UMK 2016: finaali 27.2.

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Suosikkisi finaalissa?

Saara Aalto – No fear
25
11%
Stella Christine – Ain't got time for boys
6
3%
Eini – Draamaa
14
6%
Mikael Saari – On it goes
117
52%
Annica Milán & Kimmo Blom – Good enough
18
8%
Cristal Snow – Love is blind
6
3%
Barbe-Q-Barbies – Let me out
15
7%
Tuuli Okkonen – Don't wake me up
2
1%
Sandhja – Sing it away
21
9%
 
Ääniä yhteensä: 224

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Ihan realistisen kuuloinen uni :heh:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

TomppaJr kirjoitti:^ Sebalterin valinta Sveitsin viisuedustajaksi piristi aika nopeasti. Kyllä minä ja nimimerkki Samiasd kiukuttelimme toisillemme siellä aika voimakkaasti. :heh:
Emme suinkaan toisillemme, vaan yhdessä. :tosion:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ESC_4ever kirjoitti:miksei Suomi ole mukana samalla asenteella kuin esim. Ruotsi tai Venäjä?
Kuin Venäjä = ostetaan biisit Ruotsista. Juu ei kiitos. Ei se ole rehtiä maaotteluhenkeä.
ESC_4ever kirjoitti:Sekä äänestäjien että raatien kannattaisi ottaa huomioon objektiivisuus, jos Suomen halutaan vaihteeksi pärjäävän viisuissa.
Okei...
ESC_4ever kirjoitti:Duoballadit pärjäsivät hyvin viime vuonnakin - sekä Norja että Viro olivat top10:ssä.
Objektiivisesti tarkastellen siellä oli myös Tshekin duoballadi, joka jäi semiinsä.
ESC_4ever kirjoitti:Mikael Saaren lauluääni on kilpailun paras, mutta nyt olisi hyvä muistaa, että kilpailun pitäisi voittaa paras kappale - ei laulaja.
"Pitäisi" ei ole mitään objektiivista tarkastelua. Objektiivinen tosiasia sen sijaan on, että juryjen jäsenille tässä jonain vuonna (oliko peräti viimeksi?) annettiin ohjeeksi arvioida paitsi kappaletta, myös laulutaitoa ja kokonaisvaikutelmaa. Puhelinäänestäjistä suurin osa tuskin kuuntelee kappaleita etukäteen, vaan on ihan yhden tai kahden katselukerran varassa. Tällöin valintaan vaikuttavat aika olennaisesti myös laulutaito ja show.
ESC_4ever kirjoitti:"On It Goes" voisi viisuissa selvitä finaaliin, mutten usko, että se pärjäisi finaalissa enää, on nääs aika vaikea kappale ja usean kuuntelukerran jälkeen tylsä ja mitäänsanomaton.
Ks. edellä. Sillä ei viisumenestyksen kannalta ole juurikaan vaikutusta, kestääkö kappale kuuntelua. Olet muuten ensimmäinen, jonka kuulen sanoneen, että On it Goes ei kestä. Enemmän olen lukenut kommentteja, joiden mukaan biisi aukesi vasta vähitellen. Olisiko enemmistön mielipide makuasiakysymyksissä se objektiivisempi?
ESC_4ever kirjoitti:Rokkia en äänestä kuitenkaan, koska aluksikin viime vuoden punkin jälkeen haluan Suomen kisakappaleelle positiivisen melodian, "Let Me Out" on aika raskasta loppujen lopuksi.
Mutta kun piti tarkastella asioita objektiivisesti, eikä sinun haluamistesi kannalta.
ESC_4ever kirjoitti:Itse äänestän objektiivisesti "Good Enough", koska se on tyylillisesti sopivin ja melodialtaan miellyttävä voimakas balladi, jonka laulajat hallitsevat suurimmaksi osaksi.
Objektiivisesti eivät hallitse kovinkaan hyvin, Kimmo varsinkaan. Toisaalta objektiivinen tosiasia lienee sekin, etteivät monet tätä huomaa. Ja on sitä huonolla laulannalla menestytty jopa voittoon asti, kun on tehty nätti show ja biisi riittää (esim. 2011)
Rise, angel, shine, love!

