Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja male »

Mäkin tutkin niitä ihan innoissani! :uujee: Etenkin kirja vuoden 1960 väestönlaskennasta oli erittäin mielenkiintoinen. :heh: Siinä oli tilastoitu jokainen talokin jokaista vessaa myöten. Mielenkiintoista, toki. :peukku: En kyllä ottanut yhtään kirjaa, kun hylly on kämpässä jo täynnä.

Ostin tänään Carlingsilta mustat unisexfarkut. :surrur:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Etin kenkiä, en löytänyt. Miten voikin olla niin turhauttavaa shoppailla noin, että yrittää löytää jotain, mutta ei löydä. :niinpa:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Naali kirjoitti:Etin kenkiä, en löytänyt. Miten voikin olla niin turhauttavaa shoppailla noin, että yrittää löytää jotain, mutta ei löydä. :niinpa:
Suomalaisille kenkäilijöille lohdutukseksi (?) voinee kertoa lukuisten ulkomaan-elävien toteamuksen, että meillä on täällä parhaat kengät.

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Naali kirjoitti:Etin kenkiä, en löytänyt. Miten voikin olla niin turhauttavaa shoppailla noin, että yrittää löytää jotain, mutta ei löydä. :niinpa:
Mä oon just toisenlainen. Etin jotain muuta ja ostan uudet kengät.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kyllä mulle niinkin käy usein, mutta silloin ne kengät ei välttämättä oo kovin kätevät. Kesäkenkiä pystyn ostamaan tosta vaan, mitään kunnollisempia en.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Lisää shoppailua, joka ei täytä shoppailun määritelmää. Kävin taas Aleksandrian aulassa ja sinne oli ilmestynyt lisää kirjoja. Tällä kertaa nappasin mukaani jotain todella kiinnostavaa enkä valkannut vain huvikseni mölinöitä Koskenniemestä. :heh: Jutta Jokiranta: "Identity on a continuum - Constructing and Expressing Sectarian Social Identity in Qumran Serakhim and Pesharim" :uujee:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Ate »

Shoppailin hybrididigiboksin :surrur: Tallentavan sellaisen. No more VHS :mrgreen:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Ei löytynyt kenkiä. :niinpa: Vaihdetaan kaksi kanoottia mäyräkoiraan.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin Justus Järnistä kolme vaateripustinta ja yhden mustan kauhan. :lapsetlapset:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

:megafoni: Kuvia!

:mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun piti ostaa hame, mikä sinänsä jo oli älytön idea, mutta oudompaa tapahtui. Ostin kengät. Siis mää en ikinä löydä kenkiä! Noi on varmaan oikeesti ihan paskat, mutta kun niissä on skottiruutukangasta ja kolme kiinnitystarraa, joista yks menee niinku eri suuntaan ku muut. :uujee: Joo, järkevä ostos taas. :hiips:

Ne maksoi kaksikymppiä ja oikeekin hinta oli vaan neljäkymppiä, joten tuskin on kovin hyvät. Kengät on niitä harvoja asioita, joissa tosiaan uskon, että laadusta kannattaa maksaa.
What color is your life?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

oonks mä hölömö? Ostin nyt sit Wii-konsolin, kun huuto.netistä suht halvalla sain: 200e (Sis. Wii Sports-pelin). Täystakuu on ja avaamaton paketti. Halvin hinta, johon oon törmänny tähän mennessä kaupoissa on 244e. :surrur:

Niin ja siis en mä sen takia ostanu ku halvalla sain mut ku oon sitä niin himoinnu jo vuoden verran..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

oonks mä hölömö? Ostin nyt sit Wii-konsolin, kun huuto.netistä suht halvalla sain: 200e (Sis. Wii Sports-pelin). Täystakuu on ja avaamaton paketti. Halvin hinta, johon oon törmänny tähän mennessä kaupoissa on 244e. :surrur:

Niin ja siis en mä sen takia ostanu ku halvalla sain mut ku oon sitä niin himoinnu jo vuoden verran..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Olet! Nintendo DS on paljon hotimpi... varsinkin pinkki sellainen! :tosion:

Ei vaan, kiva että tykkäät. Itsellä Wii tullee mulle jäämässä tulevaisuuden keräilylistalle*, kun suurempi mielenkiinto on Xbox360:lla ja PS3:lla. Xboxin kohdallakin olen vähän kahden vaiheilla, PS3:lle tulee sentään Final Fantasy XIII (tulee toki Ympyrällekin), mutta sillä on sentään yksinoikeus Metal Gear Solid 4:seen. Riittävä syy? No en tiedä, en mä muutenkaan kauheesti enää uusia pelejä osta ainakaan suhteutettuna vanhojen pelien ostoon. Mutta tosiaan, ei Wiikään nyt sinänsä hassumpi ole. :)

Mutta joo, tosiaan mullan Nintendo DS "hakusessa". Päivä päivältä tekee enemmän mieli ja saatankin ostaa vielä tämän vuoden puolella. Tämä on sikäli uutta minulle, etten ole aiemmin ollut kiinnostunut käsikonsoleista.

