Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Onko kukaan täältä kokeillut pilatesta? Jos on, olisi kiva kuulla kokemuksia. Entä löytyykö täältä joogan harrastajia?

Minua kiinnostaisi kokeilla jotain tuollaista lajia, joka toisi lisää notkeutta ja liikkuvuutta, mutta en oikein tiedä mistä lähteä liikkeelle.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hyvä tavaton..... Tuli tänään sitten reippailtua.... Kymmenen kilometriä sauvakävelyä :shock:
Pistettiin lappu luukulle klo 12:00 ja koko osasto lähti sauvakävelemään Katinkuruun! Kuva

Ulkoiluu, ulkoiluu..... :mrgreen:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Leena »

Hyvätavaton miten upee suoritus Gente! Tai enhän tiedä vaikka harva se päivä kävelisit ton matkan. Melkonen matka ja vielä tässä pakkasessa :)
Bra vibrationer!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Loistavaa kuntoilu! Mäkin jaksoin eilen raahata itseni tunniksi salille ja tulos oli sen mukainen: loppuillan oli aivan kuitti... :shock:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

leena kirjoitti:Hyvätavaton miten upee suoritus Gente! Tai enhän tiedä vaikka harva se päivä kävelisit ton matkan. Melkonen matka ja vielä tässä pakkasessa :)
No en nyt ihan harva se päivä tollasta reittiä mene....... :rofl:
Joo, sattu vähän kova pakkanen just meen ulkoilupäivälle! Mut kaikille vaan pipot päähän ja kaulaliinat silmille tai jotain..... lol ja eikun menoksi!! Katinkurun lenkkireitti on vielä niin upea!! Kiva tellestää siellä metsän keskellä! Ja kun tarpeeks kauan on liikkeessä niin eihän sitä pakkastakaan enää tunne :)
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kävin keskiviikkona kuntosalilla Personal Trainerillani, sillä halusin mittaukset ja laatia uuden kuntosaliohjelman. Edellisen kerran olin käynyt kesäkuussa. Trainerille on aina niin vaikea saada varattua aikaa. Todella mukavaa oli huomata, että painoni on tippunut 65 kilosta 62:een! Rasvaprosenttini on myös laskenut 23:sta 21:een, kun ikäisilläni naisilla rasvaprosentti pitää olla 20-28. Rasvaa kehossani on 13 kiloa ja vähintään 10 kiloa täytyy olla, ettei tule hormonihäiriöitä. Myös lantio ja vyötärö ovat hieman kaventuneet, mutta silti vieläkin ne ovat liian suuret, ainakin minun mielestäni.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Ihana ulkoiluviikonloppu! Hiihdin molempina päivinä n. 10 kilsaa. Kyllä teki terää töissä istumisen vastapainoksi. :)

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Clara »

ZetZet kirjoitti:Onko kukaan täältä kokeillut pilatesta? Jos on, olisi kiva kuulla kokemuksia. Entä löytyykö täältä joogan harrastajia?

Minua kiinnostaisi kokeilla jotain tuollaista lajia, joka toisi lisää notkeutta ja liikkuvuutta, mutta en oikein tiedä mistä lähteä liikkeelle.

Neljäs vuosi menossa mulla joogassa. Notkeutta ja liikkuvuutta tulee lisää, yöunet todnäk paranevat :rok:

Joogan idean oivaltamiseen menee oma aikansa, mutta suosittelen. Tässä kevätkaudella on vaan itellä ollut kaikennäköistä hulinaa, että olen vaan kerran ehtinyt tunnille.

Jospa sitä vielä intoutus. Laiskuuskin vaivaa :puna:

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Leena »

Minäkin innostuin tänään liikunnasta. Käytiin mökillämme Näsijärven rannassa. Siellä oli potkukelkka ja johan mamma kelkkaili :brr: Vaikka rivakasti liikuin niin järvenrannassa aina tuulee.
Bra vibrationer!