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Kiva kun Sandhja on noussut kärkikahinoihin - myös vedonlyöntikertoimet lienevät Sandhjalla laskussa.
Jos Sandhja ottaisi ja voittaisi finaalin, niin ehkä täällä kuppilassakin selvittäisiin ilman veristä jälkipuintia :rauhaa:

lakritsipala
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 80
Liittynyt: 22 Helmi 2016, 11:52

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja lakritsipala »

Vähän alkaa tuntumaan oikeasti siltä, että tuomaristo ratkaisee tämän koko leikin, kun yleisöäänet jakautuvat tasaisesti muiden kilpailijoiden kesken. :mitvit:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

lakritsipala kirjoitti:Vähän alkaa tuntumaan oikeasti siltä, että tuomaristo ratkaisee tämän koko leikin, kun yleisöäänet jakautuvat tasaisesti muiden kilpailijoiden kesken. :mitvit:
Vaan kuin "tuomarit" ovat (kaiketi) lähinnä taviksia, niin luulisi heidän ääntensä jakautuvan vähintään yhtä tavallisesti. Juryäänestys menetelmänä kun vähentää yhtä suosikkia tukevien faniryhmien merkitystä (ts. siinä ei voi pelkästään tykittää ääniä fanittamalleen artistille, vaan pitää sijoittaa kaikki kappaleet järjestykseen).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

viisufantti kirjoitti:Kiva kun Sandhja on noussut kärkikahinoihin - myös vedonlyöntikertoimet lienevät Sandhjalla laskussa.
Jos Sandhja ottaisi ja voittaisi finaalin, niin ehkä täällä kuppilassakin selvittäisiin ilman veristä jälkipuintia
Sandhja voisi olla jopa ns. turvallinen valinta tässä vaiheessa. :miettii:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Iltalehti kirjoitti:Saara Aalto ei pärjää UMK-kilpailijoiden Spotify-vertailussa - Sandhja on selvä ykkönen

Spotify on julkaissut omat tilastonsa siitä, kenen UMK-finalistin kappaletta suomalaiset ovat kuunnelleet alkuviikosta eniten. Musiikkipalvelussa kuuntelijoiden selvä suosikki tuntuu olevan Sandhja, jonka kappale Sing It Away on kerännyt parin viime päivän aikana 23 prosenttia Uuden Musiikin Kilpailun kappaleiden kuunteluista. Iltalehden äänestyksessä Sandhja jäi toiseksi. Spotify-listan toisena on Cristal Snow, jolla on ollut alusta lähtien muun muassa sosiaalisessa mediassa vahva fanikunta. Iltalehden äänestyksessä Love Is Blind -kappaleella kilpaileva artisti jäi neljännelle sijalle, mutta erot ovat pieniä. Spotifyssa Snow'n biisi sai 17 prosentin kuunteluosuuden UMK-kappaleista.

Kolmanneksi eniten Spotify-kuunteluita sai Barbe-Q-Barbies, joka oli myös Iltalehden äänestyksessä kolmas. Mikael Saari sijoittui Spotify-vertailussa neljänneksi, ja Iltalehden äänestyksessä eniten ääniä saanut Saara Aalto keräsi vasta viidenneksi eniten Spotify-kuunteluita. Seuraavaksi listalla olivat Annica Milán & Kimmo Blom, Stella Christine ja Tuuli Okkonen.

Viimeiseksi Spotify-vertailussa jäi hieman yllättäen Eini, jonka vauhdikkaalla disco-meiningillä on ollut oma vankka fanikuntansa ja joka sai myös Iltalehden äänestyksessä vahvan äänisaaliin. Nähtäväksi jää, kumpi lista vastaa enemmän lauantaista lopputulosta.
http://www.iltalehti.fi/viihde/20160225 ... 0_vi.shtml

Mahtavaa jos UMK auttaa tekemään Sandhjan tunnetuksi suurelle yleisölle. Hän voi todella olla voitossa kiinni. :joojoo: Vedonlyönnissä Sandhja on muuten Unibetillä kolmantena kertoimella 4,75 ja Betfairilla neljäntenä kertoimella 9.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Juzu24
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 241
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 21:54

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Juzu24 »

Huomenna muuten YLEX:n aamussa käydään Finaalia läpi ja vieraana on jälkimoderaattori Mikko Silvennoinen.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Aamuisa aivopesu by YLEX ja Mikko Silvennoinen. :roll: Onneksi en kuuntele YLEX:ää tai pahemmin mitään radioasemaa.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37228
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Samiasd kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:^ Sebalterin valinta Sveitsin viisuedustajaksi piristi aika nopeasti. Kyllä minä ja nimimerkki Samiasd kiukuttelimme toisillemme siellä aika voimakkaasti. :heh:
Emme suinkaan toisillemme, vaan yhdessä. :tosion:
Aivan. :rofl: No kyllä me toisaalta toisillemme kiukuttelimme samasta aiheesta, johon toinen kiukutteli takaisin. :miettii: Onpas kiukutella muuten typerä sana.

