Tähdet tähdet

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6427
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Räp-jakso

1.Laura ja Sini Sabotage - Laura veti paremmin kuin neiti Sabotage itse. :heh:
2.Jarkko ja JVG
3.Waltteri ja Tuomas Kauhanen
4.Roope ja Mikael Gabriel

+Jarkon ja Lauran duetto :ihana:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42818
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Perhana, jääkö nyt jakso näkemättä :jupinaa:. En katsonut töllöttimestä kun mieluummin käytän nettiä, mutta nyt Maikkarin sivut urputtavat, että käytäpä Chromen sijasta uusinta Firefoxin tai IE:n versiota. IE:llä näkyy, mutta ei kuulu mitään :niinpa:. Aikaisemmat jaksot olen kyllän nähnyt Chromellakin.
Rise, angel, shine, love!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

todella tylsä jakso ja tuli selväksi että Laura ei ainakaan tule voittamaan tätä enkä puhu hänen taidoistaan. Tästä ohjelmasta alkaa pikkuhiljaa olla puhti poissa ei enään viihdyttävä niinkuin viimevuonna :draamaa: johtuisiko sitten kenties tuosta pudotuspelistä...eipä tässä muuta :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Perhana, jääkö nyt jakso näkemättä :jupinaa:. En katsonut töllöttimestä kun mieluummin käytän nettiä, mutta nyt Maikkarin sivut urputtavat, että käytäpä Chromen sijasta uusinta Firefoxin tai IE:n versiota. IE:llä näkyy, mutta ei kuulu mitään :niinpa:. Aikaisemmat jaksot olen kyllän nähnyt Chromellakin.
Ei näy enää Chromella ellei mee tekemään jotain säätöjä jonnekin koneelle, neuvoja löytyy katsomosta. IE:llä mulla kyllä äänet kuuluu.

Minusta tämä jakso oli hyvä kahden huonomman jakson jälkeen. Pudotukset ovat tylsiä ja turhia ja näivettävät ohjelmaa, mutta oikea putosi, vaikka Waltteri oli miltei yhtä heikko. Laura ja Jarkko olivat tässä jaksossa ylivoimaisia, mutta Waltteri tullee olemaan musikaalijaksossa kova. Lauran räppi oli ehkä teknisesti parasta, mutta Jarkko oli täysi sheriffi :repeilee: ja toimisi oikeasti juuri siellä festareilla yms. Petri Nygårdin karnevaalista olen aina pitänyt, ytimessä, rillumarei-perinteen jatkaja eikä älykkääseen kuplaan kuoletettu, että Veitolan läppä yhteistyöstä kannatettava :heh:

Roopen ja Waltterin duetto oli harmillsien huono. Sovituksellinen ideakaan ei ollut kovin hyvä, mutta Roope veti niin mäkeen ja Waltterikin välillä että paha sanoa mitään. Ylipäänsä Waltteri lauloi huonosti tässä jaksossa, mutta Roope ihan luokattomasti välillä.

Jarkon ja Lauran duetto oli ihana, vaikka olen kaihtanut ko. biisiä ja sovitus oli vähän tavanomainen nostatus, mutta molemmat ovat niin herkkiä, voimakkaita, läsnä ja tunteellisia että ei sitä voi kuin rakastaa. Itse olisin lähtenyt viemään sovitusta voimaballadin sijaan ennemmin vaikka Peter Gabrielin Ja Kate Bushin Don't Give Upin sisäistyneempään suuntaan, se kun tuli sanoituksesta mieleen, tai siis Katen osuudet siinä :miettii: - mutta nyt kuultu oli kyllä eletyllä, aikuisella tavalla tosi tosi koskettava. <3 :rakkaus:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8377
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Kyllä tää näyttäis yhä enemmän olevan Jarkon ja Lauran välinen finaali. Kiva kuitenkin nähdä Waltteri vielä musikaalijaksossa, joten olen ihan tyytyväinen siihen että juuri Roope putosi näistä neljästä. Alan kallistua Lauran voiton puolelle, koska hän on Jarkkoa monipuolisempi esiintyjä. Jarkko on asennoitunut koko ajan vähän läpällä koko juttuun... (asenne mikä on tosin tuttu jo Teräsbetonista ja heidän musiikistaan, joten ei siinä sinänsä mitään pahaa). Laura on kylläkin ollut usein pudotusuhan alla, mutta eihän sitä tiedä miten äänet periytyvät ja jakautuvat finaalissa. Tsemppiä Laura!
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42818
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti:Jarkon ja Lauran duetto oli ihana, vaikka olen kaihtanut ko. biisiä
Mitä ne sitten lauloivat? Minulle tulee mieleen vain Kuin silloin ennen :heh:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6427
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minä toivon, että Laura voittaisi, mutta jotenkin tuntuu, että Jarkko kuitenkin voittaa.
Hän ei ole ollut kertaakaan pudotusuhan allakaan, toisin kun Laura. Minusta tuntuu, että Jarkko ottaa kisan ihan läpällä, siksi tykkään Laurasta enemmän.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^^Johanna Kurkela En sun särkyä anna mä en. Ja minulle etenkin nuo Kurkelan alkuaikoijen biisit ja tulkinnat ovat olleet liian söpöjä. Hieno taidonnäyte biisi kyllä, tästä sovituksesta käy ilmi, että on ihan totta että voisi olla disney-balladi. Minä en niistäkään välitä, mutta tämä oli :rakkaus: Joku rosvo on näköjään rosvonnut sen jo tuubiin - maikkarin kantsis tehdä jotain Katsomolle, koska toimii huonosti.

