Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
64
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
17%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

UFOPOLI kirjoitti:Tuttu tunne. Melkein suosittelisin painon pudottamista ensin ja lihaksia sitten. Tällöin paino kannattanee viedä ensin vähän tavoitteen ohi, jotta voi sitten hyvin mielin keskittyä ruokkimaan lihaksia.
Noh, minä nyt en kuitenkaan lopeta kuntoilua, koska olen maksanut vuoden jäsenyyden salille :heh:
Ja innostuskin on ihan kohdallaan. Annan itseni olettaa, että liikunta lisää kaloreiden kulutusta. :joojoo:
Mitään "lihaksiahan" tässä en ole hankkimassa, kuten on tullut todettua, vaikka ei ole pieniä sellaisia vastaankaan mitään ole... Vaikea tätä on selittää mitä ollaan hakemassa ja eikös koko keskustelu lähtenyt liikkeelle omasta mielestäni superhauskasta letkautuksesta kuntosalin peileistä... :(
Huonomppoo huumorrii... no mitä muuta sitä meikäläiseltä kukaan odottaakaan... :eiei:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Aancon kirjoitti:Mitka on tehokkaimmat painonpudotuskeinot salilla?
Ymmärtääkseni "aerobinen" liikunta, kuten kuntopyörällä polkeminen tai juoksumatolla juokseminen, sekä lisäksi pitkät lihaskuntosarjat kevyillä painoilla. Minä olen kuullut erilaisia ohjeita niin monilta tahoilta, etten muista enää yhtikäs mitään, mutta yksi on jäänyt mieleen.
"Pitkät sarjat kevyillä painoilla polttavat rasvaa ja lyhyet sarjat suurilla painoilla kehittävät lihaksia".
Toisen käden tietoa tuokin, joten en kanna vastuuta sen paikkansapitävyydestä :mrgreen:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Rullaluistelukausi on nyt sitten avattu. :tapu: Hauskaa oli, vaikka mitään pitkää lenkkiä en tehnytkään. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tonywerner kirjoitti:Noh, minä nyt en kuitenkaan lopeta kuntoilua, koska olen maksanut vuoden jäsenyyden salille :heh:
Ei tokikaan. Ja salillakin voi tehdä niin monenlaisia asioita. Tosin siihen, mikä tarkkaan ottaen vaikuttaa mihinkin, ei kannattane loppujen lopuksi uskoa muun kuin oikean ammattilaisen sanaan (jos siihenkään :heh:).
Aancon kirjoitti:Mitka on tehokkaimmat painonpudotuskeinot salilla?
Salista en tiedä, mutta tuoreeltaan hyötyliikuntaan hurahtaneena on pakko suositella sitä. Olen ehtinyt kulkea työ- ym. -matkat pyörällä vasta reilun viikon, mutta tulokset ovat jo huomattavissa :shock: Ihan logiikkaahan siinä on, että pakko on jotain tapahtua, kun muuhun päivittäistreeniin lisää kahdesta neljään puolen tunnin pontevaa polkumatkaa (esimerkiksi tänään kotoa töihin, töistä laulutunnille, laulutunnilta tanssitunnille, tanssitunnilta kotiin). Niillä väleillä, joilla joutuisi julkisilla vaihtamaan, pyörä on vieläpä nopeampi. Ei enää jatkuvaa aikataulujen vatvontaa, pysäkillä seisoskelua ja täyteen ahdetussa bussissa hikoilemista. Kaatosadepäivän tullen pyörä jää kuitenkin kotiin, niin fanaattinen en vielä sentään ole :heh:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Olen tässä pohdiskellut tätä painonpudotuksen ja saliharjoittelun yhdistelmää, jotta mikä neuvoksi. Toisaaltahan sillä ei (pitäisi) olla mitään väliä mitä puntari näyttää, jos peilikuva miellyttää. Eihän minulla mitään sellaista lihaksikastakaan peilikuvaa vastaan olisi :heh:
Mietin, että jos muuttaisikin saliohjelmaa enemmän lihasmassaa kasvattavaan suuntaan ja lopettaisi vaa'an tuijottamisen. Mutta sitten tuleekin taas uusi pohdiskelun aihe. Olen nimittäin lukenut rasvan palavan tasaisesti eri puolilta kehoa, ei esimerkiksi sieltä missä sitä on liikaa. Tarkoittaen, että vaikka tekisit vatsalihasliikkeitä kuinka paljon tahansa ei rasvakerros vatsan seudulta ohene sen nopeammin, kuin muualtakaan kehosta. Aika hassua, sillä mm. meikäläisellä juuri vatsan seudulle on kuitenkin kertynyt enemmän rasvaa kuin muualle kehoon. :miettii:
Hoikat lihaksikkaasta vartalosta haaveilevat kuntoilijathan kerryttävät massaa jopa erityisillä massankerrytysaineilla. Kysymys onkin oikeastaan, käykö massaksi tämä kehooni tällä hetkellä varastoitunut rasva, vai onko se massa joka muuttuu lihaksiksi jotenkin erilaista? Vai pitäisikö kuntoilla joillakin erityisesti rasvaa polttavilla harjoituksilla ja onko sellaisia?
:megafoni: PUHUKAA MINULLE! :uujee:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tonywerner kirjoitti:Olen nimittäin lukenut rasvan palavan tasaisesti eri puolilta kehoa, ei esimerkiksi sieltä missä sitä on liikaa. Tarkoittaen, että vaikka tekisit vatsalihasliikkeitä kuinka paljon tahansa ei rasvakerros vatsan seudulta ohene sen nopeammin, kuin muualtakaan kehosta.
Ei niin. Vatsalihasliikkeitä tehden vatsalihakset vahvistuvat, mutta se ei tee niistä yhtään sen näkyvämpiä, jos päällä on rasvaa. Keho päättää itse, mistä rasvan sulattaa, eikä sillä ole tekemistä lihastoiminnan kanssa.

