Saara Aalto – No fear

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Saara Aalto – No fear

*****
55
25%
****
40
18%
***
66
30%
**
33
15%
*
25
11%
 
Ääniä yhteensä: 219

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6613
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^^ Juu, täsmälleen sama juttu. Saara voisi ihan vapaasti lähteä edustamaan Suomea ilman Mikaelin mukana oloa. Vaikka biisi on mielestäni pikkaisen liian jankkaava, niin kyllä tätä silti mielellään kannattaisi. Mutta tällä hetkellä tosiaan toivon, että Saaran vuoro ei ole vielä. Joku toinen vuosi sitten ja ehkä hieman paremmalla kappaleella.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Ja hyvällä biisillä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

iiiduli kirjoitti:Saara voisi ihan vapaasti lähteä edustamaan Suomea ilman Mikaelin mukana oloa.
MInä kyllä löydän valikoimasta Mikaelin lisäksi muutaman muun Saaraa pätevämmän edustajan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Rousku kirjoitti: MInä kyllä löydän valikoimasta Mikaelin lisäksi muutaman muun Saaraa pätevämmän edustajan.
Juu, on tänä vuonna muitakin hyviä vaihtoehtoja kuin Mikael.

Avatar
Hartsa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 24
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 20:20

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Toivon, että Saaralle suunnitellaan sellainen hame, jonka voi pitää päällä esityksen loppuun asti.

esmez
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 18
Liittynyt: 21 Helmi 2016, 11:30

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja esmez »

Hartsa kirjoitti:Toivon, että Saaralle suunnitellaan sellainen hame, jonka voi pitää päällä esityksen loppuun asti.
Joo, Saaralla voisi olla joku kevyt mekko koko esityksen ajan. :joojoo: Se alussa oleva mekko on vähän tökerö ja alta paljastuva asu taas ei oikein sovi Saaralle..

Avatar
kasari
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 17:00

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja kasari »

Saara on ja on aina ollut aivan kamala tyrkky. Joka paikkaan tunkee itseään ja valittaa, kun kukaan ei arvosta hänen tekemisiään. Annoin mahdollisuuden Saaralle ja hänen kappaleelleen. Kuullun perusteella olin jopa kannustamassa tätä Tukholmaan, mutta esityksen nähtyäni toivon todella, että tätä ei lähetetä sinne. Kamala sillisalaatti ja en ymmärrä, miksi pitää keikistellä jossain bodyssa ja kiemurrella. Ei toimi.

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2041
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Saara "ikuinen kakkonen" Aalto on myös tänä vuonna ikuinen kakkonen :joojoo:

Magnolia_
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 13
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 11:44
Paikkakunta: Kotka

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Magnolia_ »

Olin todella yllättynyt, kun luin että Saara on mukana. Olen kuunnellut Saaran musiikkia nyt pari vuotta ja hän on yksi lempilaulajistani ja kun vielä kappale ja esitys olivat hyviä, niin Saarallehan minun ääneni menivät. Tuntui, että hän on luultavasti vahvoilla, mutta jännitin silti, kun eihän sitä koskaan tiedä etukäteen miten äänestys loppujen lopuksi menee. Onneksi julistivat sen heti ensimmäisenä, niin ei tarvinnut pidempään jännittää. :mrgreen:

En löytänyt mitään huonoa Saaran esityksestä. Olen vähän ihmeissäni seurannut tätä keskustelua Saaran tanssista. Olenko ihan sokea, kun en huomaa siinä mitään huonoa. :shock: Minusta Saara suoriutui hyvin. Tosin vähän jännitin niitä hänen korkojaan, että älä nyt vain taita nilkkojasi niillä.

