Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

GiveMeWings kirjoitti: Ostin hiusvärin ja laitoin sen päähän.  :shock:
Otatko sen myös pois? :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Juu. Heti kun nuppi on tarpeeksi musta  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Ostin Hugleikur Dagssonin kirjan "Saako tälle edes nauraa?" Olen nähnyt yksittäisiä otoksia tästä kirjasta ja huumori vaikutti juuri sopivan kieroutuneelta minulle. Ja sitä se todella onkin.  :rofl:

Lueskelin jo junassa matkalla kotiin ja hihittelin hysteerisesti. Muut matkustajat pitivät minua varmaan jonain psykopaattina. Joka tapauksessa: Suosittelen kaikille, jotka kestävät todella ronskia huumoria, joka kuitenkin myös herättää ajatuksia ja haastaa lukijansa.  :joojoo:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Tänään tuli tilattua uusi 4 GB iPod Nano. Mallisto uudistui eilen.

3 v 9 kk vanha 3G iPod pääsee ansaitulle eläkkeelle, ja suffeli pelkästään kuntosalikäyttöön.  :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Haa, onnea uudesta perheenjäsenestä! Olen yrittänyt kuikuilla sen uuden 8-gigasen hintoja, mutta sivusto kaatuu joka kerta. :shock: Eli jos joku tietää, niin saa kertoa. Lähinnä kiinnostaa, laskiko hinta. :mitvit:

Onneksi ehdin tilata sen Shufflen ennen kuin värivalikoima muuttui! :eeek: En olis ehkä kestänyt, jos olisi noista uusista väreistä pitänyt valita.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

ViisuLiisu
Maistelija
Maistelija
Viestit: 48
Liittynyt: 28 Maalis 2007, 22:09

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ViisuLiisu »

Ei pysty shoppaileen mitään, rahaa olis mutta kuka tahtoo vaatekaappiinsa niitä pillipunttisia farmarihousuja joissa kapeinkin uuma näyttää valtavalta!? Ja koska ne typerät legginssit häviävät kaupoista!?
"Rakas Jumala, jos et voi tehdä minusta laihaa, tee ystävistäni lihavia."

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

totalhki kirjoitti: Tänään tuli tilattua uusi 4 GB iPod Nano. Mallisto uudistui eilen.

3 v 9 kk vanha 3G iPod pääsee ansaitulle eläkkeelle, ja suffeli pelkästään kuntosalikäyttöön.  :)
Onnittelut! :tapu: Tuli kyllä aivan mahtavia ipodeja, ja nanoissahan pyörii nyt videot ja mukana cover flow. Katsoin just Apple storesta, nanolla ja classicilla on toimitusaika 3 päivää, mut touchia joutuu odottamaan 28.9. asti. Pitäis nyt vaan päättää miten uudistaa kotimallistoa! :tapu:

Ihania vempeleitä nämä ipodit. Uudet mallit valovuosia edelleä tekniikassa ja innovatiivisuudessa kilpailijoitaan. Ja kiva kun pudottivat iPhonen hintaa ja kyl se touchki olis aika makea!!!  :cool:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

ViisuLiisu kirjoitti: Ei pysty shoppaileen mitään, rahaa olis mutta kuka tahtoo vaatekaappiinsa niitä pillipunttisia farmarihousuja joissa kapeinkin uuma näyttää valtavalta!? Ja koska ne typerät legginssit häviävät kaupoista!?
Joo, turhauduin taannoisilla farkkuostoksilla. Kaikki esillä olleet olivat ihan järkyttäviä makkarankuoria, pillimalli ei todellakaan käy meikäläisen kintuille. Suoralla tai bootcut-lahkella varustettuja tuntuu olevan tarjolla vain postimyyntikuvastoissa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja totalhki »

GiveMeWings kirjoitti:
Ihania vempeleitä nämä ipodit. Uudet mallit valovuosia edelleä tekniikassa ja innovatiivisuudessa kilpailijoitaan. Ja kiva kun pudottivat iPhonen hintaa ja kyl se touchki olis aika makea!!!  :cool:
Tuo uusi Nano on aika onnistunut laite, nyt se on toiminnallisuudeltaan samanlainen kuin isoveli iPod Classic, näytössäkin on sama resoluutio. Eli jos arvostaa suurta tallennustilaa, valinta on Classic, jos pientä kokoa niin Nano.