Joskus aiemmin tässä ketjussa taisin arvellakin, että rasvaa pitäisi olla jotakuinkin alle 8%, jotta olisi mitä esitellä. Samaa työtä ryhdin tukemiseksi ym. ne piilossa olevat vatsalihaksetkin tekevät, mutta kyllähän ne mieluiten esiin toisi. Oletko mitannut rasvaprosenttiasi? Kuten niin ikään tässä tai jossain muussa ketjussa aiemmin mainitsin, kotikäyttöisiä laitteita saa parilla kympillä ja niiden tarkkuus on ihan riittävä.
tonywerner kirjoitti:Hoikat lihaksikkaasta vartalosta haaveilevat kuntoilijathan kerryttävät massaa jopa erityisillä massankerrytysaineilla.
Niin, lihasmassaa. On toki totta, että lihasten kasvu vaatii energiaa, mutta ei myöskään olemassaoleva läski mitenkään mystisesti muunnu lihakseksi. Tästä syystä suosittelin yllä painonpudotusta ensin, lihasten hankintaa sitten. Tämän lisäksi pienemmätkin lihakset näyttävät hyviltä, kun ne saa esiin läskin alta. Mitä onkaan suomeksi "definition"? No, oli mitä oli, se on mielestäni lihasten kohdalla arvokkaampaa kuin koko. Molempia tottakai silti tarvitaan parhaaseen tulokseen.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

UFOPOLI kirjoitti:On toki totta, että lihasten kasvu vaatii energiaa, mutta ei myöskään olemassaoleva läski mitenkään mystisesti muunnu lihakseksi. Tästä syystä suosittelin yllä painonpudotusta ensin, lihasten hankintaa sitten.
Kiitos vastauksesta :hali:
Muutamissa asioissa olen edelleen (vaikka vaan piruuttani) ymmälläni. Eihän läski tietenkään "mystisesti" muutu lihakseksi, mutta se ei ilmeisesti sitten muutu lihakseksi edes puntteja nostelemalla. :mitvit:
Hämmästyttävää miten eri osia kehossani ovatkaan läski ja lihakset :eiei:
Lihaksia voi kasvattaa, mutta läski on ja pysyy.
Sitten kun yrittää laihduttaa/pudottaa painoa (eli siis tavoite olisi vähentää läskin määrää), niin kaikki sanovat, että "ensin paino lähtee lihaksista".
Summa: Lihaksia voi laihduttaa, mutta läski on ja pysyy.
???

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tonywerner kirjoitti:Summa: Lihaksia voi laihduttaa, mutta läski on ja pysyy.
Valitettavasti tässä on aika paljon perää :aivanmaassa: Esihistoriallisille ihmisille oli hyödyllisempää pula-aikoina menettää hieman voimaansa ja toimia vähemmän tehokkaasti kuin menettää vararavintonsa ja nälkiintyä. Siksi ei kannatakaan suuremmin kasvattaa lihaksia, mikäli on tarkoitus laihduttaa sen jälkeen, koska iso osa niistä menee hukkaan.

