Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 589
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Kun lukee vaikkapa noita "Sallan" twiittejä, huomaa, että PKN:n UMK-voitosta voi oikeasti seurata jotain hyvääkin ja tapahtunut oli oikeasti aiheellista ja tarpeellista. Olen kyllä järkyttynyt ja hämmästynyt joidenkin ihmisten käytöksestä. Ymmärtävätköhän ihmiset, jotka kertovat nyt "häpeävänsä olla Suomesta", että moni häpeää juuri heidänlaistensa takia, ei sen takia kuka euroviisuissa maata edustaa.

Kyllä kissa näköjään piti nostaa pöydälle. Nyt se on tapahtunut. Euroviisut saivat uutta merkitystä. :peukku:

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja maire »

Minua ärsyttää kun saa kuulla että ei ole suvaitsevainen jos ei hyväksy tämän kappaleen voittoa. No, itse olen niin suvaitsevainen että kohtelen ihmisiä tasavertaisina ja siksi uskallan sanoa että kyseinen kappale on huono, erittäin huono. Kyseisellä bändillä olisi varmaan ollut parempaakin tarjottavaa.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hazard kirjoitti:Uskaltavat ottaa osaa sellaisina kuin ovat.
Erittäin hyvä pointti!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

maire kirjoitti:Minua ärsyttää kun saa kuulla että ei ole suvaitsevainen jos ei hyväksy tämän kappaleen voittoa.
Missä sinulle näin sanotaan? (En tarkoita väittää, että niin ei sanottaisi, vaan kysyä, missä sanotaan.)

Ymmärrän hyvin, että Aina mun pitää ei kaikkien musamakuun kolahda, ja että siitä voi siksi olla pitämättä. Mutta sinä kaiketi et ymmärrä, että jollekulle tämä musa voi olla ok tai jopa mieluista?

Kyllä tämä minulle olisi kelvannut, vaikka esittäjinä olisivat lähi-Valintataloni myyjät normilookissaan. Tai tuon viereisen lastentarhan tädit tai normaalisti käyttämäni bussilinjan kuskit. Sen myönnän, että osa viehätyksestä minulle on viisukaavasta poikkeaminen, mutta ei sen poikkeavuuden tarvitse olla kehitysvammaisuutta.
Viimeksi muokannut Rousku, 01 Maalis 2015, 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Sosiaalisessa mediassa on joidenkin PKN-fanien suhtautuminen mielipiteen ilmaisuun on ärsyttänyt ja yllättänyt. Jos sanoo, ettei pidä "Aina mun pitää"-kappaletta hyvänä musiikkina, tulkitaan se usein kehitysvammaisten vastustamisena ja väheksymisenä. Itseänikin syytettiin valehtelijaksi Facebookissa, kun sanoin kappaletta huonoksi ja totesin, ettei minulla ole kehitysvammaisia vastaaan mitään. Toinen ärsyttävä seikka on, että jos yrittää puhua Euroviisuista musiikkikilpailuna, saa taviksilta usein räkäiset naurut. Mutta näillä nyt mennään tänä vuonna, odotellaan ensi vuonna uusia kujeita!
Toivotan kuitenkin PKN-bändille kaikkea hyvää, vaikka fanitukseni kohteet ovatkin tänä keväänä muualla.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

:tuuletus:

Onnittelut Pertti Kurikan Nimipäiville hienosta voitosta! Biisi on todella täynnä sanomaa, ja esityksessä oli roppakaupalla asennetta. Mahtavaa, että saatiin näin hyvä ykkönen! Kiitos.

Nyt rouheasti kohti keväistä Wieniä!

****
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja maire »

Rousku kirjoitti:
maire kirjoitti:Minua ärsyttää kun saa kuulla että ei ole suvaitsevainen jos ei hyväksy tämän kappaleen voittoa.
Missä sinulle näin sanotaan? (En tarkoita väittää, että niin ei sanottaisi, vaan kysyä, missä sanotaan.)