Saarasta välittyi minusta ihanan iloinen, positiivinen ja energinen suhtautuminen UMK:hon ja Euroviisuihin, kuten monista muistakin kilpailijoista. :)

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Magnolia_ kirjoitti:En löytänyt mitään huonoa Saaran esityksestä. Olen vähän ihmeissäni seurannut tätä keskustelua Saaran tanssista. Olenko ihan sokea, kun en huomaa siinä mitään huonoa. :shock: Minusta Saara suoriutui hyvin. Tosin vähän jännitin niitä hänen korkojaan, että älä nyt vain taita nilkkojasi niillä.
En minäkään sinäänsä sitä huonona pitänyt,tämä on vain iso foorumi ja monilla on erillaisia mielipiteitä, ja toisten huomautuksesta voi monet muutkin huomata jonkun ärsykkeen.
<3

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1298
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Ei minustakaan Saara ole huono, eikä edes tyrkky. Yrittelijäisyydessään ja monipuolisuudessaan ehkä pikkuisen ärsyttävä joskus, mutta sehän ei liity viisuesitykseen sinänsä.


No fear on minunkin mielestäni sillisalaatti ja live liian krumeluurinen pukutemppuineen ja liian isolla väkimäärällä (eikö?), eikä Saaran laulu jotenkaan pääse syttymään kunnolla. Minäkään en ymmärrä, miksi aasialaisvaikutteet ovat niin kliseisiä, miksei sitten kunnolla jotain?!


Olen ehkä liiankin kriittinen, koska Saarassa on potentiaalia paljon. Josko kolmas kerta sitten toden sanoisi ja kokonaisuus olisi vahvempi. Ei kiitos tällä kertaa.

snakesnape
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 10 Maalis 2013, 22:38

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja snakesnape »

Olen kassa pitänyt aina Saara Aaltoa tyrkkynä. Jotenkin hänen oe,muksestaan ja persoonastaan tulee aina semmoinen teennäinen olo, eikä hänen äänensä yhtään kyllä miellytä minua. Kappale on minusta jumalatontoa jollotusta, eikä siinä No fear- kiekaisusta saa selvää.
kasari kirjoitti:Saara on ja on aina ollut aivan kamala tyrkky. Joka paikkaan tunkee itseään ja valittaa, kun kukaan ei arvosta hänen tekemisiään. Annoin mahdollisuuden Saaralle ja hänen kappaleelleen. Kuullun perusteella olin jopa kannustamassa tätä Tukholmaan, mutta esityksen nähtyäni toivon todella, että tätä ei lähetetä sinne. Kamala sillisalaatti ja en ymmärrä, miksi pitää keikistellä jossain bodyssa ja kiemurrella. Ei toimi.
Juuri tuo kekkulointi ja kiemurtelu bodyssä saa hänestä tyrkyn. Ei kiitos.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Minusta kyllä tuntuu että tämän esityksen on suunnitellut joku ihan muu kuin Saara itse ^

Tämä biisi vaatisi Saaran lisäksi kaksi naistanssijaa tekemään musavideon koreografiaa ja mielummin värimaailmaltaan valaistus ja asut voisi olla hopeata, kulta ei sovi yhtään.
<3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42745
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tekoripset kirjoitti:asut voisi olla hopeata, kulta ei sovi yhtään.
Hopea sopii ikuiselle kakkoselle? (Sori, oli pakko.)
Rise, angel, shine, love!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Magnolia_ kirjoitti: Saarasta välittyi minusta ihanan iloinen, positiivinen ja energinen suhtautuminen UMK:hon ja Euroviisuihin, kuten monista muistakin kilpailijoista. :)
:joojoo:

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1278
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

