UMK 2012: Yleinen keskustelu

Euroviisut 2012 Bakussa

Suosikkisi TOP12:sta?

Aili - Mun taivas
7
4%
Aura Pineda - Kunpa vois
6
4%
Freeman & Uusi Fantasia - Noitanainen
10
6%
Iconcrash - We are the night
28
17%
Jari & Taika - Aamuyön ikuisuus
2
1%
Kaisa Vala - Habits of human being
28
17%
Kirahvi nimeltä Tuike - Sinisulkien viimeinen
3
2%
Leola - Rytmit rikkoutuu
8
5%
Mica Ikonen - Antaa mennä
2
1%
Pernilla Karlsson - När jag blundar
43
25%
Stig - Laululeija
8
5%
Ville Eetvartti - Lasikaupunki
24
14%
 
Ääniä yhteensä: 169

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja entropia »

Hurrican kirjoitti:
entropia kirjoitti:Joo pysyttäydyn Melodifestivalenin parissa. :ihana:
Se on varmaan parempi sitten niin kun kerta ei kelpaa Suomen biisit. :) Ruotsissahan kaikki on aina niiiin paljon paremmin! <3
´
No eikä ole, viimeksi tänään kaipasin 2 euron kaiken kattavaa yliopiston ateriaa plus Suomen opintotuki on parempi.

Mutta fakta vaan on se, että Suomessa ei oikeastaan ole sellasta mainstream-populaarikulttuuria, koska se vaatii asennetta, joka Suomessa nähdään ylimielisyytenä. Miettii esim. miten Suomen mediassa on käsitelty tällasia mainstream-musiikin edustajia, kuten Anna Abreuta tai Martinaa, niin p*skaahan niistä ihmiset puhuu jatkuvasti. Suomalaiset ei vaan kestä sitä, että jotkut on hyvännäköisiä, osaa laulaa (ainakin kohtalaisesti) ja esiintyy rohkeasti. Suomeen ei siis voi ikinä edes muodostua mitään kunnollista populaarikulttuuria, ainakaan siinä mittakaavassa, mitä Ruotsissa. Toki siinä on omat hyvät puolensa, kuten se, että Jenni Vartiaisen tyyliset kauniit, mutta nöyrät artistit, joiden tuotanto on enemmän rauhallisempaa musiikkia, menestyy Suomessa. Mutta mulle Euroviisut edustaa enemmän sellasta mainstream-populaarikulttuurimusiikkia, joten pidän Melodifestivalenista paaaljon enemmän. :joojoo:

Avatar
Patonki
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Loka 2011, 19:22

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Patonki »

Voi voi miten kurja asenne monella.
Top 40 on monipuolinen kattaus musiikkia, ja sama se mitä siellä olisi niin itkisitte.
Onneksi on paljon jengiä jotka peukuttaa.
Jos tämä kuppikunta saisi vaikuttaa niin Viisut olisivat varmaan täydelliset.
hah.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minun mielestä sävelmät ovat ihan OK tasoa tänä vuonna, mutta itse olen löytänyt vain muutamia ”Ahaa” elämyksiä sävelmistä. Mutta se varmaan johtuu siitä että vuoden sävelmät eivät ole ihan minun musiikkimakua :sorivaan: . Elikkä meinaan että ei taso tarvitse olla huono vaikka en itse löydä mieleeni sävellyksiä.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Lauluja arvioidessa en aina sekoita omaa musiikkimakua (se menee niin staileissa jne enempi itä-eurooppa ja arabi-turkki jne... ja myös klassinen musiikki)
Ammattini takia seuraan erimaitten musiikki ja fachion showt aktiivisesti ja pyrin myös erimaitten viisukarsinnat seuraamaan ,
Miksi kitisen tänvuoden kisasta ...en vaan nää näissä mitään potentiaalia kisaa ajatellen .
On paljon lauluja jotka ei euroviisuihin sovi ,koska yksinkertaisesti eivät siellä pärjäisi .
Tässä kisassa on toki noin 5laulua jolla olisi nappiin menevällä tuotetulla esityksellä jotain mahiksii...mutta rannalle on jäänyt viisumenestystä ajatelen juuri nappisuorituksia ,jotka eivät millääntavalla vastaa tuomareitten makua ,mutta tokkopa moni viimevuoden menestyjistä olisi myöskään ollut raadin makuun( azerbaijan mielytti mua kypällä lavatoteutuksineen kaikkineen oli cool )
Jessica Wolf
Iconcrash - We Are The Night( ei ole mun musaa )
Martina Aitolehti ( en pidä laulusta enkä artistista)
DCX - Erase You( pidän dancesta joo )

Freeman & Uusi Fantasia - Noitanainen ( tästä pidän ,mutta epäilen lavatoteutusta ja viisuissa toimivuutta ..kuin moderni ja kokeileva uutuushitti 70 luvun lopulta)
Ville Eetvartti: ”Lasikaupunki( en ihmettele jos tulee suomessa hitti ,mutta menestykseen en viisuissa usko )
Silti näissä näkisin jotain esillenostettavaa .

