Vs: Suomi 2007: Finaali

ESC 2007 -arkisto.
Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja daa »

Ja miten helkutissa LOVEX voi tulla vasta kolmanneksi!??! Hävitä THUNDERSTONELLE!!!???  :pyssyohimolla:
Olisiko kenties voittanut ilman superfinaali-systeemiä?!? Saammekohan koskaan tietää..  :multiraivo: :jumankauta: :synkka:
Life Looks Better in Spring

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Tulokset; Karsintakierros:

1.  "Leave me alone"  Hanna Pakarinen  17,7 %
2. "Anyone anymore" Lovex 15,8 %
3. "Face in the mirror" Thunderstone 11,5 %
4. "Take a chance" Laura 9,4 %
5. "Rock 'n' Roll Dreams" Jann Wilde & Rose Avenue 8,3 %
6. "Olet uneni kaunein" Johanna Kurkela 8,1 %
7. "Plane away" Humane 7,1 %
8. "Tietäjä" Katra 5,5 %
9. "Left my heart behind" Kentala 5,3 %
10. "Levitä siivet" Jukka Kuoppamäki 5,0 %
11. "Musta sulhanen" Jani & Jetsetters 3,7 %
12. "See the signs" Beats and Styles 2,6 %
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja daa »

En tiiä mitä teen jos Islanti ei pelasta tätä iltaa  :parku: hätää kärsimässä  :parku:
Life Looks Better in Spring

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

tuulia kirjoitti: Ja mitä se tekstiviestikohu on? Minä äänestin useampaan kertaan Lovexia, enkä saanut minkäänlaista paluuviestiä, että ääni olisi perille mennyt. Pitikö tulla joku ilmoitus viestin perillemenosta  :miettii: ?
MITÄ? Oisko siitä pitäny tollanen saada???  :shock: :shock: :shock:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

nkorppi kirjoitti: Jos Hanna laitettaisiin käsi raamatulla tunnustamaan että mitä ajattelee kappaleestaan, niin voisiko edes Hän pitää tuota oikeasti hyvänä kappaleena?

Nimittäin luulin ennen näitä karsintoja, että Hannalla on edes jotain tyyliä... kunhan saa paremmat biisit ja paremmat stylistit.

En luule enää. Kappale oli ehdottomasti kisailemassa kilpailun paskimman biisin kunniasta -- luulin, että melkein kaikki olivat samaa mieltä. On se rumaa, että pelkällä nimellä voi voittaa.
Juuri náin! En itse ainakaan muuta syyta keksi, miksi tata aanestettiin koska kappale on niin mitaansanomaton. Tiedatteko mita tulee kaymaan? sitten kun naytetaan kooste finaalin kaikista biiseista ja aanestys voi alkaa. Hannan biisin kohdalla ihmettelee porukka: "oliks siella tommonenki? olin jo unohtanu"
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Alexander »

ois kyllä vähän parempi sitten miksata tää biisi soundiltaan uuteen uskoon. jotain koukkuja, kiitos! :stupido: vaikka tuskinpa tuo auttaa, masentava paatos tämä silti on. ja euroviisuissa msentavat paatokset eivät KOVIN usein ole niitä menestyjiä :hiips:

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Wadde kirjoitti:
tuulia kirjoitti: Ja mitä se tekstiviestikohu on? Minä äänestin useampaan kertaan Lovexia, enkä saanut minkäänlaista paluuviestiä, että ääni olisi perille mennyt. Pitikö tulla joku ilmoitus viestin perillemenosta  :miettii: ?
MITÄ? Oisko siitä pitäny tollanen saada???  :shock: :shock: :shock:

Voisko tassa viela olla toivoa? kaikkia aania ei oo laskettu ja jalkikateen julistetaan lovex voittoon? *toiveajattelee* Taalla oli muillakin ongelmia? oliko hannaa aanestaneilla ongelmia?
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Toivoin Lovexia, mutta Hannakin käy, mutta onneksi TS ei päässyt.. Ja kuka hullu on mennyt äänestämään Lauraa noinkin ahkerasti? 4. eniten ääniä, no huhhuh, se akkeli on jo nähty. :repeilee:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
helmi7
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 16 Touko 2006, 19:33

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja helmi7 »

Voi itku  :vollotus: kyllä nää kaikki valinnat juontajista edustajiin oli tällä kertaa pettymyksiä :tajutkaa: Hirveesti tullut tämmöistä työstetävää tänä vuonna  :niinpa:
Jos idea ei tunnu aluksi järjettömältä, toivoakaan ei ole -Albert Einstein-

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

No mä äänestin tekstarilla ja ajattelin et se meni perille mutta ei mulle kyllä mitään vahvistusta tullu  :raaps: :raaps:

Ja siis Lovexia äänestin.

