Suomi 2009: Waldo's People - Lose control

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Waldo's People - Lose control

*****
142
56%
****
65
25%
***
23
9%
**
9
4%
*
16
6%
 
Ääniä yhteensä: 255

Avatar
Teri Firedancer
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 22:52

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Teri Firedancer »

Teena kirjoitti:Bobon esitys Hesas oli yksinkertaisesti sekava. Monta ihmistä lavalla hyppimässä välillä samaan tahtiin, välillä eritahtiin. Myöskin ne nuket oli taustalla aika turhaa. Enkä voisi kameratyöskentelyä kehua. Lose control voisi ihan hyvin Moskovassa pärjätä hillityllä mutta iskevällä esityksellä. Ja tietty stailauksella. Mutta senhän suomalaiset osaa, eikösh!
Olen samaa mieltä!
Liialla häslingillä ja suuruudenhulluudella ei usein ainakaan lisä-pisteitä esitys saa.

Sanoisin että voisi Waldo`s People antaa laulun puhua puolestaan, esitys näytti hyvältä.

Kyllä lose control on ainoa "moskovaan lähettämis-kelpoinen" ja mahtava! :tapu:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja umbros »

Lopettakaa PLIIIS toi Waldo`s peoplen ja Dj Bobon vertailu! :shock: :uujee: Dj Bobo kaatui onnettomaan ja kankeaan livetoteutukseen lavalla + siihen yhdistettynä ala-arvoinen livelaulanta. Siihen Lose control ei tule kaatumaan, sen verran vahvaa ja varmaa vokalistityötä Karoliina Kallio tekee. Ja lavalla taatusti on enemmän säpinää kuin Dj Bobolla (ja siihen ei paljon tarvita)...

Kyllä dancella on pärjätty ennenkin, josta Tornero on loistoesimerkki. En silti väitä, että tämä olisi viisuvoittoainesta, mutta se onkin sitten eri asia löytyykökään meidän ehdokkaista sellaista... Mun mielipiteeni on se, että Suomen tämän vuotinen danceviisu on paljon parempi kuin viime vuoden Islannin tuotos, vaikka hyvä (ja menestyksekäs) oli sekin.

Joka tapauksessa onnea Waldo`s peoplen poppoolle viisufinaaliin! :ihana: <3 :rakkaus:

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Conductor »

Kyllä se taitaa olla tässä Suomen edustaja Moskovaan ellei sitten Sillanpää yllätä livenä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tää on paras! :tapu: :ihana:

Ihanaa esiintymisen riemua ja uskoa omaan juttuun, vaikka kaiken maailman juntit naureskelisivatkin ja haukkuisivat amismusaksi tms. Biisikin on mieleeni näin dance-diggarina, ja kaupan päälle vielä hyvin laulettu. Tämä on juuri parasta euroviisua - ei nöyristellä ketään vaan ollaan ylpeitä omasta jutusta ja vedetään se täysillä. :peukku:

Ja tästähän on jo tullut varma tanssilattian täyttäjä, klassikko viisudiscoihin jo nyt. :tuuletus:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

tonywerner kirjoitti:
ritsu89 kirjoitti::roll: joo toki ysäri tulee aina olemaan trendikästä jämähtäneiden ihmisten keskuudessa.
Aiku tää on jämähtäny :uujee:
Täällä kans yks jämähtäny :hei: Ihanaa kun on jämähtäny samalle vuosikymmenelle jolloin on syntyny :tapu:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Jos nyt yksi kommentti vielä siitä vitjan Bobosta: hänen biisinsä oli kaiken muun jähmeyden lisäksi aiheeltaan sen verran naurettava ja lapsellinen, ettei Waldon ja vampyyrien vertailu oikein toimi. Toki Lose controlkin on yksinkertainen ja pöhkö, mutta mielestäni niin harmittomalla tavalla, että toimii paljon paremmin :joojoo:
Oleellista on myös se, että siinä missä Bobili yritti silmät viiruilla, ei Waldon poppoo yliyrittänyt, kunhan pitivät hauskaa vain.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Roope »

Anna_M kirjoitti:Toki Lose controlkin on yksinkertainen ja pöhkö
:samaamielta:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Findancen sivuilla myös Waldon haastis:

http://www.findance.com/haastattelut/323/waldos-people
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Niistähän on tullut tasokkaammat ja populaarimmat, enää kisoissa ei ole pelkkää Tapani Kansaa ja Jari Sillanpäätä.

