Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä olen yksi kelkkani kääntäneistä. UMK:ssa oli mielestäni paljon parempia kappaleita euroviisuihin kuin tämä, mutta nyt kun olen kuunnellut ja katsellut ESC:n kappaleet niin ihan oikea valinta suomelta oli. PKN on raikas tuulahdus tavanomaisuuteen. Ei minun mielimusiikkia mutta kuitenkin miellyttävän erilainen näkemys ihmisoikeuksista tässä euroviisujen rakkauden maailmassa .. aina mun pitää kommentoida vaikka en haluu.... :rofl:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

-Axel- kirjoitti:Hienoa, että joku toimittaja uskaltaa kertoa rehellisesti mielipiteensä. Ja todellakin voin allekirjoittaa kaiken tuon mitä Turun Sanomissa kirjoitettiin.
Mistä sinä sen tiedät, että kaikki muut toimittajat ovat epärehellisiä? :eeek:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Axell »

Koirankuonolainen kirjoitti:
-Axel- kirjoitti:Hienoa, että joku toimittaja uskaltaa kertoa rehellisesti mielipiteensä. Ja todellakin voin allekirjoittaa kaiken tuon mitä Turun Sanomissa kirjoitettiin.
Mistä sinä sen tiedät, että kaikki muut toimittajat ovat epärehellisiä? :eeek:
No suuri osa kirjoituksista, mitkä koskevat PKN:nää, ovat yleensä kirjoitettu siihen tyyliin, että on upeaa, että tämmöinen bändi edustaa Suomea tms. Mutta hyvin usein itse kappale, mikä minusta kuuluis olla pääosassa, on jätetty melko vähälle huomiolle. Eniten ihmettelen Rumban toimittajia, jotka kuitenkin työskentelevät musiikkilehdessä. Voivatko he todella rehellisesti sanoa, että he pitävät tästä kappaleesta ja, että tämä olisi hyvä kappale omassa genressään? Minulle Euroviisut ovat ennenkaikkea laulukilpailu, mistä voi löytää uusia upeita kappaeita ja artisteja eri kulttuureista.
Eli siis hyvin monet toimittajat jättävät kappaleen arvioinnin hyvin lähelle.

Onhan tämä bändinä ihan kunnioitettava, mutta kappale vain ei vastaa minun musiikkimakuani ja edes punkiksi se ei mielestäni ole kovin onnistunut. :eiei: Valitettavasti

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

-Axel- kirjoitti: Eniten ihmettelen Rumban toimittajia, jotka kuitenkin työskentelevät musiikkilehdessä. Voivatko he todella rehellisesti sanoa, että he pitävät tästä kappaleesta ja, että tämä olisi hyvä kappale omassa genressään?
Ongelma on siinä, että kaikkien näiden ketjukilometrien ja kommenttien jälkeen et ole yhtään lisännyt ymmäryystäsi punkin suhteen. Totta kai etenkin rumban kaltaisen musiikkilehden musiikkitoimittaja voi sekä pitää kappaletta hyvänä että olla rehellinen. Sanoisin että nimeonomaan musiikkitoimittaja voi sen tehdä. PKN on todellakin punk ja se PKN:n punkius heijastuu biisinkirjoitukseen, tulkintaan ja tapaan jolla se kappaleensa esittää. Punkbiisin elo tai kuolo on täysin riippuvainen em. seikasta, punkin taiteellisessa ytimessä on artistin rehellisyys ja kyky välittää oma rehellisyytensä uskottavasti, mitään epäilemättä, mitään anteeksipyyteelmättä kuulijalle. PKN ei jätä pienintäkään epäilyksen sijaa, se on voimaperäisesti ja sataprosenttisesti juuri sitä mitä on, anomatta lainkaan kuulijaa pitämään itsestään.