Toivoisin, että Jarkko ehtisi esiintyä ihan itsenään musiikilla joka on sille edes jossain määrin omaksi koettua ja että pääsisi hevikirkumaan oikeasti koska sitä ei olla kyllä kuultu :heh: - tykkään kyllä vähän läpällä ottamisesta, koska sekin paljastaa että Jarkossa on sellaista särmää, jota ei tavanomaisemmissa keskitien kavereissa ole. Luulisin että tässä kisassa se korostuuu, koska mitä nyt olen kokenut niin tulkitsee normaalisti voimakkaasti tunteella aika pohjia myöten ja voi olla vaikea saada otetta biisehin joista ei pidä tai ainakaan koe omaksi. Waltteri tulee muuten varmasti loistamaan ensi jaksossa ja on varmaan hyvän genren ja namuääninkin finaalissa. Mikä on vähän väärin, koska ollut monessa genressä aika todella huono. Vaikka tosi paljon tykkäänkin.

Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

hra47 kirjoitti:Kyllä tää näyttäis yhä enemmän olevan Jarkon ja Lauran välinen finaali.
epäilen suuresti että Lauran fanipohjalla mennään finaaliin kun viimeisen jakson suvereenisti parhaat vedot tuottivat vain pudotusuhan :eiei:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8377
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

aj1964 kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Kyllä tää näyttäis yhä enemmän olevan Jarkon ja Lauran välinen finaali.
epäilen suuresti että Lauran fanipohjalla mennään finaaliin kun viimeisen jakson suvereenisti parhaat vedot tuottivat vain pudotusuhan :eiei:
Jos tarkoitat rap-jaksoa, niin järjestyshän äänestystuloksissa saattoi olla mikä tahansa. Ei se Leppilampi välttämättä järjestyksessä ilmoittanut niitä seuraavaan jaksoon päässeitä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^käsittääkseni tässä formaatissa ovat aina olleet pudotusuhan alla viimeisenä ne kaksi vähiten ääniä saanutta :mitvit:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ ainakin sellainen vaikutelma syntyy. Kuin myös että tulokset muutoinkin ilmoitetaan järjestyksessä. Laura kyllä kuuluisi finaaliin, olen aina arvostanut ja nyt onnistunut pariin otteeseen koskettamaankin, upeaa taitoa.

Mutta ei kyse ehkä pelkästä miehiin kohdistuvasta naisäänestämisestä ole, saattaa olla että ihmisiä kiehtoo Jarkossa ja Waltterissa se, että molemmat ovat aikalailla kokonaan täysin epämukavuusaluellaan ja sen lisäksi mitä kisassa nähdään molemmilla on se ihan erilainen oma alueensa, josta ei olla nähty juuri mitään tai pieni näyte. Laura taas vaikka esittäisi vieraita biisejä on kuitenkin vuosia, koko uransa tehnyt estradiviihdettä, omaksunut eri tyylejä showhunsa, tanssinut, ollut osana koreografioita ja mitä ohjelmassa nähdään on juuri osa sitä omaa aluetta. Vaikka Waltterin oopperassa lavalla näyttelemään ja liikkumaan joutuu, vaaditaan näyttämötaitoja, niin kuten on tullut ilmi äänenkäyttö on ihan eri ja joutuu pinnistelemään ja vaikka Jarkolta laulaminen käy, niin tanssii ja tekee koreografioita ja tuonkaltaista lavaviihdettä ensimmäistä kertaa. Se venyminen ei lainkaan mikään itsestäänselvyys hevimiehille, ja tätä näyttävät monet rockmiehetkin kommenteista päätelleen arvostavan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10954
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

