Clarissa feat. Josh – Top of the world

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa
Lukittu

Clarissa feat. Josh – Top of the world

*****
47
27%
****
28
16%
***
29
17%
**
29
17%
*
42
24%
 
Ääniä yhteensä: 175

EurovisionDAYS
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Joulu 2013, 13:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja EurovisionDAYS »

Ehdottomasti kisan parhaimmistoa! Tykkään vaan Joshin äänestä enemmän kuin Clarissan :roll:
1. Dennis Fagerström
2. Hanna Sky
3. Clarissa feat. Josh Standing

Avatar
Wilbertti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 226
Liittynyt: 07 Elo 2004, 18:53

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Wilbertti »

Kyllä Clarissalle ja Joshille tulee Köpiksessä kylmää kyytiä ala Slovenian Hannahin Straight into loven tapaan, jos sinne asti selviytyvät. Vaikka minä siitä Hannahista niin tykkäsinkin :tuuletus:

Mut toivohan lepää Joshin six packissä :rakkaus: :kups:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

TomppaJr kirjoitti:Toivottavasti tämä ei edusta Suomea, vaikka onkin hyvä kappale. Tekisi hallaa euroviisuille. :eiei: Ei kukaan ei-viisufani tällaista musiikkia kuuntele!
Minä taas olen eri mieltä. Tämä kuulostaa yhä vähemmän ja vähemmän Glorioukselta, kun tätä kuuntelee enemmän. Säkeistöt ovat modernin pop-kappaleen vaatimukset täyttäviä eikä niissä ole semmoista muovijumputusta kuin Gloriouksessa on. Lisäksi kappale on (ehkä) kaikista eniten viisumuottisin näistä, mutta samalla myös radiosoittoon kelpaava. Aluksi tuntui siltä, että tämä saattaisi olla hieman vanhanaikainen, mutta olen huomannut, että tämä on melko moderni pop-kappale. Vielä kun tästä tehtäisiin lopullinen versio vahvemmalla dubstepilla c-osassa, niin eiköhän tämä ole ihan valmis paketti Köpiksen viisufinaalia ajatellen. Siellä ei tosin usko millään riitä top 15 -sijoitukseen, koska Suomi.
Wilbertti kirjoitti:Kyllä Clarissalle ja Joshille tulee Köpiksessä kylmää kyytiä ala Slovenian Hannahin Straight into loven tapaan, jos sinne asti selviytyvät. Vaikka minä siitä Hannahista niin tykkäsinkin
Toivottavasti ei kävisi niin kuin ihqulle Hannahille ja biisilleen. :lohduton:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42852
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti:Lisäksi kappale on (ehkä) kaikista eniten viisumuottisin näistä
Minusta viisumuotti on nykyään vähän muuta kuin nämä discojytkeet: Semmoinen radiopoppis, joka ei niinkään ole tarkoitettu tanssittavaksi. Tanskalaiset osaavat lajityypin hyvin, ja sitä edustaa mainiosti myös esim. Standing still.

Tietysti (vanhahtavia) tanssibiisejäkin joka vuosi kisassa on, mutta eivät ne niin kovin hyvin siellä pärjää. Suomen biisejä kun en kaikkia vielä ole kuullut kokopitkänä niin en sano, mikä niistä olisi tarkoittamallani tavlala viisumuottisin.

Eipä silti, olen sitä mieltä, että kyllä myös ei-viisumuottinen biisi voidaan lähettää, jos siitä eniten pidetään. Vaikka sitten tällainen tanssijumputus :heh:.
Rise, angel, shine, love!

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Tämä on energinen, moderni ja kansainvälinen biisi, niin eiköhän tämä ole aika hieno vaihtoehto Kööpenhaminaan. Tällä on mahdollisuus näyttää, että Suomessa osataan jotain muutakin musiikkia oikeasti tehdä kuin vain rock-musiikkia. :uujee:

Niin ja en viitsi sen takia alkaa tämän mahdollisuuksia oikeastaan vähättelemään Euroviisuja ajatellen, että tämä edustaisi vain Suomea. Kyllä Suomikin voi aivan hyvin menestyä viisuisa. Ei rock-musiikki ole ainoa musiikki, jota osaamme tehdä.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1653
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Viisufani kirjoitti:Clarissa feat Josh onnistui odotuksiini nähden tuosa koko demoversion esityksessä vähintään 99%:sti. MadCraft oli nodotuksiini nähden selkeä pettymys, korkeintaan tasso oli 50% siitä mitä odotin demoversion olevan. Olen todellakin sitä mieltä, että demoversioiden välillä on sen verran ainakin eroa, että huomaan heti Clarissa ja Joshuan olevan selvästi valmiimpia Euroviisuihin tälläkinhetkellä laulunsa perusteella.
Mun odotukset taas kävi toteen kummankin kohdalla :joojoo: Tämä on aivan totaalisen kuultu joskin ihan kiva tanssipoppis, Madcraft on hyvää rokkia. Yhtään viisukelvollista tyrkkyä en tainnut löytää :eiei:
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

OSKY98
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 05 Touko 2013, 20:27

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja OSKY98 »

Olen kuunnellut kappaletta tänään aika monta kertaa, ja täytyy myöntää että olen ihastunut jo ihan totena tähän demoon! :uujee: Toki haluan ne aikaisemmin sanomani puutteet korjatuksi lopulliseen versioon, mutta kyllähän tässä kappaleessa on kaikki menestymisen elkeet viisuissa jo tässä demossakin! Tosin en usko, että Suomi menestyy viisuissa vaikka lähettäisi minkä kappaleen tahansa, mutta tälle povaisin suomelle parhainta sijaa tänävuonna (ainakin näiden 6 kokonaisen demon perusteella)


// Voiko joku muuten kertoa minulle, että miksi tuossa esittelyvideossa on erinlainen C-osa kuin tässä kokonaisessa demossa? Onko tuo esittelyvideon juttu jo osittain muokattu demosta? Ainakin C-osa on tuossa sellainen kuin tahtoisin olevan lopullisessakin :D

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

OSKY98 kirjoitti:Olen kuunnellut kappaletta tänään aika monta kertaa, ja täytyy myöntää että olen ihastunut jo ihan totena tähän demoon! :uujee: Toki haluan ne aikaisemmin sanomani puutteet korjatuksi lopulliseen versioon, mutta kyllähän tässä kappaleessa on kaikki menestymisen elkeet viisuissa jo tässä demossakin! Tosin en usko, että Suomi menestyy viisuissa vaikka lähettäisi minkä kappaleen tahansa, mutta tälle povaisin suomelle parhainta sijaa tänävuonna (ainakin näiden 6 kokonaisen demon perusteella)

// Voiko joku muuten kertoa minulle, että miksi tuossa esittelyvideossa on erinlainen C-osa kuin tässä kokonaisessa demossa? Onko tuo esittelyvideon juttu jo osittain muokattu demosta? Ainakin C-osa on tuossa sellainen kuin tahtoisin olevan lopullisessakin :D
Olen minäkin kuunnellut jo tämän kappaleen tälle päivää toki, ja kuuntelen kuitenkin sen verran, että siihen ei hiukkaakaan alkaisi vahingossakaan kyllästyä. Haluan nimittäin toki joka kuuntelukerralla tämän demoversion kuulostavan yhtä hyvältä, niin hyvältä kuin se kuulostaa mielestäni. Onhan tässä toki hiomista, mutta mielestäni vähemmän kuin monesa muussa demoversiossa. Hanna Skyn demoversio oli kokonaan pieni positiivinen yllätys, mutta ei se kuitenkaan yllä lähellekään Clarissa feat. Joshuan energistä poppia.

Niinhän tässä on ne menestymisen ainekset olemassa, ja vahvasti uskon lopulisen kilpailuversion sitten kuulostavan paremmalta. Tämän kohdalla en jaksaisi hokea sitä vanhaa höpinää, että "ei Suomi voi viisuissa menestyä". Ja höpö höpö, nähtiinhän se jo 2006. Kyseisiä kappaleita on toki hankala verrata keskenään, mutta on tälläkin mahdollisuuksia menestyä. En ole tainut lukea tällä(kään) foorumilla mitään perusteellisia perusteluita sille, ettei voisi menestyä. Lähinnä on sanottu että "nämä on jo niin kuultu". Kuitenkin on todella haastavaa tehdä joka vuosi sellaista musiikkia, jota ei ikinä olisi kuultu.

Hoen tuota menestymisen mahdollisuuksia yms sen vuoksi, koska pidän aidosti tästä kappaleesta jo demoversiona, ja luotan sen mahdollisuuksiin. En muutenkaan lähtökohtaisesti ole aina heti ensimäisenä sanomasa pessimistisesti "ei mitään mahdollisuuksia", vaan näen ainaa edes jotain mahdollisuuksia monellakin laululla.