Ihana toi Markon (Waldo) kommentti nykyviisuista :heh:
Waldo valittelee, että Suomessa Euroviisuilla on viime vuosien muutoksista huolimatta yhä hienoinen ”mummofestarien” maine.
Onko näin? :eeek:

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mä olen niin jämähtänyt, että en kerta kaikkiaan suostu pitämään tästä. Mutta onhan se nyt myönnettävä, että Waldon immeiset olivat perjantain karsinnassa ainoat moskovakelpoiset. :mrgreen: Enkä mä ollut tajunnut, että se Karoliina on oikeasti niin kauhean kaunis. :shock:

Meneeks tää nyt niin, että mä alan kannattamaan periaateinhokkiani voittoon? :uujee:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
BTVS
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 214
Liittynyt: 13 Tammi 2006, 18:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja BTVS »

Tossa Waldon haastiksessa oli muutama tosi hyvä pointti, mitkä voisin allekirjoittaa, esim.

Ysäri-dance on tekemässä comebackin kun 90-luvun teinit ovat nyt hyvin ostovoimaisia ja siinä iässä kun on hyvä muistella villejä nuoruusvuosia ja bilettää vanhojen kavereiden kanssa vielä kerran. Tämän ja seuraavan vuoden aikana näemme varmasti suuren kasvun tämän musiikkigenren edustajistossa radion ja musiikkikanavien soittolistoilla. En nyt väitä että se syrjäyttää muut nykytrendit, mutta luulen että ihmiset kuuntelee juuri nyt tällaista musiikkia mielellään.

Jarisillanpäät ja tapanikansat ovat todellakin jo mennyttä aikaa, myös viisuissa. Suomi ei saa lähettää iänikuisia nyyhkyballadeja tai jatkuvaa rock-hevi-musaa viisuihin. Samoihin kaavoihin ei saa kangistua muuttuvassa maailmassa. Olemmeko suomettuneita myös viisujen suhteen? Erästä piakkoin virkaan astuvaa herrasmiestä lainaten: "Change we can". Siis äänestäkäämme Waldos people euroviisuihin.

Minä aion finaalissa äänestää Waldon poppoota ainakin 10 kertaa, entä sinä? Annatko ianikuisten tapanikansojen käyttää meitä kynnysmattoina? Et.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

BTVS kirjoitti:Minä aion finaalissa äänestää Waldon poppoota ainakin 10 kertaa, entä sinä?
Minä myös :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Minä en anna kännykkäni laulaa ihan noin paljoa, mutta yritän värvätä viisuista piittaamattomat tuttavat aktivoitumaan :joojoo: Uskon et monille mun ikäluokasta on ihmeellisen korkea kynnys äänestää Waldoa. Onneksi biisi puhuu puolestaan. Naurettavaa olis olla lähettämättä parasta Moskovaan vaan sen vuoksi ettei tule luokitelluksi jämähtäneeksi :roll:

Avatar
Teri Firedancer
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Tammi 2009, 22:52

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Teri Firedancer »

tonywerner kirjoitti:
BTVS kirjoitti:Minä aion finaalissa äänestää Waldon poppoota ainakin 10 kertaa, entä sinä?
Minä myös :joojoo:
Ajattelin itsekin tuollaista 10 kertaa sopivaksi... :tuuletus:

semifinaalissa tuli vaan 4 kertaa äänestettyä :heh:

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Kyllä Waldo's Peoplen puolesta täytyy laittaa puhelin laulamaan enemmän kuin koskaan, maksakoon mitä hyvänsä. :joojoo:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

WP:n levyhän ilmestyy tiistaina? :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2926
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja wigwam »

JeSSSe kirjoitti:WP:n levyhän ilmestyy tiistaina? :uujee:
Vähän on ristiriitaista informaatiota liikkeellä, mutta taitaa ilmestyä vasta 4.2. :)

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ah ok, mä huomasin vaan sattumalta findance.comin sivujen alareunasta tuon päivämäärän..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Katselen tässä samalla rennonletkeän sunnuntaini lomassa perjantaista live-lähetystä ja täytyy myöntää, että TÄMÄ VIISU TOIMII LOISTAVASTI TV:SSÄ!!!! :tuuletus: :tapu: :uujee: VAHVAA JA VÄKEVÄÄ. <3
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Tuuli
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 17:36

