Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sziget kirjoitti:Sanoma?
Äh, ei se ole sanoma. Sanoma on jotain, mitä toinen ei tiedä, ja mikä pitää hänelle kertoa (kuten rauhanlaulujen "jos ymmärtäisitte olla sotimatta, meillä kaikilla olisi kivempaa"). Mutta sanoja käytetään muuhunkin kuin sanoman välittämiseen. Kun minulle ladellaan tuo aina mun pitää - en saa -litania, reagoin vastaamalla "just niin!", en suinkaan "ai jaa, niinkö", minkä sanoma olisi herättänyt.

Sanat vastaavat minun kokemustani, ja siksi(kin) biisiä jonkin verran kannatan. Ehkä ne eivät vastaa sinun kokemustasi, ja typistyvät sanomaksi. (Typistyvät, sillä eipä lauluilla sanoman välitys taida onnistua - harvoinpa laulun sanoilla mitään sellaista onnistutaan avaamaan, mitä ei kuulija kokisi jo valmiiksi.)
Rise, angel, shine, love!

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

Aina Mun Pitaa (I Always Have To) English Translation by The Seatbelts, Detroit

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Koirankuonolainen kirjoitti:Mitä ihmettä Tangomarkkinat tähän kuuluvat ja miksi PKN:n pitäisi nyt yhtäkkiä alkaa esittää tangoa?
sziget ehkä yrittää asiaan kuulumattomalla tango-rinnastuksella parodisoida (oliko näin?) esimerkkiäni joka koski PKN:n punkiutta suhteessa Tähdet, tähdet punk jaksossa nähtyyn punkiin. Otin kuitenkin sen esimerkiksi siitä, että konventionaalisempi laulutaito ei välttämättä auta punkin esittämisessä, sziget sanoi:
sziget kirjoitti: Mutta kilpailussa kukaan laulutaitoinen artisti ei mielestäni ansaitse hävitä PKN:lle.
Luulin, että sziget tarkoitti, että kuka hyvänsä laulutaitoinen on parempi minkä hyvänsä tulkitsija kuin PKN oman biisinsä.
sziget kirjoitti:Kuinka hyvä ja relevantti PKN:n Sex Pistols -tulkinta oli? Vaikea sanoa, kun PKN ei ole mukana ohjelmassa. Itse arvostan myös sovinnaiseksi kutsumaasi laulutaitoa. Tangomarkkinat 2014 osoitti, että tango vaatii vähän toisia juttuja kuin mölinä, ruikutus ja punk-asenne. Kaikki siellä olivat parempia tangoesityksiä kuin PKN.
Nyt tämän uuden tangomarkkina-vertauksen vuoksi asia hämmentyi entisestään. Tähdet tähdet punk-jakso ei ollut tangoa, eli en esittänyt että PKN on parempi tangoyhtye kuin Tähdet, Tähdet. Kyse oli punkista ja siitä mikä edes jossain määrrin saattaa olla punkia. Konventionaalinen laulutaito on hieno juttu monen lajin kanssa, mutta punkin kanssa se ei auta. Tarkoittaako sziget edelleen, että PKN on huono lajissaan? Vai tarkoittaako, että punk on ylipäänsä on huonmpaa kuin jokin muu musiikinlaji?

***
sziget kirjoitti:Sanoma? Tyhmää kun pitää käydä lääkärissä. Lopetetaan julkinen terveydenhuolto, niin ei tarvitse. Tosikkona en pitäisi karkin ja limun puutetta niin huutavana ongelmana, että siitä täytyy koko Euroopalle huutaa. Mutta jos muualla vammaisilla menee huonommin, ehkä PKN edustaa myös heitä. Muistan perustelut, joilla tekstiä on puolustettu, enkä osta niitä. Politikointiin viisuissa asennoidun yleensä nuivasti. Rauhanlaulut (Israel 2009, Unkari 2015) hyväksyn, jos uskon niiden vilpittömyyteen.
Minusta luet tekstiä yksiulotteisesti, etkä ymmärrä, että sanoituksessa kuljetetaan monsyisempiä asioita. Laulaja-minä kyllä ymmärtää, että lääkärissä pitää käydä, eikä karkin syönti ole hyväksi, mutta potee tuskaa sääntöjen noudattamisen vaikeudesta ja lihansa heikkoudesta. Ehkä sinä toimit aina siten kuin ohjekirja sanoo, etkä kamppaile velvollisuuksien ja laistamisen ristipaineessa, mutta kuten Rousku totesi, me, joiden mukavuudenhalu ym. yrittää ajaa oikean ja kannatettavan toiminnan ohi, samaistumme tekstiin. V*ttu kun v*tuttaa, mutta aina mun silti pitää.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Nyt, kun olen miettinyt tarkemmin sitä, miksi PKN voitti UMK:n olen tullut tähän tulokseen: suomalaisilla on - musiikkikilpailujen kyseessä ollessa - tapana ihastua esittäjiin, musiikista viis.