Kuitenkin Euroviisuissa menestyy vuosittain niin eri tyyliset kappaleet. Jos 2013 Cascada oli vasta 21., niin se ei tarkoita, etteikö seuraavana vuonna voisi saman musiikkityylin kappale menestyä. Eri vuosina menestyy erilaisetn kappaleet.
Paremman maailman puolesta.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

toivottavasti tämä tekee tänä vuonna "Mikaelit" ja sijoittuu toiseksi finaalissa, melkein mikä muu tahansa osallistuja kelpaa mulle UMK voittajaksi mutta ei tämä kiitos :heh:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

aj1964 kirjoitti:toivottavasti tämä tekee tänä vuonna "Mikaelit" ja sijoittuu toiseksi finaalissa, melkein mikä muu tahansa osallistuja kelpaa mulle UMK voittajaksi mutta ei tämä kiitos :heh:
Miksi ei kelpaa? Perustele mielellään mielipide. Mielipiteen sanomisen vapauteen kuuluu myös perustella se mielipide. Ilman minkäänlaisia kunnon perusteluja sanotut pelkät mielipiteet kun keskusteluissa jää helposti vähemmälle huomiolle ja ainakin itse arvostan enemmän hyvin perusteltuja mielipiteitä. Tämä sen takia, että tietää miksi on jotain mieltä. On jopa epäkohteliasta töksäyttää vaan että "tää ei mulle kelpaa, melkein kaikki muut" ilman perusteluja. Kuten on selvää on jokaisella mielipiteensä, mutta selvää on myös että ne on hyvä perustella. :tosion:

Ja vielä tuli eräs juttu mieleen, kun jotkut ovat sanoneet, että "tämän tyylisiä on jo niin kuultu", niin onhan Ukrainankin Euroviisu ainakin mun mielestä selvästi enemmän sarjaa "tämä on niin kuultu jo". Silti aika moni on pitänyt Ukrainan euroviisusta. Nyt tämän Clarissa feat. Joshuan laulusta on mielipiteiden sävy enemmän negatiivisempi kuin aluksi ja on sanottu "tää on jo niin kuultu". En tätä oikeen ymmärrä.

Pääasiahan on se, että mahdollinen euroviisu on hyvää musiikkia, ei pääasia niinkään ole, että se olisi ennen kuulumatonta musiikkia. :kuulokkeet2:
Paremman maailman puolesta.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2182
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

^ ensinnäkään en kommentoinut sun viestiäsi joten en kait sitten ole selitystä velkaa sulle miksi tämä ei kelpaa mutta toistettakoot nyt että tällainen "monotoninen eurohumppajumputus" ei kyllä iske yhtään mulle ja on itseasiassa ärsyttävin biisi tässä joukossa. Toiseksi veikkaan että tämä biisi tulee saamaan Kuppilassa samanlaista "epätoivoista fanitusta" kun Mikael viimekerralla siitä alkaa olla jo vähän viitteitä (esim. sun perusteluvaatimuksesi "miksi ei kelpaa, toi on epäkohteliasta tms"). Eli tämäkö on sitten PAKKO VALITA??? :heh:

ns1989
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 21 Joulu 2013, 21:01

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja ns1989 »

En itsekään haluaisi tätä biisiä edustamaan suomea mutta toivottavasti ainakaan fanitus/leiriytyminen ei ylly samanlaiseksi kuin viimevuonna...

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

No voi, saahan sitä toki jokainen kannattaa ketä ehdokkaista vaan. Musiikimakunsa jokaisella. Ymmärrän, jos ei pidä jostain kappaleesta, mutta yleensä keskustelemisen sääntöihin tavalllaan kuuluu selkeästi että mielipiteet olisi hyvä osata perustella edes jotenkin. Ja sanon kyllä fanittavani tätä, ihan vaan reilusti sanon, on alkanut olla enemmän noita negatiivisia viestejä tämän kohdalla, jota edelleen ihmettelen.

Aj1964, vaikka et vastannut minulle, ei se tarkoita, ettei sinun tarvitse vastata mitään jos kysyn perusteluja. Eihän se mitään pakkovaltaa ole kun vaan perusteluja kysyy. Ja ns1989, miksi leirityminen tms ei voisi/saisi yltyä kuin viimevuonna? :mitvit: :mitvit: On jokaisella vapaus valita ketä kannattaa, ja jos oikeasti pitää laulusta, niin sitä saa sitten fanittaa ja uskoa artistin/bändin mahdollisuuksiin jos niin haluaa.