Touchissa on wlan ja selain, mutta hinta onkin sitten noin kaksinkertainen Nanoon verrattuna.

Alkuviikosta pitäisi Nanon saapua niin pääsee testailemaan. :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Muista laittaa sit infoa ja arviota kun oon päässyt sinuiksi sen kanssa! Tosin touchia mieten, aivan upea design ja olisi näppärä kotona kun on langaton verkko. Kalenterit sun muut mukana ja huippunopea netti. Vois surffata missä vaan, tietenkin myös kirjastossa, kahviloissa jne  :heh:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Nano saapui. Tasapainoinen ja viimeistelty laite, kuten Applelta voi odottaa. Laite saapui akku ladattuna, joten käyttöönottoon kului vain pari minuuttia. Musiikki sisään ja ei kun vaan kuuntelemaan.

Käyttöliittymä on kehittynyt askeleen eteenpäin, on coverflowta ja muita pieniä näppäryyksiä. Äänenlaatu on ensikuuleman perusteella erittäin hyvä. Se on oleellista, sillä laitteeni tulee pelkästään musiikinkuunteluun.

Metallinen runko vaikuttaa kestävältä. Jonkinlaisen kotelon tälle voisi kuitenkin hankkia, säilyy siistinä pidempään.  :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

[img width=220 height=162]http://www.gtimikro.fi/catalog/images/l ... 2W581B.jpg[/img]

Päätin palkita itseni työpaikan saannin johdosta ja marssin paikalliseen kodinkonekauppaan.
Ostaa paukautin 32 tuumaisen taulutelevision!  :heh:
Vanha töllö olikin jo 15 vuotta vanha, joten oli varmaan jo korkea
aika hankkia uusinta tekniikkaa.

AOC on mulle merkkinä ihan täyttä hepreaa (ilmeisesti Philipsin tekniikka), mutta
ostin sen silti kun oli hinta sen verran houkutteleva (599).
Toivottavasti on hintansa arvoinen sijoitus. Kylläpä nyt kelpaa kattella viisuohjelmia! :peukku:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ostin tänään uudet farkut, Klamydian Rockberry -03 live -dvd:n ja Halloween Horror -boksin, jossa kuusi eri leffaa... ja mitä parasta, mulla ei ole niistä yhtäkään. Piti kyllä ostaa uusin Klamydia -levy, muttei Anttilassa ollut, joten ostin jotain muuta. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

totalhki kirjoitti: Nano saapui.
Nautinnollisia kuunteluhetkiä! Mä vielä mietin minkä tilaan noista uusista. Käytät Nanoa vain musiikin kuunteluun? Kyllähän sillä Nanolla aina yhdet viisutkin voi kattoa esim. bussissa tai junassa  :tapu:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Terveisiä keittiöstä. :cool: Saatoin ostaa vähän tänään kannettavan. :puna: Ja toki sille langattoman reitittimen. :joojoo:

[img width=400 height=320]http://regmedia.co.uk/2007/05/08/nvidia ... e_8m_3.jpg[/img]
HP Pavilion DV9540
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

:tapu: Onnea uudelle perheenjäsenelle! Niinku nyt keittiöstä tarvii päästä kuppilaan. Toki! :heh:

NimiE. Irkkilogeissa useampi episodi Naalin keittiössä -jännitysnäytelmää :hiips:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja totalhki »

GiveMeWings kirjoitti:
Nautinnollisia kuunteluhetkiä! Mä vielä mietin minkä tilaan noista uusista. Käytät Nanoa vain musiikin kuunteluun? Kyllähän sillä Nanolla aina yhdet viisutkin voi kattoa esim. bussissa tai junassa  :tapu:
Joo, musiikkia ja podcasteja. Hyvä vaan että videotkin toimii, ehkä niillekin keksii mobiilikäyttöä. :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Shoppailin aivan hillittömästi. Nyt minulla on vihdoinkin pölynimuri!  :mrgreen: Olen elänyt ilman yli puoli vuotta. Voitte kuvitella, minkä näköinen kämppäni on, kun olen pelkän harjan kanssa huitonut täällä.