Mutta onko se fakta että sellaisen viestin piti tulla?
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Liz »

Jari Sillanpää -ilmiö toistui, HYVÄ SUOMI, näin sitä virheistä opitaan. Nyt me olemme tukevasti menestyksen tiellä. Vaatteidenvaihto lavalla, tuulikoneet, tylsää pop-rockia vetävä naisartisti. Mitähän muuta omaperäistä Hannalle vielä keksittäisi Helsinkiin. Miten olisi, jos tuo luikauttaisi vaikka viimeisen kertosäkeen suomeksi?

Tältä siis tuntuu olla häviäjä. Kyllä syö naista. Tämä junttikansa kulkee kuin pässi narussa. "Hannan naama on lehdessä. Sehän olisikin hyvä edustaja Suomelle, se on niin kiva likka ja kun se on voittanut sen idoli-kisankin. Sillä on varmaan ihan kiva kappalekin. Äänestetään Hannaa!".

Ja Alma Medialle palkinto Hannan puffauksesta.

Muistakaa ihmiset Lordia lämmöllä - sama ei toistu enää ikinä. Kansallamme on juuri sellainen edustaja kuin se ansaitsee ja nyt olemme takaisin siellä ojassa jossa paikkamme on.

Tähänkö tämä kaikki viisuhuuma nyt lopahti  :parku:  Olisi ollut niin ihanaa kotikisoissa olla täysillä edustajamme tukena ja tuntea ylpeyttä ja vieläpä odottaa menestystä.
En uskalla edes mennä kurkkaamaan, miten ulkomaalaisilla foorumeilla on edustajastamme riemastuttu.

:parku: KAIKKI ON PILALLA :parku:

:vaara: :vaara: :vaara:

Niin muuten, minäkin uskon että Thunderstone ja Lovex söivät toistensa ääniä. Kolmen artistin superfinaali oli hanurista - syvältä sieltä.      

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Daa, kyllä siellä ESCtodayn sivuilla Lovex lytättiin ainakin ihan täysin, itse show'n aikana, ehkä sitten kiinnitin juuri niihin kommentteihin enemmän huomiota kun se oli oma suosikki...  :( Enkä sen jälkeen siellä käynyt kommentteja katsomassakaan, kun tuo otti niin päähän...
Viimeksi muokannut rosetta, 17 Helmi 2007, 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja tomato »

Lovexin levy-yhtiö olis luultavasti panostanut viisun promoamiseen euroopassa ja kunnon musavideoon. Samaa on vaikea kuvitella Hannan kohdalla käyvän :/
Was tomi...

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

rosetta kirjoitti: Daa, kyllä siellä ESCtodayn sivuilla Lovex lytättiin ainakin ihan täysin, itse show'n aikana, ehkä sitten kiinnitin juuri niihin kommentteihin enemmän huomiota kun se oli oma suosikki...  :( Enkä sen jälkeen siellä käynyt kommentteja katsomassakaan, kun tuo otti niin päähän...
Olin viime vuonna finaalin aikoihin siella chatissa ja siella EI KUKAAN tykanny lordista. esityksen jalkeen tuli vaan haukkuja. Ne oli ihan allikalla kun se sitten voitti. unohda se esctoday, ystavan neuvo  ;)
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja minnie »

Jonnu NL kirjoitti:
minnie kirjoitti: NO MÄ ÄÄNESTIN LOVEXia!!! Mut ne mun tekstari äänet näkyy vasta 23.00 jälkeen ja viimisin tekstariääni näkyy huomenna 3.33, et sillee! :stupido:

En ymmärrä en, joku mättää ja pahasti. :eiei:
ne siella ylella tahto et hanna voittaa, tas on joku salajuoni, koska lovex sijottu hienosti kaikissa gallupeissa. harmi et sun aanet meni hukkaan  :eiei:
:hali: Niin HARMI! Mä epäilen tätä äänestyshommaa nyt SUURESTI. :miettii: Outoa on...Vitsailin viime kuussa, että "ne koittaa leipoo Hannasta viisuvoittajaa keinolla millä hyvänsä" ja siltä se tosiaankin on vaikuttanu nyt kun tätä "show"ta on kattellu: Hanna lähes kaikissa mahdollisissa Suomen ohjelmissa viimiset pari kuukautta...silti kansa suurimmalta osin toivo ja odotti sekä kannatti Lovex:a. :roll:
:sorivaan: Toistan: Joku mättää ja pahasti! :joojoo:

Jos noi mun äänet ei kerta kerenny tuohon laskentaan mukaan, niin en voi olla ainut jolle niin kävi. Kuinkahan paljon Lovex-ääniä jäi laskennasta tuon teknisen"outouden" vuoksi pois, kysyn vaan?? Joten, ehdottaisin tulevaisuudessa uudistusta tähän tekstari/puhelin äänestykseen, siten, että tulos julkistettaisiin seuraavana päivänä, jolloin KAIKKI äänet ovat varmasti mukana lopullisessa tuloksessa.  :megafoni: Kuuleeko YLE! Hohoi!

Tuulia ja Wadde:
Jos teidän kännykässä on se toiminto olemassa, josta näkee koska viesti on lähetetty ja koska se on perillä eli toimitettu. Mulla näyttää päivämäärän, kellonajan sekunnin tarkkuudella. Ja tosiaan kuusi viestiä laitoin tässä kolmen edustajan äänestyksessä Lovexille, jotka on toimitettu alk. 23.00 ja viimisin tosiaankin huomenna eli tarkalleen 18.2 klo 3.33. Mut se siitä sitten... :hiips: en vaan luota enää näihin äänestyksiin, enkä tulokseenkaan usko.
Viimeksi muokannut minnie, 17 Helmi 2007, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Big me
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 19:55

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Big me »

Liz kirjoitti: Mitähän muuta omaperäistä Hannalle vielä keksittäisi Helsinkiin.      
Kysytään Lauralta tai Nina Åströmiltä neuvoja?
Shake it - Röykkyytä sitä!

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Liz kirjoitti: Niin muuten, minäkin uskon että Thunderstone ja Lovex söivät toistensa ääniä. Kolmen artistin superfinaali oli hanurista - syvältä sieltä.      
Tuo on hyvä havainto :cool:. Jos superfinaalissa - kukahan senkin on keksinyt  :roll: ? - olisi ollut Thunderstonen tilalla vaikka Laura (sekin olisi ollut Pakarista parempi  :joojoo:), niin uskon että Lovex olisi silloin voittanut!
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Olin viime vuonna finaalin aikoihin siella chatissa ja siella EI KUKAAN tykanny lordista. esityksen jalkeen tuli vaan haukkuja. Ne oli ihan allikalla kun se sitten voitti. unohda se esctoday, ystavan neuvo
OK, Jonnu NL ;) Kyllä siellä aika negatiivista porukkaa tuntui olevankin... Ei nyt tosin kaikki. Yksi Hanna-fani siellä ainakin lupasi äänestää Suomea finaalissa, mutta toivottavasti ei jää ainoaksi ääneksi...

Mitenköhän tästä nyt selviää... Viisuinnostus aika kadoksissa, kuten ajattelinkin käyvän ellei Lovex voita...  :(
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Wadde »

minnie kirjoitti: Joten, ehdottaisin tulevaisuudessa uudistusta tähän tekstari/puhelin äänestykseen, siten, että tulos julkistettaisiin seuraavana päivänä, jolloin KAIKKI äänet ovat varmasti mukana lopullisessa tuloksessa:megafoni: Kuuleeko YLE! Hohoi!
Niin, eikös näin tehdä esimerkiksi American Idolissa jossa annetaan ihan hemmetisti ääniä. Oon samaa mieltä, tää äänestyshomma kusi. Siis ihan varmasti.