On kyllä huutava vääryys jos Laura ei ole finaalissa :draamaa: Vähän kyllä pelottaa naisen puolesta :lohduton: Ihanaa, kun Roope vihdoin putosi :tuuletus: Hän oli heikoin jopa omassa genressään...
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6427
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Elvis »

1.Waltteri Torikka - Stars - Illan paras esitys. Kerta kaikkiaan upea kokemus, jopa tv:n välityksellä.
2.Laura - Memory - Tämä meni ihon alle, todella koskettava tulkinta. Kaunista.
3.Laura - All that jazz - Laura heittäytyi hyvin rooliin, ja suorastaan säteili seksikkyyttä.
4.Jarkko - Don’t cry for me Argentina - Jarkon parempi tulkinta. Jotenkin hän ei vaan ole mielestäni uskottava.
5.Waltteri - Rikas mies jos oisin - Hauska ja viihdyttävä esitys ja tulkinta.
6.Jarkko - There’s no business like show business - Jotenkin tönkköä esiintymistä, ja hieman vaivaannuttavaa.

Oikea putosi :tapu:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8377
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Voi ei, mä olin jo niin varma Lauran putoamisesta kun oli Jarkko vastassa... Sääli, että yksi joutui putoamaan tästä kolmikosta. Jarkon miesversio don't cry for me argentiinasta sai silmät kyyneliin, on se vaan niin kaunis kappale.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tän jakson perusteella ei ihan väärin mennyt, mutta olen aikalailla harmissani siitä, että Jarkon ei annettu kertaakaan laulaa ominta lajiaan, kuten muiden annettiin. Waltterin hevi oli ihan hirveetä ja Jarkko olisi sen Whitesnaken laulanut niin hyvin ettei mitään rajaa. Tämä jää harmittamaan.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Hyvin kaikki kolme esiintyivät. Jonkun piti tippua ja se oli Jarkko valitettavasti. Laura on kyllä huikea ja Waltteri loisti tänään myös. No, lohtua murheeseen: Meillä on siskoni kanssa liput syksyksi Jarkko Aholan konserttiin! Olemme kerran aikaisemminkin olleet katsomassa Aholan konserttia, joten faneja ollaan! :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42818
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Happy kirjoitti:Laura Vuotilainen: En pidä hänen musiikistaan, persoonastaan, mielipiteistään, en voi sietää koko artistia..
Nyt (lopulta :heh:) heräsi mielenkiinto: millaisia mielipiteitä hänellä on?
Rise, angel, shine, love!

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

mielenkiintoinen jakso. ensimmäistä kertaa kuulin Aholan oikeasti laulavan ilman suurempia kiekaisuja :heh: kävi kuitenkin niin että rajat tulivat vastaan ja pelkkä ääni ei tällä kertaa riittänyt (toisinkuin viimekaudella eräs nimeltä mainitsematon). Lauran kaiketi "pitäisi" voittaa finaali mutta kun "uusi tähti" on ohjelman myötä jo syntynyt niin hänellä taitaa olla mahdoton tehtävä :mitvit:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ai niin, miksiköhän se Argentina oli sovitettu niin matalalle? Jarkko itsekin mainitsi, että meni matalammalta kuin yleensä laulaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42818
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti:Minusta Roope on usein ollut tylsin ja epäkiinnostavin ja se on ollut aavistuksen huonompi juttu kuin vaikkapa Anetten epäonnistuminen, tai sitten viime jakson epäonnistujien epäonnistuminen. Niistä on kuitenkin aistinut mahdollisuuksia, Roopella se on jäänyt toteamukseen nätti ja soiva perusääni. Ei perusäänen kivuudessa Anettellakaan vikaa ole.
Roope ei kuitenkaan onnistunut kertaakaan rääkkäämään korviani. Anette teki sen kahdesti, ja kummallakin kerralla moka oli oma, ei biisivalinnasta johtuva.

