Liput

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
Cara
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 53
Liittynyt: 23 Touko 2006, 02:44

Liput

Viesti Kirjoittaja Cara »

Tuo vapaaehtoistyö viisuissa voisi kyllä olla todella kiinnostavaa! Harmillista vaan kun asutaan sen verran kaukana, ettei oikein onnistu. Muuten olisin heti ilmoittautumassa, pääsisi käyttämään kielitaitoa, kun sitä ei työssä niin tarvitse ym.

Mä menin ennen Euroviisuja möläyttämään vanhimmalle lapselle sen perinteisen minkä kuulemma moni muukin on sanonut. Eli "ei kulta, me ei voida mennä tuonne katsomaan oikeasti, se on niin kaukana - mutta jos Suomi voittaa niin ihan varmasti vien sut ensi vuonna". Hups. Suomi voitti. lol
Pays d'amour n'a pas de frontière
Pour ceux qui ont un coeur d'enfant

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Liput

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

tonywerner kirjoitti:Nimimerkki Huilumies kertoi ostaneensa Ateenan metroasemalta lipun 75:llä eurolla.
JukkaV kirjoitti:Niistä mustan pörssin lipuista ei koskaan tiedä, kuinka aitoja ne oikein ovat.
Ainakin nämä olivat aitoja, ja minähän menin katsomoon lipunmyyjien kanssa samassa seurassa :) Lippu oli teknisesti ja graafisesti sen verran kehittynyt, että hankala sitä olisi ollut väärentää.

Oli todella onni, että siinä vaiheessa (aikaa enää tunti) lippujen kaupitteluhinnat olivat samat kuin mitä lipuissa luki. Ties vaikka olisi saanut halvemmallakin, oli 3 myyjää ja vain 1 ostaja?

Sen lipun hinta oli todellakin 75 euroa, se luki lipussa, ja se oli siis piippuhyllyhinta. Ei paha, sanoisin. Hyvin näki kaiken kokonaisuuden ja oli juhlatunnelmassa mukana!
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tärkeintähän on että pääsee tunnelmaan salissa. Ottaa vaikka sitten teatterikiikarit mukaan jos screeniltä tai suoraan lavalta ei näy hyvin. Kotona voi sitten katsoa DVD:ltä lähikuvaa :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

GiveMeWings kirjoitti:Kenraaleihin liput ovat varmasti selvästi halvemmat. Ja niissähän näkee yleensä shown aika samanlaisena, tosin hieman keskeneräisenä, ja tunnelma ei ole aivan sama :roll:
Monessakos oot ollut? :mrgreen: Ei niissä mitään keskeneräistä ole, toisesta kenraalista nauhoitetaan varanauhakin, joka menisi päälle, jos livelähetys katkeaisi. No, puuttuuhan sieltä se tuloksen julistus toki...
Hello Hi!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Liput

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

JuhaUK kirjoitti:Monessakos oot ollut? :mrgreen: Ei niissä mitään keskeneräistä ole, toisesta kenraalista nauhoitetaan varanauhakin, joka menisi päälle, jos livelähetys katkeaisi. No, puuttuuhan sieltä se tuloksen julistus toki...
Anteeksi kun erehdyin kommentoimaan. Uskotaan, että kokemusta löytyy sieltä päin. Mutta ihan vaan kotoa käsin katsottuna. Yleisön mukanaoleminen ei ollut ainakaan Ateenassa samanlaista kenraaleissa. Lavalla varmaan on sama show kuin itse suorassa lähetyksessä. Mutta yleisö oli paljon vaisumpaa. Noin tv:n kertausinserteistä nähtynä sekä videonauhalta. :niinpa:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Liput

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Tomppa kirjoitti: Finaali myytiin loppuun 15 minuutissa, mutta trokarit sitten kärsi nahoissaan,
Mustan pörssin kauppaa voi hillitä monin keinoin.
Keinottelu loppu kokonaan, jos henk.koht lippuun tulostetaan haltijan nimi.

Lippujen väärentämistä voi vaikeuttaa hologrammeilla, ym
Isoimmissa pippaloissa paperiset liput ovat vaihtuneet muovikortteihin, jossa on magneettiraita.
Viimeksi muokannut Cyrano, 01 Heinä 2006, 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Liput

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Cyrano kirjoitti:Saapas näkee mitä lippujen hinnoista ajattelee ne Lordi-fanit, jotka tuskailee kännykkänsä saldorajoitusten kanssa :D
:roll:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Liput

Viesti Kirjoittaja tomato »

Jalkapallon mm-kisojen lipuista ainakin osa myytiin huutokauppaamaalla.
Oisko hyvä idea jos viisuliput pitäs kanssa ostaa huutokaulla?
Was tomi...

