Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1500
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

toivo kirjoitti:Tossa dokumentissa, se laulaja, kari, veti sen jonkun biisin suutuspäissään, niin se oli ihan mahtava! Voi kun saisi samaa asennetta tiistain semiin! :eeek:
mmm juuri tätä toivon ettei ole yhtää epäröintiä vaan täysiä vaan kun kerran punkilla on kisaan lähetty.
<3

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

Pertti Kurikan Nimipäivien koko tuotannon sisältävä The Best of Greatest Hits -levy debytoi Suomen virallisen albumilistan sijalla 4: http://www.ifpi.fi/tilastot/virallinen- ... it/2015/20
:peukku:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20759
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Nappasin myös kyseisen albumin kainaloon Anttilasta muutamia päiviä taaksepäin. Kieltämättä näiden kavereiden lyriikat kappaleissa ovat kiinnostavia. :mrgreen: Aina mun pitää kaikki kappaleet kuunnella. Edustuskappale on selvästi muita laadukkaampi.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hazard kirjoitti:Edustuskappale on selvästi muita laadukkaampi.
Sitten en uskalla edes ajatella, millaisia ne muut biisit ovat... :hiips: Anteeksi asiattomuuteni. :puna:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

En nyt ole ko. pumpun koko tuotantoon tutustunut, mutta ne muutamat biisit, jotka olen kuullut, ovat olleet selvästi parempia kuin edustuskappale.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6425
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

http://www.iltalehti.fi/viihde/20150518 ... 8_vi.shtml

Sanna Nielsen uskoo, että Suomella on mahdollisuudet voittoon. :uujee:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42728
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mielenkiintoinen näkökulma escgo-blogin kirjoittajalta MartinF:
after a quite weird first four songs in terms of outfit choices and choreography, I have a hunch that Finland might actually come across as refreshingly normal to the average viewer…
:miettii:

Tosin tuo taisi olla ensimmäisten harkkojen perusteella, jolloin Trijntjelläkin oli vielä se "mielenkiintoinen" mekkonsa.
Rise, angel, shine, love!

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 711
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Taitaa jonkinlainen vauhtisokeus iskenyt, kun jo pidetään PKN voittoa "lähes varmana",
olen itse paljon skeptisempi, en edes usko (vaikka toivonkin) finaaliin pääsyyn, tulee vielä kylmää kyytiä.

Ehkä heidän pelkkä mukanaolonsa on jo niin ufojuttu, että sen jälkeen alkaa uskoa jo mitä vain, vaikka sellaisiin pienempiin ihmeisiin, että voittavat.

Avatar
kummituseläin
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 01 Maalis 2006, 01:30

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kummituseläin »

Elvis kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20150518 ... 8_vi.shtml

Sanna Nielsen uskoo, että Suomella on mahdollisuudet voittoon. :uujee:
Sanna Nielsen piipahti muuten Escxtran streamissa tovin juttelemassa. Kysyttiin sielläkin, että minkäs maan biiseistä tykkäät eniten. Uteli ensin huumorilla, että mistäs te pojat ootte kotosin. Vastaus Meksikosta ja Argentiinasta muistaakseni. Aa... no tota ainakin noilla Meksikolla ja Argentiinalla on tosi hyvät kipaleet!

Ruotsin sitten tietysti nosti esille ja muistaakseni myös ton Italia+Venäjä kaksikon. Suomea ei maininnut eikä mainittu.

Hiukan arvelen, että tossa Iltalehden haastattelussa Suomi on sillain lämpimässä naapurihengessä saanut Meksikon ja Argentiinan paikan :)

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

-Axel- kirjoitti: No suuri osa kirjoituksista, mitkä koskevat PKN:nää, ovat yleensä kirjoitettu siihen tyyliin, että on upeaa, että tämmöinen bändi edustaa Suomea tms. Mutta hyvin usein itse kappale, mikä minusta kuuluis olla pääosassa, on jätetty melko vähälle huomiolle.
Sanna Pirkkalainen yritti nätisti eilen RadioSuomessa kertoa, että bändi on hyvä, mutta eihän se biisi oikein... Samaa on kuulema eri maiden delagaatioltakin kuulunut: We love your band but we hate your song.

YleVegan toimittaja (mies) taas kertoi alkaneensa lämmetä biisille, mitä enemmän sitä on nyt kuunnellut. Niin varmaan. Mutta kuinka moni katsoja on kuullut viisut ennen lähetystä. Hyvä jos edes kaksi prosenttia.

Saa nyt nähdä, miten käy. Koskaan ennen ei ole ollut yhtä vaikea ennustaa Suomen menestystä viisuissa!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Onnea PKN:lle kisaan! - itse olen alusta alkaen ollut sitä mieltä, että PKN:n osallistuminen ja edustaminen on ehdottoman tärkeää, menestysmahdollisuudet sen sijaan hyvin epävarmat. Tavoite on siis jo saavutettu ja kaikki on juhlaa.

