Vs: Lovex

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Lovexin kappaleista

Anyone anymore
108
87%
Wild and violent
16
13%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aamu »

JeSSSe kirjoitti: kyllä tämä Jessssssse oli ja on Johanna Kurkela-fani, muttei Johannaa ihan niin kärkkäästi kuitenkaan fanitellut voittoon läheskään joka viestissä ja aiemmat Lovexia kohtaan kohdistuneet viestit oli kyllä mun mielestä oikeutettuja.
No ainoa joka minusta meni yli oli nkorppi, joka tosiaan inhoaan osoitti melkein jokaisessa viestissään. Mutta halusin vain osoittaa että kyllä niitä löytyy muistakin kuin Lovexin kannattajista, joita sitten taisi olla tällä palstalla eniten (se varmaan sitten ärsytti monia). Haluaisin jo oikeastaan niitä nimiä, ketä tarkoitetaan sillä että on menty muihin ketjuihin morkkaamaan muita ja kehumaan Lovexia. En nimittäin itse huomannut sen kummempaa eroa Lovexin kannatajissa kuin muissakaan. Joka ryhmään mahtuu kaikenlaisia tyyppejä, ja isompaan ryhmään sitten aina enemmän.
JeSSSe kirjoitti: Mä en voi tajuta miten te hehkuttajat ette huomaa sitä järkyttävän huonoa englannin ääntämistä (tai sitten se on se laulutapa mikä tekee siitä sellaisen ettei saa selvää). Sitä minä kritisoin kovaan ääneen myöskin LoveXin voiton pelossa..
Juu, onhan näitä asioita mistä ei tykätä. Minulla oli sitten muista kilpailijoista sellaisia ajatuksia jotka ärsytti enemmän. Nämähän on aina mielipidekysymyksia. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja kolmas pojasta.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Aamu kirjoitti: Kuules nyt Timoteus, jos SINÄ et näe Lovexin potentiaalia, niin se ei tee siitä automaattisesti totta. Me jotka sen näimme olimme oikeutettuja kannustamaan suosikkiamme. Edelleenkään sitä ei voi varmuudella tietää olisiko se Lovex voittanut vai ei, joten ei voi myöskään sanoa että se fanatismi oli aiheetonta. Ja jos joku kappale saa aikaan fanatismia, niin eiköhän se ole sen silloin ansainnut. Tässä olla kuitenkaan mitään räjäyttämässä vaan kannustamassa euroviisusuosikkiamme, joten vertauksesi ontuu pahasti.
Vertaus oli kärjistetty mutta ei se onnu ollenkaan. Sillä oli tarkoitus tehdä selväksi hyvin yksinkertainen pointti mutta hyvin yksinkertaisten pointtien selväksi tekeminen onkin näemmä hyvin monimutkaista. Johan minä sanoin, että fanaattisuuden aiheettomuus tai aiheellisuus on aina subjektiivista. Vain sen halusin vertauksellani tuoda esiin. Jopa aivan kristallinkirkkaassa aiheettoman fanatismin tapauksessa aiheettomuus on subjektiivista ja fanaatikkojen itsensä mielestä heidän näkemyksensä on oikeutettu. En voi siis todistaa aiheetonta fanatismia aiheettomaksi, koska en voisi todistaa sitä kristallinkirkkaassakaan tapauksessa. Fanatismin aiheettomuus on mielipiteeni. Muuksi en sitä ole väittänyt.

Vertauksessani ei sanottu, että Lovexin menestyminen Helsingissä olisi ollut yhtä todennäköistä kuin lentävän spagettihirviön olemassaolo tai että yhtyeen karsintavoitto olisi ollut yhtä haitallinen asia kuin Eduskuntatalon räjäyttäminen. Jos vertauksesta sellaisia luit, niin ne tulkinnat teit sitten omassa päässäsi.