Mistä pääsenkin päivän pudotuksiin: Laura on rääkännyt korviani kerran, oopperalla, mutta ymmärrän ettei annetussa tehtävässä pystynyt parempaan. En muista kirjaimellisesti, mitä Lilli Paasikivi sanoi, mutta jotain siihen tapaan että mielekiintoisella tavalla ratkaistu biisin ongelmat :heh:

Lauralla on ehkä ollut kisan neutraalein ääni/äänenkäyttö, jolloin on ollut mahdollista esittää vähintään siedettävästi jokseenkin mitä tahansa. Vs. Krista-pop, Arja-iskelma, Jarkko-hevi, Waltteri-ooppera. Hyväksyn finaalipaikan. Sitä paitsi Lauran soul on minulle ollut tähän mennessä koko kisan paras esitys (kaksi viime jaksoa tosin katsomatta).

Waltteri ei ole onnistunut minua hurmaamaan, niin kuin (mentaalisesti) täti olenkin. Laulaa hyvin lajityypit, joissa on lähellä omaa aluettaan, kuten tänään musikaali. Yrittää kovasti muitakin, siitä pointsit, mutta tulos on usein ollut kiusaannuttava. Olisin lähettänyt nyt kotiin, kun on musikaalit saatu nauttia. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla Jarkkoa finaalissa, jossa kai olisi lopulta päässyt esittämään jotakin ominta alaansa (eikös siellä ole joku vapaavalintainen)? Nyt jäi parhaaksi onnistumiseksi se ooppera.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10954
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Laura pääsi finaaliin :tuuletus: :ihana: Jes! Tänään hänen "Memory" veto oli melkeinpä vuoden paras.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Finaalijakson kappaleet. Biisivalintojen, kisan aiempien vetojen ja tietenkin monipuolisuutensa perusteella Lauran pitäisi voittaa, mutta luulisin että niin ei käy vaan voiton vie Waltteri. Hieno mies, mutta nyt kyllä on omaan makuuni aivan liian yksipuolista ja etenkin imeliä ruusuja hopeamaljassa tarjolla. Olisin niin kovasti toivonut että Waltteri olisi esittänyt oikeaa oopperaa siksi omaksi tai tärkeimmäksi vapaavalintaiseksi biisiksi, loppuiko rohkeus kesken? Raise me up on aivan kamala kitsch-imellys, Jennifer Rushin Power of lovea Lauralla sen sijaan kukaan teinikasari ei voi muuta kuin rakastaa :heh: . Hienoa kuulla Rainbowta myös.

Tuotanto on näyttänyt ohjaavan järjestyksellä, alkuun laitetaan karsitutuvaksi aiotut, viimeisksi vahvimmat. Toivottavasti ilmoitusjärjestys ei enteile esitysjärjestystä eli sitä että Waltteri aina parin jälkimmäinen esitys.
Laura Voutilainen: I Surrender (Rainbow)

Waltteri Torikka: Livin´ la vida loca (Ricky Martin)

Laura Voutilainen: Rakkautta ei piiloon saa

Waltteri Torikka: Hopeinen kuu

Laura Voutilainen: Power of Love (Celine Dion)

Waltteri Torikka: You Raise Me Up (Josh Groban)
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42818
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nonniin tekniset ongelmat selätetty.
ta1ja kirjoitti:^^Johanna Kurkela En sun särkyä anna mä en. Ja minulle etenkin nuo Kurkelan alkuaikoijen biisit ja tulkinnat ovat olleet liian söpöjä.
No tätä kyllä kuunteli mieluummin Jarkon & Lauran esittämänä kuin Johanna Kurkelan. Ja nyt en valita Jarkon äänenkäyttöä; tähän sopi ytimekäs tenori mainiosti. Ulkomusiikillisena huomiona totean, että Jarkon asu oli kamala. (Juhani Merimaalla on muuten hienoja paitoja, ja tämän duettoillan hempeänvioletti on niistä suosikkini; sopii täydellisesti hänen omiin väreihinsä.)

