Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

audiokahvi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 20 Tammi 2016, 11:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja audiokahvi »

^ ^^
Totuuden ja viisauden sanoja ovat nuo tuossa yllä, kyllä!

- edellisellä sivulla rokkavaat jäsenet Eldar ja Edwina.
Heidå

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja rosetta »

audiokahvi kirjoitti: Edit. kertonet silti miksi PKN edusti meitä viime vuonna tai miksi Saaran musikaalisempaa vaihtoehtoa ei kilpailutettu.
Juurikin tuolla (jotkut) PKN:n kannattajat viime vuonna puolustelivat sen lähettämistä, ettei euroviisuissa musiikillisilla arvoilla ole mitään väliä kuitenkaan (siinä on juuri yksi syy miksi tuo argumentti minua riepoo), joten minunhan ei sitä tarvitse kertoa vaan niiden jotka tällaista argumenttia käyttivät, eli logiikkasi ontuu ja pahasti... :roll: (Olen huomannut saman kyllä aiemmistakin viesteistäsi, eli jätän ne väliin tästä lähtien.)

audiokahvi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 20 Tammi 2016, 11:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja audiokahvi »

rosetta kirjoitti:
audiokahvi kirjoitti: Edit. kertonet silti miksi PKN edusti meitä viime vuonna tai miksi Saaran musikaalisempaa vaihtoehtoa ei kilpailutettu.
Juurikin tuolla (jotkut) PKN:n kannattajat viime vuonna puolustelivat sen lähettämistä, ettei euroviisuissa musiikillisilla arvoilla ole mitään väliä kuitenkaan (siinä on juuri yksi syy miksi tuo argumentti minua riepoo), joten minunhan ei sitä tarvitse kertoa vaan niiden jotka tällaista argumenttia käyttivät, eli logiikkasi ontuu ja pahasti... :roll: (Olen huomannut saman kyllä aiemmistakin viesteistäsi, eli jätän ne väliin tästä lähtien.)
Kaikin mokomin. Hyvää kevään jatkoa sinulle :)
Heidå

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Elämme suurten tunteiden aikaa.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^^ voit audiokahvi toki hokea tuota ns. musadiggarien mantraa, että euroviisuissa ei ole kyse musiikista. Olet kuitenkin väärässä :)

PKN:ä osa perusteli toki sillä, että kyse ei ole musiikista läheteteään sinne PKN. Ja sitten kun lähetettiin, niin todettiin, euroviisuissa ei ole kyse musiikista. Täysi kehäpäätelmä, huomaat kai itsekin. Etenkin kun PKN ei menestynyt.

Vähän eri asia sitten on, että osa PKN:ää lähettämässä olleista oli lähettämässä sitä juuri musiikillisista syistä, minä esimerkiksi. Huomasin viime vuonna, että en voi sille mitään, että maailmassa on musiikillisesti rajoittuneita ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tätä, vaikka kuinka sitä avaisi. En yritä. Mutta tiedän että olen oikeassa :) .
Viimeksi muokannut ta1ja, 10 Helmi 2016, 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

audiokahvi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 20 Tammi 2016, 11:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja audiokahvi »

ta1ja kirjoitti:^^ voit audiokahvi toki hokea tuota ns. musadiggarien mantraa, että euroviisuissa ei ole kyse musiikista. Olet kuitenkin väärässä :)

PKN:ä osa perusteli toki sillä, että kyse ei ole musiikista läheteteään sinne PKN. Ja sitten kun lähetettiin, niin todettiin, euroviisuissa ei ole kyse musiikista. Täysi kehäpäätelmä, huomaat kai itsekin. Etenkin kun PKN ei menestynyt.

Vähän eri asia sitten on, että osa PKN:ää lähettämässä olleista oli lähettämässä sitä juuri musiikillisista syistä. Huomasin viime vuonna, että en voi sille mitään, että maailmassa on musiikillisesti rajoittuneita ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tätä, vaikka kuinka sitä avaisi. En yritä. Mutta tiedän että olen oikeassa :) .
AIka kovaa settiä nytten :)
Jatkakaa!
Heidå

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Elikkäs nytten ei ole aikaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Niin tarkoitin sitä sillä että kaikki on hallussa, että siellä Saaran tiimissä kyllä asiat varmasti analysoidaan tarkalla silmällä jne.