Aamu kirjoitti: Sinulla on tainnut sitten olla jotkut Lovex.hatered-lasit päässä jos olet vain tuollaista nähnyt.
Tai sinulla Lovex.lovelove-lasit päässä, jos et nähnyt?
Aamu kirjoitti:Ihan turha väittää, että jotkut Lovex-fanit olisivat nyt yhtäkkiä se palstan paskin ja alhaisin osa.
Et sitten edes Hanna-ketjua ole karsinnan ratkeamisen jälkeen seurannut? Niin masentavaa kirjoittelua en muista täältä ikinä lukeneeni.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30790
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Aamu kirjoitti: Haluaisin jo oikeastaan niitä nimiä, ketä tarkoitetaan sillä että on menty muihin ketjuihin morkkaamaan muita ja kehumaan Lovexia.
Niitä et saa, koska toisaalta en halua eskaloida tilannetta enempää ja koska ne mainitakseni minun pitäisi myös kaivaa vanhat viestit esille. Siihen ei mielenkiintoni todellakaan riitä, minkä alun alkaenkin totesin. Halusin vain tuoda tässä ketjussa esille, että vahingoniloon saattaa olla syynsäkin, ja että tämä Lovexin kohtelun sureminen on aika kornia siihen nähden, mitä karsintavoittajasta täällä samoihin aikoihin kirjoiteltiin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:megafoni: Huomenta Suomessa Theo & Vivian !

huomenna 21.2 klo 8.48

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja kwak »

gentedimare kirjoitti: Kuva
Mistä lähtien Klodvig (oikealla) on ollut Lovexissa? :shock: :raaps: ;)
Keep your head high above the water

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja WandA »

Katsoin juuri itse samaa.. Jaksaisipa sitä nousta!  :draamaa: Iltaa, Suomi kelpaisi paremmin..
Viimeksi muokannut WandA, 20 Helmi 2007, 23:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liz »

Finnish kirjoitti: :megafoni: Huomenta Suomessa Theo & Vivian !

huomenna 21.2 klo 8.48
Kiitos tiedosta!!  :hali:
Kauheaa jos sen olisi missannut  :D

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Timoteus kirjoitti: Vertaus oli kärjistetty mutta ei se onnu ollenkaan. Sillä oli tarkoitus tehdä selväksi hyvin yksinkertainen pointti mutta hyvin yksinkertaisten pointtien selväksi tekeminen onkin näemmä hyvin monimutkaista. Johan minä sanoin, että fanaattisuuden aiheettomuus tai aiheellisuus on aina subjektiivista. Vain sen halusin vertauksellani tuoda esiin. Jopa aivan kristallinkirkkaassa aiheettoman fanatismin tapauksessa aiheettomuus on subjektiivista ja fanaatikkojen itsensä mielestä heidän näkemyksensä on oikeutettu. En voi siis todistaa aiheetonta fanatismia aiheettomaksi, koska en voisi todistaa sitä kristallinkirkkaassakaan tapauksessa. Fanatismin aiheettomuus on mielipiteeni. Muuksi en sitä ole väittänyt.
No jos mennään tuolle linjalle, niin kaikkien jotka uskoivat oman suosikkinsa paremmuuteen voidaan katsoa sortuneen aiheettomaan fanatismiin. Se, että käytät sitä juuri meihin lovexin kannattajiin liittyen kertoo sen ettet osaa arvostaa meidän makuamme. Ei tulisi ihan heti mieleen haukkua jonkun kannattajat fanaatikoiksi vain koska itselläni on erilainen maku.

Timoteus kirjoitti:
Aamu kirjoitti:Ihan turha väittää, että jotkut Lovex-fanit olisivat nyt yhtäkkiä se palstan paskin ja alhaisin osa.
Et sitten edes Hanna-ketjua ole karsinnan ratkeamisen jälkeen seurannut? Niin masentavaa kirjoittelua en muista täältä ikinä lukeneeni.
Jaha. Vai se on sitten vain Lovexin kannattajien vika?