Tästä on todisteena kaikki idolsit ja voicet. Voittajien voitettua skabat, ketään ei ole enää kiinnostanut heidän musiikkinsa, koska se musiikki alunperinkin oli toissijainen juttu.

Uskallan väittää, että jollei UMK-lähetyksissä olisi ollut joka välissä haastatteluja ja artistiesittelyjä, PKN ei olisi voittanut. Jos viisut olisi vaan soitettu ja laulettu, niin joku toinen olisi voittanut.

Mutta koska PKN on niin vilpittömän ihana (haastatteluissa), suorastaan viaton, ei katsoja voinut olla ihastumatta tähän bändiin.

Nyt riippuukin paljon siitä, pystyykö PKN hurmaamaan eurooppalaisen yleisön semissä ja mahdollisesti finaalissa. He tulevat saamaan vain minuutin, parin mittaisin green room -hetken. Riittäkö se nostamaan heidät Viisujen maskotiksi? Pystyvätkö he siihen ylipäätänsä? Osaavatko he esim. englantia?

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Leo »

UsvaAuer kirjoitti: Osaavatko he esim. englantia?
Sami-basisti on asunut USA:ssa neljä vuotta ja Ranskassa myös neljä vuotta ja osaa siis sekä englantia että ranskaa. Homma hoituu :joojoo:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Samihan voisi juontaa Euroviisut sitten ensi vuonna. :joojoo: :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

UsvaAuer kirjoitti:Nyt, kun olen miettinyt tarkemmin sitä, miksi PKN voitti UMK:n olen tullut tähän tulokseen: suomalaisilla on - musiikkikilpailujen kyseessä ollessa - tapana ihastua esittäjiin, musiikista viis.

Tästä on todisteena kaikki idolsit ja voicet. Voittajien voitettua skabat, ketään ei ole enää kiinnostanut heidän musiikkinsa, koska se musiikki alunperinkin oli toissijainen juttu.
Tämä ei nyt koske PKN:ää, mutta yleisellä tasolla päätelmä ei vastaa todellisuutta. Kykykilpailuja on erilaisia. Niissä, joissa on kilpailtu laulutaidolla on kyllä valittu miltei säännönmukaisesti ihan puhtaasti musiikki, so. laulu edellä (laulutaito, kyky koskettaa jne) edellä. Mitä sen jälkeen on tapahtunut riippuu biiseistä: laulajat eivät välttämättä ole biisinkirjoittajia eikä meillä Suomessa muutoinkaan ole ollut sellaista taitoa artistin "tekemiseen" kuin vaikka Ruotsissa. Musiikki ei siis ole ollut Idolseissa ja Voicessa toissijainen juttu, on keksitytty siihen miä on kuultavissa, eli ääneen, tulevasta musiikista biisien muodossa ei ole ollut tietoa. Aika hyvin sitäpaitsi, kaikesta huolimatta Idolsista ja Voicestakin niitä ammattilaisia on tullut - jos ei ihan viimeaikoina niin siihen taas vaikuttaa kyllästyminen kykykilpailuihin.

Toki sitten oma lukunsa on se ohjailu mitä musiikkirealityjen tuotantopuolella tehdään. Siis se, miten joitakin kisaajia nostetaan ja toisia lasketaan. Tällöin saattaa syntyä kuplia, joille ei ole katetta - ihmiset saattavat äänestää mediahypen, tuomarihehkutuksen mukana band wagon efektin mukaan tempaamana ja kun se lakkaa niin huomataan että jaa, eipä nyt kuitenkaan. - ennen kuin ehditte: PKN taatusti sai tällaistakin apua, mutta jos on seurannut esimerkiksi Levykauppa Äxän viikon myydyimpiä levyjä niin bändi on kyllä jälkeenpäin kiinnostellut musiikkinsa osalta ihan kiitettävästi.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8333
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja hra47 »

UsvaAuer kirjoitti: Tästä on todisteena kaikki idolsit ja voicet. Voittajien voitettua skabat, ketään ei ole enää kiinnostanut heidän musiikkinsa, koska se musiikki alunperinkin oli toissijainen juttu.
Minusta tuo todistaa nimenomaan päinvastaista. Hittejä syntyy harvakseltaan ja ilman niitä ei esiintyvän artistin ura lähde nousuun.

On myös liioittelua sanoa, ettei kukaan ole ollut kiinnostunut vaikkapa Antti Tuiskun tai Hanna Pakarisen musiikista...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Tähän sitten vain ilmoitan, että tämmöinen levy on tulossa toukokuussa ja nimeltään The Best Of Greatest Hits. Saa ihan oikeana vinyylinä.
Kuva

http://www.soundi.fi/uutiset/nyt-kokoel ... oukokuussa

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Onkos siitä ollut puhetta josko postikortti on jo kuvattu?
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37077
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »



Aina mun pitää:n kolmeminuuttinen euroviisuversio on julkaistu. :joojoo: Yllättävä ratkaisu, että lähtivät pidentämään kappaletta. :peukku: Tämä kuulostaa heti jotenkin... tuoreemmalta. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