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Kyllä se niin on, että tässä on Suomella edustaja. :--) Waldo's People on ehdottomasti paras näistä kaikista ehdokkaista, vetivät perjantaina niin hienosti sen kappaleen että huhhuh.
"Walk, walk fashion baby
Work it, move that bitch crazy"

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja JIM »

Kyllä mäkin laitan finaalissa puhelimen teho käyttöön tän puolesta. :joojoo: :tapu: Nyt on vaan tän musiikkityylin vuoro edustaa meitä. Ja se ei tietenkään haittaa että tässä on myös oikeesti paras kappale :tuuletus: ja mahottoman hyvä ja kaunis laulaja. :ihana:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Olipa hieno esitys Waldolta. Vähän etukäteen pelotti mut biisi toimi loistavasti lavalla :tuuletus: Jo olis suomenkin vihdoinkin aika lähettää tällaista viisuihin. Moskovassa sitten vaan keskitytään itse laulamiseen ja vähän muuta härpäkettä maistiaisiksi. Pistetään sitten loppullinen vauhti biisiin oikeilla kamerakulmilla kuten viime vuonna teki Euroband.

Kuitenkin vähän pelottaa se Sillanpään suosi täällä koto Suomessamme. Lienee vaikea voitettava? Nyt pitäis Waldon alkaa promoomaan biisiään kaikkialla ja ei kun laittaa sit kännykät finaali-iltana laulamaan. Mites sitä waldon radiosoittoa saisikaan lisättyä?

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Speed »

JIM kirjoitti: ja mahottoman hyvä ja kaunis laulaja. :ihana:
Nii onkiiii....huoooh :ihana: <3 :rakkaus:

marika80
Maistelija
Maistelija
Viestit: 42
Liittynyt: 09 Helmi 2008, 11:16

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja marika80 »

Tää on kyllä ainoa, minkä voisi edes kuvitella menestyvän. Ja onpa ihan kelpo biisi, kyllä tän tahdissa jorailee :tuuletus: ja karolina laulaa hyvin :peukku:

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Hyvä esitys ja laulukin toimi odotettua paremmin. Tyytyväinen olen tämän jatkopaikkaan. :joojoo:
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Waldon tähtiäänestyskeskiarvo on juuri ohittanut niukasti Passionworksin.. (4,23 vs. 4,20)

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Subculture »

MuzaMaza kirjoitti:Jokohan Suomen sinkkulistan nelonen kelpaa YleX:n soittolistalle! :draamaa:
Ja jokohan tämä loistoviisu nousisi jo ihan ykköseksi. :voitto: Kiva kun kansa tykkää. :tapu:
Ja Muzis mä olen kaikesta semivoiton jälkeen WP:stä kirjoittamastasi niin samaa mieltä. :hali:
Todella valloittava, letkeä, rento, hyväntuulinen esitys, ei hiota ainakaan noita aineksia timantista pois.

Avatar
Kahvipapu
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Kahvipapu »

Tämä vaan Belgradiin! :tapu:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42729
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katselinpa kakkossemin uudelleen, ja tämän kohdalla olen kyllä pikkuisen huolissani koreografian staattisuudesta. Siellä ne vaan seisoskelee, mikä vaikutelma isolla lavalla saattaa korostua entisestään. Kuvauksella toki voi pelastaa paljon, mutta kuinka paljon kamerakulmiin voi itse vaikuttaa? Tietysti laulu sujuu paremmin kun ei liikoja liiku, mutta voisko ne taustalaulajat siiti vähän yrittää?

Ei sillä että muilla olisi sen filmaattisempia koreografioita ollut esittää. Tälläinen reipas dancemusa vain tuntuisi vaativan lavalle enemmän actionia kuin jokin verkkainen balladi tai patsastelurock, joten tässä sen puute enemmän haittaa.

Avatar
NiinaK
Maistelija
Maistelija
Viestit: 25
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 18:51

Re: Waldo's People - Lose control

Viesti Kirjoittaja NiinaK »

Kun ekan kerran kuuntelin kappaleet läpi, löi Passionworks multa jalat alta! Wau, miten loistava biisi ! MUTTA. Livenä esitys oli keskinkertainen ja tosi pettymys. Mutta löysinkin sitten Waldon porukat :tuuletus: Miten mahtava esitys ja energia. Kertsissä juuri sitä tarttuvuutta mitä kuuluu ollakin. Nyt haluan tämän ehdottomasti Moskovaan :tapu: Ja kaiken lisäksi Karoliina paitsi laulaa varmasti ja hyvin, on myös todella kaunis ja eläväinen.

Lukittu