Se voi hyvinkin olla, että siinä koreografiassa oli vielä semifinaali esityksessä ns. sitä tutinaa kropassa, että kun Saara kokisen haastavaksi, että mitenkähän tämä toimii. Nyt siitä on tosi tilanteen tuntuma Saaralla miten se meni. Siitä on videot ja kuvat jne. mistä he näkevät miten se meni jne. Uskon vakaasti, että se on jo täysin samassa muodossaa tai vähän fiksuttanu vieläkin parempi finaalissa, koska se on nyt kerran vedetty ja jos se viellä tuntui Saarasta, että se meni ns. suhteellisen kivuttomasta läpi niin mä oon ihan varma että Saara tiimeineen ns. taikoo siitä finaaliin paremman

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

^ Mutta kun toisen parempi voi olla toisen huonompi. Eli ei ole mitään takeita siitä, että se mikä "Saaran tiimin" mukaan on täydellinen esitys, olisi sitä esim. minun mielestäni.

Vielä yksi asia, mikä mua vaivaa Saaran livessä, on ne voihkaisut. Mun korviin kuulostaa päälleliimatulta eläytymiseltä.

audiokahvi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 20 Tammi 2016, 11:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja audiokahvi »

^
Saaran esitys on analysoitu, eli siitä on tehty kvalitatiivinen (luettu Viisukuplaa) sekä kvantitatiivinen (luotetaan Spotifyn rapsaan) ja tästä on analysoitu nyt että hyvin menee ja torilla tortiloita.
Heidå

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Salka Valka kirjoitti:^ Mutta kun toisen parempi voi olla toisen huonompi. Eli ei ole mitään takeita siitä, että se mikä "Saaran tiimin" mukaan on täydellinen esitys, olisi sitä esim. minun mielestäni.

Vielä yksi asia, mikä mua vaivaa Saaran livessä, on ne voihkaisut. Mun korviin kuulostaa päälleliimatulta eläytymiseltä.
Ei ne ole. Ne ns. voihkausut on suhteellisen tyypillistä Saaran laulamiselle. Niitä kuulee lähes joka keikalla etenkin sellaisen ns. vakava tunnelmaisen biisin kohdalla, jossa vielä tarvitaan isoa ääntä ja äänen voimaa.

Ei tietenkään meinaa sitä, että mikä on Saaran mielestä paras versio olis meidän jokaisen kansalaisen mielestä se paras versio. Niin kuin Saara ennen semifinaalia olevassa videossa sanoi, että ei ole täällä tekemässä musaa miellyttääkseen kaikkia vaan tekee sellaisia asioita ja sellaista musaa ja sellaisia esityksiä, joista hän itse nauttii

Ja tässä UMK:n No Fear biisin esityksessä tulee taas esiin se Saaran kunnianhimoisuus ja sellainen, että hän tykkää pistää itsensä haasteiden eteen ja ei kaihda ottaa riskejä, että minusta on ihan hienoa, että Saara ei mene asioiden kanssa sieltä mistä aita on matalin. Mä ainakin arvostan suuresti tuota Saaran rohkeutta asioiden tekemisen kanssa ja sitä rohkeutta, että hän kuuntelee sydäntään ja tekee päätöksiä sen mukaan mikä itsestä tuntuu parhaalta. Et niinku sanottua vinkkejä, ehdotuksia ja neuvoja ottaa varmasti vastaan ja pohtii niiden pohjalta sitten oman näkemyksensä ja neuvojen ja ehdotusten pohjalta sitä, että mikä tuntuu parhaalta ratkaisulta ja sit kun päättää, että näin tehdään ja näillä mennään sit seisoo sen päätöksensä takana tukevasti.

audiokahvi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 20 Tammi 2016, 11:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja audiokahvi »

