TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Lukittu
Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja lharju »

Pete kirjoitti:Laila Halme vaikutti oikein sympaattiselta hienostorouvalta.
Oliko hänellä minkäänlaista laulajauraa viisujen jälkeen?
En muista hänestä muissa yhteyksissä kuulleeni.
Eihän Lailalla ole ollut oikein minkäänlaista laulu-uraa 60-luvun alun jälkeen, eikä hän silloinkaan ollut mikään eturivin iskelmätähti. Sellainen sympaattinen täti, joka levytti joitakin iskelmiä. Itse asiassa euroviisumatka taitaa olla koko Halmeen laulu-uran ehdottomasti ainoa kohokohta. Mutta vuonna 1987 Laila juonsi viisukarsinnat ja niissä hän oli hyvin eläväinen ja iloinen täti. Tänä iltana huomattavasti rauhoittuneempi...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33290
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kiitos infosta! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

GiveMeWings kirjoitti:Marjattahan ei ollut edes kiinnostunut omasta voitostaan 60-luvulla... :repeilee:
Sitä suuremmalla syyllä. Miksi olisi pitänyt teeskennellä, että voiton menetys harmitti tai se, ettei päässyt edustamaan Suomea, jos ei sitä ollut?

Marjattahan itse sanoi ohjelmassa jotain tyyliin, ettei hän edes ajatellut mitään laulajan uraa varsinkaan, kun hänellä oli hyvä työ matkatoimiston (oliko se nyt tiedottajana?)
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JukkaV kirjoitti:Marjatasta tekee ammattitaitoisen vankka kokemus ja näkemys ja kyky olla näyttämättä mahdollista kiinnostuksen puutetta työtehtävässään. Tämä kiinnostuksen puute näkyy monista nykypäivän juontajista yleensäkin juontotehtävissä.
VANKKA KOKEMUS juontajan tehtävissä vuonna 1979? :roll:
TOKI!! :repeilee:

Ja en mä kyllä näe kiinnostuksen puutetta Heikissä ja Jaanassa? En oikein ymmärrä miten Marjatalla ois sen enempää kiinnostusta ollut vuonna 1979? :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

GiveMeWings kirjoitti:Marjattahan ei ollut edes kiinnostunut omasta voitostaan 60-luvulla... :repeilee:
Tiedoksi: olen aina arvostanut Marjatta Leppästä.

Marjatta esitti tuntemuksensa ihan järkevästi. Kaikille kun euroviisut eivät ole henki ja elämä. Lisäksi Marjatta vaikutti tasapainoiselta ja kypsältä aikuiselta.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katten-Gustaf kirjoitti:kun hänellä oli hyvä työ matkatoimiston (oliko se nyt tiedottajana?)
Vankka kokemus siis juontajan tehtäviin televisioon! :peukku: :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

gentedimare kirjoitti:
JukkaV kirjoitti:Marjatasta tekee ammattitaitoisen vankka kokemus ja näkemys ja kyky olla näyttämättä mahdollista kiinnostuksen puutetta työtehtävässään. Tämä kiinnostuksen puute näkyy monista nykypäivän juontajista yleensäkin juontotehtävissä.
VANKKA KOKEMUS juontajan tehtävissä vuonna 1979? :roll:
TOKI!! :repeilee:

Ja en mä kyllä näe kiinnostuksen puutetta Heikissä ja Jaanassa? En oikein ymmärrä miten Marjatalla ois sen enempää kiinnostusta ollut vuonna 1979? :roll:
Et ymmärrä näköjään, niin turha tätä on jatkaa.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja lharju »

Katten-Gustaf kirjoitti:
GiveMeWings kirjoitti:Marjattahan ei ollut edes kiinnostunut omasta voitostaan 60-luvulla... :repeilee:
Sitä suuremmalla syyllä. Miksi olisi pitänyt teeskennellä, että voiton menetys harmitti tai se, ettei päässyt edustamaan Suomea, jos ei sitä ollut?
No mistä me nyt oikeasti voimme tietää kuinka paljon Marjattaa oikeasti veetutti? On tietysti mahdollista että silloin harmitti, mutta 40 vuodessa mielipiteet voivat varmasti vaihtua ja elämässä ehtii tapahtua niin paljon, että jokin vanha häviö jossain tuntuu vähäpätöiseltä.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

gentedimare kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti:kun hänellä oli hyvä työ matkatoimiston (oliko se nyt tiedottajana?)
Vankka kokemus siis juontajan tehtäviin televisioon! :peukku: :rofl:
Olenko mä puhunut jossain vaiheessa Marjatan vankasta kokemuksesta?Jaa, ei nyt tule mieleen. Kai mä sitten oon... :cool:

Edit: Mutta tuosta olen samaa mieltä, en minäkään kyllä kiinnostuksen puutetta Heikissä ja Jaanassa ole havainnut. Päinvastoin, hehän ovat petranneet täksi vuodeksi huomattavasti.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JukkaV kirjoitti:Et ymmärrä näköjään, niin turha tätä on jatkaa.
Kuuleppas nyt, mä ymmärrän ERITTÄIN hyvin! Ja olen kantani tähän asiaan jo tuonut esille. Teillä vaan ei ole enää keksiä lisää vastaväitteitä! :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katten-Gustaf kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Vankka kokemus siis juontajan tehtäviin televisioon! :peukku: :rofl:
Olenko mä puhunut jossain vaiheessa Marjatan vankasta kokemuksesta?Jaa, ei nyt tule mieleen. Kai mä sitten oon... :cool:
Lähinnä tuo oli tarkoitettu teille kaikille puolustajille ja sille joka puhui Marjatan vankasta kokemuksesta. Ei saa ottaa aina kaikkea niin henkilökohtaisesti vaikka sua tai jotain muuta lainaisinkin! lol
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33290
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja Pete »

No, enpä olisi tuon ohjelman jälkeen uskonut, että täällä suurin puheenaihe olisi Marjatta! :shock: :roll:

Miksiköhän Ann-Christine ei ollut paikalla? :'(
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

gentedimare kirjoitti:
JukkaV kirjoitti:Et ymmärrä näköjään, niin turha tätä on jatkaa.
Kuuleppas nyt, mä ymmärrän ERITTÄIN hyvin! Ja olen kantani tähän asiaan jo tuonut esille. Teillä vaan ei ole enää keksiä lisää vastaväitteitä! :roll:
Voi kuule, kun olisi, mutta relevantti dialogi ei tunnu onnistuvan.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Miten niin ei onnistu? Eikö mulla ole oikeus sanoa omaa mielipidettä? Sanothan sinäkin! Jokaisella meistä on oma tyyli tuoda asiat julki ja jos mun tyyli ei kiinnosta niin älä sitten takerru sanomisiini!

Marjatta oli ällö ja sillä selvä! Jos sun mielestä on reilua piikitellä nuoria juontajia niin FINE!!! Vaikka kuinka sun mielestä Marjatta ois oikeessa niin ei sitä nyt sentään kaikkea tartte sanoa! Mutta jos sun mielestä se oli asiallista niin FINE!

FINE! FINE! FINE! FINE! FIIIIIIIIIIIIIIIIINE!! :twisted:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Mielestäni piikittely osui yleensä juontamista kohtaan.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Aivan.... Ja Jaana ja Heikki siinä juuri juonsivat sitä ohjelmaa kun tämä "leidi" kehtaa sanoa, että nykyajan juontajien ei tartte osata hommiaan kunhan näyttävät hyviltä! :evil:

Mun mielestä tökeröä ja muutenkin tökeröä olla kunnolla vastaamatta esitettyihin kysymyksiin. Itsekin alaa opiskelleena voin sanoa, että tollaset haastateltavat ovat painajaismaisia! :twisted:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Itse asiassa tuo Marjatan kommenttihan kuvasi vain sitä nykyajan kamalaa arvomaailmaa, jossa ulkokuori katsotaan sisältöä tärkeämmäksi. :roll:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Itse asiassa tuo sinun kommenttihan kuvaa vain sitä nykyajan kamalaa yleistämistä!!

PIPOA HÖLLEMMÄLLE!!!! Ei kaikki tässä maailmassa ole vain ulkokuoren palvontaa! :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

gentedimare kirjoitti:Itse asiassa tuo sinun kommenttihan kuvaa vain sitä nykyajan kamalaa yleistämistä!!

PIPOA HÖLLEMMÄLLE!!!! Ei kaikki tässä maailmassa ole vain ulkokuoren palvontaa! :roll:
Itse en ulkokuorta palvokaan. Jos kuvaisin yleistämistä, niin tekisin sen taatusti toisin.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

GiveMeWings kirjoitti:Piikittelyn voi tehdä monella tapaa, esim. asiapohjalta, kuten Sanna Kojo piikitteli Kaivantoa radiossa.
????? Voisitko täsmentää.

Fanipalaverin yhteydessä muuten vakuutettiin halua konsultoida Muistathan-projektia varten minua ja Marttia, mitään yhteydenottoja ei tullut. Sanna myönsi minulle ennen keskusteluohjelmaamme, että minä olen paljon "syvemmällä" tässä jutussa ja kiinnostuneempi ja asiantuntevampi. Mulla alkaa nyt ihan oikeasti mennä yli tämä kunnianarvoisa kollega Kojon kehuminen.