Jos kerran tunnet joka tapauksessa tällä hetkellä vetoa salille, hyödynnä innostus panostamalla cross-trainereihin ym. aerobisiin laitteisiin ja pitkiin sarjoihin muissa. Yksi lohtu lihaslaihduttajalle kaikesta huolimatta on: suuremmat lihakset kuluttavat enemmän energiaa ihan arkielämässäkin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kävin pitkällä rullaluistelulenkillä ja nyt olen puolitajutonna.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Spinningissä soi tänään mm. BWO:ta, Shanghain valot :surrur: sekä joku tunnistamaton, ihan selkeästi joku takavuosien Melodi-biisi, mutta itselleni vieraammaksi jäänyt.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja romualdo »

voi niitä jotka joutuvat/haluavat tunkkaisessa salissa harjoitella, ei oikein istu ajatteluun, ainakaan suotuisalla säällä... pyöräily, talvella hiihtely ja kävely, ja parhaillaan rankapuiden karsinta on aika sopivaa liikuntaa mulle, ja mielekästä, mistä kukin tykkää ...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

romualdo kirjoitti:voi niitä jotka joutuvat/haluavat tunkkaisessa salissa harjoitella
Onneksi on raikkaan tuoksuiset, ilmastoidut salit :joojoo:
Mutta kuten sanoit, kuka mistäkin tykkää. Meikäläistä ei metsän siimekseen saisi millään ilveellä. Muistelen edelleen kauhulla, kun yhtenä kesänä heilastelin sellaisen erähenkisen kaverin kanssa. Kierrettiin jossain suollakin semmoisia kamalia pitkospuita pitkin :eeek:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Minäkin valitsen ehdottomasti siistin sisäliikunnan. Hallituissa olosuhteissa ja mukavissa vaatteissa voi keskittyä itse asiaan. Lisäksi ainakin tällä hetkellä ilmakin on sisällä raikkaampaa. Työmatkapyöräily saa luvan olla tauolla seuraaviin kunnon sateisiin asti, sillä tuonne pölytettäväksi en enää toista kertaa lähde :nohyi:

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minä niin menen tänään Express -tunnille.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Työnantaja järkkäsi meille mahdollisuuden ilmaiseen kuntotestiin ja -ohjelmaan. Ensi viikoksi on mulla nyt varattu aika Motivukselle testattavaksi.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä muuten mittautin tiistaina rasvaprosenttini kuntosalilla... 23,4 - olin ihan positiivisesti yllättynyt :joojoo:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä haluisin kans kauheesti tietää rasvaprosenttini, mut ei oo tullu eteen viel tilaisuutta. Varmaan jotain lähemmäs 50% :hiips:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mun rasvaprosentti tais olla joku 11 mitattuna sellaisella lelukoneella. Muutaman kymmenyksen pienempi kuin avokilla kuitenkin. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tonywerner kirjoitti:Mä muuten mittautin tiistaina rasvaprosenttini kuntosalilla... 23,4 - olin ihan positiivisesti yllättynyt :joojoo:
Siitä enää 2/3 pois, niin sulla on vatsalihakset :peukku: Joo, ei oo mikään helppo homma :eiei: En aina ymmärrä, mistä kaikki julkisuuden henkilöt hankkivat omansa... :raaps:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

UFOPOLI kirjoitti:Siitä enää 2/3 pois, niin sulla on vatsalihakset :peukku:
:aivanmaassa:
Joku väitti jossakin (joo kuuntelen ehkä liikaa ja liian monen henkilön neuvoja/kommentteja), että rasva palaa hiljalleen joka tapauksessa, vaikka sitä olisi liikaakin... Ja että rasva (lue: läski) on helpompi muuttaa lihaksiksi, kuin että kehossa ei olisi massaa lainkaan... :raaps:
Päätinkin jo viime viikolla, että kuntoilen mitä kuntoilen ja syön järkevästi (mutta en enää liian vähän) ja tulkoon mitä tulee. :joojoo:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tonywerner kirjoitti:Joku väitti jossakin (joo kuuntelen ehkä liikaa ja liian monen henkilön neuvoja/kommentteja),
On hyväkin kuunnella mahdollisimman paljon eri mielipiteitä, jotta on vertailukohtia. Niistä voi sitten kokemuksen avulla koostaa oman totuutensa.
tonywerner kirjoitti:että rasva palaa hiljalleen joka tapauksessa, vaikka sitä olisi liikaakin...
Niin kauan kun kulutat enemmän kuin saat, kyllä.
tonywerner kirjoitti:Ja että rasva (lue: läski) on helpompi muuttaa lihaksiksi, kuin että kehossa ei olisi massaa lainkaan... :raaps:
Noin muotoiltuna yhdyn väitteeseen. Helpompaa se on.
tonywerner kirjoitti:Päätinkin jo viime viikolla, että kuntoilen mitä kuntoilen ja syön järkevästi (mutta en enää liian vähän) ja tulkoon mitä tulee. :joojoo:
Tavoitteita on aina hyvä olla, mutta mikäli ne eivät ole riittävän realistisia, into voi lopahtaa niiden mukana. Lohdullista on, että mitä enemmän ylimääräistä on, sitä helpompi siitä on päästä eroon. Vähä on kaikkein itsepäisintä. Itselläni on viimeiset viisi vuotta ollut tavoitteena rasvaprosentin puolitus, mutta eipä ole toistaiseksi ollut menestystä kuin vajaa puolet tavoitteesta :aivanmaassa:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tänään huomasin, että jaksan tehdä sarjoja suuremmilla painoilla :uujee: Kannattaa ilmeisesti syödä vankemmin :joojoo:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16735
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