^ Aluksi olin että "Vau, kolmen minuutin versio" :kups: Sitten kuuntelin sen :rofl2: :rofl2:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Pidän tuosta paljon enemmän kuin alkuperäisestä :heh:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Enpäs ruvennut kuuntelemaan, kun muistin ensin yhden jutun :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja maire »

Voi ei! Pitikö sitä vielä mennä pidentämään? Ainut hyvä asia koko biisissä oli että sitä ei tarvinnut kuunnella kovin kauan. :heh:
Viimeksi muokannut maire, 02 Huhti 2015, 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

^Et voi olla tosissas :heh:

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja maire »

^Mä en edes uskaltanut kuunnella tota pidennettyä versiota...ajatuskin puistattaa. :heh:
Viimeksi muokannut maire, 02 Huhti 2015, 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6427
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Ehdin jo pelästyä. :heh:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Minäkin vähän säikähdin – mutta tuo uusi versiohan on todella hyvä, nosti koko kappaleen aivan uusiin sfääreihin. :uujee: Nostaisin tätä myös puntarillani, ellei se olisi teknisesti niin mahdotonta.
Qaj.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nyt lopulta kuuntelin. Jotain örinähevimaustetta saatu punkbiisiin. Ehkä kun on balladivuosi niin päättivät hekin ottaa rauhallisemmin :miettii:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

maire kirjoitti:Voi ei! Pitikö sitä vielä mennä pidentämään? Ainut hyvä asia koko biisissä oli että sitä ei tarvinnut kuunnella kovin kauan.
Ei hätää, pidennetty versio on voimassa vain tiettynä päivänä vuodessa ja se ei osu euroviisujen ajankohtaan.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja maire »

Koirankuonolainen kirjoitti:
maire kirjoitti:Voi ei! Pitikö sitä vielä mennä pidentämään? Ainut hyvä asia koko biisissä oli että sitä ei tarvinnut kuunnella kovin kauan.
Ei hätää, pidennetty versio on voimassa vain tiettynä päivänä vuodessa ja se ei osu euroviisujen ajankohtaan.
Juu tajusin kyllä :heh:

Hieman toisaalta harmittaa koska tuo on parempi kuin alkuperäinen. Tota pystyy oikeasti kuuntelemaan.

tozeurista turkuun
Maistelija
Maistelija
Viestit: 23
Liittynyt: 27 Touko 2012, 17:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja tozeurista turkuun »

maire kirjoitti:Hieman toisaalta harmittaa koska tuo on parempi kuin alkuperäinen. Tota pystyy oikeasti kuuntelemaan.
Mulle taas tulee mieleen jokunen perinteisempi viisu, jotka parantuisivat tähän tapaan kuusiminuuttisina. To each their own.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

maire kirjoitti:
Koirankuonolainen kirjoitti:
Ei hätää, pidennetty versio on voimassa vain tiettynä päivänä vuodessa ja se ei osu euroviisujen ajankohtaan.
Juu tajusin kyllä :heh:

Hieman toisaalta harmittaa koska tuo on parempi kuin alkuperäinen. Tota pystyy oikeasti kuuntelemaan.
Tämä biisihän taipuu ihan mihin vain. Jokohan kohta saamme kuulla sen tangoversionkin, vai lieneekö jo tehty :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja maire »

Kantriversio olisi myös aika pähee :uujee:

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

Yllätten ja omaaksi ihmeekseni Kurikan Pertti nimipäivineen on tämä vuoden kauttauksen kymppikärkeä.. :peukku:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

maire kirjoitti:Kantriversio olisi myös aika pähee :uujee:
Joo - "Aina mun pitää lypsää lehmiä" :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1073
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja manic »

Nimeltä mainitsematon bändin jäsen harrasti masturbointia keikalla, ja lavalla. Mites tähänkin nyt suhtautuis? :shock:

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Tämänvuotisen puntarini viimeinen ja sille sijalle jää maailman tappiin saakka. Punkista en ole koskaan pitänyt musiikkina enkä alakulttuurina. Olen monesti kokeillut siedätyshoitoa mm. Ramonesilla, Sex Pistolsilla, Wirella ja Pelle Miljoonalla, viimeksi laajamittaisesti viime kesänä, mutta todella laihoin tuloksin. Aikuiset ihmiset karjumassa kuinka kaikki on syvältä ei vetoa minuun alkuunkaan.
Positiivisena aspektina sanon, että on mahtavaa kun PKN mäiskii kehitysvammaisiin liittyviä stereotypioita ja muita käsityksiä urakalla säpäleiksi :peukku: . Harmi vain, että heidän musiikistaan en pidä. Ei voi mitään. :sorivaan:
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

manic kirjoitti:Nimeltä mainitsematon bändin jäsen harrasti masturbointia keikalla, ja lavalla. Mites tähänkin nyt suhtautuis? :shock:
Tuollaiseen kuvottavaan temppuun ei voi suhtautua kuin yhdellä tavalla :nohyi:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Lukittu