Illalla tulee taas jostain kumman syystä (en muista kellonaikaa) niin yleltä "ohjelma" jossa näytetään Saaran musavideo. :shock: Haistan jotain mätää. :grr: :heihaloo:
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^ Haistat väärin. Noita UMK-musavideoitahan on pyörinyt Ylen kanavilla koko ajan, ihan tasapuolisesti. Ohjelmaoppaan mukaan tänään tulee myös Sandhjan video, huomenna Stellan, ylihuomenna Einin, Mikaelin, AnnicaKimmon ja Cristalin.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Miten en ollut huomannut, että Saaran esityksellä on youtubessa yli 13 000 katsojaa. Luulin kokoajan, että Mikaelilla on eniten :jupinaa:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Eikös Saaran tuubi tullut jo viikon aiemmin kuin Saaren.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

ritsu89 kirjoitti:Miten en ollut huomannut, että Saaran esityksellä on youtubessa yli 13 000 katsojaa. Luulin kokoajan, että Mikaelilla on eniten :jupinaa:
Saaran UMK-esityksestä on kaksi eri videoa. Toisella 12 400 katselukertaa, toisella 5 600, eli yhteensä rapiat 18 000.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

Toivottovasti se on vain Hupzi joka on painanut todella monta kertaa f5:sta.

koirajokaui
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Helmi 2016, 11:11

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja koirajokaui »

^ Mikä on Hupzi? :mitvit:

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Axell »

^Lue tätä kutjua melko alusta varmaan sivulle 40 niin ehkä se selvenee :heh:

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

koirajokaui kirjoitti:^ Mikä on Hupzi? :mitvit:
Hupzi on (vai oli?) eräs nimimerkki täällä, jonka Saara-fanitus on ajoittain mennyt vähän överiksi. Tykkäsin hänestä silti kaikessa periksiantamattomuudessaan ja tinkimättömyydessään!
Cry him out

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8349
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Nimimerkki, joka fanitti Saaraa n. 700 viestin edestä ja lähti juuri äsken ovet paukkuen Kuppilasta...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5000
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mihin se Hupzi on kadonnut kuppilasta? Hupzi oli parasta kuppilassa pitkään aikaan. <3

Avatar
ritsu89
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 786
Liittynyt: 16 Marras 2007, 22:19

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja ritsu89 »

No juu hieman on keskustelu tyrehtynyt, kun hupzi lähti. Pitääks enää kukaan täällä Saarasta? :lohduton:

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Hometown »

toivo kirjoitti:Mihin se Hupzi on kadonnut kuppilasta? Hupzi oli parasta kuppilassa pitkään aikaan. <3
Hupzi on varmaankin löytänyt nettiavaruudesta, jonkun uuden keskusteluryhmän, jolla uskoo voivansa tehdä enemmän Saaran viisuvoiton hyväksi kuin täällä paukapäisten Mikael-fanien keskuudessa. Hupzi ei luovu taistelusta, varsinkaan nyt, kun lopulliseen koitokseen on aikaa alle viikko.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37132
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olenko ainoa, joka uskoo, että Hupzi on vaikuttanut ihmisten Saara-mielipiteeseen negatiivisesti? Tavallaan hupaizan ironista, kun mietitään, miten paljon hän suosikkiaan oli valmis puolustelemaan ja yritti saada kaikki rakastumaan häneen. :heh: Tämä on vähän tämä sama ilmiö mitä minulla aina, kun jotain kappaletta kehutaan ihan hirveästi. Pakkohan sitä on sen jälkeen alkaa "vihata". :hihi:
And when I cry I cry for both of us.

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Saara Aalto – No fear

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

TomppaJr kirjoitti:Olenko ainoa, joka uskoo, että Hupzi on vaikuttanut ihmisten Saara-mielipiteeseen negatiivisesti? Tavallaan hupaizan ironista, kun mietitään, miten paljon hän suosikkiaan oli valmis puolustelemaan ja yritti saada kaikki rakastumaan häneen. :heh: Tämä on vähän tämä sama ilmiö mitä minulla aina, kun jotain kappaletta kehutaan ihan hirveästi. Pakkohan sitä on sen jälkeen alkaa "vihata". :hihi:
Aivan taatusti. :heh:
Tosin sama ilmiö on kyllä useiden MIkael fanien kohdalla tapahtunut sekä 2013 että tänä vuonna. :mrgreen:

Lukittu