Nuoret euroviisujen parissa

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6607
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Taidan olla jo aika vanha tähän ketjuun, mutta tunnen itseni nuoreksi. :D Enkä tiedä oikein muita ikäisiäni, joita Viisut kiinnostaisivat yhtä paljon kuin minua.

Omat ensimmäiset muistoni Viisuista ovat vuodelta 2000. Muistan kuinka Suomen edustajan valitsi vielä raati eikä tapahtuma ollut yhtään niin iso ja näkyvä kuin nykyään. Tuosta vuodesta eteenpäin olen seurannut Viisuja aina yhtä innokkaammin. Nyt olen jo kahtena vuonna käynyt Suomen finaalissa ja tänä vuonna "tapasin" Rybakinkin. :ihana: Haaveenani on joskus päästä seuraamaan Viisuja ihan paikan päälle. :) Sitä odotellessa!
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ toivottavasti toiveesi toteutuu!!

mulla vähän sama tilanne, ainoostaan mun paras kaveri pitää euroviisuista mut ei se kyl vedä vertoja mun fanitukselle :D ens vuonna oltais täysikäsinä lähdössä kattoon viisuja saksaan, jos kaikki hyvin käy. tääkin mun idea :heh: mulla on jo matkakassankin keräys käynnissä..

mä oon jo ollu onnekas ja päässy kattoon viisuja livenä, se oli 2006 ja oli semmonen kokemus että huhhuh. kyllä on jo aikakin päästä uudemman kerran todistamaan tätä spektaakkelia. vois laittaa tästä semmosen 50 vuoden putken päälle; joka vuosi viisuihin XD

toiveissa myös on päästä joskus edustamaan suomea.. biisin vääntäminen vaan hurjan vaikeaa eikä keskinkertasuuksilla mitään saavuta :roll:
onks täällä muita nuoria tai ei-niin-nuoria, joilla sama unelma? :korvana:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mulla noiden viisujen paikan päälle katsomisessa tulee todellakin ongelmia kun vanhemmat kintaalla viittaa koko euroviisuille... Kyl ne nyt ne finaalilähetykset kyylää mut siinä se :jupinaa: Eli aikaisintaan 4:n vuoden päästä vois harkita viisuja paikan päällä :miettii:
Meow cat, please meow back.

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja greece »

riksa[ kirjoitti:toiveissa myös on päästä joskus edustamaan suomea.. biisin vääntäminen vaan hurjan vaikeaa eikä keskinkertasuuksilla mitään saavuta :roll:
onks täällä muita nuoria tai ei-niin-nuoria, joilla sama unelma? :korvana:
Mä oon kans halunnu edustamaan euroviisuihin , en kuitenkaa Suomea vaan Kreikkaa :surrur: ..Johtuen ihan vaan siitä, että Suomessa se ei olis kovinkaan ''cool'' olla euroviisuedustaja..Kreikan edustajana olis myös luultavammin paremmat menestys mahdollisuudet :heh: ..Lisäks en oo muutenkaa mikään kovin isänmaallinen ihminen, ja Kreikas mul on niin paljon kavereit ja oon asunu myös siel, ni se tuntuu vähän niinko toiselt kotimaalt :joojoo:

...Mut joo vielä en oo voinu osallistuu ko oon ollu liian nuori..oikeestaan ens vuonna olisin ens kertaa tarpeeks vanha :surrur: .....Vois ihan huvikseen kokeilla päästä edustaa Suomee sen vapaan karsinnan kautta :uujee: ..no eeen kyl taida uskaltaa, oon vähän ujo :heh: niin en ikinä pystyis esiintyy miljoonille ihmisille ..mut ehkä viel joskus

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ anna mennä vaan :D ja ujoudesta pääsee aina eroon :)

mä oon aina ollu sitä mieltä, että kun kerran oikeesti niin paljon haluan päästä viisuihin, on mun sen tavotteen eteen pakko sit tehä myös kaikkeni.

ehkä edustetaan sit suomee ja kreikkaa samana vuonna :uujee: kuppilasta ainakin saisit ääniä :peukku:

toi on kyl totta, että suomessa viisuedustajuus ei ole yleisesti ottaen niin "coolia" kuin esim ruotsissa tai sun mainitsemassa kreikassa. onneksi kaikki riippuu kuitenkin kappaleesta, niin on suomen edustajallakin mahdollisuus olla cool :tuuletus:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minäkin haluan edustaa, mahdollisuudet on kyllä aika pienet :heh:

Hei, jos teillä on mesejä ja haluatte jutella toisen nuoren viisufanin kanssa, laittakaa pv'nä teidän meseosoitteita niin lisäilen :--)
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Samiasd kirjoitti:Minäkin haluan edustaa, mahdollisuudet on kyllä aika pienet :heh:

Hei, jos teillä on mesejä ja haluatte jutella toisen nuoren viisufanin kanssa, laittakaa pv'nä teidän meseosoitteita niin lisäilen :--)
Mulla on :D Laitan viestiä illemmalla.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Samiasd: mullakin on mese, jossa tosin oon aika harvoin mutta ois kiva jos ois ees yks viisufani juttuseurana :D Laitan viestiä jossain välissä.

Mieki olen muuten aina toivonu et pääsisin seuraamaan viisufinaalia livenä. Toteutan sen joskus...
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Balkan kirjoitti: Mieki olen muuten aina toivonu et pääsisin seuraamaan viisufinaalia livenä. Toteutan sen joskus...
Mulla ensin ois haave päästä kattoo Suomen karsintojen finaalia, ja sitten koko Euroviisujen finaalia. Ensi vuonna ehkä onnistuisi tuo Suomen karsintojen finaaliin pääseminen. :uujee:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Olen katsonut viisuja vuodesta 2006 asti.Rakastuin silloin : Carolaan,Tina Karoliin ja minulla on kaikki cdeet ja dvdeet vuodesta 2006 asti.Laulan viisuja joka päivä :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Nyt vasta älysin tän ketjun :eeek: On muuten hauska sattuma että minäkin, joka en tiennyt viisuista suunnilleen mitään ennen vuotta 2006, sitten sattumalta sinä vuonna katsoin semifinaalin ja itse finaalin. :uujee:

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

Lähipiiristäni vain minä ja kaksoisveljeni olemme viisufaneja. Alkaa välillä ottaa päähän, kun ei saa "normaalien" ihmisten kanssa keskustelua aikaan, varsinkaan keväisin ja kesällä viisujen jälkeen :roll:
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Siksi ovat viisutapaamiset! :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

^


Juuh :)
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Mullakin on joka päivä tunne et kumpa joku puhuis mun kaa viisuista mut ei kukaan ikinä tuu :lohduton:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Viisuboy kirjoitti:Mullakin on joka päivä tunne et kumpa joku puhuis mun kaa viisuista mut ei kukaan ikinä tuu :lohduton:
Samoin. Kukaan irl-kavereistani ei ole kiinnostunut euroviisuista ja siskonikin vain toukokuussa. Muuten saan tyytyä nettikavereihin, jotka ovat tietenkin erittäin mukavia, mutta livenäkin olisi kiva jonkun kanssa analysoida ja puntaroida viisuja.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Samiasd kirjoitti:mutta livenäkin olisi kiva jonkun kanssa analysoida ja puntaroida viisuja.
:vonkaus: Porvoossa on monta kivaa puistonpenkkiä, missä puntaroida! :vonkaus:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

TomppaJr kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:mutta livenäkin olisi kiva jonkun kanssa analysoida ja puntaroida viisuja.
:vonkaus: Porvoossa on monta kivaa puistonpenkkiä, missä puntaroida! :vonkaus:
:rofl:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Samiasd kirjoitti:mutta livenäkin olisi kiva jonkun kanssa analysoida ja puntaroida viisuja.
Etkös sä asukin aika kaukana pohjoisessa? :lohduton: Muuten kyllä analysoisin mielelläni kanssasi viisuja, mutta kun oot niin kaukananana. :lohduton:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Serduchka kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:mutta livenäkin olisi kiva jonkun kanssa analysoida ja puntaroida viisuja.
Etkös sä asukin aika kaukana pohjoisessa? :lohduton: Muuten kyllä analysoisin mielelläni kanssasi viisuja, mutta kun oot niin kaukananana. :lohduton:
No joo. :lohduton:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jos jotakuta nuorta kiinnostaa ja ei ole huomannut, niin tuolla Kokoustilapuolella suunnitellaan Nuorisomiittiä kesäksi. :tapu: Kaikki kiinnostuneet mukaan vaan keskusteluun! :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Mattan »

TomppaJr kirjoitti: Itse olen 14 vee poika, ja en todellakaan ole törmännyt samaa ikäluokkaa olevaa viisuhullua koskaan, ja tuntuu jotenkin typerältä kun kirjoittelen täällä vaan viisusivustoilla ja kaverit pelaa jotain runea ihan innoissaan ( :nohyi: ).
Ja pyh, 16 vuotta tällä hetkellä täynnä, kyseisen pelin parissa ollut 6 vuotta enkä vieläkään ole kyllästynyt. Mikäli joku muukin kyseistä peliä jaksaa, saatatte peräti tuntea.