Kappaleesta eikä PKN:stä ei tarvitse pitää, mutta biisistä pitäjien rehellisyyden ja käsityskyvyn epäily kertoo, että kommentoija on kujalla, eikä halua sieltä pois löytääkään.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

-Axel- kirjoitti:Eniten ihmettelen Rumban toimittajia, jotka kuitenkin työskentelevät musiikkilehdessä. Voivatko he todella rehellisesti sanoa, että he pitävät tästä kappaleesta ja, että tämä olisi hyvä kappale omassa genressään?
Miksi eivät voisi? Luitko esimerkiksi tämän Helsingin Sanomien kehuvan arvion yhtyeen levystä (johon oli jo linkki aiemmin tässäkin keskustelussa)? Miksi niin monilla on tarve kyseenalaistaa toisten motiiveja, jos heidän näkemyksensä poikkeavat omista - miksei voida vain hyväksyä että makuja on monia?

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Jonttu kirjoitti:Tämä on vaan tätä nykyaikaa jolloin ilmapiiri on se että juuri kukaan ei uskalla sanoa oikeasti mitä ajattelee.
Jo vain minä ainakin olen uskaltanut sanoa, mitä ajattelen. Enkä minä usko, että sinäkään olet PKN:n salakannattaja? :uujee: Pientä ongelmantynkää olen välillä ollut huomaavinani siinä, että jotkut eivät millään halua uskoa, että toinen todellakin sanoo, mitä oikeasti ajattelee. Nyt tuli liian pitkä virke, mutta en osannut pilkkoa. Ei noin monta sivulausetta saisi ladata peräkkäin.

Ai niin, piti vielä lisäämäni. Siinä TV-haastattelussa (jota en nähnyt) PKN ilmeisesti uskalsi sanoa, mitä ajatteli, ja metelihän siitäkin nousi.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Tekoripset kirjoitti:
Katinka kirjoitti:Esikatseluraadeissakin vain Ruotsissa on uskallettu puhua suoraan kappaleen huonoudesta!
Ruotsi onkin tasa-arvoinen missä kaikki ihmiset ovat OIKEASTI samallaviivalla. Pitäis ottaa mallia monen maan tästä.. :roll:
Pentuni on sitä mieltä, että Suomen pitäisi liittyä Norjaan. Olisi öljyä (ainakin vielä vähän aikaa) ja pärjättäisiin hiihtokilpailuissa ja jalkapallossa ja ennen kaikkea menestyttäisiin viisuissa. Lisäksi Norja alkaisi pärjätä jääkiekossa vähän paremmin ja muodostaisimme yhden maailman erikoisimman muotoisista valtioista. Ja nyt lähden töihini häiritsemästä täältä.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Koirankuonolainen kirjoitti: Pentuni on sitä mieltä, että Suomen pitäisi liittyä Norjaan. Olisi öljyä (ainakin vielä vähän aikaa) ja pärjättäisiin hiihtokilpailuissa ja jalkapallossa ja ennen kaikkea menestyttäisiin viisuissa. Lisäksi Norja alkaisi pärjätä jääkiekossa vähän paremmin
Tulee ihan oma lapsuuteni mieleen ja se kun yritin kannattaa Neuvostoliittoa jääkiekossa, jotta olisin voittajan puolella. Eihän siitä mitään tullut...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

hra47 kirjoitti:
Koirankuonolainen kirjoitti: Pentuni on sitä mieltä, että Suomen pitäisi liittyä Norjaan. Olisi öljyä (ainakin vielä vähän aikaa) ja pärjättäisiin hiihtokilpailuissa ja jalkapallossa ja ennen kaikkea menestyttäisiin viisuissa. Lisäksi Norja alkaisi pärjätä jääkiekossa vähän paremmin
Tulee ihan oma lapsuuteni mieleen ja se kun yritin kannattaa Neuvostoliittoa jääkiekossa, jotta olisin voittajan puolella. Eihän siitä mitään tullut...
... onneksi :heh: Mielummin PKN kuin miljoona ääntä... :puna:

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Axell »

ta1ja kirjoitti:
-Axel- kirjoitti: Eniten ihmettelen Rumban toimittajia, jotka kuitenkin työskentelevät musiikkilehdessä. Voivatko he todella rehellisesti sanoa, että he pitävät tästä kappaleesta ja, että tämä olisi hyvä kappale omassa genressään?
Ongelma on siinä, että kaikkien näiden ketjukilometrien ja kommenttien jälkeen et ole yhtään lisännyt ymmäryystäsi punkin suhteen. Totta kai etenkin rumban kaltaisen musiikkilehden musiikkitoimittaja voi sekä pitää kappaletta hyvänä että olla rehellinen. Sanoisin että nimeonomaan musiikkitoimittaja voi sen tehdä. PKN on todellakin punk ja se PKN:n punkius heijastuu biisinkirjoitukseen, tulkintaan ja tapaan jolla se kappaleensa esittää. Punkbiisin elo tai kuolo on täysin riippuvainen em. seikasta, punkin taiteellisessa ytimessä on artistin rehellisyys ja kyky välittää oma rehellisyytensä uskottavasti, mitään epäilemättä, mitään anteeksipyyteelmättä kuulijalle. PKN ei jätä pienintäkään epäilyksen sijaa, se on voimaperäisesti ja sataprosenttisesti juuri sitä mitä on, anomatta lainkaan kuulijaa pitämään itsestään.

Kappaleesta eikä PKN:stä ei tarvitse pitää, mutta biisistä pitäjien rehellisyyden ja käsityskyvyn epäily kertoo, että kommentoija on kujalla, eikä halua sieltä pois löytääkään.
Ensinnäkin täytyy sanoa, että en ole lukenut kovinkaan paljoa tätä ketjua, sillä kyllästyin tähän juupas-eipäs väittelyyn, ja ajattelin vältellä tuota, mutta nyt olen näköjään jo osa sitä :heh:
Voiko tähän nyt sitten enää muuta todeta kuin, että tykätköön jokainen mistä tykkää. :draamaa: Ehkäpä minäkin jossain vaiheessa opin ymmärtämään punkin syvimmänolemuksen, mutta tällä hetkellä en vain ymmärrä tätä kappaletta tai tämän suosiota Suomessa. Eiväthän kaikki ymmärrä, mitä upeaa on esimerkiksi Italian, Viron tai vaikka San Marinon kappaleissa. Musiikkimausta ei voi siis kuin kiistella :mrgreen:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

makuasioista ei voi kiistellä ,mutta huonosta mausta voi huomauttaa :heh:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

ESC_Hullu kirjoitti:makuasioista ei voi kiistellä ,mutta huonosta mausta voi huomauttaa :heh:
Makuasioistahan nimenomaan voi kiistellä, se vain on yleensä täysin hyödytöntä. :heh: Kuka nyt omia mieltymyksiään muuttaisi sillä perusteella, että jonkun mielestä "väärin tykätty"....
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1215
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JRS »

Punk viisuissa on hieno homma :peukku:
Suomi tulee erottumaan joukosta ja asenne kohdallaan!
Itse biisi on Ihan OK tasoa..ei vihastuta minua ainakaan.
Finaalissa ollaan luultavasti mutta voittoon en itse jaksa uskoa.