Edellinen ei tarkoita, että kyse olisi poliittisesta asiasta, vaan siitä, että taide ja viihde EI ole tulosurheilua, edes Euroviisuissa, joissa kisa on osa viihdespektaakkelia. Kyse on eurooppalaisesta todellisuudesta iloittelevan, vakavahenkisen, karnevalistisen, tosikkomaisen musiikin muodosssa. Vuosittaisesta aktista, jossa maat kertovat biisein ja esittäjin itsestään, Euroopasta tai jostain itseensä liittyvästä, silloinkin kun ovat päättäneet lähteä kovalla kisamielellä ja muotopuhtain ylikansallisin lainabiisein. Valinta sekin, joka kertoo valitsijastaan. Kertovat ja bilettävät, kukin tavallaan, juuri kuten menneiden aikojen karnevaalissa, kaikki samalle torille yhteen kokoontuneina ja arkitunnusmerkit poisriisuttuna, hierarkiat päälaelleen käännettynä.

PKN:n kaltaisten marginaalien, monella tapaa marginaalisten, aktien näkyväksi tekeminen on juuri tärkeimmällä tavalla sitä, mistä hyvässä taiteessa ja viihteessä on kyse. Antaa näkyvä, konkreettinen muoto ja kertoa ääneen asioista, jotka ovat olemassa ja läsnä, mutta joita ei huomata. Taide ja viihde parhaimmillaan ottaa mukaan ja näyttää huomaamattomaksi ja läpinäkyväksi jäänyttä, avaa uuden näkökulman maailmaan. PKN:n biisissä kaikessa punkissa yksikertaisuudessaan on jotain hyvin perusinhimillisellä tavalla tärkeää, koskettavaa ja kosketeltavaa. Yhdessä esittäjiensa kanssa se kertoo inhimillisen tarinan, paljastaa ja antaa muodon maailmalle, josta kaikki eivät tiedä, mutta myös antaa kuulijalle mahdollisuuden heittäytyä oman perusihmisyytensä ytimeen. Vaikka menestystä ei tulisi, PKN Euroviisuissa tullaan kyllä muistamaan ja se tulee jättämään jälkensä tulevaan viisuiluun, innostamaan tavoilla, jotka eivät ole vielä tiedossa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6425
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Vaikken Suomen kappaleesta pidäkään, toivon heille onnistumista ja menestystä tänään. :peukku:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2981
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Minäkin toivon PKN:lle menestystä! :peukku:
Nyt tehdään joka tapauksessa historiaa, tuli menestystä tai ei. :joojoo:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Nimimerkki ta1ja tuossa edellä puki sanoiksi jotakuinkin sen, mitä tykönäni ajattelen. Ne ajatukset, tunteet ja keskustelu, mitä PKN on herättänyt kehitysvammaisten, heidän läheistensä ja muiden keskuudessa, ovat osoittaneet, että yhtyeen valinta viisuihin yleistä hämmennystä aiheuttamaan oli mainio asia. Viisukuppilan ulkopuolisissa keskusteluissa näkyneet kommentit tyyliin "nyt tämä vammaisten hyysääminen saa kyllä jo riittää" kertovat, että tietämättömyyttä ja ennakoluuloja meilläkin riittää vielä ihan kotitarpeiksi.

Finaalipaikkaa en Suomelle tällä kertaa povaa. Ykkössemin maakokoonpano ja raadit tekevät jatkoonpääsyn erittäin vaikeaksi. Viisuissa tavallisesti äänestävät kansalaispiirit tuskin antavat ääniä Suomelle, ja raadit eivät punk-biisille lämpene. Jatkopaikka heltiäisi vain, jos riittävän suuri määrä muita äänestäjiä aktivoituisi. Minulle sillä ei ole väliä, mutta poikien itsensä kannalta tietysti olisi mukava, että pääsisivät finaaliin. Oikeastaanhan tämä on win-win-tilanne. PKN jää semiin -> vastustajat saavat "mitäs minä sanoin" -vahingoniloelämyksen ja kannattajat "Eurooppa ei ymmärrä erilaisuutta" -marttyyrikokemuksen. PKN menee finaaliin -> vastustajat saavat vahvistuksen säälipisteteorioilleen ja kannattajat "mitäs minä sanoin" -vahingoniloelämyksen :heh: :tapu: No, leikki sikseen. Vahingoniloahan kukaan viksu kuppilalainen ei sorru tuntemaan, kävi miten kävi. Mukavaa viisuiltaa kaikille!
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Wilson kirjoitti:Oli mukava ja jännittävä ilta eilen visujen merkeissä ja haluan nyt toivottaa sankareille "Pertti Kurikan Nimipäivät" kaikkea hyvää ja menestystä Wienissä. :peukku:

Bändi ei kuulunut suosikkeihin minulla, UMK puntarini viimeinen sija........ mutta kyllä kannustan heidät silti. Kansa on puhunut ja näillä mennään. :joojoo:
Olen sama mieltä vielä pari kuukauden jälkeen että pidetään peukut pojille tänä iltana. Ei minun musiikkimaku kappale ole mutta kyllä kannustan silti meidän edustajat. :tapu:

Olkaamme ylpeitä suomalaisia ja vähäsen ylimielisiä saamme olla. Ei mennä estradille nöyristelemään. :joojoo:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää ihastuin PKN:n vasta kun näin live-esityksen UMK:ssa. Toivon tän iltaiseen semifinaaliin samanlaista tunnelmaa ja laulajalta odotan, että vetäisi vielä paremmin kuin UMK:ssa. Asenteella!

