Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Ihan harhaan ainakin nämä tämänkertaiset asiantuntijat siellä johtavat. Viisusubstanssi molemmilla aivan hukassa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Millä tavalla asiantuntijan oma näkemys johtaa harhaan. He saavat sanoa oma näkemyksensä siellä TV:ssä se on heidän työtään kertoa omian näkemyksiä asiosta. Sit katsojat ja kuulijat saavat tehdä omia päätelmiään ja olla samaa mieltä heidän kanssaan tai eri mieltä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

En jaksa toistaa mitä muut ovat jo sanoneet. Kaikki tässä maailmassa ei liity Saaraan mitenkään, vaan kyse on nyt siitä, että noiden kommenteista ihan muuten vaan ja kaikin osin kuulee, että niillä ei ole viisusubstanssit hallussa.

Sanotaanko että ihan samantasoista kuin PKN:lle ihavvarman voiton ennustaminen viime vuonna.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Näitä juontajia en pitäisi kovin kummoisina asiantuntijoina, ja joka tapauksessa heidän tulisi pitää mielipiteensä ihan omina tietoinaan, eikä jaella niitä televisiossa.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Minun mielestäni heidän työnsä on nimenomaan herättää ajatuksia omia mielipiteitään ja ajatuksiaan kertomalla. Se on asiantuntijan työtä ohjelmassa kuin ohjelmassa.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3331
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Ovatko he asiantuntijoita ensinnäkään? Millä meriiteillä UMK:n asiantuntijat tietävät Euroviisuista yhtään sen enemmän kuin muut?

Oli miten oli, UMK on Ylen ohjelma. Miksi ihmeessä Ylen ohjelmassa pitäisi olla "asiantuntijoita" sanomassa mitä sylki suuhun tuo? Tuskin on paljon vaadittu, että televisioyhtiö on puolueeton järjestämässään kilpailussa - olivat "asiantuntijat" kallellaan mihin suuntaan tahansa, selvää on, että he eivät tiedä Euroviisuista mitään, luulevat vain.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tavallaan pitää, koska värikkäillä kommentoijilla ja kommenteilla saadaan katsojia ja kun ollaan valitsemassa kuitenkin näinkin tärkeää juttua kuin Suomen viisuedustajaa niin minusta se on ihan hyvä, että siellä on ihmisiä sanomassa omia näkemyksiään.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Ja olisit aivan varmasti samaa mieltä, jos "asiantuntijat" toistaisivat jokaisessa lähetyksessä, että Mikael Saari pitää lähettää Tukholmaan tai muistetaan nyt, että Saara Aallolla ei ole mitään mahdollisuuksia. :heh:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tämä on taas Wadde sinun äkkipikainen päätelmäsi asiasta :eiei:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

No olisitko samaa mieltä?

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Tottakai! Sinä yliammut jatkuvasti ja aika raakasti nämä jutut Saaran vedoten. Se että tykkään hänestä artistina kovasti ei sumenna minun ajatus maailmaani tälläisten asioiden kanssa millään tavalla.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:Se että tykkään hänestä artistina kovasti ei sumenna minun ajatus maailmaani tälläisten asioiden kanssa millään tavalla.
Pahoitteluni, jos olen saanut tämän käsityksen. Saara-ketjussa vain on tullut monesti esiin, että et oikein halua minkäänlaista kritiikkiä kohdistuvan Saaraan.

No joka tap, olen edelleen sitä mieltä, että asiantuntijat pois ruudusta ohjailemasta mielipiteitä. Varsinkin, kun heitä on noin vähän. Olisihan se tietysti kiva, jos itsekin pääsisi ruutuun kertomaan, mitä pitää äänestää ja mitä ei. :heh:

Toivottavasti Suomen kansa on kuitenkin sen verran järkevää, että äänestää omilla aivoillaan. :peukku:

kat-ke-ro
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 15
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 13:19