Oikeasti aika outoa, että ennakkoäänten jälkeen vasta luodaan esiintymisjärkkä. Halutaankohan tällä, että ennakkoäänet saataisiin kumottua varsinaisilla äänillä kunnollisen draamankaaren mukaisesti?
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Juzu24 kirjoitti:Huomenna muuten YLEX:n aamussa käydään Finaalia läpi ja vieraana on jälkimoderaattori Mikko Silvennoinen.
Voisi uteliaisuuttaan kuunnella, mutta verenpaineen äkillinen kohoaminen ei liene hyväksi heti aamusta.
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Mielestäni UMK:ssa ei tänä vuonna ole yhtään todellista huippukappaletta. Mikä kappale tuleekaan valituksi, finaalipaikkakin on hyvä saavutus. Kaikkein paras kokonaispaketti on mielestäni Mikael Saarella. Sitten tulevat Saara, Annica&Kimmo ja ehkä Sandhja. Hekin voivat olla tyytyväisiä finaalipaikasta Tukholmassa. Olen pessimisti ja ennustan Suomelle häntäpään sijoitusta finaalissa, jos sinne edes päästään.
Miten tämä UMK on tällaiseksi mennyt? Biisien taso on hyvin keskinkertainen.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Katinka kirjoitti:Miten tämä UMK on tällaiseksi mennyt? Biisien taso on hyvin keskinkertainen.
Minusta päinvastoin. Biisien taso on vallan mainio! :peukku:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Onko kukaan seurannut noita finalistien snapchatteja tällä viikolla? Millaisia juttuja niissä on ollut?
Onko kukaan kilpailija puhunut, että finaaliesitykseen olisi tulossa jotain muutoksia tai muuta vastaavaa?
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Objektiivisesti eivät hallitse kovinkaan hyvin, Kimmo varsinkaan.
Njaa, tiedä objektiivisuudesta, mutta parhaatkin laulajat epäonnistuvat joskus. Kimmo nauttii kyllä kollegoidensa kesken vankkaa arvostusta laulajana. Tuskin se ihan tyhjästä tulee? Vaikka samapa tuo, näihin asioihin objektiivisuus istuu huonosti. Minusta Kimmo on lajiaan laulaissaan kuulostanut livenä erittäin pätevältä ja mainiolta :miettii: - hallitsee laulamisen suurimmaksi osaksi on minun mielestäni täysin oikeansuuntainen arvio, ei hallitse kovinkaan hyvin selvää liioittelua.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Puutarhuri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1743
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 15:23

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Puutarhuri »

Stargazer kirjoitti:
Juzu24 kirjoitti:Huomenna muuten YLEX:n aamussa käydään Finaalia läpi ja vieraana on jälkimoderaattori Mikko Silvennoinen.
Voisi uteliaisuuttaan kuunnella, mutta verenpaineen äkillinen kohoaminen ei liene hyväksi heti aamusta.
Tuo on kieltämättä terveydelle vaarallinen yhdistelmä. ;-)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^^Täsmennän, että kommenttini koski ainoastaan UMK-semivetoa. (Tai no joo, ehkä viimevuotista Angelo de Nile -mökellystä myös.) Voihan olla, että hän muualla onnistuu.
Rise, angel, shine, love!

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1181
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja pmama »

Rousku kirjoitti:
Objektiivisesti eivät hallitse kovinkaan hyvin, Kimmo varsinkaan.
Olen miettinyt tätä sinun mielipidettäsi Kimmo Blomin laulutaidosta. Olisiko kyse oman kylän pojan dissaamisesta?
Minusta Kimmo on erittäin taitava laulaja, mutta hevitaustansa vuoksi sortuu usein prässäämään ääntä.