OT. Alkoholi ei sovi mulle! Juon ekaa tölkkiäni vasta, mutta näen jo nyt Jesssen viestit kahtena. :surrur: :hihi:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä kovasti mietin kans tota ps3:sta kunnes selvis, ettei siinä 80gb:ssa oo tukea ps2-peleille :jupinaa:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Joo, se on aika ikävä. Sony ei ole oikein sisäistänyt sitä, miten pidetään kuluttajat tyytyväisenä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Viikonloppuna ajettiin akkaporukalla Marimekon tehtaanmyymälään tutkimaan, löytyisikö mitään kivaa. Ja löytyihän sieltä: raidallinen t-paita, käsilaukku ja sukat.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

http://www.tiimari.fi/lehti/0808/ Katsokaapas tuolta sivua 47. Huomenna pitää mennä ostamaan Tiimarista tollaset säilytyslokerikot laatikoille, oon ettiny tommosia vaikka kuinka kauan. :tapu: Laatikot siistiksi! :heh: Nyt voin pistää kaikki korut ja muut systeemit siistiin järjestykseen. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mähän oon ostellut viimeisen viikon aikana melkein enemmän vaatteita kuin kahden viime vuoden aikana yhteensä. Viime viikolla verkkarit ja kengät, tänään pari mustaa paitaa, toinen college, toinen jokin hieman ohuempaa materiaalia olevaa. Hintaa 39,90e yhteensä kait. Nämä Sokokselta. Lisäksi tuli ostettua (Violeten neuvosta) Domestosta sekä sukkia Vapaa-Valinnasta, vaikka sieltä alunperin noita paitoja haeskelin, enkä mitään muuta. Hintaa tuli vajaa 7 euroa. Lisäksi tuli Ärrältä haettua uusin Voltti.

Batman Beginsiä ei löytynyt. :mrgreen:

Tietääkö gente / muut porilaiset, milloin Anttilan muuttomyynti starttaa?
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Ostin epäkäytännöllisen takin, jota en oikeasti tarvitse. :puna: Se maksoikin sellaiseksi aika paljon. Mainitsin siitä jossain täällä muistaakseni aiemminkin. Se on lyhyt ja hiukan univormutyylinen (MCR <3 ). Vähän iso minulle ja hihat tietysti ovat liian lyhyet, mutta näinhän se on aina.

Kaverini on töissä samassa kaupassa lastenosastolla, joten menin häneltä kysymään, pitäisikö minun ostaa se vai ei. Keksimme monia hyvin päteviä syitä, miksi minun on ai-van pak-ko saada se takki ja miksi sen ostaminen on järkevä ja hyödyllinen teko. :rofl:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leena »

Vapaapäivän virkistämänä tein oikein onnistuneen tilpehöörien ostosreissun Kaukajärven Löytötexiin.Neljä isoo kassia raahasin pieneen autooni.Tilpehöörithän on halpoja eli ostojeni lasku oli hyvin kohtuullinen :joojoo:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mun mielestä Leenalla on oikea tapa ajatella. :tapu:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ostin tänään lyhdyn ja neljä tuolijakkaraa :joojoo: Pidän pienet kekkerit lauantaina, nyt kelpaa istua.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ostin tänään heijastimen hintaan 4e ja kylpytakin 49e. Aika kallis tuo kylpytakki, mutta onkin merkkituote :heh: . Väri tosin kuvasta poiketen sininen. Oikeastaan ostin tuon vain siksi, että oli eka näkemän i kylpytakki sen jälkeen, kun olin päättänyt hommata sellaisen.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

nyt on wii ja wii fit :uujee: Ensivaikutelma tosta fitistä on kyllä todella positiivinen. Hirveen kivasti paljon erilaisia liikkeitä. Mulla olis 1,8kg pudotettavaa, että olisin BMI:n normirajoissa. Josko toi vähän auttais siinä..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ostin tänään loistoleffan American crime. Olen nyt kumminkin niin juovuksissa, että katson sen ajatuksen kanssa vasta huomenna.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

JeSSSe kirjoitti:nyt on wii ja wii fit :uujee:
Mäkin aloitin fittailun eilen heti herättyäni. Koko päivä siinä sitten menikin :heh: Täysin mainio peli :joojoo: Vähänkö muuten se kupla-ajelu on vaikeaa :shock: Pääsin loppuun vasta noin 30:nnella yrittämällä, ja siitä hyvästä irtosi yksi vaivainen tähti. Tänään pitää jatkaa yrittämistä heti kun nousen.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Menin shoppailemaan. Sovittelin farkkuja vain todetakseni, että olen aivan liian paksu. Mahtavana bonuksena huomasin, että mulla on aivan järkyttävän tummat silmänaluset ja näytän ikivanhalta. Päätin siis suosiolla lopettaa vaateshoppailun. :heh:

Ostin mun koruille tällaisen säilytyslokerikon. Paitsi että mun versiossa on noita pikkulaatikkorivejä yks vähemmän. Tällä hetkellä korut on melkolailla levällään kirjahyllyssä, joten toi tuli tarpeeseen. Toivottavasti vaan arvioin korujen määrän oikein enkä ostanut liian pientä.

Kuva

Sitten kuolailin vielä hiusvärejä, mutten ostanut vielä mitään. Mitään suurta muutosta ei ole suunnitteilla, vaan astetta vaaleampi kullanruskea, joka ei ehkä edes sovi mulle.
What color is your life?

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minunkin pitäisi varmaan investoida tuollaiseen lokerikkoon, pakkaisin sinne korut ja toiseen vastaavaan meikit + siveltimet... mieli tosin tekisi ostaa vaikka mitä tänne uuteen kämppään, mutta en kamalasti uskalla nyt shoppailla kun olen kolmen viikon päästä lähdössä reissuun. Ne rahat joita en saa Dubrovnikissa törsättyä menevät sitten huonekaluihin.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Toi lokerikko olisi mullekin tosi tarpeellinen. Täytyypä käydä kaupoilla kun ehtii.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vastaa Viestiin