Oma mielipide on oma mielipide, mutta se ei tarkoita asioiden sanomista kärkevästi ja tylysti. Mielipiteitä saa olla, mutta ne on osattava esittää järkevästi. En kyllä varsinaisesti väitäkään täällä näkyneen kovin tylyjä mielipteitä, sanoin kuitenkin vaan.

Ja omia perusteluita sille, miksi uskoisin tällä olevan mahdollisuuksia menestyä ovat nyt alkuunsa ainakin:

Energinen ja mielestäni nykyaikainen pop-biisi, mieleenjäävä ja kansainvälinen, tyyliltään ja muutenkin. Tekijätiimisä on asiansa osaavia tekijöitä. Esiintyjätkin ovat hyvät ja siten luotan tämän mahdollisuuksiin päästä vähintään edustajaksi Kööpenhaminaan, sanoisin olevan finaalipaikankin todennäköinen. :stara:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37228
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Keskustelun kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluvat myös sellaiset asiat kuin toisten viestien tulkitseminen ilman sen erityisempää rautalangasta vääntämistä (mielellään tulkinnan tulisi vielä olla oikein ettei aiheuteta turhaa hämminkiä) sekä se, että omaa mielipidettä ei jankata loputtomiin.
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17399
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Happy »

:rofl:
Ja ns1989, miksi leirityminen tms ei voisi/saisi yltyä kuin viimevuonna? :mitvit: :mitvit:
Viimevuonnahan toi Mikaelin kannatus oli joillakin ihan pakanomaista, tuli jotenkin negatiivinen fiilis siitä, joidenkin Mikaelin-kannnattajien mielestä ei kuulemma omistanu mikäänlaista musiikkikorvaa jos Mikaelista ei sattunut pitämään, muutenkin negatiivinen kielenkäyttö ja mollaus oli yleistä
Vaikka Mikael oli kuivakka artisti biiseineen niin sai yllättävän paljon aikaan erimielisyyksiä :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

TomppaJr kirjoitti:Keskustelun kirjoittamattomiin sääntöihin kuuluvat myös sellaiset asiat kuin toisten viestien tulkitseminen ilman sen erityisempää rautalangasta vääntämistä (mielellään tulkinnan tulisi vielä olla oikein ettei aiheuteta turhaa hämminkiä) sekä se, että omaa mielipidettä ei jankata loputtomiin.
Ei se perusteleminen ole mitään rautalangasta vääntämistä. Ja jos viesti on ilman perusteluja epäselvä, on väärinymmärrykset hyvin mahdollisia. Niin ja aina voi mielipiteensä kertoa, on täällä muutkin mielipiteet sanoneet enemmän kuin kerran. Ärsyttää, ettei mielipiteitä saa uudestaan sanoa. Mikä logiikka siinä on?

Sananvapauden nimisä kuitenkin sanon pitäväni tästä kappaleesta. Iloinen ja pirteä kappale, jota ei voi kaikista kappaleista sanoa. Tämä ei mielestäni ole "pakkomielteistä". Taisi olla edellä mainintaa "pakkomielteisestä" kannatuksesta, mutta fanittaminen ja sen viestillä ilmoittaminen ei todellakaan ole sitä. :voitto:

//: Ainakin näköjään herättää selvästi eniten mielenkiintoa tämä Clarissa feat. Josh kappaleella Top of the world. Sen näkee jo ilman rautalangasta vääntämistä tuosta UMK2014 -etusivulta, kun lukee nuo vastaus -kohdasa olevat luvut ja vertailee muiden UMK-kilpailijoiden ketjujen vastausten määrään. :tuuletus:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30912
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Haukkanen kirjoitti:Paitsi voittihan Waldo's Peoplekin karsinnan tällä genrellä, ja se lopputulos oli mitä oli. :apuva:
Olen varmasti dancelle penseimpiä kuppilalaisia mutta Lose controlin kertsi iski kerrasta kuin halolla päähän. Top of the worldin kertosäkeistöstä en muistanut seuraavana aamuna mitään kuultuani sen julkistuspäivänä kolmesti. Pidän ainakin mahdollisena, että TOTW joutuu nojaamaan paljon enemmän siihen vähemmistöön, jolle kaikki dance on hyvää dancea. (Viisufanien joukossa tämä väestönosa on enemmistö).