Minä taas en voi sietää Mikael Saaren ääntä. Olen Lahdessa nähnyt hänet useita kertoja lavalla, näyttämöllä ja baareissa ja torilla. Aina tulee outo fiilis. En tiedä mihin vastenmielisyyteni perustuu. Kotona meillä on pari, jotka arvostavat Mikaelia laulajana, mutta minulle se tuottaa vaikeuksia. Liian tuttu?

Sori, vähän OT, mutta nämäkin asiat vaikuttavat finaalissa äänestämiseen...

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Stargazer kirjoitti:Onko kukaan seurannut noita finalistien snapchatteja tällä viikolla? Millaisia juttuja niissä on ollut?
Onko kukaan kilpailija puhunut, että finaaliesitykseen olisi tulossa jotain muutoksia tai muuta vastaavaa?
Tuuli sanoi pitävänsä esityksen yksinkertaisena, kuten aiemmin. Muuta ei tainnut mainita.

Annica & Kimmo eivät ainakaan sanoneet mitään, Cristal ei myöskään. Stellaa ja Saaraa en seurannut niin paljoa.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Albin »

ta1ja kirjoitti:
Rousku kirjoitti:Objektiivisesti eivät hallitse kovinkaan hyvin, Kimmo varsinkaan.
Njaa, tiedä objektiivisuudesta, mutta parhaatkin laulajat epäonnistuvat joskus. Kimmo nauttii kyllä kollegoidensa kesken vankkaa arvostusta laulajana. Tuskin se ihan tyhjästä tulee? Vaikka samapa tuo, näihin asioihin objektiivisuus istuu huonosti. Minusta Kimmo on lajiaan laulaissaan kuulostanut livenä erittäin pätevältä ja mainiolta :miettii: - hallitsee laulamisen suurimmaksi osaksi on minun mielestäni täysin oikeansuuntainen arvio, ei hallitse kovinkaan hyvin selvää liioittelua.
Varmaan Kimmo kuulostaa live livenä ihan hyvältä, mutta kun minä sitä viisua haen niin ei ole mitenkään edullista, että kaveri kasvot kireenä yrittää huutaa kuten jossain laulukirjassa on sanottu. (mielikuva) ps. minä en mitään musiikkitermeistä ymmärrä, jokin vain kuulostaa ja näyttää hyvältä kokonaisuudelta. Tästä minä viisuissa pidän. :puna:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

pmyllyma kirjoitti:Olen miettinyt tätä sinun mielipidettäsi Kimmo Blomin laulutaidosta. Olisiko kyse oman kylän pojan dissaamisesta?
Onko Kimmo minun kyläni poikia? Jos, niin en tiennyt. (Cristal taitaa olla, ja hänenkin laulutaitoaan dissaan.)

Olen siis kuullut Kimmolta tasan kaksi biisiä, jotka hyväksyn biiseinä mutta jotka Kimmo vetää häiritsevästi nuotin vierestä. All for Victory ehkä menettelisi teatterilavalla, siellä ei minusta tarvitse laulaa niin puhtaasti. Mutta
Good Enough vaatii enemmän ja hajoaa kakofoniaksi.
pmyllyma kirjoitti:Minä taas en voi sietää Mikael Saaren ääntä. Olen Lahdessa nähnyt hänet useita kertoja lavalla, näyttämöllä ja baareissa ja torilla. Aina tulee outo fiilis. En tiedä mihin vastenmielisyyteni perustuu.
Enpä pidä Mikaelin äänen soundista minäkään, mutta se on makuasia. Minusta ääni kuulostaa siltä että se resonoi vain päässä, ei kunnolla rintakehässä. Naislaulajilla(mme) on sitä usein, miehillä harvemmin. Lisäksi se kuulostaa minusta aina välillä epävireiseltä. Olisiko syynä teatteritausta, ettei ihan samaa vaadita kuin pelkästään laulajilta :miettii:. OiG on kuitenkin laulullisesti jo paljon miellyttävämpää kuultavaa kuin WSBT aikoinaan. Mikael on ilmeisesti tässä välillä kehittynyt :peukku:, ja laulaminen on minusta ihan tarpeeksi hyvää onnistuneen kokonaispaketin osana.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Kumma juttu.. huomenna on jo perjantai ja silti ei ole tiedossa esiintymisjärjestystä. Onko sitä edes suunniteltu vai vedetäänkö lauantaina sitten hätäpäissään vaan joku ratkaisu esim. Mikael Saari aloittaa ja vaikkapa Stella päättää kisan? :eeek:

Hirvein esiintymisjärjestys olisi...