----

Sitten itse viisuihin. Rupesin katsomaan niitä vuonna 2004, kun aina niin hyvästä Inför ESC:stä tuli Ruslanan Wild Dances. En ollut ennen sitä kiinnittänyt minkäänlaista huomiota Euroviisuihin, koska mielsin ne tylsäksi "aikuisten hommaksi". No, jämähdin sitten katsomaan esikatselut ja viisut. Ruslana meni sitten voittamaan, josta pikkuinen minä ilahtui paljon, mutta Viro putosi finaalista kappaleella, jonka olisi pitänyt olla korkealla, mutta kaikkea ei voi saada. :surrur:

2006&2008 ovat valitettavasti ainoat kaudet jotka DVD:ltä löytyy (jos jollakulla on ylimääräisiä, kiinnostusta olisi *hint hint*), mutta 2007 eteenpäin tallennettuna kyllä on. Vanhempia viisuja sitten Internetin kautta selaillut.

Itse asiassa tunnen erään suhteellisen kovan luokan viisufanin oikeassa elämässä, tosin ei ole viisukeskustelua tullut (en siis niin hyvin tunne!). Sittenpä kävin löytämässä tämän palstan, ja teidän harmiksenne (kyllä se on harmi, ette vain tiedä sitä vielä :twisted:) taidan tänne jäädäkin. Suhteellisen lähellä Suomen pääkaupunkia asun minäkin, että ei sen suhteen mitään uutta.
Erityisesti etsin suomenruotsalaisia viisutuntijoita, sillä on aina se mahdollisuus että tunnen kyseisen henkilön oikeassa elämässä - maailma on pieni. Lundin ja Euroviisaat eivät tosin kelpaa. :heh:

Mitäs vielä löpistäväksi? Tuskinpa mitään. Tämä matto lähtee toisaalle.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17256
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tänään kun on kirjoitellut kaikenlaisia nostalgisia muistelmia,
voin siirtyä nyt siihen miten löysin euroviisut
___________________________________________________
Vanhempani olivat aikoinaan kamalia viisufaneja, ja muistan satunneisesti launtai-illat jolloin seurattiin euroviisuja, muistan hämärästi vain että oli vain kamalan monia esityksiä, ja itse tylsistyin sivusilmällä seuratessani, vaikka jotkit esityksetkin olivatkin nautintoa korville.
Vuosi 2001 sitten taas. en tajunnut mistä keskellä yötä vanhempani saivat päähänsä juhlia ja melullaan herättää meidät lapset. Lopulta selvisi Viron voittaneen euroviisut :rofl:
Äitini viisuinnostus kai vuosien saatossa haihtui, isälläni tietääkseni jatkuu vieläkin perinteet :peukku:
Vuonna 2006 sitten kuuli muiden kavereideni kesken kamalaa Lordi hössötystä ja sitten illalla messengerissä mua käskettiin seuraamaan viisufinaali.
Olen onnellinen että sen tein, avasin töllön kesken lähetyksen jolloin siellä oli peräkkäin pari kaunista esitystä, kunnes.. tuli Lordin aika esiintyä ja esitys oli aivan mahtipointinen! Olin siis todella ylpeä Suomesta ja että heillä oli noin tajunnanräjäyttävä kappale mukana.
Pisteidenlaskut oli mulle niin jännittävää seurattavaa ja pelkäsin koko ajan Venäjän ohittavan Suomen. Lopulta kun Lordi voitti, olin jotenkin ylpeä Suomesta ja pidin niin uskomattomana että ensimmäinen viisulähetys jonka seuraan niin Suomi menee ja voittaa :tuuletus:

Jaksoin nuoresta iästäni huolimatta seurata koko viisulähetyksen jolloin vihdoin väsyneenä ja jotenkin onnellisena Suomen menestyksestä painuin pehkuihin. (Seurasin kuitenkin viisuja yksin olohuoneessa, olisi ollut silloin hyvässä seurassa mukavampaa katsoa viisuja) Koulussa sitten Lordi oli iso aihe, ja monille (itseni mukaanlukien) oli Lordin biisejä kännykässä soittoääninä ja jopa herätyskelloina..