Tulos Moskovassa oli odotuksiin nähden alakanttiin, mitä selittää sekä esityksen erityisesti laululliset puutteet että kilpailun yleistaso. Pidän Moskovan finaalia kaikkien aikojen kovimpana. Vaikka pidän Waldon kappaleesta, en olisi itsekään rankannut sitä timantinkovassa finaalissa paljon sijaa 20 korkeammalle. :sorivaan:
Viisufani kirjoitti:Ymmärrän, jos ei pidä jostain kappaleesta, mutta yleensä keskustelemisen sääntöihin tavalllaan kuuluu selkeästi että mielipiteet olisi hyvä osata perustella edes jotenkin.
Ei muuten ole ihan helppo perustella, miksi joku biisi kolahtaa tai ei kolahda. Minä en ainakaan muodosta mielipiteitäni kappaleista minkään loogisen päättelyketjun kautta.

On toki mielenkiintoista yrittää analysoida tykkäämistensä syitä ja musiikkimakujen eroja, mutta tällaiset analyysit eivät välttämättä tavoita oikeita vastauksia. Kohtuutonta on vaatia, että tyhjentävä analyysi pitäisi kirjoittaa aina, kun diggaa tai dissaa jotakin kappaletta.

Muissa ketjuissa et kierrä vaatimassa kaikilta perusteluja musiikkimaulleen. Sinun näyttää olevan vain vaikea hyväksyä sitä, että kaikki eivät pidä juuri sinun suosikistasi. Relaa, pliis, hieman. Clarissa ja Josh voittavat kuitenkin kaikki kuviteltavissa olevat äänestykset Kippolassa tällä kaudella. Luulisi sen riittävän ilmankin että voitto on pohjoiskorealaisen yksimielinen.
Viisufani kirjoitti:Sen näkee jo ilman rautalangasta vääntämistä tuosta UMK2014 -etusivulta, kun lukee nuo vastaus -kohdasa olevat luvut ja vertailee muiden UMK-kilpailijoiden ketjujen vastausten määrään. :tuuletus:
Ihan kätevää postata ketjuun joka toinen viesti ja sitten hehkuttaa, miten paljon viestejä ketjussa onkaan. :hihi:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tanko
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 621
Liittynyt: 14 Joulu 2013, 19:16

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja tanko »

Clarissalla ja Joshualla on jo hyvät tanssikuviotkin tehtynä eli biisiin on panostettu jo nyt kokonaisvaltaisesti (erään toisen maan tyyliin, jota maata en uskalla mainita).

Heidän soidinmenoaskeleensa ovat hauskat.
Saara ♕ The Queen
EYPΩVIΣIΩN - Undo my sadness
AᗺBA ✈️ ARRIVAL

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Timoteus kirjoitti:
Viisufani kirjoitti:Sen näkee jo ilman rautalangasta vääntämistä tuosta UMK2014 -etusivulta, kun lukee nuo vastaus -kohdasa olevat luvut ja vertailee muiden UMK-kilpailijoiden ketjujen vastausten määrään. :tuuletus:
Ihan kätevää postata ketjuun joka toinen viesti ja sitten hehkuttaa, miten paljon viestejä ketjussa onkaan. :hihi:
:repeilee:

Viime UMK'n aikainen leiriytyminen meni kyllä jo ihan sairaaksi. :roll: Nyt onneksi näyttää että vain yhtä ihmistä kiinnostaa tälläinen.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16293
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Timoteus kirjoitti:Top of the worldin kertosäkeistöstä en muistanut seuraavana aamuna mitään kuultuani sen julkistuspäivänä kolmesti.
:samaamielta: Minulla on sama juttu kokoversionkin kanssa: kun yritän muistella miten tämä menee, soivat päässä ennemminkin Edsilia Rombleyn ja Swedish House Wivesin kapat, vaikka olenkin ehtinyt kuunnella tätä jo useamman kerran per päivä. :eiei:
Imagine a world where no one knows my name
Where I can be young and make my own mistakes
Sometimes I just wanna say I'm not okay
Imagine a world where no one knows my name

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Minä kun luulin sun pitävän tästä kovastikin. :lohduton:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16293
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Onhan tämä silti selvästi paras näistä, vaikka tarttumapintaa ei juuri olekaan (kulunut mikä kulunut, sama vika tosin on kaikissa muissakin :heh: ). C-osa pelastaa paljon, ja tämä on vielä kehityskelpoinen. Lopullista versiota siis odotellen. :joojoo:
Imagine a world where no one knows my name
Where I can be young and make my own mistakes
Sometimes I just wanna say I'm not okay
Imagine a world where no one knows my name

