Idols 2007

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja WandA »

Silloin, kun en vielä tiennyt tästä järjestelmästä mittään, niin mietin ihan pääni puhki, että miten ne surkimukset voi tipahtamisensa jälkeen itkeskellä, että ´´ mä oon oikeesti hyvä, kun mä pääsin jo näin pitkälle, nii en mää ois mitenkään voinu päästä.. jos mä en yhtään osais laulaa..´´
No,valkenihan se tutuus sitten sieltä..

No pitkälle ja pitkälle!  :roll: :hiips:
Anna minun sinua tykästää.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Kiitos, JeSSSe ja WandA.  :hali:  Viestinne osoittavat, etten ole suinkaan ainoa, jota häiritsee tämä asia (että kaikki eivät pääsekään laulamaan tuomareille ja että siitä vaietaan), enkä ainoa joka ei tästä tiennyt etukäteen. Silti minua eräs kirjoittaja pilkkaa julkisesti naiiviksi ja tietämättömäksi. ???
Mutta jos sen konseptissa on tarkoitus etsiä Suomeen uutta Idolia, niin tuntuu lievästi sanottuna kaukaa haetulta, että siellä näytetään noita täysiä nollia, jotka ei muuten pääse varmasti jatkoon.
Tässähän yllämainittu kirjoittaja on itsekin miltei samoilla linjoilla, vaikka kuinka :repeilee: -hymiötä käyttääkin reagointina viesteihini, varmaankin vain periaatteen takia. :roll:  Haettua on tuo nollien näyttäminen, juu, mutta sen ymmärtää silti koska ”huonoja” voi olla hauska katsella, myönnän sen itsekin. Ja kerrattakoon, että ei minulla ole mitään sitä vastaan, että huonoja laulajia näytetään, formaatti varmaan tarvitseekin sitä. Vaan minulla on sitä vastaan, että televisio-ohjelmassa ei mainita karsinnan todellista kulkua. Ohjelma ei menettäisi katseltavuudestaan mitään, vaikka siitä mainittaisiin hiukan enemmän. JeSSSe on tässä keskustelussa kiteyttänyt parhaiten sen, mitä minäkin ajattelen.
JeSSSe kirjoitti: kyllä mua ainakin ärsyttää ettei sitä missään vaiheessa tuoda ilmi, ettei kaikki esiintyjät olekaan käyneet tuomareiden puheilla, siis ettei kaikki siihen saanut mahdollisuutta vaan annetaan ymmärtää toisin. Eikö vaikka ihan ensimmäisessä jaksossa voitaisi sivumennen mainita tuosta järjestelmästä millä niitä karsitaan. "Ensimmäinen vaihe on esiraadin edessä laulaminen. Esiraati valitsee jatkoon pääsijät, joita odottaa seuraavana päivänä tuomareille laulaminen". Paljon parempi tuo olis..ekan idolsin aikaan taidettiin jossain kertausjaksossa vielä sanoa miten tuomarit olivat käyneet läpi päälle 1000 idols-kokelasta ja etsineet sieltä finalistit..MAI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!  :twisted:
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

en mäkään tosta asiasta tietäis hölkäsen pöläystä ellen ite olis käyny paikanpäälle siellä ekassa idolsissa. Muuten mä kyllä ymmärrän ettei noi tuomarit millään ehdi kaikkia katsomaankaan läpi mutta silti niin vaan annetaan yleisön ymmärtää ja varmasti iso osa yleisöstä niin luuleekin.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Yhtään en nyt ymmärrä mikä siinä on niin nihkeää, että esikarsintaa suoritetaan? Enkä sitä, miksi sitä pitäisi jossain alleviivata. Eihän tuossa nyt mitään presidenttejä valita, viihdeformaatti, joka toimii juuri niin hyvin kuin se meille katsojille saadaan pakattua.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Violette »

Huilumies kirjoitti:Silti minua eräs kirjoittaja pilkkaa julkisesti naiiviksi ja tietämättömäksi. ???
Etköhän saisi kyseiseltä kirjoittajalta samat kommentit, vaikka sanoisit mitä. :hali:

Hui hui, kohtahan tulee Helsingin koelauluista juttua. Mä en varmaan uskalla katsoa, täytyy pyytää jotakuta ottamaan nauhalle ja katson sitten, jos musta ei näy siellä mitään noloa - vaikka tuskinpa näkyy, koska olen niin hajuton, väritön ja mauton etten edes tuomareille kelvannut :'( (No okei okei, tunnustan: lauloin silmät kiinni, esiintymistä, toki!)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti: ekan idolsin aikaan taidettiin jossain kertausjaksossa vielä sanoa miten tuomarit olivat käyneet läpi päälle 1000 idols-kokelasta ja etsineet sieltä finalistit..MAI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!  :twisted:
Kyllä tuomarit silti katsovat ne nauhat, joita on kuvattu - ymmärtääkseni  :roll:
Ei siinä mikään "salainen taho" esivalitse laulajia tuomariston eteen, vaan tuomaristo valitsee ne jotka haluavat nähdä livenä  :joojoo:

Huonot laulajat ovat vain alkujaksojen kuriositeetti! Perimmäisenä kysymyksenä: Miksi he pyrkivät Idolsiin?
Vedonlyönti? Kokeilunhalu? Liian suuret luulot itsestään? 
Viimeksi muokannut tonywerner, 13 Tammi 2007, 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tonywerner kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: ekan idolsin aikaan taidettiin jossain kertausjaksossa vielä sanoa miten tuomarit olivat käyneet läpi päälle 1000 idols-kokelasta ja etsineet sieltä finalistit..MAI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!  :twisted:
Kyllä tuomarit silti katsovat ne nauhat, joita on kuvattu - ymmärtääkseni  :roll:
Ei siinä mikään "salainen taho" esivalitse laulajia tuomariston eteen, vaan tuomaristo valitsee ne jotka haluavat nähdä livenä  :joojoo:
no siitä mä en tiedä, että katsooko tuomarit ne kaikki kuitenkin jälkikäteen JOSKO sieltä sitten löytyiskin joku helmi, jonka esiraati on hylännyt. Sillon kun minä kävin idolsissa, niin menin esiraadin eteen, he kysyivät nimen ja käskivät aloittaa. Ennen omaa vuoroani ihmettelin miten nopeasti se siellä sitten kävikin kun kaikki tulivat niin nopeasti ulos. Oma esiintyminen kesti maksimissaan 20 sekuntia. Sen jälkeen esiraati totesi, että ei tällä kertaa onnistanut. Eli mun käsittääkseni esiraati siis valitsee ne kaikki, jotka tuomareiden eteen pääsevät...
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Violette »

No sitä en tiedä, että katsovatko ne "oikeat" tuomarit kaikki nauhat läpi, mutta kyllä jokaiselle joka tapauksessa sanottiin heti sen kameralle laulamisen jälkeen, että onko jatkossa vai ei. Eli niillä kolmella tuomarilla ei todellakaan ole sananvaltaa sen suhteen, että kenet haluavat nähdä seuraavana päivänä - elleivät sitten ole siinä esiraatitilanteessa jossain verhon takana ja viestittävät telepaattisesti nille tuotantotiimiläisille että haluavatko nähdä tuon seuraavana päivänä vai eivät. En toki siitä sitten tiedä, millainen käytäntö on ollut aikaisemmilla tuotantokausilla.
Viimeksi muokannut Violette, 13 Tammi 2007, 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

JeSSSe kirjoitti: MAI ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!  :twisted:
Se *IHAN TÄRISEE PYHÄÄ VIHAA*  :heh:

Mua voi vaan pienesti ottaa pattiin tuo asia, mutta kai mä sitten olen katsonut jo miljoona vuotta tos-tv -ohjelmia kun mä vaan totean "no, tollasta se on joka ohjelmassa"  :draamaa: :roll:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Millos tulis tosi tv viisufaneista :tapu: joka tapauksessa on vääryys et mm Violette joka osaa laulaa ja näyttää hyvältä nahkahousuissa, ei pääse edes tuomareiden eteen on suuri vääryys :eiei:sitä paitsi on hupaisaa lukea tätä keskustelua, kun tunteet palaa liekkiin saakka ja sit livenä ollaan kuin ei olis mitään :heh: Jessekin olis kuulunu päästä idolliksi sekä Itikan :peukku: ja tietysti kvakin :joojoo: mutta mulla on kutina et Hesan lauluissa näkyy ainakin jotain meidän kuppilajengistä :) Oulun koelauluista jäi mieleen ne varmat finaalistit tuomarein mielestä mut katotaan sit Turku seuraavalla kerralla :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Violette »