Hupzi kirjoitti:Saara ennen semifinaalia olevassa videossa sanoi, että ei ole täällä tekemässä musaa miellyttääkseen kaikkia vaan tekee sellaisia asioita ja sellaista musaa ja sellaisia esityksiä, joista hän itse nauttii
"Kill your darlings" -> ja parempia vaihtoehtoja tilalle, sekä ulkopuoliset korvat, silmät apuun.
Näin niitä hittejä tehdään!
Heidå

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

audiokahvi kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:Saara ennen semifinaalia olevassa videossa sanoi, että ei ole täällä tekemässä musaa miellyttääkseen kaikkia vaan tekee sellaisia asioita ja sellaista musaa ja sellaisia esityksiä, joista hän itse nauttii
"Kill your darlings" -> ja parempia vaihtoehtoja tilalle, sekä ulkopuoliset korvat, silmät apuun.
Näin niitä hittejä tehdään!
Ei se sekään välttämättä ole se oikotie onneen. Siinä voi sitten käydä taas niin, että jos kuuntelee liikaa mitä ympärillä puhutaan ja ehdotellaan niin sieltä tulee niin monimuotoisia ja moni näkemyksisiä ehdotuksia kuin on kuulijoitakin. Et jos liikaa kuuntelee niin se ns. biisien ja musan artistin omaleimaisuus voi kärsiä siis, että ne biisit ei ole niin ku suoraan artisti sydämmestä ja kyllä se kuuluu. Biisi voi olla hyvä, mutta jos sen laulamisessa ei ole artisti sielu ja sydän 100% mukana se kuuluu ja tuntuu. Et minusta se on loistavaa, että Saara tekee asiat itse ja on pitänyt sen oman linjassa ja päänsä musan tekemisessä jne. Kuuluu ja tuntuu, että biisit ja musa ja esitykset mitä Saara tekee niin ovat Saaran näköisia ja ne tulee suoraan ja syvältä Saaran sydämmestä ja sielusta. Se kun näkyy, etää Saara iloitsee ja nauttii siitä tekemisestä ja siitä mitä saa tehdä niin välittyy tällä hetkellä kuuliolle hienosti.

Se että Saara on itse tyytyväinen on minusta kaikkein tärkeintä. Saara ei enää ihan hirveästi tarvi kantaa huolta siitä, että riittääkö sen hänestä tykkäävän kuulian kunnan määrä siihen, että ura pysyy koossa. Kyllä riittää. Se isoin juttu omalla tavallaan mihin vois nyt seuraavia biisejä tekiässä kiinnittää huomiota ja isoja ajatuksia, että millä hän sais puserrettua ja synnytettyä sen Suomen radiossa soivan radiohitin/hittejä, koska kun ja jos ja toivottavasti se biisi syntyy niin Saara saatta aika hetkessäkin pompahtaa isoksikin tähdeksi tässä meidän Suomen maassa

audiokahvi
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 20 Tammi 2016, 11:54

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja audiokahvi »

Nimen omaan radiohittiä tarkoitin.
Heidå

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Toki siihen mahdollisen ja toivotun radiohitin/radiohittien suunnitelemiseen ja pohtimiseen kannattaa käyttää nyt ajatus ja aikaa, koska periaatessä tässä Saaran urassa ei ole enää mitään muuta ns. suurta puutetta, jos sitä nyt puutteksi voi sanoa, mutta hoksannet mikä ajatukseni tuolla on. Kaikki muut palasethan on hyvin paikoillaan. Live-keikat on jo loppuun myynti tason juttuja ja niiden kautta Saara pitää uransa hyvin hengissä ja kaikein muun juttujen kautta mihin on ollut osallisena niin Saaralla ei ole mikään ns. hätä uransa kanssa. Nyt vois ihan oikeasti käytää rauhassa aikaa ja ajatusta ja kuitenkin fiksuja ja mielikuvitus rikkaita aivojaan siihen, että millä se radiohitti nyt tehdään.