Jossain mättää ja pahasti, että minua ei päästetty lähellekään YLEn viisuprojektia vieläkään.

En vielä katsonut tätä sarjan aloitusta, mutta näkemättäkin osaan sanoa, että leikkaamaton versio ei riitä. Oikeasti Suomen musiikkielämän ammattilaisilla olisi paljon viisuihin liittyviä muisteloita, jotka pitäisi kaivaa esiin ja tallentaa, koska Suomen kansan pitää saada tietää koko totuus. YLE ei siihen pysty, koska pitäisi olla myös sananvapaus arvostella YLEä, jossa suhtautuminen euroviisuihin 70-luvulta alkaen on ollut varsin nuivaa, huippuna mm. karsinta 1981. Örkki tietää.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

MINUN MIELIPITEITÄNI ekan jakson vieraista:

Marion - Mainio lady. Hieman häiritsi show'n johtaminen ja kaikkien päälle puhuminen, mutta toisaalta kiva että keskustelu oli avointa. Marion on ihminen, joka televiossa pitää tietyn roolin päällä. Onneksi tuo rooli on varsin miellyttävä.
Laila Halme - Kaikkea muuta kuin herttainen. Kopea ja itsensä yliarvostava nainen. Ei esim. halunnut mukaan iskelmän historiaa ikuistavaan kirjaani, koska oli juuri hiljakkoin jäänyt leskeksi ja halusi vetäytyä julkisuudesta. Ei siinä mitään, kunnioitettava päätös, mutta vajaan kuukauden kuluttua hän uhosi iltapäivälehdessä tekevänsä comebackin. Kirjani ilmestyi kaksi vuotta myöhemmin.
Jarkko ja Laura - Herttainen, tavallinen pariskunta, joka on enemmän kiinni arkielämässä kuin tähteydessä. Suhtautuu leppoisalla huumorilla vuosikymmenten takaiseen euroviisupistäytymiseensä, joka olikin uran kohokohta.
Viktor Klimenko - Mainio, räiskyvä persoona. Tarpeen tulla topakka, mutta televisiossa aina aurinkoinen. Kävimme aikoinaan kovan sanaharkan siitä, onko hän esittänyt Suomen karsinnoissa kappaleen "Romantique" vaiko ei. Minä voitin: on.
Marjatta Leppänen - Aivan loistava, huumorintajuinen persoona. Harmi että kaikki eivät ymmärrä hänen huumoriaan. Heikki ja Jaana onneksi ymmärsivät, vaikka telepromterissa ei lukenutkaan: "Naurua". Hän ei siis ihan oikeasti ole pahoillaan, vaikka euroviisuedustusmatkat häneltä vietiinkin. Jotain sen suustaista Muistathan-ohjelman tekijät kai odottivat. Lienee kyllästynyt koko vatvomiseen, kun aina euroviisuista puhuttaessa otetaan tämä aspekti esiin. Hienona, sydämellisenä ihmisenä Marjatta ottikin esiin Lasse Mårtensonin, joka enemmänkin olisi ansainnut huomiota. Mitä tulee "Muistojeni lauluun", niin Irmeli Mäkelä joka esitti kappaleen Suomen karsinnassa voiton jälkeen oli enemmänkin lähdössä Lontooseen ja on edelleen katkera että matkalippu annettiinkin Halmeelle. Juontajien ammattitaidosta keskustaessa Marjatta viittasi yleisesti kaikkiin missi/malli-juontajiin, jotka lukevat suoraan lapuista ja kuvaruutunäytöiltä juontonsa, ei varmasti suoranaisesti Heikkiin ja Jaanaan. Voin vakuuttaa että Marjatta on sydämellisimmistä ihmisistä, joita olen tavannut. Aivan ihana!
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

jansku
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 76
Liittynyt: 23 Elo 2005, 15:57
Paikkakunta: helsinki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja jansku »

tällä kertaa kamerat eivät heiluneet

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Aivan IHANA OHJELMA niin tellussa kuin radiossakin! Mielenkiintoisia vieraita/haastatteluja/arkistomatskua mukana! KIITOS YLE tästäkin nannasesta! Mua ei harmittanut pätkityt viisutkaan, sillä nehän löytyy kuitee omista arkistoista. Tosi mielenkiintoista puhetta ja läsnäoloa. RAKASTIN tätä ohjelmaa. :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tosi hyvä ohjelma :)