Mua alkaa nyt ihan tosissani ärsyttää tällainen lovexin kannattajien kollektiivinen morkkaaminen. Tätä MINÄ kutsuisin aiheettomaksi fanatismiksi.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aamu kirjoitti: Mua alkaa nyt ihan tosissani ärsyttää tällainen lovexin kannattajien kollektiivinen morkkaaminen. Tätä MINÄ kutsuisin aiheettomaksi fanatismiksi.
Ei välitetä noista kirjoituksista enää. Ne on parempi jättää huomioimatta. Jos joku haluaa tänne päivä päivän jälkeen käydä laittamassa morkkauksensa niin siittä vaan! Parasta jättää ne kommentoimatta niin eiköhän se lopu!

Me Anyone Anymoreen ihastuneet tiedämme kyllä oman mielipiteemme ilman että sitä ruvetaan väittämään turhaksi hehkutukseksi!

GO LOVEX GO, Ensi vuonna uudestaan!!  :peukku:

Is there anyone anymore ja sitten lähtee välisoitto ja kansa hurraa  :tapu:
Voidaanhan me jorata sen tahtiin omassa olkkarissa ja kuvitella olevamme Hartwall Arenalla tuhansien muiden kanssa tätä joraamassa!  :draamaa:

Ja huomenna Huomenta Suomi ajastukseen! TOKI  :joojoo:
Viimeksi muokannut gentedimare, 20 Helmi 2007, 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12002
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja sziget »

Aamu kirjoitti:
Timoteus kirjoitti: Et sitten edes Hanna-ketjua ole karsinnan ratkeamisen jälkeen seurannut? Niin masentavaa kirjoittelua en muista täältä ikinä lukeneeni.
Jaha. Vai se on sitten vain Lovexin kannattajien vika?
En tiedä kenen vika se oli, mutta kirjoittelu oli todella masentavaa. Lueskelin viimevuotista Lordi-keskustelua, ja siinä vastaavaa raivoa ja lyttäämistä ei paljonkaan näkynyt.

Minulle Lovex olisi kyllä kelvannut, vaikka sijoitinkin Hannan edelle aiemmin ja myös superfinaalissa. Äänestän vain sitä josta kulloinkin satun pitämään - mutta minä en olekaan kenenkään fani.

:peukku: Lovexin syytä tämä kinastelu ei ainakaan ole. Bändi esiintyi todella edukseen sairasteluista huolimatta. Levy-yhtiön edustaja sanoi viikonvaihteen Taloussanomissa, ettei Lovex olisi näitä viisuja tarvinnut, nostetta oli muutenkin tarpeeksi, mutta hyvä kun lähtivät silti mukaan.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja minnie »

Timoteus: voisitko jo lopettaa tuon analyysisi. Ihan tosi. Ketään tässä Lovex-ketjussa ei kiinnosta.

:megafoni: Aamulla herätyskellot soittamaan! :)
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Guildo Horn
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 211
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 21:00

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Guildo Horn »

minnie kirjoitti: Timoteus: voisitko jo lopettaa tuon analyysisi. Ihan tosi. Ketään tässä Lovex-ketjussa ei kiinnosta.

:megafoni: Aamulla herätyskellot soittamaan! :)
Siis, tämä on LoveX-fanitusketju. Älyllisen analyysin harrastuminen loukkaa Lovex-uskovaisia :niinpa:.

Ihan oikeesti, Timoteuksella on täällä parhaiten perustellut ja objektiivisimmat näkemykset, joten miksi tuollaista keskustelua pitäisi pyrkiä rajoittamaan.
Und von dort schick ich euch meine Liebesbeweis: Nussecken und Himbeereis.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

kwak kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Kuva
Mistä lähtien Klodvig (oikealla) on ollut Lovexissa? :shock: :raaps: ;)
Shh!  :hiips:
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Margot »

kwak kirjoitti:Mistä lähtien Klodvig (oikealla) on ollut Lovexissa? :shock: :raaps: ;)
Auuuu, sattuu. :repeilee: :repeilee: :repeilee: Ei sais tolleen naurattaa.
What color is your life?