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja kat-ke-ro »

ta1ja kirjoitti:Ihan harhaan ainakin nämä tämänkertaiset asiantuntijat siellä johtavat. Viisusubstanssi molemmilla aivan hukassa.
Täysin samaa mieltä. Minä tunnustan olevani yksi niistä jotka ovat pahanhajuisen ÄRÄKÄPPÄRÄ e-mailin Ylelle lähettäneet. Silvennoinen ei ole mikään euroviisujen asiantuntija ja sekoilee joka lähetyksessä. :jupinaa: Totta kai saa sanoa oman mielipiteensä, mutta jotkut sitten uskovat näitten sanomaan kuin ukkojumalaan. Olen törmännyt palstoilla ja Face Bookissa henkilöihin jotka sanovat, mutta Jaana Pelkonenkin sanoi ja Mikko Silvennoinenkin sen sanoi. Eli e on sitten vähintään varmaa ja sitä paitsi, kukaan meistä ei tällä hetkellä tiedä mitä joku Jaana Pelkonen ajattelee UMK karsinnoista vai ajatteleeko hän yhtään mitään. :surrur: Mun mielestä kansan pitäisi saada valita josta oikeasti tykkää ilman näitä Silvennoisia jotka pohtivat kesken äänetystä, mitähän se norsu meistä suomalaisista tykkää? Toki Oikeat ammattilaisraaditkin olisivat paikallaan, mutta nyt puhun vuodesta 2016. Monet maat ottavat riskin ja pitävät hauskaa, joten minkä tähden me suomalaisetkin emme voisi ottaa sitä riskiä, kun kerran meillä on tällä kertaa sitä eurooppalaisten viisufanien kannustustakin. Viime kerralla olikin jo tiedossa------------------------------------------------------------------------------------------------------- :mrgreen:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

kat-ke-ro kirjoitti:Olen törmännyt palstoilla ja Face Bookissa henkilöihin jotka sanovat, mutta Jaana Pelkonenkin sanoi ja Mikko Silvennoinenkin sen sanoi.
Siis tällaisiin kommentteihin on törmännyt ihan täällä kuppilassakin, vaikka tänne kai yleensä kirjoittelevat ihmiset, jotka euroviisuja edes vähän seuraavat. :shock: Mikä taas ihan oikeasti herättää huolta siitä, että kansa nielaisee "asiantuntijoiden" väitteet tosina: "Ai, se Mikko Silvennoinen sanoi, että tämä pärjäisi Tukholmassa kun on eniten euroviisu, no tätähän me sitten äänestämme."

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

(haluttaisi taas sanoa, että OT keskustelu, joka sopisi paremmin tuonne yleiseen höpinään)

Minulle on ihan sama mitä asiantuntijat täällä tai muualla suustaan päästävät. Olen niin jääräpää, ettei minuun vaikuta muu kuin perustelu johon uskon. Silvennoinen ja Liekki voi puolestani sanoa mitä tahansa, ja muu media mukana, ei se minun päätä käännä. Ja ajatuskin, ettei jollain ole omaa mielipidettä vaan mennään vain yleisen mielipiteen mukaan on loukkaavaa. Tai silti.. liian voimakkaat ihannoinnit jotain kohtaan (artisti, sävellys, politiikka jne.) saavat ärtymykseni aika korkealle. En tykkää tyrkytyksestä. Tällaista tämä känkkäränkkä tyrkyttää :hali:

Mikaelin ja tanssitytön esitys on todella hyvä. Raskas kuunnella, mutta kaunis katsella. :puna:
Viimeksi muokannut Albin, 18 Helmi 2016, 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Se on heidän työnsä siellä tykkäsitte tai ette. Mikko on palkattu sinne kommentoimaan ja kertomaan mielipiteitään ja näkemyksiään.

suomalainen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 550
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 20:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja suomalainen »

Itse laitoin myös viestiä ylelle tästä jälkimodulaatiosta. Ei siinä mitään, mutta pitääkö sen mikon niitä suosikkejaan jatkuvasti mainostaa. Eihän häntä/Liekkiä voi edes pitää asiantuntijoina. Toisaalta, olisikohan suomalaiset muka niin vietävissä niiden mielipiteiden suhteen...tuskin kuitenkaan. Eiköhän jokainen päätä itse mitä äänestää.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Totta, hyvä asiantuntija analysoi esityksiä niin, ettei tuo esiin sitä, kuka on hänen suosikkinsa tai epäsuosikkinsa. Kyllähän esimerkiksi vaalilähetyksissäkin on asiantuntijoita kommentoimassa, ja he kommentoivat tilannetta niin, ettei tule ilmi, ketä he ovat äänestäneet tai kenen puolella olevat. Samanlaista toivoisin UMK:n lähetyksiin.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

suomalainen kirjoitti:Itse laitoin myös viestiä ylelle tästä jälkimodulaatiosta. Ei siinä mitään, mutta pitääkö sen mikon niitä suosikkejaan jatkuvasti mainostaa. Eihän häntä/Liekkiä voi edes pitää asiantuntijoina. Toisaalta, olisikohan suomalaiset muka niin vietävissä niiden mielipiteiden suhteen...tuskin kuitenkaan. Eiköhän jokainen päätä itse mitä äänestää.
Se riippuu varmaan keltä kysytään, että jos on vähän kahen vaiheilla ja joku asiantuntija tai studiokomenttaatori sanoo sitten tämä sopivan paremmin viisuihin, niin tässä kohtaa se voi joidenkin mielipiteeseen vaikuttaakin. Se on sitten eri asia jos on selkeä mielipide että ketä äänestää niin sitä vaikea näiden kommenttien päätä käännellä siin vaiheessa

