Sugar (karkit ja muut namut)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Oih, mun mielestä tuo True love mint oli ihan loistava tuote! :rakkaus: Ei ihme, että se on saanut Vuoden tähtituote -merkin. Jos Petellä jää levy syömättä, sen voi lähettää mulle. :kuolaus:
Kymmenen sientä.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Hazel »

True love mint taitaa olla tällä hetkellä mun lempisuklaani. Tosin vaihtoehdotkin ovat huomattavan vähissä entiseen elämääni verrattuna :heh: . Mutta on tuo ihan oikeastikin hyvää :joojoo:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

mangolassi

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Mä joudun kohta liittymään AMA:aan* ihan issekseni :aivanmaassa: . Oon nimittäin muutaman viime viikon aikana saanut tuhottua käsittämättömän monta Mignon-munaa. Olen ihan liian koukussa niiden pehmeään makuun. Ne ihan oikeasti sulavat suuhun ja ah, miten suloista on kaffen ja Mignonin yhdistelmä! No, on niitä syönyt jo muinainen tsaariperhe, ettei siis mikään turha tuote :draamaa: . Onkohan täällä ketään muita AMAlaisia? :puna: *huhuilee orpona*

* Anonyymit Mignon Addiktit

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

^ En itse kuluta niitä munia (kun niissä on se munankuori...), mutta Mignonia saa nykyään myös konvehtimuodossa (vegaanin nousu ja tuho). En ole pitkään aikaan uskaltanut ostaa M-konvehtirasiaa, koska syön sen aina kerralla. Kahvin ja Mignonin yhdistelmä kuulostaa tuhoisalta, sitä täytyy koittaa! :uujee:
Kymmenen sientä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

^En erityisemmin pidä Mignoneista muutenkaan, mutta se munankuori häiritsee muakin. Ei varmasti ole mikään vapaan kanan munan kuori se. :draamaa:

Ostimme eilen "pienen" pussin karkkia. :puna: Kyllähän noita irttareita välillä syö, mutta alkoi jo hetken kuluttua tökkiä. Otin pussiin mukaan halpis-simpukkasuklaita, joita yleensä myydään irtokarkkiloissa hedelmäkarkkien yms. muassa. Eiväthän ne mitään huippulaatua ole, mutta voittavat jonkun Fazerin sinisen mennen tullen! Miksei muuten Fazerin punaista tunnu saavan enää mistään? Ruotsinlaivalla oli tarjous, jolla sai kolme Fazerin levyä jollain halvalla hinnalla, mutta punaista ei ollut vaihtoehtona. Olisin halunnut sitä, mutta piti tyytyä uutuuteen, cashewpähkinä-Fazeriin. :( Ostan kyllä nykyisin tosi harvoin suklaata tai mitään muutakaan karkkia, joten voi olla, että kyse oli hetken häiriöstä. Silloin kun kerrankin suklaata syö, tekisi mieli sitä parasta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minun tekee nyt ihan kauheasti mieli ostaa Mignon-muna. Teidän syytänne. :niinpa: En ole maistanut sellaista sitten lapsuuden. Toivon, että se onkin nykyään pahaa. :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tyhmää, kun lakritsanmakuista Nellie Dellies karkkia ei tunnu löytyvän mistään :draamaa: Niitä pahoja hedelmäversioita vain :niinpa: Onkohan niissä ollut joku vääränlainen lisäaine, että on jouduttu poistamaan markkinoilta vai mistä on kyse? K-kaupan karkkihyllyntäyttäjätätikään ei tiennyt :eiei:

Tilalle olen valinnut norjalaisen IFA-lakritsipastillin, jota Suomessa myydään 31 gramman pusseissa (makuina peruslaku ja mansikanmakuinen laku). Koko pussissa vain 40 kaloria :joojoo: Hinta kylläkin suolainen 1,30 :niinpa:

Kuva
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

mangolassi

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Testasin just Maraboun Premium Passionfruit Dark Chocolaten :kuolaus: . Ai, nam, kun ihan suli suuhun kofeiinittoman Cafe Hagin kera nautiskellessa. Passionhedelmäksi en sokkotestissä varmaan olisi tunnistanut, kun se ei ole niin tuttu maku mulle, mutta taatusti ostan tätä toistekin. Maraboun suklaat ovat makeampia kuin Fazerin, mutta tummassa suklaassa se makeus ei ihan samalla tavalla tunnu. Onkohan tää joku uutuus vai liekö ollut kauankin markkinoilla?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tonywerner kirjoitti:Tyhmää, kun lakritsanmakuista Nellie Dellies karkkia ei tunnu löytyvän mistään :draamaa: Niitä pahoja hedelmäversioita vain :niinpa: Onkohan niissä ollut joku vääränlainen lisäaine, että on jouduttu poistamaan markkinoilta vai mistä on kyse? K-kaupan karkkihyllyntäyttäjätätikään ei tiennyt :eiei:
Ai, mä oon Tampereella yrittäny bongailla niitä hedelmäisiä, mutta niitä lakritsaversioita tuntuu olevan kaikkialla..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Tom Tom
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1543
Liittynyt: 02 Tammi 2010, 02:13
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Tom Tom »

Energiajuomien osalta, onko kukaan kokeillut sekoittaa ED Green Lightia ja Tehoa keskenään :mitvit: Maistuu muuten meinaa ihan joltain toffee-energiajuomalta, mutta ei ole kuitenkaan liian makia :joojoo:
.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Darhen »

mangolassi kirjoitti:Testasin just Maraboun Premium Passionfruit Dark Chocolaten :kuolaus: . Ai, nam, kun ihan suli suuhun kofeiinittoman Cafe Hagin kera nautiskellessa. Passionhedelmäksi en sokkotestissä varmaan olisi tunnistanut, kun se ei ole niin tuttu maku mulle, mutta taatusti ostan tätä toistekin. Maraboun suklaat ovat makeampia kuin Fazerin, mutta tummassa suklaassa se makeus ei ihan samalla tavalla tunnu. Onkohan tää joku uutuus vai liekö ollut kauankin markkinoilla?
Toi on jotain niin ihanaa.. :kuolaus: Kovasti sitä nyt uutuutena mainostetaan, mutta ostin kyllä ko. levyn viime vuoden puolella ja vieläpä ihan "taviskaupasta". :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja kwak »

Malacon melko uudet (?) Must-sarjan Dark shotsit ovat mielettömän hyviä! :kuolaus: Parhaita salmiakkimakeisia pitkään aikaan! :peukku: Pussissa ei onneksi ole kuin 70 grammaa, joten niitä ei tule syötyä silmittömiä määriä kerrallaan.

Kuva
Keep your head high above the water

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Salmiakki on pahaa. :tosion:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Salmiakki :kuolaus:
kwakin mainitsemat Must-karkit. :kuolaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Malacon uusi TV Mix karkkipussi on ihan kuin 1992 Luxemburgin edustaja Marion Welterin asu...virityskuvaa jälleen...karkit hyviä :joojoo: Kuva vai olisikohan tämä pitänyt laittaa "Kuin kaksi marjaa" osastoon :miettii:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

amaria[25]
Maistelija
Maistelija
Viestit: 27
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:30
Paikkakunta: Onnen Kukkulat

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja amaria[25] »

Woooot!!! :mrgreen: Tässä topicissa puhutaan siis oikeista karkeista ja namuista. Mulla oli ihan muuta mielessä :puna:

No suklaa on kuitenkin mun mielestä ainoa oikea syötävä namu. Laku menettelee, jos joku tarjoo, mutta salmiakki :nohyi:

Muuten mun mielestä aika namuja on esim. Johnny Depp, Orlando Bloom ja Alexander Skarsgård (True Blood) :ihana: Anteeksi, oli ihan pakko jakaa tämä teidän kanssa :puna:
aina suuna ja päänä

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Margot »

kwak kirjoitti:Malacon melko uudet (?) Must-sarjan Dark shotsit ovat mielettömän hyviä! :kuolaus: Parhaita salmiakkimakeisia pitkään aikaan! :peukku: Pussissa ei onneksi ole kuin 70 grammaa, joten niitä ei tule syötyä silmittömiä määriä kerrallaan.
Googlasin, että noissa ei myöskään ole liivatetta. :uujee: Aika harvoin kyllä enää tekee mieli salmiakkia tai muutakaan karkkia, mutta jos himo iskee, niin tuo kuulostaa testaamisen arvoiselta.