Avatar
Celeste
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 835
Liittynyt: 15 Syys 2005, 22:46

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Uin tänään kilometrin. En muista, koska olisin viimeksi uinut niin pitkän matkan. Päälle vielä kävelyt uimahallille ja takaisin (n. 1,5km yhteen suuntaan). Kyllä teki hyvää :D

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Soppis »

:peukku:

"Devil on my shoulder" uimisen suhteen... :jari:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Hieno suoritus! :peukku:

Minä pidän uimisesta, on ihanaa tuntea miten vesi kannattelee kehoa. Uidessa en tunne itseäni kömpelöksi ollenkaan, ja liikkuminen on ihanan sulavaa ja keveää.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Kävin tänään ensimmäistä kertaa kokeilemassa Less Millsin Bodyjam tanssituntia. Oli aiva ihanaa :ihana: Tätä tahtoo lisää, harmi vaan, että nuo tunnit on niin suosittuja, että seuraavan tunnin sain varattua kuukauden päästä :niinpa: No, täytyy kyttäillä myös perutuspaikkoja.
Hur svårt kan de va?

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kuukauden varoitusaika jumppaan? No se kyllä kysyy jo motivaatiota, että jaksaa noin pitkään tuntia odottaa. Minulla voisi ainakin lopahtaa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kitty »

ZetZet kirjoitti:Kuukauden varoitusaika jumppaan? No se kyllä kysyy jo motivaatiota, että jaksaa noin pitkään tuntia odottaa. Minulla voisi ainakin lopahtaa.
Kyllähän tuo inhoittaa, mutta jospa ne odotusajat helpottaisi ajan mittaan. Tuolla liikuntakeskuksessa, missä mie käyn, tuo bodyjam alkoi nimittäin vasta tämän kuun alussa. Kyllä tänään yhden kaverin kanssa just juteltiin, miten voi olla niin vaikeeta harrastaa liikuntaa :niinpa: Tosin kyllähän mie sitten käyn muissakin jumpissa, mutta tuo vain ois niin kivaa :mrgreen:
Hur svårt kan de va?

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Nyt YO-kirjoitusten lukulomalla ehdin mukavasti käydä useammin jumpassa ja kuntosalilla. Aion jatkossa käydä ainakin Shindossa, jota tarjotaan maanantaisin.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Sainpahan vihdoin minäkin ostettua murtsikapaketin ja eilen sitten auringonpaisteessa jäällä hiihtelin tunnin verran. Tehokasta kuntoilua. :shock: Venyttelin kyllä mielestäni kunnolla, mutta niin se vaan kävely on melko hankalaa tänään. :roll:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Viime viikolla piti pitää kovemmasta treenauksesta taukoa kun polvi vihoitteli. Tänään menin tauon jälkeen punttisalille, ja ihme ja kumma: kaikissa ohjelmaan kuuluvissa laitteissa piti lisätä painoja eikä olo tuntunut ollenkaan tuskaiselta. Ehkä tuommoinen kevyempi viikko (joka toki sisälsi sauvakävelyä) oli siis ihan paikallaan :mrgreen: .

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mie raportoin taas näitä uusia jumppakokemuksiani. :roll: Nyt kokeilussa oli sitten sellainen tunti kuin balletone. Suomalaiset ovat ensimmäisinä Euroopassa tuoneet tämän tunnin saleille. Balletone on sekoitus klassista balettia, pilatesta ja venytystekniikoita. Tykkäsin hirveesti tuosta tunnista ja tuntui myös tosi tehokkaalta treeniltä. :peukku:
Hur svårt kan de va?

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Enpä nyt tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun, mutta tänne se nyt tuli.