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Mattan kirjoitti:Ovatko he asiantuntijoita ensinnäkään? Millä meriiteillä UMK:n asiantuntijat tietävät Euroviisuista yhtään sen enemmän kuin muut?

Oli miten oli, UMK on Ylen ohjelma. Miksi ihmeessä Ylen ohjelmassa pitäisi olla "asiantuntijoita" sanomassa mitä sylki suuhun tuo? Tuskin on paljon vaadittu, että televisioyhtiö on puolueeton järjestämässään kilpailussa - olivat "asiantuntijat" kallellaan mihin suuntaan tahansa, selvää on, että he eivät tiedä Euroviisuista mitään, luulevat vain.
Juuri näin.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:
Se riippuu varmaan keltä kysytään, että jos on vähän kahen vaiheilla ja joku asiantuntija tai studiokomenttaatori sanoo sitten tämä sopivan paremmin viisuihin, niin tässä kohtaa se voi joidenkin mielipiteeseen vaikuttaakin.
Mutta kun tämähän on ehdottomasti väärin! Ei siellä Tukholmassakaan ole kukaan sanomassa, ketä pitäisi äänestää, jos äänestäjä on kahden vaiheilla. Vaan äänestäjän pitäisi tehdä se päätös itse. Tällaisten johdattelujen myötä saatetaan saada sellainen edustaja, joka oikeasti ei ole edes suomalaisten suosikki. :eiei:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42815
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hupzi kirjoitti:Se on heidän työnsä siellä tykkäsitte tai ette. Mikko on palkattu sinne kommentoimaan ja kertomaan mielipiteitään ja näkemyksiään.
Minä maksan YLEä verovaroillani, ja haluan, että sinne palkataan työssään asiantuntevia henkilöitä eikä ihan ketä tahansa tallaajia. Mikä se peruste rekrytoida juuri joku Mikko Silvennoinen viisuasiantuntijaksi olikaan? Tuntuu, että täältä Kuppilastakin löytyisi pätevämpiä.

Wadden vertaus vaaliasiantuntijoihin on hyvä.
Viimeksi muokannut Rousku, 18 Helmi 2016, 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Vesna »

OT jatkuu:

Tietääkö kukaan minkälaiset katsojaluvut Jälkimodulaatiolla on UMK-esityksiin verrattuna? Kiva idea toi jälkipuinti, mutta pitäis tosiaan olla joko vähän neutraalimmin tai sitten tasapuolisemmin. Samoin studioyleisön reaktiot... :hak:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:
Se riippuu varmaan keltä kysytään, että jos on vähän kahen vaiheilla ja joku asiantuntija tai studiokomenttaatori sanoo sitten tämä sopivan paremmin viisuihin, niin tässä kohtaa se voi joidenkin mielipiteeseen vaikuttaakin.
Mutta kun tämähän on ehdottomasti väärin! Ei siellä Tukholmassakaan ole kukaan sanomassa, ketä pitäisi äänestää, jos äänestäjä on kahden vaiheilla. Vaan äänestäjän pitäisi tehdä se päätös itse. Tällaisten johdattelujen myötä saatetaan saada sellainen edustaja, joka oikeasti ei ole edes suomalaisten suosikki. :eiei:
No jaa! Siitäpäs nyt varmaan syntyy aina kalabaliikkia lähti sinne kuka tahansa. Oletetaan nyt vaikka, että se on Mikael tai Saara joka sinne lähtee niin on ihan päivän selvää, että lähti sinne kumpi tahansa niin syntyy toisen tykkääjien puolelta ns. ärräpäitä.

Minä itse en sellaiseen ärräpäitten päästelyyn todellakaan ryhdy. Se toisen tykkääjien ns. dissaaminen sitten lopputuloksen julistuksen jälkeen ei auta yhtään mitään. Ens vuonna on uusi UMK-kisa ja sit on taas ihan uudet kujeet kun on uudet ehdokkaatkin.