Vaikka diggaan kovasti Jipusta , Jennivartiaisesta ,Chisusta en ole löytänyt yhtäkään näistä miisuista jotka onnistuisivat yrityksissään olla heidän veroisia

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

entropia kirjoitti:Mutta fakta vaan on se, että Suomessa ei oikeastaan ole sellasta mainstream-populaarikulttuuria, koska se vaatii asennetta, joka Suomessa nähdään ylimielisyytenä. Miettii esim. miten Suomen mediassa on käsitelty tällasia mainstream-musiikin edustajia, kuten Anna Abreuta tai Martinaa, niin p*skaahan niistä ihmiset puhuu jatkuvasti. Suomalaiset ei vaan kestä sitä, että jotkut on hyvännäköisiä, osaa laulaa (ainakin kohtalaisesti) ja esiintyy rohkeasti. Suomeen ei siis voi ikinä edes muodostua mitään kunnollista populaarikulttuuria, ainakaan siinä mittakaavassa, mitä Ruotsissa. Toki siinä on omat hyvät puolensa, kuten se, että Jenni Vartiaisen tyyliset kauniit, mutta nöyrät artistit, joiden tuotanto on enemmän rauhallisempaa musiikkia, menestyy Suomessa. Mutta mulle Euroviisut edustaa enemmän sellasta mainstream-populaarikulttuurimusiikkia, joten pidän Melodifestivalenista paaaljon enemmän. :joojoo:
OT: Mun mielestä toi oli tosi hyvin sanottu! :peukku:

Minun pitäisi ehkä kuunnella näitä enemmän, jotta saisin edes pari suosikkia aikaiseksi... Ensikuulemalta pari vaikutti hyviltä, mutta ei nekään nyt oikein sittenkään iske... Jotenkin tuntuu, että ei vieläkään, Suomi. Ei vieläkään menestytä. :lohduton: Ja tämä ei nyt ole mikään lyttäysasenne, en vain pidä noista biiseistä ollenkaan. Jos joku tykkää, niin tykätköön :hali: , mua ei vois vähempää kiinnostaa muiden tykkäämiset. Mutta itseäni eivät kappaleet innosta ollenkaan.

Vielä. :heh: Annan kuitenkin mahdollisuuden, ja uskon edelleen siihen, että joku suosikki sieltä nousee esiin. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Pisteytin kaikki kappaleet 1-5 tähdillä ja keskiarvoksi sain 2,725. Viiden tähden biisejä ei ole lainkaan, neljän tähden biisejä on 11 kpl, kolmea tähteä 11 kpl, kahta tähteä 14 kpl ja yhtä tähteä 4 kpl. Taso on siis aika tavanomainen mielestäni. Tilanne kuitenkin elää! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16728
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Weewa kirjoitti:Pisteytin kaikki kappaleet 1-5 tähdillä
Kaipa se pitäisi itsekin tehdä. Ei kyllä erityisesti huvittaisi, mutta puntarin laatiminen on velvollisuus.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en ole vielä jaksanut kuunnella näitä kaikkia biisejä... :hiips: :puna: Kaipa sitä pitäisi jonkinlaista arviota heittää. Ne pari kappaletta, jotka kuuntelin (Martinan, Iconcrashin, Stigin ja ArTon) eivät ainakaan erityisesti vakuuttaneet.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16728
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aintsu kirjoitti:Ne pari kappaletta, jotka kuuntelin (Martinan, Iconcrashin, Stigin ja ArTon) eivät ainakaan erityisesti vakuuttaneet.
Kuuntele vielä Jessica ja DCX, niin olet kuullut kaiken olennaisen.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16728
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Weewa kirjoitti:Pisteytin kaikki kappaleet 1-5 tähdillä ja keskiarvoksi sain 2,725.
Kas niin, työ tehty. Sain tähtikeskiarvoksi 2,45, joka on säälittävä lukema. Viisiä tähtiä löytyi yksi, neljiä kolme ja loppuja en (vapaaehtoisesti) kuuntele enää uudestaan.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37168
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minäpäs rupean kuuntelemaan uutta kierrosta. :uujee: Kivaa tekemistä taas täksi illaksi. Nyt en tosin laita kommenttia noihin topiceihin, muuttelen vain tähtiä jos on tarve. :draamaa:
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8993
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Oma tähtikeskiarvoni on 3,375. Löydän kaikista kappaleista aina jotain positiivista :mrgreen:
Qaj.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