Toki ei sitä radiohittiä/hittejäkään voi väkisin lähtä tekemään, että harvoin se mahtaa onnistua sillä tavalla, että nyt mä teen radiohitin, että se pitää tehdä kuitenkin sitä oman tyylistä musaa ja biisejä, mutta Saaralla olis nyt ihan hyvin mahdollisuutta käyttää siihen vähintäänkin hitusen enemmän ajatuksen energiaa, kun uran kanssa ei ole mitään hätää

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2100
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Possu »

Semifinaali vahvisti käsitystä siitä, että kappale ei ole tarpeeksi hyvä. Liian keskinkertainen ja varsinkin kertosäe on mielikuvitukseton. Todella vaikea kuvitella, että tällä taisteltaisiin edes UMK:n voitosta. Sikäli sääli, sillä Saara Aallolla on kaikki työkalut täydellisen viisusetin vetämiseen.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hupzi kirjoitti:Saaralla oli silloin aikanaan syynsä, että se lähetti biisin tuottajalleen ja sanoi että teepäs tälle jotain ja tuottaja teki ja Saaran intuitio sanoi että tää muoto on biisistä on parempi, koska Saara piti sitä ballaadiversiota ns. liian paasaavana.
Tietysti artisti on vapaa tekemään biisinsä kanssa mitä haluaa, mutta saattaapi Saaran syyt ja intuitiot nyt maksaa sen hartaasti tavoittelemansa viisuedustuspaikan.

Akustisessa balladissa Saaran ääni ja laulutaito tosiaan pääsevät oikeuksiinsa. Nykyisessäkin versiossa herkkä alku on parasta. Mutta kyllä tuohon akustiseenkin olisi pitänyt jotain muuta keksiä kuin nimifraasin loputonta toistoa sinne loppupuolelle. Ehkä Saara itsekin näin ajatteli, vei siksi biisin tuottajalle, joka sitten keksi sinne tanssikompin :eeek:

Kyllä hidaskin biisi voi iloa ja voimaa ilmentää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tiedän että turhaa jossittelua jne. tämä on, mutta voi kunpa Saara olisi osallstunut jollain tämän tyyppisellä kappaleella, tässä olisi voinut olla jopa viisuvoittaja: :/


Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

Joo kyllä Saara on enemmän balladien esittäjä kuin uptempojen.

Mutta ihan niin kuin jossain Saara sanoi, että aikoo osallistua UMK:hon niin kauan, että voittaa ja pääsee Euroviisuihin, koska se on hänen unelmansa. Itsekin haluan nähdä Saaran euroviisuissa, mutta en tällä NF:llä, vaikka se muutettaisiin balladiksi. Kertosäe on vaan niin huono ja jankkaava. Tervetuloa takaisin taas vuoden tai kahden päästä. Niinhän Melodivestivaleneissakin samat naamat pyörii niin kauan, ennenkuin saavat edustuspaikan.

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 427
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Oi, olipas hieno kappale toi You had my heart.
Sääli, ettei ole tarjolla tuollaista viisuihin...
Iskee kerralla, eikä tarvi kuunnella montaa kertaa, että oppisi tykkäämään kappaleesta.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^^ & ^ Niinpä, jollain tuon tyyppisellä kappaleella uudestaan jonain toisena vuonna, niin silloin kannatan voittoon minäkin :)

Tässä muuten toinen jossa Saara on minusta parhaimmillaan, vaikka tällä nyt ei toki voisikaan viisuihin osallistua: ;)


Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Saara vaan ensi vuonna uudestaan mukaan. En haluaisi tämän vielä olevan Saaran vuosi. Nyt on potentiaalisempiakin kappaleita mukana. Saaralle vinkiksi, että ensi vuodeksi joku moderni balladi hyvin kansainvälisesti sovitettuna, niin ehkä sitten voisi olla paremmat mahkut pärjätä kansainvälisilläkin areenoilla. :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Eldar
Maistelija
Maistelija
Viestit: 41
Liittynyt: 23 Tammi 2014, 11:21

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Eldar »