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Samisad, tuo viestisi vaikuttaa jo henkilökohtaiselta, vaikka onneksi tuskin sitä on. En pidä tuollaisista asiattomista viesteistä, jotka ei liity mitenkään ketjun aiheeseen. :jupinaa: Edelleen saa sitä fanittaa tiettyä kilpailijaa/kilpailijoita ilman, että se olis jotain "kauheeta leiriytymistä". En ole mitenkään yksipuoplisesti "leiriytynyt", sillä olen monen kohdalla sanonut, että muillakin kilpailijoilla on mahdollisuuksia ja en ole lytännyt tylysti muita kappaleita, vaikka en pidäkään kaikista UMK 2014 -kappaleista, en nimitellyt tai Samisadin uusimman viestin tavoin viitannut kehenkään noilla sanavalinnoilla.

Ilmeisesti täällä ei voi avoimemmin pitää jostain laulusta. Ei huvita sikäli kyllä käydä lukemasakaan näitä ketjun viestejä, kun valitetaan asiallisistakin viesteistä. :raaps:

Joo mut kuuntelin YouTubesta tämän, ja kuulosti jostain syystä paremmalle kuin Yle Areenasta. Jopa selvästi paremmalta. Olenkin iloinen, että kuulosti. :joojoo:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37228
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viisufani kirjoitti:Ilmeisesti täällä ei voi avoimemmin pitää jostain laulusta. Ei huvita sikäli kyllä käydä lukemasakaan näitä ketjun viestejä, kun valitetaan asiallisistakin viesteistä. :raaps:
Etkö sä vieläkään ole tajunnut tämän koko keskustelun pointtia... :roll:

Okei nyt ihan sama menen pois en sano aiheesta enää mitään vaikka tekisikin kovasti mieli koska en halua mitään bannia Kuppilaan näin joulun alla.
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20792
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

TomppaJr kirjoitti:Etkö sä vieläkään ole tajunnut tämän koko keskustelun pointtia... :roll:

Okei nyt ihan sama menen pois en sano aiheesta enää mitään vaikka tekisikin kovasti mieli koska en halua mitään bannia Kuppilaan näin joulun alla.
Kohta on joulukin ohi niin sittenkö voi alkaa pewseilemään? :rofl: Sori, oli pakko kommentoida. Huono heitto, et sinä nyt mitään bannia tule ikinä saamaan. :hali:

Vahvin osa tässä on kertosäe. Toivottavasti saavat jotain aikaiseksi livenä.
Got a fire and a country heart 🔥

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

TomppaJr kirjoitti:
Viisufani kirjoitti:Ilmeisesti täällä ei voi avoimemmin pitää jostain laulusta. Ei huvita sikäli kyllä käydä lukemasakaan näitä ketjun viestejä, kun valitetaan asiallisistakin viesteistä. :raaps:
Etkö sä vieläkään ole tajunnut tämän koko keskustelun pointtia... :roll:

Okei nyt ihan sama menen pois en sano aiheesta enää mitään vaikka tekisikin kovasti mieli koska en halua mitään bannia Kuppilaan näin joulun alla.
Voit toki sivistyneesti kertoa sen "pointin" mulle kun en sitä tiedä. Ja nuo että tekisi sanoa siten ja siten, en sano kun saisin bannit voi jättää sanomatta, kun tietää että se ei kovin fiksua asiaa olisi. Eihän fiksun viestin takia nyt banneja tietääkseni anneta.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Viisufani kirjoitti:Voit toki sivistyneesti kertoa sen "pointin" mulle kun en sitä tiedä. Ja nuo että tekisi sanoa siten ja siten, en sano kun saisin bannit voi jättää sanomatta, kun tietää että se ei kovin fiksua asiaa olisi. Eihän fiksun viestin takia nyt banneja tietääkseni anneta.
Ehkä suurin ongelma tässä koko keskustelussa on se, että tunnut lyttäävän kaikkien negatiiviset mielipiteet tästä kappaleesta ja koitat saada suunvuoron joka välissä. Älä huoli, kyllä me sinun mielipiteesi kappaleesta tiedetään jo, eikä se tule muuttamaan toisten suhtautumista kappaleeseen. Jos joku ei pidä tästä, ei ole sinun tehtäväsi saada häntä pitämään. Jos joku ei ajattele, että tämä menestyisi, niin sitten hän ei ajattele niin. En usko, että sinun mielipiteesi paljoakaan sitä muuttaa.