Waltterin ja Roopen duetto oli omalla tavallaan hauska :heh:, mutta kun Roopen laulutaito ei vain riittänyt.

Musikaalijakso oli hieno, väärin pudottaa noista ketään. Laulullisesti pidin eniten Jarkosta. En tiedä mikä siinä on kun Waltteri ei vain sytytä, vaikka olivathan hänenkin esityksensä teknisesti päteviä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17358
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Happy »

Rousku kirjoitti:
Happy kirjoitti:Laura Vuotilainen: En pidä hänen musiikistaan, persoonastaan, mielipiteistään, en voi sietää koko artistia..
Nyt (lopulta :heh:) heräsi mielenkiinto: millaisia mielipiteitä hänellä on?
Idols-tuomarinahan Laura oli ja jotenki siloin ärsytti vaan hemmetisti sen kommentit.. tosin en silloin vielä tiennyt Lauran huikeista taidoista laulajana, joten ajattelin kai tyyliin että "mikä tuokin on ketään arvostelemaan"

Mutmutmut tän ohjelma osotti sen et Laura on niin WOUUUUUUUUUUUUUUU :rakkaus:
Pitää kyl perua kaikki aijemmat negatiiviset fiilikset hänestä, ihan huikeen lahjakas laulaja jonka tulevaa tuotantoa alan jo odottamaan!

Esim täs finaalijaksos noi kaikki vedot oli täyttä tykitystä, varsinkin tää Power of love-veto, laulaa yhtä mahtipointisesti kuin joku maailmantähti :peukku:

Laura voittoon :tapu:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42818
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Väärin päin meni :niinpa:. Katsoin tästä jaksosta vain lopun, kun olin kyläilemässä, mutta onhan Laura koko matkan aikana ollut monipuolisempi. No, ehkä Waltteri onnistuu toimimaan oopperan pr-henkilönä. -Jotenkin siinä tänään kun odottivat tuomiota, tuntui, että Lauran on pakko voittaa. Ja sitten jotenkin nololta, kun niin ei käynyt. Kuin nulikka ryysisi tädin ohi jonossa (ja ei, en tarkoita, että Waltteri olisi käyttäytynyt nulikkamaisesti - kaikkkea muuta).
Viimeksi muokannut Rousku, 10 Touko 2015, 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8377
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, väärä voitti, vaikka Waltteri hyvä olikin. Laura oli kyllä monipuolisempi kameleontti, kuten Jesse Kaikuranta totesi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10954
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Laura olisi niin ansainnut sen voiton :lohduton: Hän on oikea tähtien tähti :ihana:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8377
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ainiin, mikähän Siltsua vaivasi kun oli niin vähäsanainen...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tähdet tähdet

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Olen iloinen ooperan puolesta, mutta Laura oli paljon parempi, koko kisan aikana vain yksi yhdentekevä veto, ei yhtään huonoa. Finaali Lauralle, luvuin 2-1 mutta laadullisesti myös.

1. Laura - Power of Love. Finaalin huippuhetki.
2. Laura - I Surrender - hienosti laulettu, tanssijat asiaankuulumatonta musikaalia.
3. Waltteri - Hopeinen kuu. Tyylikäs ja komea versio. Vähän akateeminen, mutta hyvällä tavalla.
4. Waltteri - Livin la vida loca - onhan se kiva, mutta kyllä Ricky Martinin kissamaisuus ja viettely korvautui vähän jäykkyydellä ja ennemmin uhkaavalla intensiivisyydellä kuin viettelevällä seunsuaalisuudella.
5. Laura - se oma iskelmä, en muista nimeä, mikä vähän kertoo missä vika
6. Waltteri - Rise Me Up. Tämä oli ihan kamala. Biiskin on hirveä, mutta Waltteri onnistui sekä ylitulkitsemaan että laulamaan epäpuhtaasti. Tulkinnallisesti ja äänenkäytöllisesti huonomakuinen vähän samaan tapaan kuin Still of the night ja se punk.

ps. Jarkon ooppera oli kaikista merkittävin juttu, noin jos ajatellaan että mikä on oikeasti poikkeuksellista. Niin ja Jarkon artistisen omaperäisyyden dissalusta ja taidokkuuden ohittamisesta jäi itsellekin lopulta huono maku. Keksinkertaiseen viihteeseen ohjattiin ja hakeuduttiin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Vastaa Viestiin