Nää esimerkit korostaa, miten väärällä piisillä on nyt liikkeellä, täytyy tosiaan toivoa, että ei voita nyt vaan tulee uudestaan paremmalla kipaleella ja sit ei sössi esitystä liialla yrittämisellä. :tapu: Vaikka ääni ei ole just mun mieleen, niin näissä parissa videossa toimi hyvin ja juuri balladiosastolle kyllä niin sopiva. Ja sen jotenkin huomaa myös esityksessä, että kulkee hyvin kaikki. Tulee mieleen pari vuotta sitten Diandra, jota jotkut piti ennakkosuosikkina, mut apua mikä' piisi ja stailaus. Ei auta vaikka olis ääni ja halua ja kykyäkin, jos kaikki ei natsaa, niin silloin jää vaan tyhjäksi.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Jos on meneillään joku Saaran euroviisuihin jyrääminen, niin balladit jää näkemättä. Tuskin heti ensi vuonna on taas yrittämässä, jos tänä vuonna valitaan.
Varmaankin on haluttu laittaa kisaan "euroviisumainen" versio tuosta No fearista. Onhan siinä selviä viisuelementtejä tansseineen ja rytmeineen.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:Se että Saara on itse tyytyväinen on minusta kaikkein tärkeintä.
Paitsi jos tämä voittaa, niin olen kyllä huolissani, jos siinä vaiheessa on kaikista tärkeintä, että "Saara on itse tyytyväinen". Kun tosiaankin jotain tarttis tehrä.

Oletko Hupzi muuten Saaran sisäpiirissä, alkaa kuulostaa vähän siltä, että "tiimi" kirjoittaa?

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Monesti euroviisuista on jäänyt käteen vain se. että joku on saanut unelmansa toteutettua.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Edwina kirjoitti:Monesti euroviisuista on jäänyt käteen vain se. että joku on saanut unelmansa toteutettua.
Tää on mun mielestä omituista. Monesti viisufanienkin puheissa toistuu, kuinka se ja se pitäisi saada edustajaksi, koska "hän on tehnyt pitkän uran ja hän ansaitsisi sen". Eihän tämä nyt mikään urapalkintokisa ole. ???

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Wadde kirjoitti:
Edwina kirjoitti:Monesti euroviisuista on jäänyt käteen vain se. että joku on saanut unelmansa toteutettua.
Tää on mun mielestä omituista. Monesti viisufanienkin puheissa toistuu, kuinka se ja se pitäisi saada edustajaksi, koska "hän on tehnyt pitkän uran ja hän ansaitsisi sen". Eihän tämä nyt mikään urapalkintokisa ole. ???
Ei todellakaan. :joojoo:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:Se että Saara on itse tyytyväinen on minusta kaikkein tärkeintä.
Paitsi jos tämä voittaa, niin olen kyllä huolissani, jos siinä vaiheessa on kaikista tärkeintä, että "Saara on itse tyytyväinen". Kun tosiaankin jotain tarttis tehrä.

Oletko Hupzi muuten Saaran sisäpiirissä, alkaa kuulostaa vähän siltä, että "tiimi" kirjoittaa?
En ole mitenkään sisäpiirissä.

Niin noh kyl mä sen tiedän että Saaralla ihan täydet mahdollisuudet mennä tälläkin versiolla Viisuihin. Se olisko jollakin muulla versiolla paremmat niin on täyttä spekulointia ja jokaisen yksittäisen ihmisen oman mielpiteen sanomista ja kertomusta. Voi olla et olis ja tai voi olla et ei olis
Viimeksi muokannut Hupzi, 10 Helmi 2016, 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja phale »

ta1ja kirjoitti:Vähän eri asia sitten on, että osa PKN:ää lähettämässä olleista oli lähettämässä sitä juuri musiikillisista syistä, minä esimerkiksi.
Täällä toinen! :peukku: Esimerkiksi itse en ole niin suuri konepopin ystävä, ja viime vuonna ei sitten PKN:n lisäksi kauheasti muuta ollut tarjolla, joten kyllä se oli ihan musiikillisestikin eniten makuuni. Vaikka eihän tätä täällä kukaan tosiaan tunnu uskovan ja pitävän mahdollisena. :roll:

Lukittu