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

toivo kirjoitti:Tänään tulee tv2:lta kello 20.00 Kovasikajuttu, Dokumentti Pertti Kurikan Nimipäivistä. Pakko kattoo :uujee: , niin avautuu tää Suomen viisuedustaja vähän enemmän!
Minua harmittaa, kun se unohtui katsomatta. Mikäli se olisi tänään tullut uusintana, tietenkin olisin voinut katsoa. Kerkeäähän sen Yle Areenasta katsoa ennen semifinaalia.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Uskon Poikien vievän homman kotiin :peukku: Asennetta löytyy ja se on vain plussaa
Žvižej fucked up the solo

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 711
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Keskutelu vellonut äärimmäisyydestä toiseen niin suomessa kuin muuallakin, erilaisten väärinymmärryksten ja vastaväärinymmärrysten sekamelskassa, mutta niin pitääkin, jonkunhan pitää olla se ensimmäinen, että seuraavilla olisi hieman helpompaa.
Ja nää keskustelut täytyy joskus kuitenkin käydä, kunnes tilanne normalisoituu ja tääkään poikkeavuus ei oo enää niin iso juttu ja voidan palata asialinjalle.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Pete »

Nautinnollista vetoa bändille! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

tämä on ensinmäinen kerta kun en oikeasti halua suomen pääsevän semifinaalista finaaliin
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

janiwolf kirjoitti:tämä on ensinmäinen kerta kun en oikeasti halua suomen pääsevän semifinaalista finaaliin
Kannustavia sanoja maanmieheltä näin semifinaalin kynnyksellä :tapu:
Minä hurraan sitten sinunkin puolestasi. Katsoin äsken uutisista Wien-pätkän ja nämä jätkät kyllä niin ansaitsisivat jatkopaikan :peukku:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ajankohtaisessa kakkosessa näytettiin harjoituksista Tv-kuvaa Suomen kohdalta :shock: Mistä lähtien harjoitusten Tv-kuvaa on jaettu yleisradioyhtiöiden käyttöön? :mitvit:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4999
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja toivo »

janiwolf kirjoitti:tämä on ensinmäinen kerta kun en oikeasti halua suomen pääsevän semifinaalista finaaliin
Mää toivon Suomea aina finaaliin Euroviisuissa oli edustaja kuka tahansa. Finaali tuntuu jotenkin niin tyhjältä, jos suomi ei ole mukana. Mutta mielipiteensä kullakin.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1337
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Minä toivon myös aina suomelle finaalipaikkaa. Joten onnea PKN:lle semiin! :tapu:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kuten jo aiemmin tänään sanoin, niin haluaisin Suomen aivan aidosti pääsevän mukaan finaaliin. Paitsi sen vuoksi, että finaalia on mielenkiintoisempi seurata, niin erityisesti (tietenkin musiikin puolesta myös, biisi on ihan kelpo biisi, lisäksi finaalissa olisi jännittävää nähdä punk-bändi) myös sen takia, että kehitysvammaisten elämää ja arkea voidaan tuoda tällä tavoin esille. Euroviisujen yksi hyvä ja mielenkiintoinen seikka on juurikin se, että on niin monenlaista musiikkia joka vuosi kilpailussa.

Onnea Pertti Kurikan Nimipäiville Euroviisujen 2015 1.semifinaaliin.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Jopa täti toivoo Suomelle menestystä. Eikä silti siedä kappaletta. Ja uskoo voittoon. Hämmentävää. Ikävää tämä on kyllä söpölle Mumsmumsille, joka jää kakkoseksi.
:rakkaus: Thomas G:son :rakkaus:

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1353
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Mulla on kyllä niin ristiriitaiset tunteet tämän himpskatin Suomen kanssa.
Toisaalta olisi kiva nähdä oma maa finaalissa ja PKN:lle bändinäkin se olisi mahtava juttu. Bändistä kuitenkin pidän.
En vaan pidä biisistä ollenkaan, niin ei minulla toisaalta pitäisi olla halua päästää sitä finaaliin.
Äh, en tiedä. Saa nähdä miltä tuntuu sitten esitysten jälkeen.

Jos Suomi finaaliin pääsee, saatetaan ilmoittaa viimeisenä. Vähän samanlainen asetelma kuin Islannilla viime vuonna.
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Onhan tämä aika ainutlaatuinen ja merkittävä juttu, olen ylpeä. Tulee se finaalipaikka tai ei.
:peukku: :surrur:

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Minä en toivo Suomen pääsevän finaaliin. En voi kannattaa kappaletta, josta en pidä alkuunkaan. Se tuntuisi epärehelliseltä.
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Lukittu