Imuri on todella hieno pölypussiton versio. Lisäksi se on älyttömän kaunis ja punainen.  <3 Ostin myös vierasvuoteen: sellaisen ilmalla täytettävän parisängynlevyisen. Hyvältä vaikuttaa sekin, vaikka en ole vielä testannut. Kierrätyskeskuksesta löytyi kahdeksalla eurolla ihana peili. Ei tarvitse enää pärjätä pelkällä kylppärin peilillä tai ottaa valokuvia asukokonaisuuksista. :heh: Hankin myös keittiöön kattolampun ja yöpöydälleni lukemista varten lampun. Nyt näen iltaisinkin.  :) Ja sitten suurin ostokseni: astianpesukone. Ei enää tiskausta! Hyvästi likaiset tiskialtaassa lilluvat astiat. Kallishan se toki oli, mutta varmasti jokaisen euron arvoinen.

Kaiken tämän lisäksi olisin ostanut vielä kaksi kirjahyllyä ja lasivitriinin, mutta menetin hermoni Ikeassa. Vihaan sitä oksettavaa lapsiperhehelvettiä. Hyi. Laatikoita etsiessä paloivat hihat lopullisesti ja päätin jättää tavarat sinne. Halvempia ja parempia huonekaluja saa kierrätyskeskuksesta.  :joojoo:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä kävin taas kirpparilla ja ostin tosi nätin villapuseron kahdella eurolla. Kirpparit on vaan niin ihania paikkoja  :tapu:.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Minä mietin eilen Laura Voutilaisen CD-sinkun ostamista mutta jätin ostamatta. Muistin nimittäin että minulla on jo kyseinen sinkku kotona!  :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

tonywerner kirjoitti: Itse ostin Italian ja Espanjan, ja hetken aikaa käsissäni oli myös Portugali, Turkki ja
Kreikka... Viron, Saksan ja Ranskan sanakirjat kun löytyvät jo kotoa pakollisten
Englannin ja Ruotsin lisäksi...
:rofl:

Ei sais nauraa. :hiips:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ostin tänään Tullintorin Eurokankaasta kolme metriä vaaleansinistä tylliä. Maksoin siitä kuusi euroa. Tuolla kyllä saa aina yhtä tympeää palvelua.  :niinpa: Vaan kun ei ole vaihtoehtoja.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ex-tempore shoppailukäynti Joensuuhun.
Ostin uuden takin, kengät, David Beckham-tuoksun ja kunnollisen unityynyn!  :peukku:
Kylläpä minä taas itseäni hemmottelin.  :heh:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Jónжì kirjoitti: Vaan kun ei ole vaihtoehtoja.
Kun on ihan pakko ostaa vaaleansinistä tylliä?  :raaps:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

MuzaMaza kirjoitti: Ex-tempore shoppailukäynti Joensuuhun.
Olisit tullut alkuviikosta, silloin barbakin shoppaili Joensuussa. :uujee:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

barbarossa kirjoitti:
Jónжì kirjoitti: Vaan kun ei ole vaihtoehtoja.
Kun on ihan pakko ostaa vaaleansinistä tylliä?  :raaps:
:joojoo: Ei tässä kaupungissa muitakaan kangaskauppoja ole.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Ostin shampootelineen kylppäriin. :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Jónжì kirjoitti:
barbarossa kirjoitti: Kun on ihan pakko ostaa vaaleansinistä tylliä?  :raaps:
:joojoo: Ei tässä kaupungissa muitakaan kangaskauppoja ole.
Ehkäpä se vaaleansinisen tyllin pakkotarve hämmästyttää enemmän.  :miettii:
Hello Hi!

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

JuhaUK kirjoitti:
Jónжì kirjoitti: :joojoo: Ei tässä kaupungissa muitakaan kangaskauppoja ole.
Ehkäpä se vaaleansinisen tyllin pakkotarve hämmästyttää enemmän.  :miettii:
Ehkä sitten voin paljastaa sen tulevan esiintymisasukseni. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

barbarossa kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti: Ex-tempore shoppailukäynti Joensuuhun.
Olisit tullut alkuviikosta, silloin barbakin shoppaili Joensuussa. :uujee:
No hui!  :shock:
Viikolla pitää painaa raakaa duunii, viikonloppuna pääsee sitten vappautummaan.  :mrgreen:

Vastaa Viestiin