Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Margot »

Eikö viime vuoden Tanskan biisissäkin laulettu alun perin "fucking cliche love song"?

Mihin tuo Tatun pussailukielto muuten perustui? Eikö viisuissa ole ennenkin pussattu? Ei kai siihen, että olivat molemmat naisia? :shock: Vai onko koko pussailun kieltäminen urbaani leganda?

Ihana toi "I wanna fuck you". :heh: En tiennytkään koko jutusta.
Viimeksi muokannut Margot, 06 Maalis 2015, 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What color is your life?

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Off topiciksi nyt vähän menee, mutta ei mun muistaakseni kukaan niitä kieltänyt pussailemasta vaikka sanoivatkin koko ajan tekevänsä niin. Sen sijaan uhosivat myös esiintyvänsä alasti mistä taisi tulla sanottavaa. Muisti tosin on kärsinyt ehkä 12 vuodessa vähän. :heh:

Muoks. http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2932760.stm
Despite threats they might take to the stage naked, the pair - Lena Katina and Julia Volkova - sang their song dressed in jeans and white t-shirts.

They had already been warned by contest organisers about being late for rehearsals, and that their stage performance could not contravene the show's strict guidelines.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Miten mulla tosiaan on sellainen muistikuva, että hirveä ja skandaali ja kohu että EI KAI NE VAAN PUSSAA ja kovasti uhkailivat, että pussaavat. Ja käsittääkseni perustui juuri siihen, että ovat naisia. Ja mun mielestä EBU:n puolelta oltiin valmiina kääntämään kamerat muualle, jos tällainen suudelma olisi tosiaan tapahtunut. :mitvit:

Vai onko 16-vuotias Wadde laittanut mielikuvituksensa laukkaamaan? :rofl:
Viimeksi muokannut Wadde, 06 Maalis 2015, 12:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Itse muistelisin, että t.A.T.u.:n tapauksessa oli kyse pikemminkin seksin harrastamisen uhoamisesta kuin pelkästä pususta. Tosin en kyllä tiedä, mitä he muutaman kymmenen sekunnin mittaisen väliosan aikana muka olisivat ehtineet tehdä... :hiips: :heh:

Ja kyllä, viime vuoden Tanskassa oli aluksi fucking, ja se on edelleenkin ainoa studioversio kys. kappaleesta, joka YouTubesta löytyy. :heh:

// Hidas. :heh: Noh, alastomuus ja seksi, sama asia. :hiips:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Wikipedia kertoo seuraavaa:
Vuoden 2003 Euroviisuissa suurimman kansainvälisen huomion keräsi kuitenkin Venäjän edustaja, kansainvälisesti menestynyt tyttöduo t.A.T.u., joka markkinoi itseään lesboina. Jäsenet Julija Volkova ja Lena Katina paljastivat suunnittelevansa esiintymistä alasti ja suutelua, jotta he voittaisivat kilpailut, mutta järjestäjät uhkasivat heitä diskaamisella, minkä vuoksi he joutuivat esiintymään vaatteet päällä. He kuitenkin väittivät harrastaneensa seksiä lavan takana.
No kai sen nyt järkikin sanoo, että ei tuollaisessa kilpailussa voi täysin nakuna esiintyä?! :rofl: Tuskinpa olivat siis piiruakaan tosissaan.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

No olisivat edes pussanneet, niin minullekaan ei olisi jäänyt virheellistä mielikuvaa että se olisi ollut kielletty. :heh:

Tosin jossain Israelin vanhassa viisussa taitaa kyllä vilahtaa miesten välinen suudelma, joten ehkei se tosiaan ole koskaan ollut kiellettyä. :)

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Kävinpä huvikseni lukemassa Viisulasta keskustelua t.A.T.u:n viisusta ja siellä kovasti purnattiin siitä, että kyseinen kappale menestyi niin hyvin pelkän mediasirkuksen avulla - kappaletta itsessään moni piti surkeana. Kun tästähän nyt keskustellaan myös PKN:n yhteydessäkin. Sitten toisaalta taas samana vuonna Belgia tuli toiseksi kappaleella, joka oli mielikuvituskieltä. Kyllähän sekin tavallaan on sellainen "ulkomusiikillinen" seikka, joka varmasti kiinnitti huomiota ja jonka avulla Belgia sai niin paljon pisteitä - toki kappale on muutenkin hieno, mutta ymmärtänette mitä tarkoitan.