Arvosana: 3/5

:rok: :suomi: :violette:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja hra47 »

http://www.iltalehti.fi/popstars/201505 ... 8_ps.shtml
Pertti Kurikan Nimipäivät sai outoja reaktioita: Ulkonäköä haukuttiin

- Suomalainen bändi on kauhea. Kappale on ihan ok, mutta en pidä tyypeistä. He eivät ole nättejä. Tämä bändi on suosikkijärjestyksessäni numero 40, sanoi hollantilaista 12points.tv-verkkosivustoa edustava Dennis Hejnen.
:roll: Kursivointi minun.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Kamalaa. Tuo oli todella asiattomasti sanottu. :eiei:
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 979
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Voi ny herra mun reiteni, eihän ne pojat mitään nättejä olekaan! Ei ollut Martti Syrjäkään nätti silloin kun punkkia lauloi, eikä nätteys punkkiin kuulu laatusanana muutenkaan. :heh:

Kiinnostavaa seurata, minkälaista juttua PKN:stä nyt rupeaa EU-lehdistössä tulemaan, kun jätkät on päässeet paikanpäälle. Pidetään peukkuja, että säheltävät sillälailla positiivisella tavalla.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

Silirimpsis kirjoitti:Voi ny herra mun reiteni, eihän ne pojat mitään nättejä olekaan! Ei ollut Martti Syrjäkään nätti silloin kun punkkia lauloi, eikä nätteys punkkiin kuulu laatusanana muutenkaan. :heh:

Kiinnostavaa seurata, minkälaista juttua PKN:stä nyt rupeaa EU-lehdistössä tulemaan, kun jätkät on päässeet paikanpäälle. Pidetään peukkuja, että säheltävät sillälailla positiivisella tavalla.


:peukku:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Videota Meet and Greetistä:

https://www.youtube.com/watch?v=oyZ885W5gis

Jätkät olivat kyllä todellakin omina itsenään. Enkä nyt tiedä onko se hyvä vai huono juttu. :heh:
Älkää nyt kivittäkö, mutta minusta tuota oli vähän epämukavaa katsoa.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

capsLOCK kirjoitti:Videota Meet and Greetistä:

https://www.youtube.com/watch?v=oyZ885W5gis

Jätkät olivat kyllä todellakin omina itsenään. Enkä nyt tiedä onko se hyvä vai huono juttu. :heh:
Älkää nyt kivittäkö, mutta minusta tuota oli vähän epämukavaa katsoa.
Ihan mielenkiinnosta - mikä siinä mielestäsi oli epämukavaa ja millä tavalla se poikkesi siitä, mitä olit odottanut? Itse ajattelin kommenttisi perusteella, että kehitysvammaisiin tottumattomille heidän puheensa kuunteleminen ja ymmärtäminen voi olla hankalaa ja etenkin nykyisessä hektisessä elämänmenossa voi tuntua epämukavalta, kun asioiden sanominen kestää ja kestää. Minusta pojat pärjäsivät haastattelussa oikein hyvin, mutta itse olen tottunut kuuntelemaan kehitysvammaisten puhetta pienestä pitäen enkä osaa oikein katsoa asiaa sellaisen ihmisen näkökulmasta, joka ei ole heihin tottunut.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Esitys näyttää todella hyvältä, joten alkaisko se finaalipaikka varmistua? Kyllähän tuo takuulla jää mieleen tuossa välissä, joten puhelinääniä ainakin ropisee. Sami Hellettä on ilo kuunnella haastatteluissa, puhuu todella hyvää englantia.

Voisko paikalla olijat raportoida, minkälaista "hypeä" on Suomen ympärillä vai onko minkäänlaista? Jos siis vertaa esim aikaisempiin vuosiin. :kaunis:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Koirankuonolainen kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta - mikä siinä mielestäsi oli epämukavaa ja millä tavalla se poikkesi siitä, mitä olit odottanut?

...voi tuntua epämukavalta, kun asioiden sanominen kestää ja kestää.

Minusta pojat pärjäsivät haastattelussa oikein hyvin.
Juuri tuo, että yhden asian sanomiseen menee niin kauan aikaa, ja kun kuitenkin suomalaisena ymmärtää mitä he haluavat sanoa. Mielenkiintoista olisi sitten kuulla, mitä ulkomaalaiset tuosta haastattelusta ajatteli.