Ymmärrän hyvin, että Aina mun pitää ei kaikkien musamakuun kolahda, ja että siitä voi siksi olla pitämättä.
Naamakirjassa minua on jo syytetty suvaitsemattomuudesta...ja tuntuu se olevan ihan yleinen mielipide. Jos se yhtään auttaa asiaa niin itsekään en kuulu "normaaleihin aikuisiin ihmisiin". Joten jos en suvaitse ihmisiä jotka ovat hieman erilaisia niin en sitten suvaitse itseänikään...mikä ei ole totta koska mähän oon upea :heh:

Avatar
matsutake
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Huhti 2013, 13:08

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja matsutake »

Hyvää tässä on se, että pääsee kuulemaan kun wieniläisjuontajat yrittävät lausua bändin ja kappaleen nimen. Uskaltavatkohan edes? Vaaditaanko bändiä käyttämään lyhennettä PKN - AMP? :heh: Kun biisi on kerran noin lyhyt, liikenisi mielestäni se puolitoista minuuttia hyvin biisin nimen lausumiseen. Odotan myös sitä, kun Conchita green roomin emäntänä pääsee haastattelemaan PKN:ää.
I'm busy doing nothing at all

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tämän voittoa pitää kyllä sulatella. Vaikka pidin tästä, niin en edustajaksi silti olisi lähettänyt. :shock: Varmasti kuukauden päästä olen jo sisäistänyt asian. :draamaa:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

No kyllä Suomi ainakin erottuu tänä vuonna. Ensimmäinen punk biisi viisuissa , ensimmäistä kertaa kehitysvammaiset edustavat jotain maata ja euroviisuhistorian lyhyin viisu. Aikamoinen paketti siis kasassa.

Vielä kun esiintyisi kahden jonkun oikein kornin ja kliseisen euroviisun välissä, niin erottuisi vielä enemmän :heh:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19857
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

No, kai sekin pitää joskus kokea, että oma maa jää semifinaalin jumboksi, niin osaa ainakin arvostaa maan parempia menestyksiä. :niinpa:

Tosiaan, saattaa hyvin olla Suomen huonoin edustuskappale ikinä. Ei tämä huuto vaan yhtään osu eikä varmasti ole mitään mahdollisuuksia finaaliin. Kun muistaa, että ei enää ole sama, onko yksittäisen tuomarin puntarin 11. vai viimeisellä sijalla ja suomen esiintymispaikan sijainnin alkupuoliskolla, pidän Suomea tässä vaiheessa varsin potentiaalisena ensimmäisen semifinaalin jumbona. :joojoo:

sheep
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 223
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 15:00

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja sheep »

Ei tämä jumboksi jää, valitettavasti.

Kuulostan varmaan nyt vähän ylimieliseltä, mutta taidan olla niin suvaitsevainen ihminen, etten näe näissä esiintyjissä mitään niin erityistä, että se onnistuisi peittämään kappaleen huonouden. Tämä on minulla ihan samalla viivalla vaikka jonkun Tsekin 2007 kanssa. Samalla tavalla pidin viimevuotista Conchita-hypeäkin ihan ylimitoitettuna, kun omassa maailmassani moinen ei vaan ollut mikään big deal. Minä näin ihan tavallisen artistin siinä laulamassa.

Tarkoitan siis, että minun ihannemaailmassani tämän jumbosija osoittaisi paljon suurempaa suvaitsevaisuutta kuin viisuvoitto, koska sen tämä biisi ansaitsee. Olenko ihan kamala ihminen?
Pitäkää punkkinne!

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja skidi »

Tulipa hyvä fiilis, kun näin tämän poppoon aamulla uutisissa. Ihan kyyneleet nousivat silmiin. Harvoin joku Suomen viisuvalinta onnistuu nostattamaan tunteita. Asenteella kohti kevättä ja Wieniä :bandi:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 711
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Järki sanoo että tää on ihan piip piip, mutta sydän sanoo jotain ihan muuta, eli tällaista fiilistä harvoin kukaan pystyy synnyttämään. Voi olla parasta mitä escissä koskaan on kuultu.

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja maire »

sheep kirjoitti:Ei tämä jumboksi jää, valitettavasti.