Seuraavana vuonna 2007 sitten viisut järjestettiin Helsingissä ja muistan suosikkilehdestäni Seiskasta seuraneeni kaikenlaisia viisuhöpinöitä, mutta en kuitenkaan aikaiseksi saanut katsoa semifinaalia :lohduton:
Onneksi sentään finaliin katsoin (ja vielä isossa seurassa!) kokonaan ja suosikkini ylikaiken olivat Espanja ja Bulgaria, muistan kuinka kailotin ja rallattelin Mitleriä kavereideni kanssa kaikkialla, jopa niin että monet siihen kyllästyivät.

Vuotena 2008 ei viisut jaksaneet enää kiinostaa, syynä varmaan myös se Viro ja Suomi lähettivät viisuihin niin kamalat kappaleet. Silloin finaalin kuitenkin katsoin, eikä oikein paljoakaan jäänyt mieleen, pisteidenlasku osuus oli kuitenkin taas se parhain! Näitä viisuja taisin sitten seurata myös yksin.

Vuotena 2009 innostus oli huipussaan! Kuuntelin kaikki biisit niin monta kerta uudestaan kuin vain pystyy! Eritoten rakastuin Albanian biisiin, josta tuli kaikkien aikojen suosikkini! Myös Suomen biisistä tykkäsin kamalasti.
Kävin niin monessa eri sivustossa, bongasin jopa kuppilan ekaa kertaa. Youtubessa oli silloin kaikennäköistä viisumeinigiä ja oli sellaiset kivat viisuäänestykset jossa kommentoiden videota sai myös itse antaa äänensä, jonka lopputulokset sitten julkistettiin aina viikottain.
Äidiltäni ruinasin että saisin katsoa molemmat semifinaalit alakerran olohuoneessa (semifinaalit tulivat silloin muistaakseni myöhääniltana) ja mulla oli seuraavina päivinä aikaiset aamut koulussa.
Ilo oli suuri kun sai nähdä molemmat semifinaalit ensimmäistä kertaa. Semifinaalit ja finaalit en onneksi joutunut katsomaan yksin :joojoo: (toki ärsytti muiden negatiiviset kommentit mun suosikkikappaleista)

Vuonna 2010 ei taas viisuinnostus ei ollut kovinkaan iso, toki tuli semifinaalit ja finaali katsottua. Toki alkoi ärsyttäää kamalat lopputulokset ja muiden maiden toisiaan suosiminen, ja alkoi ihmetyttää miksi yhtään edes tälläistä kilpailua seuraan, joka on epäreilu :rofl:
Tälläkin vuonna oli monta hyvää kappaletta, kuten Latvia, Armenia ja Kreikka.

Vuoden 2011 tienoihin aikaan iski taas kamala viisuinnostus ja kävin päivittäin seuraamassa täältä viisukuppilasta viisujuttuja, en tajua että miksi en silloinkaan saanut aikaiseksi kirjautua. Ensimmäisen semifinaalin katsoin hyvillämielin, kunnes yhtääkkiä ennenkuin julkistettaisiin jatkoonpääsijät kaikki kotimme neljä telkkaria sekosivat! Eikä mikään näyttänyt yhtään kanavaa! Sain aivan kamalan raivokohtauksen, koska otin viisut niin intohimosisesti ja olin hyvin epäreilua että sen harvan kerran kun telkkaria katson niin viedään tälläinen taivaallinen nautinto multa pois :puna:
2. semifinaalin ja finaalin katsoin isommassa seurassa kuin koskaan aijemmin, ja oli kaikenlaisia herkkuja yms, nautinto oli taivaallista, MUTTA ärsytti vain ihmisten jatkuvat kommentoinnit euroviisuista yms, ärsytti etteivät ihmiset osanneet pitää turpaansa kiini ja keskittyä katsomaan viisuja :rofl: sitten tuli hieman ikävä aikoja jolloin viisuja sai seurata yksin, mutta kaikessa rauhassa.
Finaalin lopputulokset kyllä kismittivät aivan kamalasti, että alkoi ärsyttää taas koko euroviisut!
____________________________________________________________________________________
Nyt ollaankin vuodessa 2012 ja nämä ovat nyt järjestykseltään seitsemännet viisut jotka seuraan :joojoo:
Viisuinnostus on ehkä korkeimillaan kuin koskaan aikaisemmin!