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Guildo Horn kirjoitti:
minnie kirjoitti: Timoteus: voisitko jo lopettaa tuon analyysisi. Ihan tosi. Ketään tässä Lovex-ketjussa ei kiinnosta.

:megafoni: Aamulla herätyskellot soittamaan! :)
Siis, tämä on LoveX-fanitusketju. Älyllisen analyysin harrastuminen loukkaa Lovex-uskovaisia :niinpa:.

Ihan oikeesti, Timoteuksella on täällä parhaiten perustellut ja objektiivisimmat näkemykset, joten miksi tuollaista keskustelua pitäisi pyrkiä rajoittamaan.
Seko on on objektiinen nakokanta, jos ketaan muuta ei saa fanittaa kun yhta tiettya ja oikeaa. Ja kuka sen sitten maarittelee? Timoteus itse?

No ens vuonna sit kysytaan timoteukselta et keta saadaan tana vuonna fanittaa ettei vaan synny turhaa fanittamista. Jes.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

no kaivoinpa kuitenki :D

tossa linkki siihen keskusteluun.
toivottavasti asia selviaa.

http://euroviisuforum.yle.fi/node/123
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

Onpas keskustelu käynyt kuumana.. lol

No eiköhän juttu ole niin, että jos Timoteus ei tykkää Lovexista, niin Timoteus näkee Lovex-fanit fanaattisina ja provosoivina.

Samoin minä aiheetta yleistän, että Lovexia inhotaan (tällä palstalla) riippumatta viisubiiseistä. Itse asiassa niitä nyt taisi olla vain pari, nkorppi ja Jessse. Ja turha Jesssen tai Timoteuksen selittää, että Lovex-fanit provosoivat Jesssen reaktion, kun hän on antanut possu-kommentteja jo aiemmin, ja lytännyt myös JW&RA:n p....ksi.

Niin, edelleen olen sitä mieltä, että Lovexilla olisi ollut parhaat mahdollisuudet menestyä kansainvälisesti, koska biisi on hyvä- mahtipontinen, melodinen rokkibiisi. Vaikka livelaulanta ei ole parasta, olisi biisi tullut monelle tutuksi ja varmaan ihan menevä video sille olisi keksitty. Lisäksi ulkomailla ei olisi ollut rasitteena ennakkoluulot Lovexia kohtaan.

Että näin.  :D

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja xoda »

Niin ja edelleen, tuossa IS uutisessa ei vastata siihen mitä haluaisin tietää. Välitystiedot voivat tulla myöhässä, mutta_ajan pitäisi olla se, jona viesti on lähetetty/on mennyt perille_. Eli vaikka välitystiedot tulevat tunnin myöhässä, siinä näkyvän ajan pitäisi olla tuntia aiempi, mikäli se on silloin perille mennyt.

Edit. Kommentti siis tähän:"Tekstiviesti, joka menee perille, menee perille, mutta välitystieto lähtee vasta sitten, kun verkko on vapaa"

Mutta välitystietojen ajan pitäisi näyttää äänestysaikaa.
Viimeksi muokannut xoda, 21 Helmi 2007, 03:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
minnie
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 26 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Satakunta
Viesti:

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja minnie »

Sepä se. :/

Kyllä tää on täysin periaatteellinen juttu. Jos on laadittu kilpailu jossa haetaan parasta viisua jota kansa saa äänestää. Eihän tässä sitten oo mitään järkeä, jos kaikkien ääniä ei pidetä yhtä tärkeinä ja lopullista kansan valintaa ei tapahdu silloin.