Ärsyttää, kun ihmiset yrittävät tuoda tuon demoversiopointin joka välissä esiin, kun kappaletta haukutaan. Eihän tämä ole demoversio ollenkaan, valmis kappale jo, jota kuitenkin tullaan varmasti muuttamaan hieman, vain siksi, että tuomarit niin pyytävät ja totta kai heitä pitää kuunnella menestyäkseen. Toki biisi voi muuttua paremmaksi uuden version myötä, mutta en usko että ihmisten mielipiteet sitä tekevät, varsinkaan jos a. he eivät pidä tälläisestä musiikista tai b. kappale ei iske tälläisenäkään versiona.

Olen selvästi huomannut täälläkin keskustellessani, että ei ihmisten mielipiteitä noin vain muuteta, eikä tarvitsekaan. Jos yhden ihmisen mielipide voi vaikuttaa omaan mielipiteeseen niin paljon, pitää olla varmaan aika huono itseluottamus. Lisäksi ylenpalttinen fanittaminenkaan ei ole hyväksi, koska ihmisiä alkaa helposti ärsyttämään itseään toistavat viestit, varsinkin jos niiden sisältö on aina sama. Itse olen sortunut tähän, myönnän, mutta myös minua alkaa ärsyttää, jos jotain tiettyä kappaletta ylistetään koko ajan samassa ketjussa ja varsinkin, jos vielä sen jälkeen ihaillaan kuinka siinä ketjussa on paljon viestejä. :hihi: Tosi asiassa ketjuun ei varmaan edes jakseta kommentoida, kun vastaan hyökätään heti, jos mielipide on eri, kuin suurimmalla osalla/joillain keskustelijoista. Toki leikkimielistä piikittelyä saa harrastaa, mutta sekin vaatii vastaanottajalta huumorintajua. Toki vie aikaa löytää ne ihmiset, joita voi piikitellä huoletta, ilman että he vetävät herneen nenään, mutta eiköhän jokainen tiedä, missä raja kulkee.

Tuntuu hieman turhalta kirjoittaa tälläistä viestiä tähän topiciin, mutta menköön nyt, kun täällä on kyllä reilusti muutenkin puhuttu aiheen vierestä.

Kappaleesta toki voisin mainita sen verran, että totta kai tämä finaaliin menisi, mutta siellä menestyminen riippuu suurimmaksi osaksi esityksestä, silloisesta livekunnosta ja muiden kappaleiden tasosta. Nyt sitä on ihan turha alkaa vielä veikkaamaan, kun esitys on selvästi vielä ihan alkutekijöissään. Biisissä toki on paljon potentiaalia ja hienoja elementtejä. :peukku:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Minun mielestä on vaan mukavaa jos ylistetään aidoilla mielipiteillä jotain kappaletta. Siinä ei ole mitään väärää. Mistä lähtien normaali kehuminen on ollut huono asia? Tätä en vaan ymmärrä?

En ole saanonut kenenkään moittivaan tai kritisoivaan kommenttiin muistaakseni tyyliin: Aivan katastrofaaalinen kommentti, ei saa sanoa tuollain kun se on niin sairasta, on aivan surkea kommentti, miten kehtaat noin kamalasti sanoa tms. muistan vaan pari kertaa ihmetelleen sitä, kun on ketjun mielipiteiden sävy muuttunut yleisellä tasolla ihailevasta negatiiviseen. En lyttää tällä nyt kenenkään mielipiteitä, kun kerron asian.

Ymmärrän, ja hyväksyn, ettei kaikki voi pitää samasta musiikista. Muuten tuli mieleen se jokunen aikaa sitten ollut Ylvis-juttu jossain ketjusa. Siellähän sitä vasta lytättiin lähestulkoon aina mun viestit, kun ihmettelin Ylviksen suosiota ja kerroin etten Ylviksen laulusta pidä. Nyt minä en saa ymmärtääkseni mitenkään huomioida niitä viestejä, joissa kerrotaan ettei pidä tästä Top of the world -biisistä.