// Taas kamalan pitkä romaani, enkö mä enään osaa kirjoittaa lyhyempiä viestejä :jupinaa:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Happy kirjoitti:// Taas kamalan pitkä romaani, enkö mä enään osaa kirjoittaa lyhyempiä viestejä :jupinaa:
Mun mielestä näitä sun viestejä on kiva lukea. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

^ :samaamielta:

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tämä saattaa kuulostaa hieman uskomattomalta, mutta pyrin pysymään faktalinjalla. Tässä siis minun seikkailu viisufaniksi:

Kaikki alkoi vuonna 2004, kun olin 5 vuotta (Nyt 13 "iso-poika" :heh: ). Oli meneillään viisuviikko ja perheemme oli nauhoittanut VHS-kasetille semifinaalin. Katsoin sitä kasettia ja ihastuin tuohon ihmeelliseen kilpailuun ihan suunnattomasti. Ihastelin sitä isoa lavaa ja kuuntelin ihania kappaleita. Finaali-iltana valvoin, mutta nukahdin aika nopeasti.

Vuonna 2005 semi oli jälleen nauhoitettu, kun katsoin sitä, olin aivan ihmeissäni. Miten kaikki on niin erilaista, kuin viime vuonna. Erilainen lava, eri juontajat jne (vuoden kilpakappaleet olin kuullut jo etukäteen. Sen seikan siis tiesin.). Finaali-iltana nukahdin varmaan jossain pisteiden laskun keskivaiheilla.

Vuonna 2006 valvoin ensimmäistä kertaa myös semifinaalin. Se olikin sitten hieno vuosi, kun Suomi voitti.

Vuonna 2007 pääsin itse katsomaan euroviisuja Helsinkiin, mutta tosin vain finaalin kenraaliharjoituksiin. Se onkin ehkä paras lapsuusmuistoni tähän mennessä.

Eli olen katsonut Euroviisut 2004-2011 ja tietysti tulen katsomaan kaikki elinaikanani tulevat viisut. :ihana:
Viimeksi muokannut Elukka, 14 Huhti 2013, 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Apua, ihana tarina. :ihana: Tervetuloa, toivottavasti tajuat kuppilan hienouden, täällä on kasa parhaita ihmisiä, rohkeasti vaan tutustumaan. :hali: :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Elukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1078
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 19:55

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TomppaJr kirjoitti:^ Apua, ihana tarina. :ihana: Tervetuloa, toivottavasti tajuat kuppilan hienouden, täällä on kasa parhaita ihmisiä, rohkeasti vaan tutustumaan. :hali: :peukku:
Kiitos! Tämähän on aivan loistopaikka.

Tuohon muutaman vuoden takaiseen galluppiin vastaisin näin: Ensimmäinen suuri fanitukseni oli Sakis Rouvaksen "Shake it". Mutta kaikkien aikojen suosikkini on ehdottomasti Dino Merlinin "Love in rewind". :ihana:
Vaihtuvat sloganit takaisin! :grr:

Avatar
Haarukka
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 17
Liittynyt: 14 Huhti 2013, 12:37

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Hehee, täällä melkein 17-vuotias viisufani! :D Ensimmäiset viisut katsoin 2006, taisin silloin olla sitten kymmenen vanha. Siitä vuodesta lähtien on joka vuosi ollut ihan pakko katsoa :D En tunne ketään muuta saman ikäistä joka tykkäisi euroviisuista, kaveritkin katsoivat viime vuonna vain siksi kun tykkäsivät Jedwardista :D (ja mikäs siinä, Jedwardhan on ihan mainio duo!) Paikan päälle olisi kivaa päästä katsomaan, ja juuri nämä tämän vuoden viisut Ruotsissa olisi olut ihanaa päästä katsomaan, kun Ruotsi nyt muutenkin tuntuu "läheiseltä" maalta :D
We are birds,
we fly so high and we are falling down
When I dream of you,
my dream is so fearless

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Nuoret euroviisujen parissa

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Tervetuloa Kuppilaan Haarukka. :mrgreen: Kellarikabinetin puolella on muuten ketju ihan yleisille esittäytymisille, "Vem är du, vem är jag" -ketju.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Vastaa Viestiin