UFOPOLI kirjoitti:
Aintsu kirjoitti:Ne pari kappaletta, jotka kuuntelin (Martinan, Iconcrashin, Stigin ja ArTon) eivät ainakaan erityisesti vakuuttaneet.
Kuuntele vielä Jessica ja DCX, niin olet kuullut kaiken olennaisen.
Komppaan ja lisään vielä Inginmaan nätin biisin. :joojoo: Sen jälkeen on kuullut kaiken kuunneltavan arvoisen tästä kisasta.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2177
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Minäkin olin aika antelias noiden pisteytysten kanssa, sillä vain yksi biisi sai minulta alle kaksi tähteä ja sekin oli **- ja biisien pistekeskiarvoksi tuli noin 3,3. Pitänee tosin kuunnella kakki kipaleet vielä uudestaan, että jos sieltä vaikka löytyisikin joku biisi jonka loistokkuutta en ensimmäisellä kuuntelukerralla hoksannut. Ja tuolla oli niin paljon noita samalta kuulostavia (etenkin) naisartisteja, että mä en oikeesti osaa yhdistää kovinkaan montaa kappaletta esittäjään... :roll:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Naali »

Tyhmä kysymys: eihän missään ole biisien sanoituksia? Oon vähän sanoitusvammainen ja ne menee multa ihan ohi, jos en lue niitä samalla kun kuuntelen kappaletta.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja phale »

Viisupiirien ulkopuolisen muusikon, sekä yhden kilpailussa mukana olevan näkemyksiä UMK:sta: http://muusikotar.blogspot.com/2011/10/ ... pailu.html

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Naali kirjoitti:Tyhmä kysymys: eihän missään ole biisien sanoituksia? Oon vähän sanoitusvammainen ja ne menee multa ihan ohi, jos en lue niitä samalla kun kuuntelen kappaletta.
Mä oon samanlainen! :uujee: Mun pitää oikein keskittyä kuuntelemaan sanoja, muuten en tajua niitä ollenkaan. :rofl:

Tästä illasta näyttää tulevan tylsä, joten voisin ihan hyvin käydä kaupassa noutamassa vähän iltaherkkua ja käydä biisit läpi. Niin pitkälle kuin jaksan. Katsotaan sitten, muodostuuko niistä jopa jonkinlainen puntari, jonka laatiminen näin monesta biisistä taitaa kuitenkin jäädä haaveeksi. :heh: Ehkä joku Top10 olis hyvä.
I'm not as think as you drunk I am

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Kiva kuulla, että jotkut ovat sentään löytäneet tuosta tarjonnasta useammankin 4-5 tähden biisin. :peukku: Itse en ole aivan varma, löysinkö yhtäkään. No, ehkä hikisesti sen yhden...

Ai kuinka niin minulla on liian vaativa musiikkimaku? :draamaa:

En tiedä, jaksanko enää koskaan kuunnella noita kaikkia uudestaan läpi. Ehkä seuraavassa elämässä. :hiips:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Muistakaas kuitenkin, että nämä ovat vasta demoja, kaikilla ei ole ollut varaa tehdä biisistä kaikkein parasta versiota mitä pystyisi ja varmasti joistain, joissa on edes hieman potentiaalia, saadaan muokattua erittäin hieno biisi, sitten kun päästään studioon ja kunnon ammattilaisten kanssa työskentelemään.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Samiasd kirjoitti:Muistakaas kuitenkin, että nämä ovat vasta demoja, kaikilla ei ole ollut varaa tehdä biisistä kaikkein parasta versiota mitä pystyisi ja varmasti joistain, joissa on edes hieman potentiaalia, saadaan muokattua erittäin hieno biisi, sitten kun päästään studioon ja kunnon ammattilaisten kanssa työskentelemään.
No joo, ehkä jokin kahden tähden turhake saattaa vielä parantua kolmen tähden turhakkeeksi. :hihi: Suurempiin edistysaskeliin en oikein jaksa uskoa. :eiei:

No, ehkäpä jostakin toisesta maasta saadaan ensi vuodelle todellinen superbiisi! Josko vaikka Portugali tai Makedonia töräyttäisi ilmoille kaikkien aikojen toiseksi parhaan edustusviisun? :uujee: Toivossa on hyvä elää...
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Ei liene kovinkaan suuri yllätys, että täti on järkyttynyt. Ei auttanut edes Stockmannin prinsessa-leivos tähän tuskaan.

Näiden taideteosten taso on tädistä ihan samaa luokkaa kuin UMK:n logografiikan - harrastelijamaista ja tekotaiteellista. Eikä kumpikaan ei muutu tuottamalla mihinkään. Ilmeistään raati elää vielä Lena-vaihetta, tai matkii Espanjan YouTube-karsintojen tasoa, mutta kuka ihmeessä päästi sitten Martinan sisään.