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Liput

Viesti Kirjoittaja Horvath »

tomato kirjoitti:Jalkapallon mm-kisojen lipuista ainakin osa myytiin huutokauppaamaalla.
Oisko hyvä idea jos viisuliput pitäs kanssa ostaa huutokaulla?
No ei todellakaan olisi! Hinnat nousisivat kuitenkin pilviin. Voisi olla että sitten jo periaatteesta jäisin kotiin...
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Rusanen
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 17 Syys 2005, 23:01

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Rusanen »

Perheeni varasi jo hotellin 12. päivälle Sokos Hotel Pasilasta  :) Kunhan sitte saa vaan ne liput ostettua maksoi mitä maksoi, mutta eniten pelkään sitä,että liput menee muutamassa minuutissa ja mä ja mun perhe jäävät nuolemaan näppejään.  :eiei: Mä ja mun isä ollaan sellasia viisufaneja, että mä varmaan itkisin koko viisuviikon, sitä että en saanu lippuja  :'( !!
HELSINKI 2007 :suomi:

kaappimörkö
Siemailija
Siemailija
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Touko 2006, 14:42

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja kaappimörkö »

Rusanen kirjoitti: Kunhan sitte saa vaan ne liput ostettua maksoi mitä maksoi, mutta eniten pelkään sitä,että liput menee muutamassa minuutissa ja mä ja mun perhe jäävät nuolemaan näppejään.  :eiei: Mä ja mun isä ollaan sellasia viisufaneja, että mä varmaan itkisin koko viisuviikon, sitä että en saanu lippuja  :'( !!
Myös minun suurin huolenaiheeni on tällä hetkellä se, että saanhan(/kerkiänhän) varmasti ostettua liput ja mitä kauttaa hankin ne.

Avatar
ALTTO
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 02 Huhti 2006, 18:13

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ALTTO »

Ystäväni soitti että haluaa katsomaan viisuja,mutta liput taitaa olla kiven alla.Olisi valmis pulittamaan vaikka 300€ että  pääsee katsomaan!Sanoi että haluaa mut mukaan ehdottomasti!Jo ajatus lämmitti niin paljon kun ystävä sanoi ettei halua mukaan ketään muuta,sai minut ajattelemaan että ei kai mikään raha tuota estä.Tunne ennen kaikkea! :joojoo:
avaa sydämesi mulle tahdon pelkkää hyvää sulle.Mitään piilottaa et sä saa

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Liput

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Siis lipuista taitaa tulla aivan kamala tappelu  :eeek: Musta tuntuu, että mun koko tuttavapiiri, jotka eivät koskaan ole viisuissa olleet, ovat jo nyt kyselleet multa että saanko mä heillekin järkättyä lippuja  :repeilee: Olishan se kiva, jos saisin oman kiintiön  :tapu:
Hello Hi!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Minutkin taviskaverit ovat yrittäneet saada lippuvastaavakseen. Itsekkäästi mulla on vain iso huoli siitä, että mistä saan oman lippuni!  :puna:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Multa yksi duunikaveri jo männä viikolla kyseli, että koska liput tulevat myyntiin. Sanoin, että aikaisintaan loppuvuodesta, mutta taitaa mennä ensi vuoden alkuun. Varoitin vielä siitä, että ne sitten maksavat PALJON, johon hän totesi että ei se mitään, hän alkaa säästää jo nyt. :heh: Toinen duunikaveri taas kertoi tyytyvänsä varmaan niihin kenraalilippuihin, mutta paikalle on päästävä. Onneksi kukaan ei vielä ole yrittänyt nakittaa mua lippuvastaavaksi.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

barbarossa kirjoitti: Minutkin taviskaverit ovat yrittäneet saada lippuvastaavakseen. Itsekkäästi mulla on vain iso huoli siitä, että mistä saan oman lippuni!  :puna:
Sama täällä. "Sä saat sitten hommata meille liput sinne, kun sää tiedät noista asioista...joohan?" Huoh, yhtäkkiä ei enää osatakaan käyttää Lippupalvelua?  ??? :tajutkaa:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ehkä ne luulee että siihen tarvitsee jonkin erityisen viisufanikoodin että saa liput.  :supati:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Marjukka kirjoitti:
barbarossa kirjoitti: Minutkin taviskaverit ovat yrittäneet saada lippuvastaavakseen. Itsekkäästi mulla on vain iso huoli siitä, että mistä saan oman lippuni!  :puna:
Sama täällä. "Sä saat sitten hommata meille liput sinne, kun sää tiedät noista asioista...joohan?" Huoh, yhtäkkiä ei enää osatakaan käyttää Lippupalvelua?  ??? :tajutkaa:
Sama tilanne täälläkin. Yhtä-äkkiä euroviisut ovat tavistutuista ja tuttujen tutuista tosi cool-juttu.  :roll:
Ehkäpä lippujen hinnat hiukan hillitsevät pahinta vouhotusta, joka varmaan muutenkin hiipuu syksyn koittaessa. Tää ei niiku ihan täysillä usko kaikkien tavistuttujen viisuinnostuksen aitouteen...  :stupido:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Vähänpä samaa arvelen minäkin, siinä vaiheessa kun lippujen hintatiedot pärähtävät näkyville voi monen mielenkiinto kadota.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, kyllä se hinta tulee hillitsemään varmasti tavisten innostusta, kun se taitaa aiheuttaa sen, etten minäkään lippua osta  :eiei:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Työnantaja lupasi maksaa matkat ja lipun. En vain haluaisi nähdä ilmettä,
kun vien arvioidun laskelman junamatkoista ja finaalilipusta. Vähän yritin
jo vihjata, että lippu voi maksaa enemmän kuin 20 euroa.  :puna:

Tosin saavun jo alkuviikosta Järvenpäähän ja semifinaaliin tahdon ehdottomasti.
Kesälomasta on yksi jakso varattu viikolle 19 eli loman kannalta asia on järjestyksessä.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Elatusmaksuista menee joka kuukausi säästöön 40€, mutta eihän se tarpeeksi ole. Viisuihin mennessä olisi kasassa 400 euroa, mutta liput pitäisi ostaa kuitenkin jo ennen sitä. Noh, äitee on sitä varten auttamassa ja kyllä minä ne sitten maksan takaisin. Täytyisi pitää palaveri asiasta. Finaali ja semi pitää päästä katsomaan, kenraaleja rahatilanteen mukaan.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jos työt jatkuu opiskelujen sijaan, niin varmasti tulen yrittämään saada liput finaaliin sellaiseen paikkaan, josta näkee lavalle. Tai sitten vois onkia Hjalliksen kännykännumeron tietoonsa ja kysellä, josko saunasta käsin pääsisi kattomaan. Mutta kuten sanottu, yritän päästä, jos työt jatkuu ja rahaa tulee tällöin tilille tasaiseen tahtiin (ja vielä sopivasti). Kalliitahan nuo liput näyttävät olevan, mutta tämä saattaa olla Once in a lifetime experience.... ainakin Suomen maaperällä. :)
Viimeksi muokannut The_Sipi, 05 Heinä 2006, 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Kuka mun liput maksaa? Mä oon ihan köyhä ja vielä kun vanhemmat ovat luvanneet ajokortin 18v. - lahjaks, niin ei niiltäkään taida rahaa tippua  :eiei:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jaalo, kannattaa alkaa säästää jo nyt. Laitat joka kuukausi pikku summan säästöön, kyllä siitä sitten saa sen verran rahaa että edes jonkinlaiset liput saat. :hali:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tsukinokawa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1265
Liittynyt: 12 Elo 2004, 14:20
Paikkakunta: jpää

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja tsukinokawa »

päätin laittaa puolet synttärirahoistani (yleensä saan rahaa silloin) säästöön ja sitten pistän pikkurahaa joka kuukausi säästöön.

toivottavasti saan semifinaaliin ja finaaliin liput, sekä harjoituksiakin olisi kiva päästä seuraamaan mutta en tiedä riittääkö yksi lippu seuraamaan kaikkia harjoituksia vai pitääkö ostaa niin monta lippua, kuinka monta haluaa mennä katsomaan,
sekä tietenkin jotain tavaraakin olisi kiva saada.

ellei isä suostu maksamaan mulle niitä lippuja (no jos suostuu niin varmaan hänen sydänmensä tulee itkemään verta )

yhä mietin johonkin euroviisuklubiin liittymistä, mutta mietityttää vaan mihin niistä liittyä ja pystynkö käymään järjestetyissä tapahtumissa (haluaisin ainakin joissakin käydä).
Trust me, my love
You live within me
So I'll never
Say good-bye to you

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Jaalo kirjoitti: Kuka mun liput maksaa? Mä oon ihan köyhä ja vielä kun vanhemmat ovat luvanneet ajokortin 18v. - lahjaks, niin ei niiltäkään taida rahaa tippua  :eiei:
Älä välitä, en mäkään pysty lippuja ostamaan pienestä työttömyyskorvauksestani. Kun yksin elää ja kaikista peruskuluista itse vastaa ja siinä sivussa elättää nuo elukat, niin ei siitä jää säästöön. Kun pitäisi se digiboxikin pystyä ostamaan, tai loppuu telkkarin katsominen ensi kesänä.

Mutta mä olen sopeutunut ja hyväksynyt sen, että lippuihin ei ole varaa. Asiat on pantava tärkeysjärjestykseen ja niin rakkaita kuin viisut mulle onkin, niin nyt ne jää jonon hännille. That's it!
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Hazelille pienet.  :hali:

Sanon tämän nyt tässä yleisesti, vaikka ehkä voisi olla parempi lähettää yksäriä. Mutta minä rakastan Hazelin tapaa suhtautua tähän asiaan. Rehellinen, konstailematon ja oma itsensä.  :hali:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Voi kiitti Jonsi  :). Sitä on jo niin monta kertaa päähän potkittu, ettei tämä nyt mun maailmaani kaada.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Liput

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Jos jollekulle täällä lipun viisuihin soisin, niin kyllä yksi niistä ihmisistä olisi Hazel  :hali: Jonsin kanssa samaa mieltä ehdottomasti :)
Raipatirai

Lukittu