Lordi kirjoitti:joka tapauksessa on vääryys et mm Violette joka osaa laulaa ja näyttää hyvältä nahkahousuissa, ei pääse edes tuomareiden eteen on suuri vääryys :eiei:
Ehkä mä en sen takia päässytkään, kun mulla ei ollut niitä nahkahousuja jalassa, vaan tavalliset farkut :(

:mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Violette kirjoitti:
Lordi kirjoitti:joka tapauksessa on vääryys et mm Violette joka osaa laulaa ja näyttää hyvältä nahkahousuissa, ei pääse edes tuomareiden eteen on suuri vääryys :eiei:
Ehkä mä en sen takia päässytkään, kun mulla ei ollut niitä nahkahousuja jalassa, vaan tavalliset farkut :(

:mrgreen:
Meinaat siis vähän samaan tyyliin kuin mun yks serkkupoika muinoin (oli siihen aikaan kova kalastamaan) pyrkiessään lukioon: "En mä päässy sinne, kun mulla ei ollut onkimatoja taskussa..."? (Sillä oli aina 15 - 20 matoa taskussa yllättävää kalareissua varten...)  :repeilee:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Huomenna loistava vaihtoehto jos väsynyt Idols-formaatti kyllästyttää.
Subilla alkaa uusintana kotimainen klassikkosarja TABU!  :peukku:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja AntSa »

MuzaMaza kirjoitti: Huomenna loistava vaihtoehto jos väsynyt Idols-formaatti kyllästyttää.
Subilla alkaa uusintana kotimainen klassikkosarja TABU!  :peukku:
SINÄ TUOLLAISIA *TÄSSÄ KETJUSSA* MAINOSTELET!?!!!! Pahan Ilman Lintu. Sellainenko olet?!?  :stupido:  Ja IDOLS-FORMAATTI ei todellakaan ole väsynyt. Ehkä sinua vain kyllöttää. Mene ja tiedä.  :stupido:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kyllä tämä kolmas tuotantokausi alkoi pikkaisen liian pian edellisen perään. Eihän siitä edellisestä ole kuin reilu vuosi. :eiei:
Ilmankos laulajien taso on mitä on. Kaikki ikäluokan parhaat ovat käyneet jo kilpailemassa. Nyt esille pääsevät ne ns. "varanumerot" jotka eivät viimeksi breikanneet.  :roll:

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Tuomarithan ennustivat, että tänä vuonna finaalista tulee kovatasoisempi kuin aiempina vuosina.  :miettii:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja kwak »

Lordi kirjoitti: Jessekin olis kuulunu päästä idolliksi sekä Itikan :peukku: ja tietysti kvakin :joojoo:
No toki ois, mutta ainut vaan, että en ollut koko koelauluissa. :mrgreen:
Keep your head high above the water

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

MuzaMaza kirjoitti: Ilmankos laulajien taso on mitä on. Kaikki ikäluokan parhaat ovat käyneet jo kilpailemassa. Nyt esille pääsevät ne ns. "varanumerot" jotka eivät viimeksi breikanneet.  :roll:
Keskity ja kuuntele, ystävä hyvä! MTV3-kanavalla nähnyt "jaksot" eivät kerro MITÄÄN kauden todellisesta tasosta... Kuuntele nyt vaikka kaikki jatkoonpäässeet netti-tv:stä, ennen kuin tulet tänne kertomaan "totuuksiasi".  :heh:
31:sta tähän mennessä jatkoon valitusta laskelmieni mukaan vain YKSI nähtiin aikaisempien kausien semifinaaleissa. 16-vuotiaiden keskuudessa (siis ne jotka ovat PÄÄSSEET mukaan yrittämään tänä vuonna ensimmäistä kertaa) taso on myös todella kova!  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kwak kirjoitti:
Lordi kirjoitti: ja tietysti kvakin :joojoo:
No toki ois, mutta ainut vaan, että en ollut koko koelauluissa. :mrgreen:
Toisilta sitä sallitaan KOKONAAN väärät kirjaimet, mutta minulle sitä loukkaannutaan jos kirjain on väärän kokoinen :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Kuinka paljon tuolla maksuteeveessä noista esityksistä esitetään? Siitä kun kokelas astuu sisään siihen, kun hän poistuu tuomarien edestä? Kaikkine tuomarien arvioineen? Vain yksi laulu kokonaisuudessaan? Kaikki mahdolliset lisäbiisit tuossa tuomaritapaamisessa?
Waiting For The Sirens Call