Ja toisaalta lähti noista kumpi tahansa niin se on ihan varman, että hävetä meidän Suomalaisten ei tarvi tänä kevään Euroviisuedustajamme puolesta

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Hupzi kirjoitti:
No jaa! Siitäpäs nyt varmaan syntyy aina kalabaliikkia lähti sinne kuka tahansa.
Tietenkin syntyy, sehän on tämän harrastuksen suola. Tännekin avataan heti voittajan selvittyä "Oikea laulu voitti" ja "Väärä laulu voitti" -ketjut, joihin iloiset/pettyneet pääsevät purkamaan tuntojaan. Mutta eihän se liity mitenkään siihen, pitääkö lähetyksessä tuoda ilmi, mikä sinne Tukholmaan pitää lähettää. Kyllä mua ainakin potuttaa Saara Aallon voitto kymmenen miljoonaa kertaa enemmän, jos koko lähetyksen ajan on toitotettu, että Saara Aallon pitää voittaa, koska se on kaikista toimivin paketti euroviisuihin. Jos sen sijaan mitään tällaisia kommentteja ei esitetä, voin olla varma siitä, että Aalto oli kansalaisten mielestä paras ja voin niellä pettymykseni.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:
Hupzi kirjoitti:
No jaa! Siitäpäs nyt varmaan syntyy aina kalabaliikkia lähti sinne kuka tahansa.
Tietenkin syntyy, sehän on tämän harrastuksen suola. Tännekin avataan heti voittajan selvittyä "Oikea laulu voitti" ja "Väärä laulu voitti" -ketjut, joihin iloiset/pettyneet pääsevät purkamaan tuntojaan. Mutta eihän se liity mitenkään siihen, pitääkö lähetyksessä tuoda ilmi, mikä sinne Tukholmaan pitää lähettää. Kyllä mua ainakin potuttaa Saara Aallon voitto kymmenen miljoonaa kertaa enemmän, jos koko lähetyksen ajan on toitotettu, että Saara Aallon pitää voittaa, koska se on kaikista toimivin paketti euroviisuihin. Jos sen sijaan mitään tällaisia kommentteja ei esitetä, voin olla varma siitä, että Aalto oli kansalaisten mielestä paras ja voin niellä pettymykseni.
Aijaa no minä en kyllä siihen vatvomiseen sitten tule osallistumaan mukaan voitti sitten kuka tahansa UMK:n tänä se vatvominen ja vatvoiminen on ihan lapsellista hommaa minusta. Sille ei saavuteta yhtään mitään. Pitää olla nöyrä ja kunniottaan kansan päätöstä oli se sitten kuin huono sinun mielestä tahansa. Ei sillä vatvomiselle saavuteta yhtään mitään.

Mitä minä sillä saavutan, että jos Mikael sinne lähtee niin tulla tänne nyt vatvomaan, että kun Saaran olis pitänyt lähteä sen ja sen takia ja jäkä ja jäkä sitä ja tätä. Ja taas toisin päin jos Saara sinne lähtikin niin tulla teille tänne selittään että miks se lähti ja samaa jäkä jäkä ja sitä ja tätä. Mitä hyötyä ja iloa siitä saa. Minä varmaankin vaikenen siinä vaiheessa täältä palstalta kun tulos on finaalissa julistettu. Se jälkipeli ja asioden vatvominen ei oo mun juttu

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Jälkipeli on viisuharrastuksen suola, ei se ole mitään henkilökohtaista ketään artistia kohtaan. Minä ainakin viisuystävieni kanssa vatvon edelleen jotain kolmenkinkymmenen vuoden takaisia asioita. Se on ihan parasta. :joojoo:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä olen niin vanhanaikainen, että haluaisin siirrettävän tämän mielenkiintoisen keskustelun tuonne yleiseen. Haluttaisi tällä sivulle lukea siitä tykätäänkö Mikaelista vai ei. (ihan selvää sortamista :rofl: )

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Albin kirjoitti:Haluttaisi tällä sivulle lukea siitä tykätäänkö Mikaelista vai ei. (ihan selvää sortamista :rofl: )
Karkeasti arvioiden suurin osa taitaa tästä tykätä, ihan kuten kansainvälisilläkin foorumeilla, jossa rukoillaan, että Suomi tajuaa tämän lähettää. :joojoo: Aika vähän soraääniä näkyy olevan. Ihanaa, kun ihmiset tajuavat tämän hienouden. :ihana:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Onhan tuo kyllä huikea luku, että neljää-viittä tähteä on käynyt napauttamassa 70 prosenttia äänestäneistä. :peukku:

Lukittu