tonywerner kirjoitti:Tänään huomasin, että jaksan tehdä sarjoja suuremmilla painoilla :uujee: Kannattaa ilmeisesti syödä vankemmin :joojoo:
Syödä kannattaa. Syömättömyys ei sovi salitreenin kanssa.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

:megafoni: Kuppilan bodypumppaajat! Eikös täällä muutamakin ollut? Laitettaisiinko vertailun vuoksi tämänhetkiset painot (per pääty) riviin ja analysoitaisiin :sekava: Erityisesti kiinnostaisi kuulla esikuvani nimiErkki Mayan tilanne, mutta muutkin toki :joojoo:

Omat:

Lämppäri: 5 kg
Kyykyt: 11 kg - just sain lisättyä 10->11.
Rinta: 5 kg menee just ja just
Selkä: 7,5 kg - voisin kohtapuoliin kokeilla lisätä :miettii:
Ojentajat: tangossa 4,5 kg, jos levypainolla, niin 5 kg. Tosin jos tulee dippejä päälle, niin :eeek:
Hauis: 3,5 kg riittää kyllä ihan hyvin :puna:
Askelkyykyt: muodon vuoksi 5 kg tangossa
Hartiat: 2 kg käsipainoilla olen jo :tajuton: Tämän ohjelman loppuosiossa tosin otan 2,5 kg levypainot.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Hävettää, että teen hentoisia naisia pienemmillä painoilla.

Lämppäri: 5 kg
Kyykyt: 8,5 kg (Tein kerran 9,5 kg)
Rinta: 5 kg
Selkä: 7,5 kg
Ojentajat: tangossa 4,5 kg (tällä hetkellä operatiivisessa, keskimääräistä helpommassa, ohjelmassa 5 kg) , jos levypainolla, niin 5 kg. Dipit tekee tuskaa
Hauis: 3,5 kg tuntuu aika kovalta
Askelkyykyt: Ilman tankoa. Vittumaisin liike selvästi. Vaikeuksia pystyssä pysymisen kanssa ja sattuu polviin ihan älyttömästi.
Hartiat: 2,0 kg

EDIT: Hartiapainot muutettu totuudenmukaisiksi
Viimeksi muokannut Magnum, 07 Touko 2008, 23:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Magnum kirjoitti: Hartiat: 2,5 kg (Marjukka, onhan ne 2,5, mitä käytän?)
Ne on kylläkin 2,0 kg. Yritän käyttää samoja, mutta voi lipsua myös 1,5 kg:hen :puna:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä tein itselleni oman salitreeniohjelman, kun kukaan ei auta mua :draamaa:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mulle tehtiin tiistaina saliohjelma. Tänään on vasta vatsalihakset kipeinä. Hyvin siis tuntui tehoavan. :heh: Pitäis mennä nyt lauantaina sit ekan kerran itse vetämään tuo ohjelma läpi... Toivottavasti muistan mun ohjaajan vinkit. :uujee:

Voin kirjoittaa tänne sen mun ohjelman jossain vaiheessa.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja blackburn »

tonywerner kirjoitti:Mä tein itselleni oman salitreeniohjelman, kun kukaan ei auta mua :draamaa:
Eikö edes omaohjaajasi?

Meillä salilla on sellainen omaohjaaja (personal trainer), joka on pelannut Suomen jalkapallojoukkueessa. :joojoo:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

blackburn kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Mä tein itselleni oman salitreeniohjelman, kun kukaan ei auta mua :draamaa:
Eikö edes omaohjaajasi?
Sen tekemät ohjelmat on ihan p*skoja :niinpa:
Tekihän se sitten sellaisen naama kurtussa, kun olin antanut sähköisessä asiakaskyselyssä palautetta saamattomuudesta. Kutsumme kavereiden kanssa häntä lempinimellä "kummitus". :roll:

Vastaa Viestiin