Kuulostan varmaan nyt vähän ylimieliseltä, mutta taidan olla niin suvaitsevainen ihminen, etten näe näissä esiintyjissä mitään niin erityistä, että se onnistuisi peittämään kappaleen huonouden. Tämä on minulla ihan samalla viivalla vaikka jonkun Tsekin 2007 kanssa. Samalla tavalla pidin viimevuotista Conchita-hypeäkin ihan ylimitoitettuna, kun omassa maailmassani moinen ei vaan ollut mikään big deal. Minä näin ihan tavallisen artistin siinä laulamassa.

Tarkoitan siis, että minun ihannemaailmassani tämän jumbosija osoittaisi paljon suurempaa suvaitsevaisuutta kuin viisuvoitto, koska sen tämä biisi ansaitsee. Olenko ihan kamala ihminen?
Et ole kamala ihminen, en voisi olla kanssasi enemmän samaa mieltä.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Pakko myöntää, että jännitin poikien puolesta aika paljon eilen. :puna: Kaikki meni kuitenkin niin loistavasti, että en aio enää jännittää. Karin veto meni jopa vahvemmin kuin semissä, oli enemmän huutoa äänessä. Haastattelut myös livenä olivat supersympaattisia. Joidenkin kuppilalaisten bändiin yhdistämät haistattelu ja voitonuho loistivat täysin poissaolollaan. Bändin keikkakokemus näkyi erityisesti voittovetoon valmistauduttaessa. Äijät olivat tunnepäissään, mutta ammattimaisesti vaan instrumenttia käteen ja esiintymään. Musiikki alkoi ennen kuin Toni ehti valmiiksi, mutta ei siinä mitään, nappia vaan korvaan ja kapulaa käteen.

Kun ajattelenkin, miten ylpeitä näiden perheet on näistä, en kestä. :kups: Kuka olisi heidän lapsuudessaan osannut odottaa tällaista?
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Nimimerkkien maire ja sheep kanssa täysin samoilla linjoilla. Olen kai vaan niin tasa-arvoinen jo luonnostaan, että arvioin tätäkin kappaletta samoilla kriteereillä kuin ketä tahansa. Kun en kappaleesta tykkää, en siitä tykkää ja sillä siisti! Minut on "siedätetty" kehitysvammaisilla ihmisillä lähes koko ikäni, koska olen asunut kehitysvammaisten toimintakeskuksen ja tukiasuntojen naapurissa varmaan 30 vuotta. Työssäni olen kohdannut kehitysvammaisia jatkuvasti, samoin kadulla, kaupassa ja joka puolella. Minusta siis on outoa, jos mielipiteitäni haukutaan suvaitsemattomuudeksi tai peräti valehteluksi! Mutta kukin tyylillään!

Avatar
Erakkorapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 299
Liittynyt: 15 Joulu 2013, 11:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Erakkorapu »

Enpä muista milloin olisin liikuttunut niin paljon toisten ihmisten menestyksestä kuin eilen tulosten ratkettua. Aivan huikea porukka, aivan loistava biisi. Jotkut ovat väittäneet, että tätä äänestettiin ainoastaan bändin jäsenten vammaisuuden takia eikä tällä ole ollenkaan taiteellisia ansioita, mutta ainakin minä olisin toivonut tämän voittoa vaikka bändin jäsenet olisivat olleet Satin Cirkuksen jätkien kaltaisia kiiltokuvapoikia. Ja taiteen perimmäinen tehtävähän ei suinkaan ole miellyttää ja viihdyttää, vaan herättää ajatuksia ja puuttua epäkohtiin, joten olihan PKN myös taiteellisesti täysin omalla tasollaan tässä kilpailussa. Kiitos PKN, kiitos Suomi.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

PKN:n jäsenillä tuskin on enää ongelmia taksin kyytiin pääsemisen kanssa. En tosin muista, minkä verran taksikuskien raati antoi pisteitä :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mielenkiintoista, miten lukemissani kommenteissa PKN:n nähdään sekä vahvistavan että kumoavan sitä, mitä viisujen mielletään olevan: "Tässä sen taas näkee, että ei viisuissa ole kysymys musiikista vaan showsta: mitä friikimpi, sitä parempi", tai ""kerrankin sinne muovimusiikki- ja pyllynketkutuskarnevaaleihin lähetetään jotain aitoa ja rehellistä".
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

En kerta kaikkiaan ymmärrä tuota häpeemistä, jota monet toitottavat netissä. Mistä se oikeen tulee? Onko suomalaisen itsetunto jotenkin kiinni siitä, miten hyvänä hän kokee yhden vuoden euroviisuedustajan? Pliis.