Mä en ollut ennen nähnyt useita noita pätkistä, oli mielenkiintoista kuunnella miltä mm. Tipitii ja Playboy on kuulostaneet livenä. :) Hieno ohjelma kaiken kaikkiaan :) ja mielenkiintoisia haastatteluja.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

kaivanto kirjoitti: ????? Voisitko täsmentää.
Esitit hyvin perusteltuja näkemyksiäsi (toin tämän mielipiteeni jo aiemmin ilmi) ja Sanna Kojo teki toistuvasti tarkkoja vastavetoja. Sinun faktasi vakuuttivat ainakin minut enemmän, ehkä syynä on myös se kun olet viisufani ja se näkyi mielipiteessäsi. Sanna Kojo on toimittaja joka tietää työnsä puolesta viisuista varmastikin yhtä sun toista, mutta onko hän oikeastaan fani, vaikka hänen juontonsa ovatkin jumalaisia! Yhtenä esimerkkinä voisin mainita esim. kun kritisoit YLE:ä ja eteenkin taannoista Maria G:n roolia viisutiimissä, kertoen että hän oli tuomariston puheenjohtaja. Siihen Sanna Kojon piti alkaa todistelemaan "Petri mä olen kyllä itse istunut noissa raadeissa ja kyllä siellä kuunnellaan ne kappaleet läpi ja mietitään onko tämä hyvä biisi vai...". Sanoit muuten mielestäni hyvin ja suoraselkäisesti että olet yrittänyt vuosia mukaan ja vasta nyt tärppäsi. Kritiikkisi Maria Guzeniinan ikäpolitiikkaa (Ressu Redfordia vanhempia ei viisuihin tulisi päästää) kohtaan kohtaa oli hyvä veto kun puhuit Sirkiästä. Sanna Kojo jotenkin toistuvasti heitti sinulle kysymyksiä mielipiteittesi jälkeen, se toi kivasti keskustelua mutta myös hieman piikittelyn makua ja vähän sellaisen asetelman että studiossa oli Kaivanto vs. YLEläinen keskustelemassa... :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti:Laila Halme - Kaikkea muuta kuin herttainen. Kopea ja itsensä yliarvostava nainen.

Marjatta Leppänen - Aivan loistava, huumorintajuinen persoona. Harmi että kaikki eivät ymmärrä hänen huumoriaan. Heikki ja Jaana onneksi ymmärsivät, vaikka telepromterissa ei lukenutkaan: "Naurua".
Joo joo......... Kyllä muuten minäkin olisin nauranut Marjatan jutuille, eihän amattitaitoinen toimittaja saa näyttää suuttumustaan, mutta kyllä varmaan ajattelivat mielessään, että olis akka hiljaa! :twisted:

Noniin...... whatever!
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja jamit »

jansku kirjoitti:tällä kertaa kamerat eivät heiluneet

ja minunkin mielestä Marjatta oli ihan mukava piristys kyseiseen ohjelmaan. Sehän on ihan pirteä "täti"!!! ;)
Hello this is Serbia callink...............

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Marjatta on huumorinaisia :peukku:
Jokapaikan hilma :mrgreen:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ann-Christine: en muista mitä hän oikeastaan tekee, mutta oli Schlager på Lagerissa taannoin pariin otteeseen mukana, iloinen ja nauravainen täti oli edelleen.

Kristiina Hautalasta löytyi tuommoinen:
http://kotinetti.suomi.net/kristinahautala/
Levyarvostelun yhteydessä lukee, että hän muutti Ruotsiin, kouluttautui taideterapeutiksi ja työskentelee sellaisena edelleen.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

TV2 juhlii Suomen 40. kertaa Eurovision laulukilpailuissa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

GiveMeWings kirjoitti:
kaivanto kirjoitti: ????? Voisitko täsmentää.
Esitit hyvin perusteltuja näkemyksiäsise toi kivasti keskustelua mutta myös hieman piikittelyn makua ja vähän sellaisen asetelman että studiossa oli Kaivanto vs. YLEläinen keskustelemassa... :mrgreen:
Jep. Kiitos! Etukäteen ajattelin, että vastakkainasettelua olisi voinut enemmänkin korostaa, mutta paremmin se tunti kului, kun ei niin oltu tukkanuottasilla. Ylipäätään pyrin korostamaan itseäni mahdollisimman vähän, enkä esim. pyytänyt itseäni tituleerattavaksi säveltäjäksi, vaikka tosiasiallisesti säveltäminen on ollut päätoimeni viimeiset 2 vuotta eikä toimittajan työ.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Lukittu