos ei kansalliset karsinnat kiinnosta. Jos joku sanoo itseään suureksi viisufaniksi, mutta katsoo vain finaalin, mietin päässäni pari kertaa, että onko hän nyt niin suuri fani. Mutta joo, on tosi mielenkiintoista, miten fanitus konkretisoituu ihmisillä eri tavalla :) .
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Wadde »

TomppaJr kirjoitti:Minusta, Mattan-tyypin viisufanina ( :heh: ), on jotenkin käsittämätöntä, etteivät kaikki pyri samanlaiseen nippelitietoviisufaniuteen mitä minä, vaan tyytyvät katsomaan vain Suomen karsinnan ja MF:n, sillä niistä kummallisten maiden tyrkyistä ja karsintatunnelmasta löytyy vain niin paljon enemmän helmiä mitä kotoisimmista maista. <3
Onko mieleesi tullut, että ihmisillä saattaa olla muitakin intohimojen kohteita kuin euroviisut? Mä tosiaan kuulun tähän kastiin, joka katsoo vain Suomen karsinnat, Ruotsin finaalin ja kansainväliset kisat, mutta ei mulla olisi aikaakaan katsoa enempää. Mulla on muitakin intohimojen kohteita, joiden seuraamiseen menee aikaa.

Olen tietysti nyt huono viisufani, kun kehtaan seurata muitakin asioita. :heh:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Sundance kirjoitti: Kuppilan henkilökunta, kysykää ihmeessä tämän numeron tarina jos ja kun haastattelette poikia!
okei. :mrgreen:

http://www.viisukuppila.fi/softengine-h ... aparkista/
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Kiitos kun olitte huomioineet hämmentäneen "32" kysymyksen. :suomi:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37172
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viisufanien haastettelussa poijjaat antoivat heti itsestään paljon positiivisemman ja innostuneemman kuvan nimenomaan euroviisuedustajina. :tapu: Ihanaa!
Wadde kirjoitti:Onko mieleesi tullut, että ihmisillä saattaa olla muitakin intohimojen kohteita kuin euroviisut? Mä tosiaan kuulun tähän kastiin, joka katsoo vain Suomen karsinnat, Ruotsin finaalin ja kansainväliset kisat, mutta ei mulla olisi aikaakaan katsoa enempää. Mulla on muitakin intohimojen kohteita, joiden seuraamiseen menee aikaa.

Olen tietysti nyt huono viisufani, kun kehtaan seurata muitakin asioita. :heh:
Mielenkiintoista, että ilmeisesti tunnut luulevan, että minä arvioisin ihmisten viisufaniutta jotenkin tosi kriittisesti jos se ei vastaa omaa näkemystäni ihanasta harrastuksestamme, asia kun on käytännössä päin vastoin ja minusta on vain kiinnostavaa miten eri suuntiin viisufaniuskin voi haarautua. Välttämättä en aina ymmärrä näitä kaikkia suuntauksia, mutta se ei tarkoita että minä ne tuomitsisin tai niitä arvostelisin. Ja tietenkin monella viisufanilla on muitakin intohimoja eikä aikaa riitä niiden kaikkien hulluun toteuttamiseen. Ymmärrän myös sen, että jotkut saavat enemmän irti Melloista kuin Moldovan alkukarsinnasta, en vain itse voisi kuvitella käyttäytyväni niin. Siksi se on minusta vain kovin kiehtovaa ja toki vain mielipiteeni. Ehkä jonkun mielestä kotoisimmista karsinnoista löytyy mielenkiintoisempia kappaleita, varmasti aika monenkin. :heh:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Leo »

ESCToday:n sivuilla OGAE-äänestyksen tulos Virosta: Suomi 10 pistettä :tuuletus: .
Harvoin on Suomen edustajille tullut siitä äänestyksestä yhtään mitään, mutta nytpä tuli!
http://esctoday.com/80575/ogae-poll-201 ... next-vote/

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Viime vuonna taisi pamahtaa Kristalle kokonaiset 12 pistettä. :peukku: Hieno juttu nuo 10 pistettäkin kyllä. :ihana:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Tv:ssa kakkosella on aloitettu Euroviisujen mainokset. Yhden kerran olen jo bongannut myös "Something better"-musiikkivideonkin. Näitä tulee vielä monta kertaa ennen viisuja! :tapu:

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja atzhki »

https://www.youtube.com/watch?v=ud4RiZL50o8

voi kauhee kuinka hirveää toi poikien englannin lausuminen on.... Ihan ku häkkinen puhuis. Nyt saa kyl hävetä kun ne haastatteluja antaa köpikses... Ottais vaan tulkin käyttöön

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Elukka »

^ On huonompaakin kuultu ja ovat kyllä jo itse ihan ilmoittaneet, että ovat harjoitelleet englantiaan Köpistä varten.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8370
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Sillä englannin kielen taidolla ole minkäänlaista merkitystä lopputuloksen kannalta. Eihän tuota viime vuonnakaan Siegfriedsiä auttanu kaiken maailman voltit ja hyvä kielitaitokaan. Häpeäminen on oire suomalaisesta kehnosta itsetunnosta ja anteeksipyytelevästä asenteesta, joka estää olemasta oma itsensä. Kun pitää rukoilla hyväksyntää muilta... sellaisella asenteella ei näissä show-kilpailuissa pärjätä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ei yleisö näe lehdistötilaisuuksia. :roll: Yleisö äänestää biisiä. Vaikka artisti lausuisi ihan päin mäntyä englantia, niin ei se sitä tarkoita, että he häviäisivät yhtään mitään. Ruslanakin voitti koko kisat ja acca tuskin puhuu englantia ymmärrettävästi.