Sinne lähtee kunakin vuonna mitä lähtee, eivätkä kaikki tietenkään saa omaa suosikkiaan läpi. Ei sitä tarvitse ottaa niin kuolemanvakavasti. :hak:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onnittelut pojille voitosta. :joojoo: He voittivat melko ylivoimaisesti, vaikka olisi ollut rutkasti parempiakin esityksiä UMK:ssa.

Ketjuun linkattu Nightcore-versio on hulvaton!
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

sammyboy
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Tammi 2015, 22:16

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja sammyboy »

toivo kirjoitti:No kyllä Suomi ainakin erottuu tänä vuonna. Ensimmäinen punk biisi viisuissa , ensimmäistä kertaa kehitysvammaiset edustavat jotain maata ja euroviisuhistorian lyhyin viisu. Aikamoinen paketti siis kasassa.

Vielä kun esiintyisi kahden jonkun oikein kornin ja kliseisen euroviisun välissä, niin erottuisi vielä enemmän :heh:
Tämä! :peukku:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

JuliaS kirjoitti:En kerta kaikkiaan ymmärrä tuota häpeemistä, jota monet toitottavat netissä. Mistä se oikeen tulee? Onko suomalaisen itsetunto jotenkin kiinni siitä, miten hyvänä hän kokee yhden vuoden euroviisuedustajan? Pliis.
Ja kun se sama kyllä-taas-saa-hävetä-virsi toistuu vuodesta toiseen. Koskaan ei kuitenkaan ole häpeän kuilu auennut ja nielaissut eikä taivas pudonnut niskaan, kävi viisuissa miten kävi. Kyseessähän on kuitenkin vain viihdeohjelma. Keksisivät edes jotain muuta tuon iänikuisen häpeämisen tilalle. Pohtisivat vaikka, mistä sellainen tunne oikein kumpuaa.

Mutta ehkä joku nyt toteuttaa sen aiemmin väläytellyn idean "Aina mun pitää kärsiä ja hävetä" -t-paidoista :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

drowned
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:23

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja drowned »

BBC myös uutisoi näyttävästi PKN:stä: http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-31682196 :tapu: Löytyy myös etusivulta.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Ihan hyvä, että Elastinen ottaa tähän kantaan. Sen verran teinivihaa on ollut netissä.
Elastinen @ElastinenRR ·
"Ne sano et pysty, et voi, ei kannata" Hyvä ÄIJÄT! Kaikki on mahdollista. #perttikurikannimipäivät #eteenjaylös
Viimeksi muokannut JuliaS, 01 Maalis 2015, 19:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Vesna »

sammyboy kirjoitti:
toivo kirjoitti:No kyllä Suomi ainakin erottuu tänä vuonna. Ensimmäinen punk biisi viisuissa , ensimmäistä kertaa kehitysvammaiset edustavat jotain maata ja euroviisuhistorian lyhyin viisu. Aikamoinen paketti siis kasassa.

Vielä kun esiintyisi kahden jonkun oikein kornin ja kliseisen euroviisun välissä, niin erottuisi vielä enemmän :heh:
Tämä! :peukku:
Samat sanat! Esitys on nimenomaan valmis kokonaisuus!

Ihmettelen vähän tuota kritiikkiä että biisi itsessään ilman tätä bändiä olisi huono. Esittäjähän on itse tehnyt tän biisin voidakseen kertoa yhden tarinan omasta elämästään - eikö niin? Ei siis ole tarkoituksenmukaista tarkastella kappaletta irrallisena :peukku:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6425
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Onnea bändille. Parempiakin olisi ollut, mutta tällä mennään.
Toivon heille parasta Wieniin.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja murka »

Mitä tästä opimme: unelmiaan kannattaa aina tavoitella ja pyrkiä toteuttamaan.

Toinen pointti on myös se, että myöskin vammaisten olisi aika tulla ryminällä kaapista ulos myös viisuissa.

Lukittu