Joten mun mielestä on kiinnostavaa pohtia, milloin kappaleen menestys on "oikein". Jokainen meistä viisufaneista on varmastikin sitä mieltä, että Conchita voitti viime vuonna täysin perustellusti, mutta toisaalta taas olen kuullut monen ei-viisufanin purnaavan nimenomaan Conchitan takia, että "ei viisuissa ole kyse enää musiikista".

Musta on oikeasti tosi mielenkiintoista nähdä, miten PKN menestyy ja jos menestyy, miten sen menestys otetaan vastaan.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja skidi »

Wadde kirjoitti:
Joten mun mielestä on kiinnostavaa pohtia, milloin kappaleen menestys on "oikein". Jokainen meistä viisufaneista on varmastikin sitä mieltä, että Conchita voitti viime vuonna täysin perustellusti, mutta toisaalta taas olen kuullut monen ei-viisufanin purnaavan nimenomaan Conchitan takia, että "ei viisuissa ole kyse enää musiikista".
Ymmärrän sen kommentoinnin hyvin. Vaikka onkin mahdotonta sanoa, olisiko Conchita voittanut ilman mekkoa ja partaa, on sitäkin mahdotonta kieltää, että kundilla oli mekko ja parta, mikä nyt on aika epätavanomaista ja huomiotaherättävää. Ainakin sen verran voinemme sanoa, että samanlaista ennakkokohua ei olisi syntynyt ilman niitä. Ei tainnut olla etukäteen yhtäkään lehtijuttua tai mainosta viime vuoden viisufinaalista, jossa tätä yhtä nimenomaista esiintyjää ei oltaisi mainittu. Joten oliko esiintyjän roolihahmolla jotain tekemistä voiton kanssa? No totta hitossa oli. Oliko se epäreilua? En ole niin varma. Eihän hän tietääkseni ostanut ääniä vaan onnistui vain herättämään huomiota.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6883
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Wadde »

skidi kirjoitti: Ymmärrän sen kommentoinnin hyvin. Vaikka onkin mahdotonta sanoa, olisiko Conchita voittanut ilman mekkoa ja partaa, on sitäkin mahdotonta kieltää, että kundilla oli mekko ja parta, mikä nyt on aika epätavanomaista ja huomiotaherättävää. Ainakin sen verran voinemme sanoa, että samanlaista ennakkokohua ei olisi syntynyt ilman niitä. Ei tainnut olla etukäteen yhtäkään lehtijuttua tai mainosta viime vuoden viisufinaalista, jossa tätä yhtä nimenomaista esiintyjää ei oltaisi mainittu. Joten oliko esiintyjän roolihahmolla jotain tekemistä voiton kanssa? No totta hitossa oli. Oliko se epäreilua? En ole niin varma. Eihän hän tietääkseni ostanut ääniä vaan onnistui vain herättämään huomiota.
Juuri näin, mut asia on mun mielestä tosi mielenkiintoinen pohdittavaksi. Sekin lienee selvää, että jos Conchita olisi ollut liikkeellä esimerkiksi Georgian kappaleella, niin ei se varmasti olisi voittanut. Olisiko Lordi voittanut ilman naamioita? Olisiko Lordi voittanut, jos olisi joutunut esiintymään numerolla 2? Kaikki on niin suurta jossittelua näissä asioissa.

Voiko PKN voittaa? Onko epäreilua, jos PKN voittaa? Voiko PKN voittaa, koska kappale on mitä on? Vai voiko olla, että PKN kappale erottuu tästä balladimössöstä niin hyvin, että saa vielä kappaleestaankin lisäpisteitä?