En ala tämän kappaleen suhteen ollenkaan muuttamaan mielipidettä vain sen vuoksi, ettei joitakin "alkaisi ärsyttämään kappaleen fanitus". :tosion: Hyvä mikä hyvä, en teeskentele olevani siitä muta mieltä vain heidän mieliksi, jotka eivät pidä kappaleesta.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Viisufani kirjoitti:Minun mielestä on vaan mukavaa jos ylistetään aidoilla mielipiteillä jotain kappaletta. Siinä ei ole mitään väärää. Mistä lähtien normaali kehuminen on ollut huono asia? Tätä en vaan ymmärrä?
30 sekunnin klippi voi tuoda esille biisin parhaat tai huonoimmat puolet. Ehkä tämän kappaleen klippi pitikin sisällään biisin parhaan kohdan, mutta muuten kappale oli pettymys.
Viisufani kirjoitti:En ole saanonut kenenkään moittivaan tai kritisoivaan kommenttiin muistaakseni tyyliin: Aivan katastrofaaalinen kommentti, ei saa sanoa tuollain kun se on niin sairasta, on aivan surkea kommentti, miten kehtaat noin kamalasti sanoa tms. muistan vaan pari kertaa ihmetelleen sitä, kun on ketjun mielipiteiden sävy muuttunut yleisellä tasolla ihailevasta negatiiviseen. En lyttää tällä nyt kenenkään mielipiteitä, kun kerron asian.
Et, mutta olet ottanut ilmeiseksi tavoitteeksesi kommentoida jokaiseen kappaletta kritisoivaan viestiin jotain. Olisiko ketjun sävy on muuttunut, koska kappaleita kommentoivat eri henkilöt. :mitvit:
Viisufani kirjoitti:Ymmärrän, ja hyväksyn, ettei kaikki voi pitää samasta musiikista. Muuten tuli mieleen se jokunen aikaa sitten ollut Ylvis-juttu jossain ketjusa. Siellähän sitä vasta lytättiin lähestulkoon aina mun viestit, kun ihmettelin Ylviksen suosiota ja kerroin etten Ylviksen laulusta pidä. Nyt minä en saa ymmärtääkseni mitenkään huomioida niitä viestejä, joissa kerrotaan ettei pidä tästä Top of the world -biisistä.
Muistaakseni keskustelu liittyi enemmän siihen, onko Ylviksen kappale suosittu vai ei, ei mielipideasioihin. Totta kai saat huomioida, mutta viestisi alkavat toistaa itseään.
Viisufani kirjoitti:En ala tämän kappaleen suhteen ollenkaan muuttamaan mielipidettä vain sen vuoksi, ettei joitakin "alkaisi ärsyttämään kappaleen fanitus". :tosion: Hyvä mikä hyvä, en teeskentele olevani siitä muta mieltä vain heidän mieliksi, jotka eivät pidä kappaleesta.
Kuka sanoi, että sinun pitäisi? Ei kukaan. Sanoinhan juuri, että mielestäni on tyhmää muuttaa mielipiteensä vain siksi, että joku muu ei pidä mielipiteestäsi. Kuitenkin näyttää siltä, että sinä yrität todistaa ihmisille, että heidän mielipiteensä kappaleesta olisi väärä.

Eikö tälle olisi joku parempi ketju? :roll:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Clarissa feat. Josh – Top of the world

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kappaleen kokonainen (demo)versio oli joidenkin mielestä pettymys, ja sen takia eivät pidä kappaleesta. Ok. Minun mielestä kappaleen kokonainen (demo)versio ei ole pettymys, joten sen vuoksi pidän kappaleesta edelleen. Ok. Tämä on varmaan selkeästi sanottu, ymmärrän että jotkut pettyivät kuin koko kappale ei ollut samaa tasoa heidän mielestään kuin se 30 sekuntia. Minä en ole kyseiseen asiaaan pettynyt, kun se koko versio ei ole mielestäni niin huono kuin muiden mielestä ilmeisesti. Pidän kappaleesta myös kokoversion perusteella, en siis vain sen 30 sekunnin klipin perusteella. :uujee:

Ei ole ollut minulla mitenkään tahallisena tarkoituksena moittia muiden mielipiteitä, kuten olen jo tainut sanoa. Ei niitä minun ihmettelyjä tarvi sillä tavalla ottaa, että moittisin muiden mielipiteitä. Nimenomaan on vaan hyvä, jos asioista voi olla eri mieltä. Mielipiteet vaan tulisi esittää järkevästi, ei tylysti. Siis ns.rakentava kritiikki on toki eri asia kuin pelkkä tyly palaute.

Kuitenkin minun puolestani voidaan unohtaa tämä aiheeseen liittymätön höpinä jota täsä nyt on ollut.
Paremman maailman puolesta.

Lukittu