Tänään mentiin kaverin kanssa "Tanssi tähtien lailla" (mistähän toi nimi on keksitty :rofl: ) -nimiselle tanssikurssille ensimmäistä kertaa. Valssia, tangoa ja cha-chata siellä treenailtiin näin aluksi, ja se olikin yllättävän hankalaa. :shock: :puna: Kyllä se sitten pienen harjoittelun jälkeen alkoi sujua ihan hyvinkin. Oli siellä aika hauskaakin, kun meillä oli jalat koko ajan solmussa ja polvet kolisi toisiaan vasten. :rofl: Varsinkin toi cha-cha hienoine käsiliikkeineen ja käännöksineen oli tosi hauskaa. :D

20e maksaa 8x2h, että ei mun mielestä mitenkään kamalan kallistakaan lystiä ole. Vielä kun paikkana on 100 metrin päässä olevan ala-asteen juhlasali, niin ei voi edes käyttää menemättömyyteen verukkeena sitä vanhaa "noku se on niiiin kaukana" -fraasia. ;)

Nyt on jalat sitten ihan kuolleet. :tajuton:
Keep your head high above the water

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

kwak kirjoitti:20e maksaa 8x2h, että ei mun mielestä mitenkään kamalan kallistakaan lystiä ole.
Onpa edullista. Kyllä tuollainen tanssitarjous on syytäkin käydä korjaamassa talteen. Toivoo nimim. 150€/4vk.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Sain tänään teetettyä lopultakin, pitkän jahkailun jälkeen, oman kuntosaliohjelman. Olen tähän asti vaan treenaillut mutu-pohjalta jotain sinnepäin. Nyt sitten kokeilemaan, onko "oikean ohjelman" kanssa treenaaminen jotenkin tuloksellisempaa. Kuva
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Curling oli tänään hauska kokemus. Uusiksen hallissa kurlailtiin. Oli jotakuinkin ensimmäinen kerta minulla. Sain tehtyä muutaman pisteen, ei kaikki kivet menneet vikaan. :)
Musiikki on makuasia.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Oliko itse Uusis paikalla? :D
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Joo, maestro oli paikalla ja vaihtoi muutaman sanan meidän ryhmän kanssa. Rennon ja mukavan oloinen tyyppi.
Musiikki on makuasia.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Katoin just mahaani peilistä. Meen huomenna salille.


:hiips:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Myös minä olen aivan raskaana just nyt. Suunnitelmani on käydä tällä viikolla yhteensä 5 kertaa jumpassa tai salilla.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mä päätin, että koska nyt ei ole mitään töitä (vielä) eikä kouluakaan enää, niin tämän joutenoloajan voisi käyttää kuntoiluun. Tänään aloitin ahkerasti käymällä uimassa uimahallilla ja huomenna olisi tarkoitus mennä uudestaan. Sulaisipa nuo lumet tuolta ulkoa kohta, niin pääsisi lenkkeilemäänkin. Pääseehän sinne toki nytkin, mutta mä en kestä tuota loskaa ja lunta ja jäätä siellä! :twisted: (Seli seli...)

Jos sitä saisi samalla muutaman kilonkin karistettua, niin olisin iloinen. :)
Keep your head high above the water

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Kävin eilen kokeilemassa BodyCombattia. Tunti perustuu karate, nyrkkeily ja tai chi liikkeisiin. Aika rankka tunti, mutta tosi hauska. Ensikertalaiselle tosin aika haastava, kun sarjat on tosi nopeita, välillä meni ihana sekasin, mihin suuntaan piti potkaista tai lyödä. :mrgreen: Nyt on sitten kyljet tosi kipeet, mutta pakko mennä kyllä uudestaa, oli se niin kivaa. :)
Hur svårt kan de va?

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

kwak kirjoitti:Mä päätin, että koska nyt ei ole mitään töitä (vielä) eikä kouluakaan enää, niin tämän joutenoloajan voisi käyttää kuntoiluun. Tänään aloitin ahkerasti käymällä uimassa uimahallilla ja huomenna olisi tarkoitus mennä uudestaan. lunta ja jäätä

Jos sitä saisi samalla muutaman kilonkin karistettua, niin olisin iloinen. :)
Tosi hieno juttu! Jatka samaan malliin! :peukku:

Minä olenkin sitä mieltä, että miesten kannattaa ehdottomasti vähän kuntoilla ennen armeijaan menoa. Itsekin olen siis menossa armeijaan, vaikka olen nainen, sillä olen omistanut kuntosalikortin kaksi vuotta ja uskon kuntoni olevan kohtalaisen hyvä armeijaa varten, vaikka olenkin nainen.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Vastaa Viestiin