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

Wadde kirjoitti:Kävinpä huvikseni lukemassa Viisulasta keskustelua t.A.T.u:n viisusta ja siellä kovasti purnattiin siitä, että kyseinen kappale menestyi niin hyvin pelkän mediasirkuksen avulla - kappaletta itsessään moni piti surkeana.
Mielenkiintoista. Minä olen kyllä pitänyt kappaleesta, tosin mielestäni siitä esitettiin viisuissa vesitetty versio, ja jokin aiempi(?) oli taustoiltaan/sovitukseltaan parempi.
Wadde kirjoitti:Joten mun mielestä on kiinnostavaa pohtia, milloin kappaleen menestys on "oikein". Jokainen meistä viisufaneista on varmastikin sitä mieltä, että Conchita voitti viime vuonna täysin perustellusti, mutta toisaalta taas olen kuullut monen ei-viisufanin purnaavan nimenomaan Conchitan takia, että "ei viisuissa ole kyse enää musiikista".
Olen huomannut samaa. Ilmeisesti silloin jos itse ei satu kappaleesta pitämään, ei pysty ymmärtämään että joku muu saattaa siitä pitää, vaan syyttää menestyksestä pelkästään ulkomusiikillisia asioita. Niin viisufanien kuin tavistenkin piirissä (vaikka syytösten kohteena saattavat olla näillä ryhmillä eri kappaleet :heh: ).

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja skidi »

Wadde kirjoitti:
skidi kirjoitti: Ymmärrän sen kommentoinnin hyvin. Vaikka onkin mahdotonta sanoa, olisiko Conchita voittanut ilman mekkoa ja partaa, on sitäkin mahdotonta kieltää, että kundilla oli mekko ja parta, mikä nyt on aika epätavanomaista ja huomiotaherättävää. Ainakin sen verran voinemme sanoa, että samanlaista ennakkokohua ei olisi syntynyt ilman niitä. Ei tainnut olla etukäteen yhtäkään lehtijuttua tai mainosta viime vuoden viisufinaalista, jossa tätä yhtä nimenomaista esiintyjää ei oltaisi mainittu. Joten oliko esiintyjän roolihahmolla jotain tekemistä voiton kanssa? No totta hitossa oli. Oliko se epäreilua? En ole niin varma. Eihän hän tietääkseni ostanut ääniä vaan onnistui vain herättämään huomiota.
Juuri näin, mut asia on mun mielestä tosi mielenkiintoinen pohdittavaksi. Sekin lienee selvää, että jos Conchita olisi ollut liikkeellä esimerkiksi Georgian kappaleella, niin ei se varmasti olisi voittanut. Olisiko Lordi voittanut ilman naamioita? Olisiko Lordi voittanut, jos olisi joutunut esiintymään numerolla 2? Kaikki on niin suurta jossittelua näissä asioissa.

Voiko PKN voittaa? Onko epäreilua, jos PKN voittaa? Voiko PKN voittaa, koska kappale on mitä on? Vai voiko olla, että PKN kappale erottuu tästä balladimössöstä niin hyvin, että saa vielä kappaleestaankin lisäpisteitä?
Totta kaikki, ja se on todella mielenkiintoista :joojoo: Vuosi, kattaus, hetki ja fiilis, esiintymisnumero, show, ulkomusiikillisuus, musiikillisuus, poliittiset suhdanteet, kansallisuudet, kansainvälisyys.... Ei ihme, että tämä kiehtoo niin monenlaisia ihmisiä :kups:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