:hiips:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Jussi
Maistelija
Maistelija
Viestit: 40
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 15:52

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jussi »

tomato kirjoitti: Lovexin levy-yhtiö olis luultavasti panostanut viisun promoamiseen euroopassa ja kunnon musavideoon. Samaa on vaikea kuvitella Hannan kohdalla käyvän :/
Hannallahan on sama levy-yhtiö kuin Lordilla, joten en näe miksi SonyBmg ei tänä vuonna panostaisi kuin viime vuonna.
'Mission Completed'

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Pitäisiköhän kuppilan taholta ottaa yhteyttä YLE:en, noiden tod.näk. laskematta jääneiden äänien suhteen..?
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Jussi kirjoitti:
tomato kirjoitti: Lovexin levy-yhtiö olis luultavasti panostanut viisun promoamiseen euroopassa ja kunnon musavideoon. Samaa on vaikea kuvitella Hannan kohdalla käyvän :/
Hannallahan on sama levy-yhtiö kuin Lordilla, joten en näe miksi SonyBmg ei tänä vuonna panostaisi kuin viime vuonna.
Koska Hannalla on niin paljon paskempi biisi kuin Lordilla ja levy-yhtiönkin täytyy tajuta että tuolla ei maailmaa valloiteta. Lovexiin olisi uskoneet levy-yhtiötkin, kun uskovat ilman viisuvoittoakin.

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Mulla oli pieniä ongelmia puhelinäänestyksen kanssa, kun soitin puhelu katkesi melkein heti eikä ääntä varmaankaan rekisteröity. Näin kävi 5 kertaa, äänestin 20-25 kertaa...
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Wadde kirjoitti:
minnie kirjoitti: Joten, ehdottaisin tulevaisuudessa uudistusta tähän tekstari/puhelin äänestykseen, siten, että tulos julkistettaisiin seuraavana päivänä, jolloin KAIKKI äänet ovat varmasti mukana lopullisessa tuloksessa:megafoni: Kuuleeko YLE! Hohoi!
Niin, eikös näin tehdä esimerkiksi American Idolissa jossa annetaan ihan hemmetisti ääniä. Oon samaa mieltä, tää äänestyshomma kusi. Siis ihan varmasti.


:hiips:
Mie myos, vaikka en voinu edes aanestaa. mut en silti suostu uskomaan etta thunderstrom olisi voinut saada enemman aania kun lovex. samantien kuoppamaki ois voinu voittaa.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Liz »

Big me kirjoitti:
Liz kirjoitti: Mitähän muuta omaperäistä Hannalle vielä keksittäisi Helsinkiin.      
Kysytään Lauralta tai Nina Åströmiltä neuvoja?
Tehdään niin. Siltsilläkin olisi varmaan hyviä vinkkejä takataskussa.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

wigwam kirjoitti: Mulla oli pieniä ongelmia puhelinäänestyksen kanssa, kun soitin puhelu katkesi melkein heti eikä ääntä varmaankaan rekisteröity. Näin kävi 5 kertaa, äänestin 20-25 kertaa...
ja keta aanestit?
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Big me kirjoitti: Kysytään Lauralta tai Nina Åströmiltä neuvoja?
Hannan kappaleesta ei voi edes puhua samana päivänä kuin Lauran tai etenkään Nina Åströmin. Molemmissa oli kunnon koukkuja, tyyliä ja musikaalisuutta. Hannan kappaleessa ei ole yhtään mitään.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mä lähetin tekstarina ääneni sekä ennakkosysteemissä, että nyt lähetyksen aikana, eikä mulle tullut millään kerralla mitään vahvistusviestiä    :raaps:  

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Jonnu NL kirjoitti:
wigwam kirjoitti: Mulla oli pieniä ongelmia puhelinäänestyksen kanssa, kun soitin puhelu katkesi melkein heti eikä ääntä varmaankaan rekisteröity. Näin kävi 5 kertaa, äänestin 20-25 kertaa...
ja keta aanestit?
Se on salaisuus.  :mrgreen:  Mutta se EI ainakaan ollut Hanna.
www.sodadream.is
Dare to Dream

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Suomi 2007: Finaali

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Wadde kirjoitti: Mä siirrän katseeni Ruotsiin ja The Arkiin  :joojoo: En tosin tiedä mitä teen jos sielläkin valitaan väärin...
Täällä tehdään samoin  :'(

Lukittu