Luohan tuokin piirre toki persoonallisuutta ja tekee heistä sympaattisia. En sitten tiedä mitä odotin, ehkä aliarvioin bändin jäsenien rohkeuden puhua julkisissa tilanteissa ja odotin heidän olevan vain hiljaa ja ehkä Samin vain puhuvan. Olihan se toisaalta kiva, että kaikki bändin jäsenet saivat oman puheenvuoronsa ja uskalsivat puhua. Ei viime vuoden Softenginen pojat pystyneet samaan.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

capsLOCK kirjoitti:Olihan se toisaalta kiva, että kaikki bändin jäsenet saivat oman puheenvuoronsa ja uskalsivat puhua. Ei viime vuoden Softenginen pojat pystyneet samaan.
Ei niiden tarvinnut. :ihana: Öh, okei... no, melkein parempi olis, että Sami hoitaisi näiden porukasta kaiken puhumisen, koska osaa tuottaa englantia selkeästi parhaiten. Muille en soisi puheenvuoroa tärkeissä haastatteluissa.
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

Serduchka kirjoitti:melkein parempi olis, että Sami hoitaisi näiden porukasta kaiken puhumisen, koska osaa tuottaa englantia selkeästi parhaiten. Muille en soisi puheenvuoroa tärkeissä haastatteluissa.
Onhan siellä tulkki paikalla, ei kielitaidon puute ole mikään este.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Olen alkanut lämmetä PKN:lle :shock: Esikatseluohjelmissa tämä ainakin erottuu melko tasapaksujen viisujen joukosta...

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2140
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

phale kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:melkein parempi olis, että Sami hoitaisi näiden porukasta kaiken puhumisen, koska osaa tuottaa englantia selkeästi parhaiten. Muille en soisi puheenvuoroa tärkeissä haastatteluissa.
Onhan siellä tulkki paikalla, ei kielitaidon puute ole mikään este.
Perhana tätä kielikeskustelua .. opiskelkoot britit ja irkut vaikka suomea niin oppisivat kuuntelemaan.. <3

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tänään tulee tv2:lta kello 20.00 Kovasikajuttu, Dokumentti Pertti Kurikan Nimipäivistä. Pakko kattoo :uujee: , niin avautuu tää Suomen viisuedustaja vähän enemmän!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

toivo kirjoitti:Tänään tulee tv2:lta kello 20.00 Kovasikajuttu, Dokumentti Pertti Kurikan Nimipäivistä. Pakko kattoo :uujee: , niin avautuu tää Suomen viisuedustaja vähän enemmän!
Toivottavasti mahdollisimman moni katsoi, se tosiaan valottaa hyvin bändin taustoja ja sitä, miten tähän on tultu. Ja Karin analyysi naisista on kyllä ihan helmi :-)
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6602
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Satuin vahingossa tv-ruudun ääreen vähän jälkeen kasin ja näin melkein koko dokkarin. Pari vuotta sitten olen jo sen osittain nähnyt, mutta oli kyllä mukava katsoa uudestaan. PKN:lle toivon roimasti onnea ensi viikolle ja täällä ainakin liputetaan Suomen puolesta. :peukku:

Kovasikajutun voi katsoa Yle Areenasta: http://areena.yle.fi/1-1758942

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tossa dokumentissa, se laulaja, kari, veti sen jonkun biisin suutuspäissään, niin se oli ihan mahtava! Voi kun saisi samaa asennetta tiistain semiin! :eeek:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

toivo kirjoitti:Tossa dokumentissa, se laulaja, kari, veti sen jonkun biisin suutuspäissään, niin se oli ihan mahtava! Voi kun saisi samaa asennetta tiistain semiin! :eeek:
Kari on kuulemma Wienissäkin joutunut/päässyt jalkahoitoon. Ehkä kannattaisi ennen semiä vihjaista, että seuraava aika on jo varattuna, niin rupeaisi asennetta taas löytymään :heh:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Lukittu