Eikä voittajaa ainakaan stailata tai suunnitella koreografiaa saati harjoiteta muutenkaan esiintymään, koska tärkeintä on olla aito. Sillähän Euroviisut on 99% voitettu. Eikä mennä muutenkaan voittamaan, koska vaatimattomuus kaunistaa.

*tädin-nuttura-luhistuu*

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Samiasd kirjoitti:Muistakaas kuitenkin, että nämä ovat vasta demoja, kaikilla ei ole ollut varaa tehdä biisistä kaikkein parasta versiota mitä pystyisi ja varmasti joistain, joissa on edes hieman potentiaalia, saadaan muokattua erittäin hieno biisi, sitten kun päästään studioon ja kunnon ammattilaisten kanssa työskentelemään.
Juuri tämän takia olisin ainakin itse toivonut laajempaa finaalia, sillä hyvin monen "jatkoon" päässeen kohdalla on mieleen noussut kysymys siitä miten kappale toimii livenä/viisulavalla.
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6603
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Harmi, kun kaikkiin biisit eivät ole iskeneet. Ja kyllä muakin on juuri tuo Euroviisu kielteisyys tuomareissa ihmetyttänyt. Nyt kun kuitenkin valitaan sinne Bakuun edustajaa... Kappaleiden taso on minut kuitenkin positiivisesti yllättänyt. On nämä minusta parhaimmat karsinnat hetkeen (, vaikka mitään Heli Kajon vertaista ei ole <3 ). Tähtikeskiarvo on 2.775 ja kyllä niitä yhden bojon räpellyksiä on useampia, mutta seitsemän todella hienoa kappaletta on joukossa. Se on jo jotain!

Minua kyllä hieman mietityttää, että mitä jatkoon päässeille biiseille tehdään, kun ne väsätään radio soittoon. Toivottavasti ei sentään ihan pilata ja tungeta johonkin tiettyyn muottiin. Mutta empä jaksa uskoa, että kovin montaa lemppariani on finaaleihin asti edes menossa. Katsellaan ja kuunellaan.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2321
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja tomato »

Olipas urakka kuunnella noi biisit. Joku country-henkinen nainen tais äänellään jäädä päällimmäisenä mieleen.
Eipä ne biisit aikasempinakaan vuosina ole oikein säväyttänyt joten samapa se kai sitten onko artistit täysin uusia tulokkaita. Mahtaakohan yleisö innostua tälläisestä tarjonnasta ja formaatista :lohduton:

On se kumma ettei isoja nimiä saada mukaan! Maikkari houkutteli nimet mukaan Syksyn Säveleen hyväntekeväisyyden nimissä.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33335
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Pete »

tomato kirjoitti:On se kumma ettei isoja nimiä saada mukaan! Maikkari houkutteli nimet mukaan Syksyn Säveleen hyväntekeväisyyden nimissä.
Eikös UMKissa ole kyse siitä, ettei isoja nimiä edes haluta mukaan? :mitvit: Halutaan uusia nimiä ja tuoreita näkemyksiä...
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Stormi
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 19
Liittynyt: 25 Touko 2008, 13:02

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Stormi »

Aina pitää kehittää kaikkea ihankuin kehitys ois itseisarvo! :surrur: Kuitenkin kannatan uudistusta sikäli että nyt saadaan uusia nimiä ja uudenlaista musiikkia eikä aina niitä samoja kutsuartisteja. Toivon ettei uuden karsinnan myötä unohdettaisi Euroviisujen pitkiä perinteitä ja historiaa :joojoo: Olen kuunnellut vasta muutaman kappaleen, joten arviointia karsintakappaleiden tasosta laitan myöhemmin :)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37168
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Täällä voi kuunnella jatkossa pudonneita. :surrur: Arvon UMKin tasosta pitämättömät: Onko nää sitten parempia?
And when I cry I cry for both of us.

Avatar
manic
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1074
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 17:32
Paikkakunta: helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja manic »

Taidan olla vähemmistössä kun mielestäni Martinan biisi on ö-luokkaa, persoonaton ja migreeniä aiheuttava sytkytys. Miksattu liian diskanttivoittoisesti ja rouvan ääni käsitelty niin voimakkaasti jollain digitaalisella putsausohjelmalla että oisivat voineet samantien palkata robotin. Tai sen Sirin joka vastailee tyhmiin kysymyksiin uudessa iphone 4 S -puhelimessa... Tää vuodatus vain siksi että huomasin että M on diggailulistan kärjessä jostain täysin mystisestä syystä. :roll:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

taso on niin Outo/ hirveä ,että Martinan tusinabiisikin alkaa kuulostaa ansaittua paremmalta .
Ääni on tosi käsitelty.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: UMK 2012: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Tuo UMK:n fanitusbarometri on tosi luotettava. Jari & Taika on tällä hetkellä viidentenä. Ihan ansaitusti, toki :heh: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Lukittu