skidi kirjoitti:Joten oliko esiintyjän roolihahmolla jotain tekemistä voiton kanssa? No totta hitossa oli. Oliko se epäreilua? En ole niin varma. Eihän hän tietääkseni ostanut ääniä vaan onnistui vain herättämään huomiota.
Populaarimusiikissa esittäjän persoonallisuus on aina ollut osa esitettävää teosta. Myös radioaikana. - Eikä se klassisesta musiikistakaan ole irrallaan. Tai muista taiteista. Muotoilija Tapio Wirkkalasta luotiin kansalinvalisisllä areenoilla 1950-60-luvuilla mielikuva puoliprimitiivistä luontoihmisestä, mies käytti sitä hyväkseen ja istui kertomusten mukaan pöydästä napattu koristeruusu hampaidensa välissä virallisilla päivällisillä Euroopassa. Karhumainen parraks mies kaupunkilaisten dandyjen joukossa. Tämä lisäsi uskottavuutta teostensa luontoaihioille, uskottavuutta suomalaisen muotoilun läheiselle luontoyhteydelle. Pentti Saarikosken käytös Ruotsissa ruokki hänen taitelijamyyttiään, alkuperäisyyyden ja siitä kumpuavan voiman tunnetta, sama Joko Turkan riehumisten suhteen. Tekijä on eri asia kuin teos, mutta tekijän fiktiivinen persoona värittää teosta ja antaa modernin taidekäsityksen vaatimaa uskottavuutta teokselle - tai vesittää sen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

skidi kirjoitti: se on todella mielenkiintoista :joojoo: Vuosi, kattaus, hetki ja fiilis, esiintymisnumero, show, ulkomusiikillisuus, musiikillisuus, poliittiset suhdanteet, kansallisuudet, kansainvälisyys.... Ei ihme, että tämä kiehtoo niin monenlaisia ihmisiä :kups:
Juuri näin!
Like a monument to all the time we spent

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

skidi kirjoitti:Joten oliko esiintyjän roolihahmolla jotain tekemistä voiton kanssa? No totta hitossa oli. Oliko se epäreilua? En ole niin varma. Eihän hän tietääkseni ostanut ääniä vaan onnistui vain herättämään huomiota.
Lisäksi sekä Conchita että PKN ovat tehneet omaa juttuaan jo ennen viisuihin osallistumista, kumpaakaan ei ole luotu vain keräämään huomiota ja pisteitä viisuissa. Olikos ne Venäjän mummot kasattu vain viisuja varten, vai olivatko tehneet samanlaista musiikkia jo aiemmin (olivat varmaan ainakin laulaneet yhdessä sentään)?
Wadde kirjoitti:Sekin lienee selvää, että jos Conchita olisi ollut liikkeellä esimerkiksi Georgian kappaleella, niin ei se varmasti olisi voittanut. Olisiko Lordi voittanut ilman naamioita? Olisiko Lordi voittanut, jos olisi joutunut esiintymään numerolla 2? Kaikki on niin suurta jossittelua näissä asioissa.

Voiko PKN voittaa? Onko epäreilua, jos PKN voittaa? Voiko PKN voittaa, koska kappale on mitä on? Vai voiko olla, että PKN kappale erottuu tästä balladimössöstä niin hyvin, että saa vielä kappaleestaankin lisäpisteitä?
Yleensä ei kai ole ainakaan voittoa saavutettu pelkällä kohulla, ilman että kappalekin olisi synnyttänyt jotain resonanssia äänestäjien kanssa. Tai näin olen kuvitellut, vaikeahan sitä on kaikkien muiden motiiveja tietää. Enkä toisaalta oikein ymmärrä millä avuilla esimerkiksi Azerbaidžan onnistui aikanaan voittamaan. :heh: Mutta ei pelkkä hyväkään kappale välttämättä riitä, jos esitys ei toimi. Eli "paketin pitää olla kasassa", tavalla tai toisella.