1. Mikael
2. Sandhja
3. Eini
4. Tuuli
5. Barbit
6. Saara
7. Kimmo / Annika
8. Cristal
9. Stella
:rofl:

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1181
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja pmama »

Rousku kirjoitti: Onko Kimmo minun kyläni poikia?
Eikös se Kimmo siellä Tampereen suunnalla vaikuta? Pidän sinua Tampereen alueen ihmisenä (yritän korrektisti ilmaista asian.)

PS. Syntynyt Orimattilassa, eli periaatteessa minun kylän poikii...
Viimeksi muokannut pmama, 25 Helmi 2016, 19:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30912
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

viisufantti kirjoitti:Jos Sandhja ottaisi ja voittaisi finaalin, niin ehkä täällä kuppilassakin selvittäisiin ilman veristä jälkipuintia
Vastalause.

Sandhjan kompromissivoitto (ei raadin eikä yleisön ykkössuosikkina) on kauhuskenaarioni finaalin vähänkään mahdollisista tuloksista. Sandhja kelpaisi kyllä mutta biisi ei riitä. :sorivaan: Tusinapoppia, josta ei jää kertakuulemalla mitään käteen. Useamman kerran kuultuna alkaa toimia kyllä niin kuin käytännössä mikä tahansa valtavirtapoppis. Viisuissa jäisi auttamatta jalkoihin. Jos jostakin voi viisujen tarjonnassa olla varma, mukana on joka vuosi useampiakin kerrasta iskeviä popsävelmiä.

Jos on Saarasta ja Sandhjasta pakko valita, niin mieluummin Saara, jonka tarjoamassa paketissa on sentään jotakin persoonallista ja mieleenjäävää.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Carboni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 23:27

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Carboni »

Zimba kirjoitti:Kumma juttu.. huomenna on jo perjantai ja silti ei ole tiedossa esiintymisjärjestystä. Onko sitä edes suunniteltu vai vedetäänkö lauantaina sitten hätäpäissään vaan joku ratkaisu esim. Mikael Saari aloittaa ja vaikkapa Stella päättää kisan? :eeek:

Hirvein esiintymisjärjestys olisi...

1. Mikael
2. Sandhja
3. Eini
4. Tuuli
5. Barbit
6. Saara
7. Kimmo / Annika
8. Cristal
9. Stella
:rofl:
Tuollahan se edellisellä sivulla luki Andre06 kirjoittamana, ennakkoäänestyksen sulkeutumisen jälkeen. Eli ymmärtääkseni huomenna jossain välissä
2024 Rim Tim Tagi Dim 2023 Cha Cha Cha 2022 Die Together, 2021 Dark Side, 2020 Tears Getting Sober, 2019 Hatrid Mun Sigra, 2018 Higher Ground,
2017 City Lights, 2016 Hear Them Calling, 2015 Grande Amore, 2014 Something Better

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Albin »

pmyllyma kirjoitti:
Rousku kirjoitti: Onko Kimmo minun kyläni poikia?
Eikös se Kimmo siellä Tampereen suunnalla vaikuta? Pidän sinua Tampereen alueen ihmisenä (yritän korrektisti ilmaista asian.)

PS. Syntynyt Orimattilassa, eli periaatteessa minun kylän poikii...
Sallasta jos tässä oman kylän poikia haetaan.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Minäkin epäilin tuota jo aiemmin, että aiotaankohan esiintymisjärjestys tehdä ennakkoäänten perusteella... :apuva:
Siitä sitten tehdään täällä varmaan aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä, kun se viimein tulee... Pelottaa jo.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

pmyllyma kirjoitti:Eikös se Kimmo siellä Tampereen suunnalla vaikuta? Pidän sinua Tampereen alueen ihmisenä (yritän korrektisti ilmaista asian.)
En minä vain tiedä :sorivaan: Ts. Kimmosta en tiedä; itse kyllä myönnän täällä asuvani nykyään.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: finaali 27.2.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artik ... 8.facebook
– Vahva laulu ja tanssi osoittavat kyllä sen, että minut voi lähettää kansainvälisille lavoille, hän toteaa itsevarmasti. Näin sanoi siis Saara Aalto itse :D niin missä se vahva tanssi on? :heh:

Lukittu