Hauska väärintulkinta amaria[25]:llä. :mrgreen:
What color is your life?

Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Saage »

JEEE pääsiäisenä saa syödä kaikenlaisia herkkuja, nam <3 suklaamunat on kivoja. Ja ne lelut! :heh: eka sitä kootaan joku puol tuntii -> nauretaan -> roskikseen.
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Karamellit ovar ehdottomasti kiellettyjä. Mutta silti himoitsen niitä aina ja kaikkialla. Tulee niitä syötyäkin. Mulla menee kausittain: viimeaikoina on mennyt snickersiä (???!!!!), sitä ennen tuplaa, sitä sitä ennen fatzeriinaa :ihana: ja sitä sitä ennen fatzerin vadelmajugurttisuklaata. Tässä suklaasuosikkeja.

Fatzeriina on sikälimikäli jännä suklaa, sitä on ollut kaupassa iät ja ajat mutta harva loppienlopuksi tietää miltä se maistuu. Minä ainakin tiedän. Ihana, ihana, ihana.

Tänä viikonloppuna menee smashejä.Niissä on ihanan suolainen ja makea yhdistelmä. Apua, nyt raksuttaa kaikki kalorilaskurit päässä kyttyrää.

Avatar
Vadelmavene
Maistelija
Maistelija
Viestit: 20
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 14:57

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Vadelmavene »

Fazerin Yöpantteripussi on valmispussien ykkönen. Sitä pitääkin ostaa tax freesta ennen Oslon lentoa.. :joojoo: Kuitenkaan mikään ei vedä vertoja irtsarikaupan vapaavalintaiselle valikoimalle, mistä parhaita ovat "väyrysen naamat", "salmiakkipullot" ja "lätkäliigat". Parasta suklaata on tietty Fazun sininen.

Ihana ketju. <3

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja skidi »

Ostin Varsovan lentokentältä automaatista tummasuklaisen Bountyn. Se oli :kuolaus:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33319
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tällaisia tuli maisteltua Varsovassa:

Kuva

Ainoastaan ylimmäinen oli pahaa. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja skidi »

Keskimmäinen maistui Kismetiltä. :joojoo: Itse maistelin ainakin kookos-Kinder-leivosta, Prinsess-merkkistä kookos-valkosuklaa patukkaa ja vahingossa myös halvaa. Pari muutakin suklaapatukkaa tuli kokeiltua, mutta en tajunnut ottaa kuvia.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Noista suklaapatukoista tuli mieleeni, että aikoinaan jossain päin Eurooppaa törmäsin Nussini- nimiseen pähkinäsuklaaseen. Se herätti keskuudessamme pienoista hilpeyttä.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Ihana tuo Peten laittama kuva suklaapatukoista! <3 Tuollaisista ilahdun aina! :)

Mansikka: Lufthansan lennolla viime kesänä myös me saimme eteemme Nussinit, mikä oli aika hauskaa. :joojoo:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33319
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Kiitos Horvath erittäin paljon mieltäni lämmittäneestä kommentistasi. :hali:

Minäkin muistelen saaneeni Nussinin joskus. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Nyt vasta huomasin, etteivät ne kaikki olleetkaan suklaita. Mutta joka tapauksessa ihana kuva!

Mulla on tuolla jemmassa sellainen vadelma-juustokakku-Kismet, jota säästän näköjään pahan päivän varalle. Himoitsin sitä aina kaupassa, joten mun oli ostettava se. Olen vain niin outo, että suklaata ei tee erityisesti mieli, jos sitä on kaapissa. Jos ei ole, tulee ihan tajuton suklaanhimo. :roll:
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33319
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Pete »

Suosittelen säästämään kyseisen patukan erittäin pahan päivän varalle. :heh:

Minä odotan innolla, että löydän kaupoista ensimmäisen maustetun Geisha-patukan. :uujee: Olen tosin jo unohtanut, mikä se maku on. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Appelsiinia saa ainakin Virosta ja Venäjältä? Se on ihan kiva maku.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Toffojen valmistus on ilmeisesti lopetettu jo aikaa sitten, mutta en ollut tajunnut asiaa, ennen kuin etsin toffeenhimossani niitä kaupoista. Mutta eipä niitä enää missään ole. :lohduton: Kuva
I don't want more choice, I just want nicer things!

Vastaa Viestiin