Nyt tässä oli kyseessä pelkästään rahastus ja annettiin äänestäjille vaikutelma, että äänestäjät tekivät valinnan. Tässä ei voittanut muut kuin Hanna-fanit ja Yle yhdessä TeliaSoneran kanssa. Oishan tän voinu vähemmällä vaivalla ja rahan menolla tehdä: Yle olis suoraan ilmoittanu valintansa eikä järjestäny sirkushuvia kansalle. Ois kansaltakin säästynyt rahat. Ei ois suotu vedonlyöntifirmoillekaan mitään mistä lyödä vetoa.

En voi muutakuin ihmetellä, et kyl on sinisilmästä porukkaa, jos tuota valmista valintaa ei muka näe. Mulla ei oo Hanna Pakarista vastaan mitään, mutta tätä Ylen toimintaa vastaan mulla on. Se on tullu kyllä jo selväksi ettei Yle halua järjestää viisuja. Mut mitäs sitte tehdään jos vaikka se meitin Hanna voittaiski...tai en usko, eikä usko kyllä Ylekään, siks olikin ihan kiva jutska toi Hannan finaalivoitto. :joojoo:
20th Century Boy Kuva
>Placebo<

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Lovex oli tänään Huomenta Suomessa  Maikkarilla :rakkaus: Ihania poikia!

Kysymys kuitenkin kuuluu: miksi he olivat siellä vasta nyt  :miettii: Hanna oli siellä ainakin pariin otteeseen ennen viisuja  :raaps:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Käänsin minäkin kanavaa ja katsoin varta vasten Lovexin Vivianin ja Theonin haastattelun. Fiksuilta vaikuttivat.
Huomasin Theonin silmistä pettymyksen ilmeen silloin lauantaina, kun yllättäen jäivät superfinaalissa kolmanneksi. Olisi voitto heille maistunut. Mutta nyt tie vie Saksaan ja toivon menestystä heille.

Tuosta äänestyksestä vielä. Kieltämättä avoimia kysymyksiä jäi liikaa ja usko puhelinäänestyksiin horjuu.
Belgrad 2008!!

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Katinka kirjoitti: Mutta nyt tie vie Saksaan ja toivon menestystä heille.
Mitenhän ne aikoo ehtiä sieltä Saksasta tänne Kemiin perjantaiksi  :miettii:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Satua »

Wadde kirjoitti:
Katinka kirjoitti: Mutta nyt tie vie Saksaan ja toivon menestystä heille.
Mitenhän ne aikoo ehtiä sieltä Saksasta tänne Kemiin perjantaiksi  :miettii:
Lentokoneella. Vivian tuosta kertoi eilisessä Subbari-ohjelmassa. Älä huoli, ovat kyllä paikalla.  :D

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Merita kirjoitti: Lentokoneella. Vivian tuosta kertoi eilisessä Subbari-ohjelmassa. Älä huoli, ovat kyllä paikalla.  :D
Kertoiko  :draamaa: Mainitsiko ihan Kemin  :draamaa: Pieni merenrantakaupunkimme saa julkisuutta  :draamaa:

Toivottavasti ihmiset löytävät keikalle. Tämä kaupunki on tunnettu siitä että täällä kuunnellaan vähän outoa musiikkia  :miettii:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

Avatar
Satua
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 225
Liittynyt: 12 Joulu 2006, 02:03

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Satua »

Wadde kirjoitti:
Merita kirjoitti: Lentokoneella. Vivian tuosta kertoi eilisessä Subbari-ohjelmassa. Älä huoli, ovat kyllä paikalla.  :D
Kertoiko  :draamaa: Mainitsiko ihan Kemin  :draamaa: Pieni merenrantakaupunkimme saa julkisuutta  :draamaa:

Toivottavasti ihmiset löytävät keikalle. Tämä kaupunki on tunnettu siitä että täällä kuunnellaan vähän outoa musiikkia  :miettii:
Toivottavasti Euroviisu-ehdokkuus tuo edes muutaman uteliaan paikalle. Kyllä noilla Lovexin k-keikoillakin on ollut ihan kivasti pitkin syksyä väkeä.