Ja itse uskon että PKN:n kappale saattaa kyllä iskeä osaan katsojista, mutta kuinka suureen osaan jää nähtäväksi. Viisufaneihin se ei ainakaan tunnu kolahtavan, eikä kaikkiin "taviksiinkaan". Mutta joukosta se varmasti erottuu, ja jollain tavallahan yhtye onnistui karsinnassakin erottumaan edukseen, kun kerran kisan voitti. Toki suomalaisten maku saattaa poiketa paljonkin muusta Euroopasta. :heh:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Venäjän mummot olivat samasta kylästä ja lauleskelleet yhdessä, eli ei ollut tennäinen kokooma viisuihin. Nyt en enää ulkoa muista sitä koko tarinaa, miten päätyivät julkisuuteen.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 37075
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mummot tahtoivat rahaa esiintymällä, jotta saisivat rakennuttaa kotikyläänsä kirkon. Homma vähän siitä paisui. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Miten mä saatoin unohtaa tuon? :kups:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja atzhki »

Margot kirjoitti:Eikö viime vuoden Tanskan biisissäkin laulettu alun perin "fucking cliche love song"?

Mihin tuo Tatun pussailukielto muuten perustui? Eikö viisuissa ole ennenkin pussattu? Ei kai siihen, että olivat molemmat naisia? :shock: Vai onko koko pussailun kieltäminen urbaani leganda?

Ihana toi "I wanna fuck you". :heh: En tiennytkään koko jutusta.
jep, mulla se versio mp3sena. Paljo parempi ku tää viisuversio

railispeople
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Maalis 2015, 17:52

Re: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja railispeople »

kasari kirjoitti:Suomen kansa valinneen tämän edustajakseen ja asialle ei voida enää mitään. Eipä tarvitse Suomen menestystä tänä vuonna pelätä. Ensi vuonna edutaa voisi Raili's people, jos kysyinen bändi vielä musiikkia tekee.
Tokihan myö musiikkia, tai suurimman osan mielestä "musiikkia" väännämme edelleen. Uusi levy tulee tässä kuussa. Meitin viisuedustus vaatisi kutsun, emme tunge. Ainakaan aitoudesta meitä ei voisi syyttää. Lopetetaas ittensä promoaminen ja asiaan.

Ärsyttää kun haukutaan suvaitsemattomaksi ja huonoksi ihmiseksi kun tästä mielipiteensä sannoo. Piisi on huono ja miulle henkilökohtaisesti on ihan sama vaikka sen esittäisi karvattomat apinat, Hitler, Stalin ja Mussolini trio tai hillittömän kauniit ja rohkeat, maailman parhaiten laulavat ja ns. normi ihmiset. Kun ei iske niin ei.

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4161
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Olisikohan mahdollista yhdessä sopia, että PKN:n kappaleen vastustajat ovat suvaitsemattomia, kapeakatseisia ym. ym. nimby-ihmisiä ja PKN:n kappaleen kannattajat puolestaan sädekehäänsä kiillottavia musiikista mitään ymmärtämättömiä ym. ym. säälipisteiden jakelijoita? :joojoo: Niin sitten oltaisiin yhtä hyviä kummatkin.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^ :peukku:
Like a monument to all the time we spent

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tähän coveriin on sanatkin vaihdettu. :rofl:

Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16265
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Ihana. :rofl: Saisko tuon viisuihin? :mrgreen:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ No hyi. Pari sekuntia kuuntelua riitti. :nohyi:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tää on mulla jo miltei viidessä tähdessä. Aina mun pitää kääntää kelkkani. :puna:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ :rofl2:
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7555
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Jos nostan tämän minäkin viiteen tähteen. Tämä on muuten soittoäänenäni :shock:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Kyllä mua niin aina naurattaa nää tähtien nostot. Ja laskut. Ja kaikki loputtomat edestakaisin veivaamiset. :rofl:

Btw, onko tietoa tuleeko tästä jotain revampattua versiota kuten usein on tapana ollut vähän hioa kappaletta?
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2401
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Axell »

Mikä teihin ihmiset on mennyt. :shock: Porukka nostaa viiteen tähteen kappaletta, jota on vihattu kahden kuukauden ajan :rofl: :tajutkaa: Noh, minä en ainakaan kelkkaani aio kääntää tämän suhteen. Puntarin viimeisenä on ja pysyy :)


Lukittu