Mä en todellakaan häpeä poikia, vaan oon enempi ylpeä olla suomalainen kuin koskaan ennen! :ihana: Tässä tapauksessa siis vain. Enköhän mä taas omaksi epäpatrioottiseksi itsekseni muutu kesän tai jo kevään jälkeen. :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Wadde »

SIis mitä täällä taas valitetaan?! :rofl: Ihan hyvinhän nuo englantia haastoivat! Sitä paitsi pääasia on, että puhuu. Suomalaiset häpeävät tuota englannin puhumista ihan suotta, monissa maissa ei puhuta läheskään samalla tasolla.

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja atzhki »

ja sit pukkaa esctodayn haastattelu eetteriin:

http://esctoday.com/81361/finland-softengine-interview/

Nomoro
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 413
Liittynyt: 03 Maalis 2013, 03:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Nomoro »

Olisipa tämä maNga - We Could Be The Same -tyylinen kappale, niin :draamaa: Varmasti nostaisin puntarissa ykköseksi.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mun luotto tähän on kyllä todella kova. Finaalipaikkaa pitäisin selviönä ja finaalissa voikin sitten tapahtua mitä tahansa. Paras sijoitus sitten Pakarisen olisi kyllä nyt rikottavissa. Todella jännittävää! Lueskelin riksan tavoin noita Youtube-kommentteja ja siellähän tätä ylistetään kuin viimeistä päivää. Varsinkin tarina kappaleen takana oli näyttänyt liikuttavan ihmisiä, siis se, että tämä kertoo vanhasta miehestä joka muistelee elämäänsä ja sitten hän tajuaa, että hänellä oli kuitenkin "jotain parempaa". Nyt olisikin sitten tärkeää saada tämä stoori kaikkien eurooppalaisäänestäjien tietoon myös, pojat voi puhua siitä sitten jokaisessa haastattelussa? :peukku:

Milloin on kakkossemin ensimmäiset harjoitukset?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Suomen ekat ensi keskiviikkona. Muistaakseni 11.20 Tanskan aikaa.
Послушай - у сердца голос мой.

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

Wadde kirjoitti:SIis mitä täällä taas valitetaan?! :rofl: Ihan hyvinhän nuo englantia haastoivat! Sitä paitsi pääasia on, että puhuu. Suomalaiset häpeävät tuota englannin puhumista ihan suotta, monissa maissa ei puhuta läheskään samalla tasolla.

Samaa mieltä, että ei tota Englantia pidä missään nimessä poikien tai Suomen kansan hävetä. Onneksi sentään osaavat :)

Toivottavasti pojat menee finaaliin. Finaalin fiilis hieman laskee, jos rakas Suomemme ei ole siellä.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8370
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Suomessa on asiat hiukan väärässä tärkeysjärjestyksessä jos on varaa heittää lahjakkuuksia romukoppaan pelkkään kielitaitovaatimukseen tuijottamalla... (yleisesti ottaen, en ole edelleenkään sitä mieltä, että Softenginellä olisi mikään häävi piisi).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

hra47 kirjoitti:Suomessa on asiat hiukan väärässä tärkeysjärjestyksessä jos on varaa heittää lahjakkuuksia romukoppaan pelkkään kielitaitovaatimukseen tuijottamalla... (yleisesti ottaen, en ole edelleenkään sitä mieltä, että Softenginellä olisi mikään häävi piisi).

Joo ei ole biisi mikään huippu, ja siksi tässä hieman arveluttaa toi finaaliin pääsy :(

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Myös me wiwibloggsissa haastattelimme Topia. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Hyvä haastattelu. :peukku:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Vikkez
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 25 Huhti 2014, 19:36

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Vikkez »

Olen itte pyöriny tuolla Youtuben ihmeellisessä maailmassa, ja löysin kuin löysinkin poikien oman postikortin! http://www.youtube.com/watch?v=gbbqVSCWB60 <- Ja alkaa kohdasta 0:48. Samassa videossa on myös Itävallan ja Alankomaiden postikortit. Mutta kiva postikortti, pidän ! :tapu:
We are Children of the Universe! ♡

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20779
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Oli muuten hyvä joo. :uujee: Selvästi paras noista kolmesta. Kekseliästä, oikein hienoa. :tapu:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Hyvä idea postikortteihin! Tuo hyvin esille sekä artistin, että maan. :joojoo:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4285
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2014: Softengine – Something better

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Nyt se nousi viiteen mullakin <3
Go Softengine! :ihana:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Lukittu