Ja kyllä, mainitsi niin Kemin kuin Levinkin. lol

Avatar
daa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1483
Liittynyt: 11 Maalis 2005, 22:20
Paikkakunta: Kuopio/Jyväskylä

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja daa »

Kertokaapa enemmän tuosta Huomenta Suomen haastettelusta.
Minä uinuin  :(
Life Looks Better in Spring

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Wadde »

daa kirjoitti: Kertokaapa enemmän tuosta Huomenta Suomen haastettelusta.
Minä uinuin  :(
No siinä oli mukana Theon ja Vivian. Pojat olivat oikein hyvällä tuulella jo aamutuimaan. Sanoivat, että ei viisutappio enää sinänsä harmita. "Toki meistä oli tosi pettyneitä kuvia ja haastatteluita lehdessä, kun media oli saman tien kimpussa heti tulosten selviämisen jälkeen. Mutta kyllä koko yö juhlittiin ja iloittiin."  :joojoo:

Ja sanoivat olevansa lähdössä sinne Saksaan saman tien haastattelun jälkeen. Kemiä ei tässä haastattelussa mainittu mutta ei makiaa mahan täydeltä  :heh:
Nythän on niin, että I wanna dance with me.

JackFrost
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 256
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 11:14
Paikkakunta: Missä miehet ratsastaa

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja JackFrost »

daa kirjoitti: Kertokaapa enemmän tuosta Huomenta Suomen haastettelusta.
Minä uinuin  :(
Senhän näkee myös maikkarin nettitv:stä. edit. ja siis ilmaiseksi. :peukku:

http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uutiset/ ... 3915#93915
Viimeksi muokannut JackFrost, 21 Helmi 2007, 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Liz
Siemailija
Siemailija
Viestit: 178
Liittynyt: 12 Loka 2005, 03:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Liz »

daa kirjoitti: Kertokaapa enemmän tuosta Huomenta Suomen haastettelusta.
Minä uinuin  :(
Aluksi puhuttiin viisuista ja siitä että tappio oli kova pettymys. Theon sitten viittaisi haastatteluihin, joissa he ilmaisivat pettymyksensä, että ne oli tehty suunnilleen heti kun olivat lavalta pois päässeet jolloin pettymys oli tietty pinnassa, mutta sitten kuitenkin juhlivat koko yön kuin voittajat. Ja kovasti kiittivät monista fanien lähettämistä tekstariruusuista.  

Ja perjantaina Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä julkaistu albumi on kuulemma lähtenyt myymään paremmin kuin kukaan uskalsi odottaa ja innolla odottelevat ekan viikon listasijoitusta :D

Sanoivat myös, että ilman Lordin temppua eivät ikinä olisi voineet kuvitella lähtevänsä mukaan Euroviisuihin.

Ja sitten oli nämä tavanomaiset, onko teidän taiteilijanimet ristimänimiä ja mistä ne on keksitty, ja miten Lovex lausutaan.

Ja tulevaisuudensuunnitelmina on valloittaa ensin maailma ja mennä siitä sitten eteenpäin  :mrgreen:

Olikohan muuta? Täydentäkää muut  :)

Uskoisin että haastattelu jossain vaiheessa putkahtaa YouTubeen, ja kai Maikkarin netti-tv:stäkin sen saa katsottua jos jokusen pennosen pulittaa.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Lovex

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Ohhoh...  :roll: onpas täällä käyneet tunteet kuumina! Mutta kaiken tämän jälkeen voidaan varmaan jokainen olla vain onnellisia, että nykyisin Suomen viisukarsinnoissa on mukana Lovexin kaltaisia tunteita kuohuttavia tähtiä  :tapu: Muutama vuosi sitten Lovex olisi voittanut mennen tullen, nyt kilpailu on jo todella kovaa. Toivotaan, että pojat osallistuvat uudelleen  :peukku:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Lukittu