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Subculture kirjoitti: Kuinka paljon tuolla maksuteeveessä noista esityksistä esitetään? Siitä kun kokelas astuu sisään siihen, kun hän poistuu tuomarien edestä? Kaikkine tuomarien arvioineen? Vain yksi laulu kokonaisuudessaan? Kaikki mahdolliset lisäbiisit tuossa tuomaritapaamisessa?
Vain yksi laulu kokonaisuudessaan. Ei tuomarikommentteja eikä lisälauluja.  :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja kwak »

tonywerner kirjoitti:
kwak kirjoitti: No toki ois, mutta ainut vaan, että en ollut koko koelauluissa. :mrgreen:
Toisilta sitä sallitaan KOKONAAN väärät kirjaimet, mutta minulle sitä loukkaannutaan jos kirjain on väärän kokoinen :ylppis:
Vihamiesvaraus! :ylppis:
Keep your head high above the water

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti: Keskity ja kuuntele, ystävä hyvä! MTV3-kanavalla nähnyt "jaksot" eivät kerro MITÄÄN kauden todellisesta tasosta... Kuuntele nyt vaikka kaikki jatkoonpäässeet netti-tv:stä, ennen kuin tulet tänne kertomaan "totuuksiasi".  :heh:
Keskityn täysillä viimeistään sitten kunhan ne pienryhmät (? oliks oikeesti noin typerä nimi) alkavat.  :peukku:

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Must tässä mitään väsynyttä ole, ja kwak vaan mukaan ensi kerralla sitten, kun laulutaitoa riittää ja se huomattiin pikkujouluissakin :) ja Violetelle jos, innostusta riittää niin mene ihmeessä ensi kerralla yrittämään kun edellytyksiä on vaikka mihin :joojoo: Musis ei tää väsynyttä ole kun , oot tääläkin komentoimassa ;)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Apua kun mä en ehdi tänne enää ollenkaan. Myöhemmin illalla (kakkosen elokuvan jälkeen  ;)) laitan oman arvioni Oulun jatkoonpäässeistä, mutta näin ennakkoon, niin enpä erityisesti hurrannut. Parhaat olivat Markus Pätsi (oliko sillä tollanen sukunimi  :shock:), Emilia Aarnio, Mikko Huoponen (en mä sitä mistään "veljeksistä" muista  ???) ja Ulla Lindström (josta Wenytorneri ei näytä yhtään tykänneen  :heh:).
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Hazel kirjoitti: Parhaat olivat Markus Pätsi (oliko sillä tollanen sukunimi)  :shock:
Meillä on samat suosikit. Jopa Mikko Huoponen oli hyvä, vaikka
huh-hah-hei, Markus voiton vei...

http://www.myspace.com/sukram
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kwak kirjoitti: Vihamiesvaraus! :ylppis:
:lohduton: :kurjuus: :nyyh: :aivanmaassa: :pyssyohimolla:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

Horvath kirjoitti: Tuomarithan ennustivat, että tänä vuonna finaalista tulee kovatasoisempi kuin aiempina vuosina.  :miettii:
Mulla on sellanen kutina että tänä vuonna tulee monta todella hyvää laulajaa ja esiintyjää. Viime jaksossa oleva tyttö joka lauloi Alanis Morissetten Your house ja se mies jonka tyttö oli kannustamassa jäivät mieleen. Odotan innolla tulevia jaksoja ja sitä kun karsinnat on käyty ja jatkoon päässeet alkavat tosi toimiin. :tapu:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Koska niin harvalla kuppilalaisella ei ole pureutunut Veljekset Huoponen (siis se "mies, jonka tyttö oli kannustamassa") -duon toisen osapuolen menneisyys mieleen niin pysyvästi, kuin allensa kirjoittaneella, niin todettakoot että heidän menneen "uransa" aikaiset kotisivutkin näyttävät olevan edelleen olemassa  :heh:
http://www.mediamusiikki.fi/huoponen/
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Vs: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Veljekset Huoponen on ollut historiaa jo kauan sitten ja

muistan miten silloin aikoinaan inhosin heitä. Minusta Mikko tarvitsee

uuden mahdollisuuden sooloartistina ja vanhoja asioita ei saa tekemättömiksi,

joten ei pitäisi tuomita ja olla ennakkoasenteellinen sen perusteella.

Ilmeisesti Mikko on onnistunut ainakin lapsensa kasvattamisessa.  :peukku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Lukittu